quote:
Grapje lekker ding dat je dr bentquote:
Anders zou ze hem ook niet laten zien aan mijquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Tijn, wat ben je toch heerlijk oplettend weer!
Als 'n keutel in de moaneskien!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:12 schreef dawg het volgende:
die vch heh, die zal wel extra glinsteren tijdens de sex of niet sammie?
Ik krijg veel kusjes vandaagquote:
quote:
Alleen of komt dateding nog?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo gewoon omdat het kan lekker slapen
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met benzin eigenlijk?
Hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
deh taaltje is dan wel wir un bietje'nun afknapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wel aardig volgens mij hij post volgens mij nog in het serieuze versier topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met benzin eigenlijk?
Alleen. Dateding zie ik voorlopig niet als het "goed" is.quote:
Weltustenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen. Dateding zie ik voorlopig niet als het "goed" is.
Je vergeet wtdw!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Trusten tijn, ik ga je missen hvj wjnmk
Je vergeet wobbi.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Trusten tijn, ik ga je missen hvj wjnmk
quote:
quote:
Shit, ik dan ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook een fossiel.
Duidelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, als het over jouw zin gaat---ik niet.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben dan ook een fossiel.
Nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
http://textsfromlastnight.com/Text-Replies-39581.html
Oiquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe moet ik dit in hemelsnaam uitvoeren.quote:The One-Eyed Angry Pirate is when you are having sex with a woman doggy-style, and you are about to come, then you pull out and spit on her back so she thinks you came. So she turns around to face you, then you ejactulate in her eye, and kick her in the shin. She will then chase you hopping around on one leg, seeing out of one eye, like a One-eyed Angry Pirate
Staat toch goed stap voor stap beschreven?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit in hemelsnaam uitvoeren.
Staat er toch best duidelijk beschrevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Doelen ze niet op dat jojo-effect? Met mensen die een crash-dieet volgen? Daar heb je inderdaad dat je lichaam zichzelf in een soort safe-mode plaatst en al je niet eten al snel weer ongedaan raakt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik las vandaag in de Grazia dat afvallen 9 van de 10 keer loos is. Ons eigen lichaam gaat ons gewoon tegenwerken, stom
.
Met plaatjes? Of filmpjes?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Staat er toch best duidelijk beschreven
De vraag is meer; waarom zou je dit in godsnaam willen doen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Er zitten een paar haken (snap je hem?) en ogen (SNAP JE HEM) aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat toch goed stap voor stap beschreven?
Ja, sowieso crash-dieet, maar ook een gewoon dieet, hoor. Maar wel in mindere mate.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelen ze niet op dat jojo-effect? Met mensen die een crash-dieet volgen? Daar heb je inderdaad dat je lichaam zichzelf in een soort safe-mode plaatst en al je niet eten al snel weer ongedaan raakt.
Ik ben visueel ingesteldquote:
Kut, wat een slechte grappen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Er zitten een paar haken (snap je hem?) en ogen (SNAP JE HEM) aan.
-Draait zij zich wel om?
-Kom ik precies op het moment dat zij zich omdraait.
-Komt ze wel achter me aan?
Zoveel vragen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, die andere glanst goed. Binnenkort m'n andere bolletje ophalen. Rondom ingelegd met steentjes, die gaat glimmen en stralen als een discobol
.
kijk je er ook weleens naar in de spiegel enzo eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk namelijk regelmatig naar mijn tattoo's, vraag me af of je dat met piercings ook hebt.
Tuurlijk niet, dan komt al die troep op het bed terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, wat een slechte grappen.
Goede vraag wel of ze zich dan omdraait. In mijn beleving gebeurt dat niet zo heel vaak.
Gewoon proberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, wat een slechte grappen.
Goede vraag wel of ze zich dan omdraait. In mijn beleving gebeurt dat niet zo heel vaak.
Ja, hoor. Nou ja, niet specifiek in de spiegel, hij is zo ook makkelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk je er ook weleens naar in de spiegel enzo eigenlijk?
ik kijk namelijk regelmatig naar mijn tattoo's, vraag me af of je dat met piercings ook hebt.
oki. en heeft het na een esthetische reden ook nog iets extra's tijdens sex?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Nou ja, niet specifiek in de spiegel, hij is zo ook makkelijk zichtbaar.
Wasmachinequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan komt al die troep op het bed terecht.
Veel mannen vinden het leuk om mee te spelen, maar het is niet dat het ding voor een heftiger orgasme zorgt of zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. en heeft het na een esthetische reden ook nog iets extra's tijdens sex?
oki.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel mannen vinden het leuk om mee te spelen, maar het is niet dat het ding voor een heftiger orgasme zorgt of zo.
Hij zit er puur voor de sier.
Met wie dan?quote:
Alsof mijn bed niet altijd al in de was moest na seks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hele bed nog welquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie dan?
[..]
Alsof mijn bed niet altijd al in de was moest na seks.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hele bed nog wel![]()
Met wie,ehm dat weet ik ook niet
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie dan?
[..]
het is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
Jezus, moeilijk man dat quoten en editten
Nouja, laken enzulks. Dan kan een beetje zaad er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hele bed nog wel![]()
Met wie,ehm dat weet ik ook niet
quote:
dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee klopt, gelukkig heb ik andere talenten
Dag poesquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:50 schreef -Miauw- het volgende:
Jezus, moeilijk man dat quoten en editten
Dag kaneelquote:
Dag tijnquote:
Dag dawgquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef dawg het volgende:
Hoe Hoeren toevoegen als Facebook vrienden?
Dag samzzquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel mannen vinden het leuk om mee te spelen, maar het is niet dat het ding voor een heftiger orgasme zorgt of zo.
Hij zit er puur voor de sier.
Dag silkquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dag huppelquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Dag quintonquote:
Dag watertornadoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, als het over jouw zin gaat---ik niet.
Dag barbussequote:
Dag xfriendxquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelen ze niet op dat jojo-effect? Met mensen die een crash-dieet volgen? Daar heb je inderdaad dat je lichaam zichzelf in een soort safe-mode plaatst en al je niet eten al snel weer ongedaan raakt.
En tijdens de seks lijkt het me toch dat je niet oplet waar je wel of niet 'knoeit'quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, laken enzulks. Dan kan een beetje zaad er ook nog wel bij.
[..]
Ga je weg of kom je net?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dag poes
[..]
Dag kaneel
[..]
Dag tijn
[..]
Dag dawg
[..]
Dag samzz
[..]
Dag silk
[..]
Dag huppel
[..]
Dag quinton
[..]
Dag watertornado
[..]
Dag barbusse
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dag poes
[..]
Dag kaneel
[..]
Dag tijn
[..]
Dag dawg
[..]
Dag samzz
[..]
Dag silk
[..]
Dag huppel
[..]
Dag quinton
[..]
Dag watertornado
[..]
Dag barbusse
[..]
Dag xfriendx
Meestal niet nee. Wel een paar keer gehad dat ik totaal geen zin meer had omdat ze het bed (en mijn zak) onder squirtte.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En tijdens de seks lijkt het me toch dat je niet oplet waar je wel of niet 'knoeit'
Squirtenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal niet nee. Wel een paar keer gehad dat ik totaal geen zin meer had omdat ze het bed (en mijn zak) onder squirtte.
Volgende keer eerst een laagje plastic op je matras leggen dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal niet nee. Wel een paar keer gehad dat ik totaal geen zin meer had omdat ze het bed (en mijn zak) onder squirtte.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever jij dan ik.quote:
Goed, ga ze maar doen dan.quote:
Lag er ook al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer eerst een laagje plastic op je matras leggen dan.
Sja. Als je ondergespoten wilt worden ga je wel onder de douche staan lijkt me toch.quote:
ik ook niet dus welkom to the clubquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, laken enzulks. Dan kan een beetje zaad er ook nog wel bij.
[..]
Toch goed als een vrouw geniet?quote:
Hoi Snarfquote:
Je wil het ook niet in je ogen krijgenquote:
quote:
3 keer per dag je bed moeten verschonenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie dan?
[..]
Zeiltje eronder geen optie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
3 keer per dag je bed moeten verschonen![]()
Jij moet ook gewoon naar school of je huiswerk maken of lerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Daarom: buitenseks.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Biologie hoofdstuk voortplanting praktijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon naar school of je huiswerk maken of leren
Andersom ook hoor!!quote:
Dat is in de tweede klasquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Biologie hoofdstuk voortplanting praktijk
Dat lijkt me een drama... Ik vind een keer per week al kutquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Nou vertel het eens DGquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Vanavond is weer zo'n avond waarop ik denk waarom ben ik eigenlijk nog vrijgezel?
Herhaling kan nooit kwaadquote:
Ik ging Myr, Twi en heloef laten zien waar ik seks heb gehad. Hihihi.quote:
Op een gegeven moment moet je verder en er examen in doen en dat ook halenquote:
Was er nog wat dna te vinden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging Myr, Twi en heloef laten zien waar ik seks heb gehad. Hihihi.
Samen genieten, nommnommnommquote:
Nou nouquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel 5 keer gezegd ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon naar school of je huiswerk maken of leren
Ik leg een keer een zeiltje neer, en dan flink veel massageolie/glijmiddel. Kijken wie het langst in bed kan blijven liggenquote:
Stoerquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, anders had ik wel 5 keer gezegd ofzo.
We durfden niet verder naar binnen omdat we bang waren dat heloef ons ging verkrachten in het donker.quote:
quote:
Oh.quote:
Tegelijk komenquote:
Zo ver ben ik nooit gekomen ( met biologie dan)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je verder en er examen in doen en dat ook halen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nooit gekomen ( met biologie dan)
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik leg een keer een zeiltje neer, en dan flink veel massageolie/glijmiddel. Kijken wie het langst in bed kan blijven liggen
Dat hebben wij ook gedaanquote:
Jij zat gisteren gewoon sneaky bij mij in de treinquote:
Andere vakken wel gelukkig.quote:
Ik heb geen moment gezeten hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zat gisteren gewoon sneaky bij mij in de trein![]()
Jij held
Verdacht rondlopen danquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen moment gezeten hoor.
En nu staat dat altijd op m'n netvlies daar, godverdomme. Binnenkort maar eens een andere herinnering er aan geven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn een mysterie in het leven denk ik dan maar.quote:
hier heb je lang over nagedacht...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn een mysterie in het leven denk ik dan maar.
Maar heb je dan al eens die SWOT-analyse op jezelf gedaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je denkt gewoon graag aan mijn billetjes die je heen en weer ziet gaan in het donker langs de muur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
En nu staat dat altijd op m'n netvlies daar, godverdomme. Binnenkort maar eens een andere herinnering er aan geven.
Enkele minuten snarf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier heb je lang over nagedacht...?
en je kan t niet opbrengen om wat langer na te denken en een zinnig antwoord op je eigen vraag te geven?quote:
Ik snap hem nietquote:
Sommige vragen hebben denk ik geen antwoord snarf.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je kan t niet opbrengen om wat langer na te denken en een zinnig antwoord op je eigen vraag te geven?
Arme jongenquote:
alles heeft een antwoord, alleen niet iedereen is in staat er 1 te gevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sommige vragen hebben denk ik geen antwoord snarf.
Ik vind het knap dat je nog steeds moeite in hem steektquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je kan t niet opbrengen om wat langer na te denken en een zinnig antwoord op je eigen vraag te geven?
Idd, 4-0 was niet nodig geweest, 3-0 was prima.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut Spanje, een beetje mijn poule verzieken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut Spanje, een beetje mijn poule verzieken.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:31 schreef ook_gek het volgende:
c_a herken je deze nog?
PARTY PARTY OLEEE OLEEEHEEEEEE
Met ze alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, we gaan SPRINGEN!!!!!
die handjes, die handjes, die handjes in de lucht WHOOOOHOOOOOO
Dat is veels te cryptisch, ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles heeft een antwoord, alleen niet iedereen is in staat er 1 te geven
Wanneerquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
C_A wij gaan hier heen:
[ afbeelding ]
Ziet er vet uitquote:
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gaaaaaaaaaaaaaaaf
![]()
Heb je foto of niet? Deed het pijn?
WT wil vast wel je handje vasthouden als het eng isquote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WT wil vast wel je handje vasthouden als het eng is
dat is pas een leuke plaats voor een meetingquote:
Ik zou daar ook nog heen jaquote:
Hij is leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEn nee
!
[ afbeelding ]
Behoorlijk gezwollen daar, net schoongemaakt.
Oh deze deed ik altijd zingen en uitbeelden vroegerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
IK KAN OP KAMERS IK BEN UITGEKOZEN OW YEAH! JAJAJAJ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef kutkloon7 het volgende:
I feel awesomeProostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Nu ga het bij mij ook weer kriebelen
Heb ik altijd als iemand net weer een nieuwe piercing heeft
Ik wil ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
C_A wij gaan hier heen:
[ afbeelding ]
Ik heb 4 punten er bij. Zal wel weer een plek zijn gezakt nu.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
75 punten erbijSta nu op plaats 250
(van de 905)
EINDELIJK!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik probeerde even de Drommel swag over te nemen, werkte dus niet.quote:
Het is niet voor niets Drommel swag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik probeerde even de Drommel swag over te nemen, werkte dus niet.
De swag die deze boy bezit is onbenaderbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik probeerde even de Drommel swag over te nemen, werkte dus niet.
Maar de QF swag bestaat niet dus ik veranderde van tactiek. Zou iemand anders ook eens moeten doen.quote:
Okequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent heet, pittig of scherp.
Heldquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef QuintonFortune het volgende:
Niet weten dat het gewoon smaballetje is en er samballetje van is gemaakt vanwege Samzz.
QF, explaining stuff since 1994.
Samzzz kan geen smabal meer zijnquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef QuintonFortune het volgende:
Niet weten dat het gewoon smaballetje is en er samballetje van is gemaakt vanwege Samzz.
QF, explaining stuff since 1994.
Een eckte smabal staat zo op de foto:quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat geen smabal pose
Wat een leuke damequote:Op donderdag 14 juni 2012 23:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat geen smabal pose
Iel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Een eckte smabal staat zo op de foto:
[ afbeelding ]
quote:
Scherpe knieen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:12 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik zou haar niet raken, ze heeft scherpe knieën.
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goedemorgen Miauw
Lekker geslapen?
Kon ik maar terug in bed. Ik moet straks door de regenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Terug in bed, hoef niet te werken. Misschien vanmiddag op jacht naar een zomerjas...
Ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kon ik maar terug in bed. Ik moet straks door de regen
Succesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, even wassen en zo, moet zo gaan
Dankquote:
Goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Samzz hoe is het met je piercing
Wel normaal kunnen slapen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Nog steeds een klein beetje gezwollen en ik voel hem nog goed, maar hij is wel mooi rustig verder, geen roodheid of zo.
pics.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Nog steeds een klein beetje gezwollen en ik voel hem nog goed, maar hij is wel mooi rustig verder, geen roodheid of zo.
Ja, geen probleem. Ik slaap sowieso op m'n andere oor, maar ik kan er gewoon op liggen verder.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel normaal kunnen slapen?
Met mijn innerconch heb ik echt de eerste paar nachten kut geslapen![]()
Ik ga mijn Daith ook in mijn andere oor zettenWant ik slaap altijd op mijn linkeroor.
Gister de piercingshop gemaild. Want ik zag hem niet staan op de site, dus gevraagd of ze de Daith ook zetten
Staat een paar topics terug... Kan 'm niet zo snel plaatsen via mobiel.quote:
Bij mannen heet dit overigens gewoon een ODOL.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mannen heet dit overigens gewoon een ODOL.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let niet op mijn rode oortje, net gezet
Nou ja ik heb hem nu bijna een jaar
Ow dat is beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Ik slaap sowieso op m'n andere oor, maar ik kan er gewoon op liggen verder.
Een daith is ook wel gaaf. Ik vind zelf snakebites ook gaaf, maar ik wil niks in m'n gezicht, dus dat gaat niet door.
Enorme knoppen zijn nooit mooiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is beter
Ik had er niet bij nagedacht, ook lekker slim
Ow Snakebites vind ik niksNou ja die kleintjes vind ik wel leuk, maar sommige hebben van die enorme knoppen
Hey Krea, hoe is het?quote:
Ja mijn conch is met een 1.2 staafje gezet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enorme knoppen zijn nooit mooi. Ik ga de tragus ook klein houden, veel mooier.
Gozah, hoest?quote:
Ja, gelukkig heeft mijn piercer ook goedkope 1.2 bolletjes, 1.6 is te groot voor een tragus vind ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn conch is met een 1.2 staafje gezet.
Maar de meeste goedkope balletjes hebben een 1.6 staafje (net als mijn tongpiercing).
Maar toch is het best lastig hoor. Ik had liever een 1.6 willen hebbenDan had ik de balltjes van mijn tongpiercing ook kunnen gebruiken voor mijn oor
Nu moet ik op zoek naar 1.2 balletjes
Snap je het nog
Greenpeace stuurt 3 schepen om je te beschermen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga maar eens lekker in bad liggen zo
Misschien moet ik maar eens langskomen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heeft mijn piercer ook goedkope 1.2 bolletjes, 1.6 is te groot voor een tragus vind ik.
En ik heb een toffe voor m'n andere besteld, rondom ingelegd met glimmertjes, wel matte glimmers, anders wordt het zo'n discobol.
Fijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Greenpeace stuurt 3 schepen om je te beschermen.
Zoals het hoort dusquote:
Ja, lekkerquote:
Ja, stel je voor... Het licht komt erop en weerkaatst alle kanten op. Da's kutquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor... Het licht komt erop en weerkaatst alle kanten op. Da's kut.
Nu wil ik schreeuwen "Do a little dance! Make a little love! Get down tonight!"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, stel je voor... Het licht komt erop en weerkaatst alle kanten op. Da's kut.
Ja... Dat is best wel foutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu wil ik schreeuwen "Do a little dance! Make a little love! Get down tonight!"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort dus
[..]
Ja, lekkerZo naar het strand. Snorkelen en bier drinken. Het leven is simpel en simpelweg heerlijk
Alles goed daar?
jaloersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort dus
[..]
Ja, lekkerZo naar het strand. Snorkelen en bier drinken. Het leven is simpel en simpelweg heerlijk
Alles goed daar?
quote:
quote:
Ja sorry, ga er toch echt even van genieten. Van eind maart tot eind oktober.quote:
Neenquote:
Ik kom wel even langs en ik neem Samzz wel mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Ja sorry, ga er toch echt even van genieten. Van eind maart tot eind oktober.
Welkom!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs en ik neem Samzz wel mee.
godver ik wil ook emigerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, ga er toch echt even van genieten. Van eind maart tot eind oktober.
Ik ook, ik had in Spanje geboren moeten wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit.
Ik ben in het verkeerde land geboren.
Wat let je?quote:
Ik op een eiland rond de evenaar. Altijd hetzelfde weer. daar ben ik voor gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, ik had in Spanje geboren moeten worden
quote:
Geld, en het is nu niet echt slim om te emigreren naar Spanje.quote:
Dat soort dingen doe je met je hart, niet met je portomonnee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geld, en het is nu niet echt slim om te emigreren naar Spanje.
hersenen hebben ook wat te vertellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe je met je hart, niet met je portomonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |