Welgeteld 1.62 korting zat erop..quote:We hebben uw retourzending ontvangen.
Schoentjes gekocht met een kortingscode komen echter niet in aanmerking voor restitutie (zie voorwaarden).
U kunt ze wel ruilen voor een ander paar of voor een tegoedbon.
Graag uw reactie.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:24 schreef Jore het volgende:
Begrijplijk hoor, maar ik kan er echt niet tegen dat webshops hun eigen regels maken met zogenaamde voorwaarden. Je mag het gewoon terugsturen, punt.
Even wennen aan het idee he? Vind ik wel na twee zomer kindjes. Gelukkig wel een heel goed excuus om nieuwe spullen te kopen.quote:
Ohw ik heb nog een leuk handig grijs winterpak in de aanbieding. Met omslaghandjes en voetjes en een capuchon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:17 schreef Cathmar het volgende:
Zou dit lekker zijn voor een winterbeeb? Ennuh, die oortjes kun je er toch wel afhalen?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091719%2014005%2046%205593%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
TJ, kom maar door met die foto.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw ik heb nog een leuk handig grijs winterpak in de aanbieding. Met omslaghandjes en voetjes en een capuchon.
Mocht je interesse hebben dan wil ik wel een foto nemen.
Voor 5 euro mag je hem overnemen.
Oops moet ik in een ander topic melden geloof ik, maar dit was toevallig dat ik het hier las
Hier staat die [OUD] Vraag en aanbod 97quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Cathmar het volgende:
[..]
TJ, kom maar door met die foto.
Ik moet eigenlijk nog even twee weken op mijn handen blijven zitten tot na de SEO...
Ik zit eigenlijk te wachten op de sale...quote:Op maandag 18 juni 2012 10:07 schreef Keshet het volgende:
Gaat er heel toevallig iemand bij DPAM bestellen binnenkort?
xDquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Niet zo negatief meid![]()
de zomer is nog niet eens begonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch is het saaier dan wat je kan kopen voor een meisjequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua saai eigenlijk! Toen Cas nog een mini was vond ik de ISI mini overslag shirtjes zo fijnHelaas gaan die maar tot maat 62/68
En voor de rest is het een kwestie van smaak denk ik
Blouses, polo's en dat soort zaken zullen hier niet snel gekocht worden, ik ben meer van de longsleeves met een printje of een leuk vestje
Jongenskleren heb je ook in leuke kleurtjes hoor!, 't is niet alleen maar saai blauw of zwart of grijs...quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet zo wennen aan de jongenskleren. Ik zit helemaal in roze, nog meer roze en ook nog wat roze. Ik vind alle jongenskleren zo saai op de een of andere manier. Het zal wel wennen denk ik?
Ik vind t ook meevallen hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind het wel meevallen qua saai eigenlijk! Toen Cas nog een mini was vond ik de ISI mini overslag shirtjes zo fijnHelaas gaan die maar tot maat 62/68
En voor de rest is het een kwestie van smaak denk ik
Blouses, polo's en dat soort zaken zullen hier niet snel gekocht worden, ik ben meer van de longsleeves met een printje of een leuk vestje
Ja maar.....Dan moet het je kind ook wel leuk staan...Ik had ook wat grijs en wat zachtere kleurtjes, maar die staan haar dus niet zo mooi vind ik. (al zijn er natuurlijk verschillende tinten en stoffen in grijs..)quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef Sandous het volgende:
Weet nu al, als er ooit mini 3 komt, wil ik veel wit/grijs, jumsuits, wol, vintage spullen. Al die aaibare dingen (geen berepakjes he) Maar oeke stijl <3
O maar het mag ook een wit blousje zijn voor een jongetje hoor. Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:35 schreef happyme28 het volgende:
Tally, bij de H&M hebben ze een witte blouse vanaf maat 86. Er zit een applicatie op de mouw, maar misschien kun je die er eenvoudig afhalen?
http://www.hm.com/nl/product/99593?article=99593-A
Ik zal nog effe verder zoeken want deze is het denk niet helemaal, maar het is iets.
oeps... ik zoek automatisch voor een jongetje
Nee dat is wel een goeie. Daar heb ik dr tennisoutfitje ook vandaan (Ja ik weet hetquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:36 schreef Kyara het volgende:
heb je al bij Zara gekeken Tally?
Ik heb hier ook nog kleertjes liggen die van zijn vader zijn geweest. Totaal niet praktisch (van die pakjes zonder knoopjes tussen de benen... bij het verschonen van een luier dus helemaal uitkleden). Had nog een foto willen maken maar nu passen ze niet meer geloof ik)
Die is niet eens zo gek. Dat bruine past denk ik wel bij de Lederhosen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef happyme28 het volgende:
Deze hebben ze bij de Zara, maar da's weer met bruine knoopjes:
http://www.zara.com/webap(...)BMET%2BDUBBELE%2BZAK
Mailtje teruggestuurd et voilaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:17 schreef Vanyel het volgende:
Damn. Twee paar Aapies besteld, afschuwelijke pasvorm, teruggestuurd, krijg ik deze mail
[..]
Welgeteld 1.62 korting zat erop..
Maar los van de hoeveelheid korting, in de voorwaarden staat wel dat producten met korting niet voor restitutie in aanmerking komen, maar mag dat wel met internetverkoop? Heb je dan niet altijd 7 dagen zichttermijn (behalve natuurlijk bij op maat/ bestelling gemaakt)?
Eigenlijk weet ik trouwens wel dat ik dat recht heb, maar ik zoek nog ff bevestiging.
Fijn.quote:We hebben het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Het kan echter 1 a 2 dagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.
Met vriendelijke groet,
Aapie Service Team
Wooden Buttons, Goodmoodkidquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:24 schreef draculettetje het volgende:
Ik zoek een neutraal jumpsuitje voor januari
jullie tips waar ik zeker moet kijken ?
Haha das gewoon de z8 collectie. Staat er nou B4 op het label?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:59 schreef twentemeisje het volgende:
Bij Ter Stal hadden ze leuke leggings/rokjes zag ik van de week! Ik heb die rood-wit gestreepte legging gekocht voor bij het Oilily-jurkje met sprookjesfiguren, het rokje heb ik toen ook maar meegenomen. Erg voordeling, nu in de opruiming helemaal. Samen voor 9,20 eur (er was nog 30% extra korting op die legging in het betreffende filiaal).
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ze zijn er ook in het blauw:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had dat idee ook een beetje toen mijn vrouw nog zwanger was ons zoontje, maar ben daar behoorlijk op teruggekomen. Er is echt, echt, echt, echt zo ontzettend veel leuke en kleurrijke kleding voor jongetjes. Ik heb toevallig pas kleuren staan tellen in Finn z'n kledingkast, en echt alles hangt er wel... oranje, groen, geel, paars, bruin, roze, blauw, zwart, grijs, wit, rood, purper, noem het maar op. Dus vrees niet, er is veel leuks. Te veel leuks, zou ik moeten zeggen, want ik heb weer aardig ingeslagenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet zo wennen aan de jongenskleren. Ik zit helemaal in roze, nog meer roze en ook nog wat roze. Ik vind alle jongenskleren zo saai op de een of andere manier. Het zal wel wennen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleertjes, het is de shit, embrace it
senzuri champion
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:14 schreef hoarse het volgende:
Oh wat zijn die Munster kleertjes leuk, helemaal wat voor mijn zoon!! Ik ken dat merk helemaal niet. Effe gegoogled maar wel erg duur, ook in de sale nog duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleertjes, het is de shit, embrace it
Voor meisjes kan ik bijna overal wel slagen, inderdaad veel meer en leukere keus, maar ik vind het eigenlijk ook niet moeilijk leuke betaalbare jongenskleding te vinden, maar smaken verschillen natuurlijk erg.Ik koop veel tweedehands,H&M,Name-it,Zara en af en toe een broek bij Wibra(vreselijke bovenkleding vanaf mt 92 vind ik, evenals Zeeman)
Toen hij baby was kocht ik ook veel Hema, maar dat vind ik 9 van de 10 x echt een heel lelijk aanbod vanaf mt 92. H&M heb ik altijd veel gekocht
[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 23-06-2012 08:04:48 ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |