abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112972537
Die is inderdaad hartstikke positief Bellelena! Succes, misschien test je over 2 weken positief! :D

Lot, wat vervelend steeds zo :*

Ik heb nog geen eisprong gehad maar dat had ik ook niet verwacht. Precies 2 weken na de eerste dag van mijn menstruatie, zo mooi heb ik nog nooit op schema gelopen ;)
E.
pi_112973018
Fieder 2 streepjes, gefeliciteerd!! O+
Ik ga heel hard voor je duimen dat deze 9 maanden gezellig bij je blijft, dat MOET gewoon! :*

Ik ben afgelopen woensdag, 27 dagen na de miskraam weer ongesteld geworden.
Gelukkig doet mijn lijf het dus nog. ;)
Nu kunnen we weer verder en hopelijk kan ik een bijdrage leveren aan de streepjesregen die langzaam op gang lijkt te komen hier!
vragen mag!
pi_112973079
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 17:27 schreef Vulpenballetje het volgende:
Fieder 2 streepjes, gefeliciteerd!! O+
Ik ga heel hard voor je duimen dat deze 9 maanden gezellig bij je blijft, dat MOET gewoon! :*

Ik ben afgelopen woensdag, 27 dagen na de miskraam weer ongesteld geworden.
Gelukkig doet mijn lijf het dus nog. ;)
Nu kunnen we weer verder en hopelijk kan ik een bijdrage leveren aan de streepjesregen die langzaam op gang lijkt te komen hier!
Wat fijn! Hopelijk snel weer zo'n mooi tweede streepje O+
pi_112973088
Jemig L0t, begrijpelijk dat je je er niet fijn bij voelt en dat zelfs de zin in seks ook vergaat op die manier. Wat vindt je vriend/man ervan? Het kan ook een optie zijn om bijv juist te vrijen onder douche of vlak na het douchen, zodat jij jezelf gewoon schoon voelt en niet bezig hoeft te zijn met de bruine afscheiding. Het zou in ieder geval wel fijn zijn als dat bruinverlies eindelijk gewoon eens stopt. :*

Fieder! Goed teken dat ze bij jou ook zo eruit zagen :) Daar doe ik het voor! En inderdaad er ligt al een legertje klaar :D haha, vriendlief is nu niet thuis, optreden, vanavond(laat) is hij er wel weer. Dus dan kunnen we het leger vast nog wel wat versterken ;) :D En ik blijf ook meeduimen voor je plakkert hoor O+ Hoe voel je je?

.Sparkling. Ja, nu dus actie en dan weer in de wachtmodus hier! Hopelijk over 2 weken nog een positieve test, maar dan een zwangerschaps!
Jij loopt ondertussen ook langzaamaan richting de vruchtbare dagen, ik duim mee voor ook een eisprong bij jou!

Vulpenballetje: Wat fijn dat je cyclus netjes doorloopt! Veel plezier in bed de komende weken ;)
pi_112973104
Ik ga trouwens vanavond de nachtdienst in, zou dat andersom ook werken, dat een ontregelde cyclus weer herregeld wordt? :+
pi_112973173
Nou L0t, dat zou best nog kunnen ook! Dat je lichaam gewoon een zetje nodig heeft om van de ontregeling weer in de regeling te komen zeg maar. Zou mooi zijn als dat het nu eens zou zijn!
pi_112973234
Vulpenballetje wat fijn!!! :* *O*

Bellelena ik voel me wel goed eigenlijk. Vanmiddag wel even in slaap gevallen. Verder merk ik vrij weinig maar ik probeer er niet aan te denken.

Lot dat zou fijn zijn!!
pi_112973251
Ik heb wel hier gelezen maar ik ben niet zo heel goed op de hoogte van welk verhaal bij wie hoort. :@
Ik wil iedereen die aan 'het werk' is succes wensen en hopelijk is er snel resultaat!
Van die ovulatietesten heb ik totaal geen verstand,heb ze zelf nooit gedaan, dus ik zou niet weten wanneer ze goed zijn of juist niet.

Thanks Lot, ik hoop het zelf natuurlijk ook!
Haha, bedankt bellelena, dat gaat vast goed komen! :P

Dat moet toch haast wel werken Lot! Ben benieuwd!
vragen mag!
pi_112973367
Fijn om te horen Fieder, en hopelijk kun je er steeds meer (een beetje stiekem) aan gaan denken O+ :*
pi_112975861
Fieder, gefeliciteerd met de positieve test!

L0t, vervelend dat het bij jou niet vordert... Je hebt het over 'bruinverlies'.. Nu loop ik hier nog niet zo intensief rond, maar is dat zeg maar wat je hebt voor je echt ongesteld wordt met rood bloed? In dat geval heb ik dat ook heel veel! Ik word dan wel één keer in de 5 weken ofzo echt ongesteld (en dan gelijk heel erg, 10 dagen lang), maar na 2,5 week begint dat bruinverlies bij mij weer en dat duurt dan meestal tot ik weer rood bloed krijg. Ik heb op mijn telefoon zo'n app ('My Days') om het bij te houden, maar ik weet niet zo goed wanneer ik nou 'start period' in kan vullen. Is dat aan het begin van het bruinverlies of bij het eerste echte rode bloed? Pff, wat een plastische beschrijvingen allemaal ;)

Verder zit er bij mij ook niet echt regelmaat in, soms is het na 3 weken alweer, soms duurt het weer langer dan 5 weken. Ik ben nu een half jaar zonder Nuvaring en ook voordat ik aan de pil ging was het bij mij heel onregelmatig, dus ik heb eigenlijk de hoop laten varen dat het ooit regelmatig wordt.. :')

En Vulpenballetje, ik vind het ook nog lastig om de verhalen aan de nicknames te koppelen, maar ik denk dat dat wel komt als je hier wat langer rondhangt ;)
pi_112976025
Babbel, volgens mij telt een menstruatie pas officieel bij helder rood bloedverlies maar daar ben ik niet zeker van.
Wel rottig dat het zo onregelmatig is hè? Ik ken het ;)
E.
pi_112976076
Zo heb ik het ook begrepen Sparkling, helder rood bloed. Volgens mij heeft bijna iedereen wel wat bruinverlies voor of na de menstruatie, maar dit klinkt wel lang. Ben geen expert ;)
pi_112976461
Ja, naar wat ik heb begrepen tel je inderdaad vanaf het eerste helder rode bloedverlies, dat is het begin van je menstruatie en van je cyclus. Verder heb ik ook geen ervaring met bruinverlies, ik heb soms op de laatste dag van mijn menstruatie op het eind alleen nog een beetje oud-bloed, maar meer niet. En ervoor ook nooit. Ik hoop dat bij jullie allebei, Babbel en L0t, het bruinverlies toch minder gaat worden, want het lijkt me niet fijn als het telkens zo lang aanhoudt. :*
pi_112977541
Ok, duidelijk. Dank voor alle antwoorden!

Nja, het is lastig, maar aan de andere kant voel ik het wel aankomen. Dat op zich vind ik al heel fijn, mijn lijf regelt het nu zelf ipv dat het geregeerd wordt door hormonen.. En dat het het dan een beetje onregelmatig doet, neem ik maar op de koop toe..
pi_112978475
Fieder O+ *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112980047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:03 schreef Babbel1 het volgende:
Fieder, gefeliciteerd met de positieve test!

L0t, vervelend dat het bij jou niet vordert... Je hebt het over 'bruinverlies'.. Nu loop ik hier nog niet zo intensief rond, maar is dat zeg maar wat je hebt voor je echt ongesteld wordt met rood bloed? In dat geval heb ik dat ook heel veel! Ik word dan wel één keer in de 5 weken ofzo echt ongesteld (en dan gelijk heel erg, 10 dagen lang), maar na 2,5 week begint dat bruinverlies bij mij weer en dat duurt dan meestal tot ik weer rood bloed krijg. Ik heb op mijn telefoon zo'n app ('My Days') om het bij te houden, maar ik weet niet zo goed wanneer ik nou 'start period' in kan vullen. Is dat aan het begin van het bruinverlies of bij het eerste echte rode bloed? Pff, wat een plastische beschrijvingen allemaal ;)

Verder zit er bij mij ook niet echt regelmaat in, soms is het na 3 weken alweer, soms duurt het weer langer dan 5 weken. Ik ben nu een half jaar zonder Nuvaring en ook voordat ik aan de pil ging was het bij mij heel onregelmatig, dus ik heb eigenlijk de hoop laten varen dat het ooit regelmatig wordt.. :')

En Vulpenballetje, ik vind het ook nog lastig om de verhalen aan de nicknames te koppelen, maar ik denk dat dat wel komt als je hier wat langer rondhangt ;)
Ohh wat rot dat jij daar ook zoveel last van hebt! Ja het is echt bruin zegmaar zoals je idd normaal gesproken een paar dagen voor je menstruatie hebt maar dan heb ik dat dus al een paar maanden non-stop (1 weekje schoon geweest). Ik snap ook niet helemaal waar het vandaan komt, het zal wel door invloed van hormonen zijn.
pi_112983033
Euh dames. Heel ander vraagje: als je ineens out of the blue een flinke hoeveelheid afscheiding hebt, van het type rauw eiwit maar dan iets witter, kan dat een moment in je cyclus aangeven? Of eigenlijk.. dat ik een cyclus krijg? :')
pi_112983457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Suikertante het volgende:
Euh dames. Heel ander vraagje: als je ineens out of the blue een flinke hoeveelheid afscheiding hebt, van het type rauw eiwit maar dan iets witter, kan dat een moment in je cyclus aangeven? Of eigenlijk.. dat ik een cyclus krijg? :')
Klinkt als een eisprong!
pi_112983470
Als je het tussen duim en wijsvinger houdt, kun je er dan 'draden' mee trekken als je je duim en wijsvinger uit elkaar beweegt? Zo ja, dan kan het zeker duiden op een cyclus en zelfs een vruchtbare periode/eisprong!
pi_112983745
Ja het is echt als snot, zeg maar (yummie!). Jeuj ik ga een testje doen!! Maar ik hoef nog niet te plassen. O-)
Of is die piek dan al voorbij..?
pi_112983908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is echt als snot, zeg maar (yummie!). Jeuj ik ga een testje doen!! Maar ik hoef nog niet te plassen. O-)
Of is die piek dan al voorbij..?
Zou kunnen, maar volgens mij komt vruchtbaar slijm al een tijdje voor je eisprong dus zou heel goed positief kunnen zijn nu of dat snel worden. Zou fijn zijn!
pi_112984052
Ja inderdaad.. toen ik het voelde hoopte ik dat ik ongesteld was, maar dit zou natuurlijk nog veel beter zijn. Ik duim voor streepjes, voor iedereen!!
pi_112984555
Een ovulatietestje kan geen kwaad, ik heb vandaag de positieve ovutest + zelfde slijm als die jij noemt. Mocht ie (nog) niet positief zijn, kun je de komende dagen nog herhalen. En als ie niet positief wordt, dan is de LH-piek al geweest. Vooral dus vanaf nu je man het bed mee inslepen, dan komt het vast wel goed ;)
pi_112984624
Update: helaas, ik heb zelf maar een streepje momenteel. Maar als ik het morgen nou weer doe, dan zijn het er opgeteld gewoon twee :+

@L0t: Als ik trouwens google op langdurig bruine afscheiding of bloedverlies, dan krijg ik een aantal hits over mogelijke wondjes die niet goed genezen. Ben je al naar de huisarts geweest? (als je dat allang hebt uitgelegd dan sorry, heb wel geprobeerd alles te lezen maar er zijn zoveel namen!)
pi_112986495
Jammer dat het er maar eentje was, hopelijk heb je er morgen opgeteld gewoon opeens drie ;) :D
pi_112988933
Oh!! Fieder! Gefeliciteerd!!!
Jee zeg, lees ik ook eens een paar daagjes niet veel mee, mis ik ineens allemaal streepjes! (Jarig geweest donderdag, vréselijk verwend... , ben nu ook eindelijk modern mobiel online, maar een simpele post duurt wel even...)
Ik zal het eens vaker proberen, hou wel van streepjesregens
pi_112990638
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef Shandaly het volgende:
Oh!! Fieder! Gefeliciteerd!!!
Jee zeg, lees ik ook eens een paar daagjes niet veel mee, mis ik ineens allemaal streepjes! (Jarig geweest donderdag, vréselijk verwend... , ben nu ook eindelijk modern mobiel online, maar een simpele post duurt wel even...)
Ik zal het eens vaker proberen, hou wel van streepjesregens
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

@Suikertante: ja ben al bij de huisarts geweest maar alles zag er goed uit :) Heb er verder ook geen pijn bij ofzo gelukkig. Maar goed meegedacht ;)

Jammer dat 'ie niet positief was maar zo'n piek komt best wel nauw dus kan goed dat je 'm al gemist hebt of nog moet komen :).
pi_112995403
Suikertante, gewoon een paar dagen blijven testen. Het kan ook zijn dat je hem al gemist hebt maar dan word je over 2 weken iig ongesteld, dus dan kun je daar naar uitkijken!!

Shandaly gefeliciteerd nog! Goed kado zeg! (of begrijp ik dat verkeerd) Ik ben nog niet mobiel maar meer uit zelfbescherming :')

Vandaag is mn NOD en vaderdag O+ maar manlief is er te nuchter voor :P Ik moet zo weg, drukke dag, dus even afleiding.
pi_112995625
Fieder, wat geweldig!!! Van harte *O* *O* *O*

en ook Logican heeft twee streepjes geplast zie ik, van harte! *O* *O* *O*
Dat had ik dus echt zo snel niet verwacht :o
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 17 juni 2012 @ 11:25:29 #80
279894 winka
There is no place like home..
pi_112997781
@bellelena: zo, ziet er goed uit, de ovulatietesten :) Fijn dat je lichaam weer op gang is gekomen. Nu lekker gebruik van maken :s)

En bij vulpenballetje werkt alles ook weer, naar behoren :)

@Lot: kan me voorstellen dat het niet echt opwindend is om te sexen met die bruine zooi :* Wie weet helpen de nachtdiensten :P

Hmm.. ik heb de start van mijn menstruatie altijd anders berekend. Ik heb namelijk vaak eerst wat spotting en daarna komt het echt op gang. Daar zit dan eerst een dag bruin bloed bij maar het is van zo'n hoeveelheid dat het geen spotting meer is. Dit reken ik meteen als dag 1.
Maar goed, niet dat het iets uitmaakt. Aan de sporen in mijn onderbroek kan ik precies zien wanneer mijn ovulatie er aan komt. Nooit draden kunnen trekken trouwens ;( :P

Nog een dag of vijf en dan is het nod-tijd. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Ik heb nog wel steeds krampen in mijn onderbuik, maar een stuk minder. En mijn humeur is weer de hele andere kant opgeslagen de laatste dagen. Was weer helemaal vrolijk. Ik ben nog wel gevoelig voor geurtjes en zaterdagavond had ik wel een paar momenten van enorme duizligheid. Maar wel allemaal dingen die je je in kan beelden. Nou ja nog een paar dagen w/
pi_112998156
Shandaly: Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Goed verwend dus :)

Winka: Als jouw menstruatie zo opgang komt, dan is het gewoon goed om die dag te nemen als begin hoor. Het is meer een indicatie voor als je langere tijd bruinverlies vooraf hebt. Dan tel je in principe niet die hele periode al mee, maar begin je vanaf het eerste heldere bloed. Verder klinkt het ook spannend, de symptomen! Wat zou het leuk zijn als je kunt aansluiten in de streepjesregen van Logician en Fieder O+

Gisteravond laat nog een tweede ovulatietest gedaan en die was even donker ongeveer. Zometeen weer, even wachten tot ik weer moet plassen enzo :) Wel al ovulatie-achtige steekjes gevoeld. Volgens mij hebben we er (tot nu toe) al heel goed gebruik van gemaakt, dus dat worden ook weer spannende wachtweken straks hier *)
pi_112999426
Spannend Winka!

Bellelena, heb je wel een regelmatige cyclus, of moet je ook nog gaan verzinnen wanneer je NOD is?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113002753
_aurum_ ik heb wel een ietwat onregelmatige cyclus, maar mijn LF is (elke keer dat ik de eisprong heb geconstateerd in ieder geval) precies 14 dagen.
Net dus ovutest gedaan, de sensitive is even donker en de gewone is een tikje lichter, dus ik ga ervan uit dat de piek geweest is. Mijn eisprong zal dan op zijn laatst 18 juni zijn (max. 48 uur na de piek). Dus volgens het schema waarop ik alles invul is het een goed idee om in ieder geval af te wachten tot 2 juli, de verjaardag van mijn lief O+

[ Bericht 13% gewijzigd door bellelena op 17-06-2012 14:19:01 ]
pi_113009935
Winka de symptomen klinken veelbelovend! Wanneer ga je testen? Vrijdag? Spannend :D

Bellelena wat een leuke datum!
Bij mij was de gewone ook lichter en de sensitive nog donker. Ik had wel mn eisprong meteen na de piek, ik voelde m. (denk ik tenminste...) Dus niet 48 uur later, maar zolang er wat ligt te wachten maakt t ook niet veel uit :P
Mijn duimen draaien!
pi_113013833
Ja, fijn dat je dat zegt Fieder! Zoals ik eerder ook schreef voelde ik gisteravond ook al ovulatie-steekjes. Zou dus best goed kunnen dat mijn ovulatie ook vrij snel na de piek is geweest. Maar voor de zekerheid houd ik die slag om de arm van die 48 uur die als max. wordt gegeven op internet en dan twee weken daarna voor het testen. Mocht ik in de tussentijd overduidelijke symptomen krijgen, kan ik altijd een dagje eerder testen natuurlijk ;)
Ook leuk qua datum: mocht ik op lief's verjaardag positief testen, zal de uitgerekende datum zeer waarschijnlijk mijn eigen verjaardag zijn O+
pi_113040602
nou, HSG overleefd. Prettig was anders, maar het deed geen superpijn ofzo. Moet wel zeggen dat ik van te voren een pijnstiller had, naproxen ofzo? En ik heb er net nog een ibo ingegooid :9

Inspuiten was onaangenaam en natuurlijk had ik weer mazzel dat ze extra vloeistof in gingen spuiten omdat ze het niet goed konden zien :')

Zelfs mijn eierstokken liggen dwars ofzo :+

Iig, alles is open, geen verklevingen/vernauwingen of andere nare dingen w/ *O* w/

Uit gesprek met de artsen bleek dat ze twijfelden of ik eisprong had. Dus proactief geweest en bij de assistente een 2e verwijzing gevraagd om bloed te prikken. Daarna kan ik pas over 2 weken na het bloedprikken terecht bij mijn arts ivm drukte.

Wat een beetje balen is, want deze cyclus gebeurt er dus niks en als er idd iets niet goed is met mijn eisprong, dan zit ik al weer dik in de volgende cyclus, dus de kans dat daar niks gebeurt is ook groot. En dan zijn we alweer een jaar aan het proberen >:O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 18 juni 2012 @ 09:54:26 #87
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113040696
aurum wat fijn dat het mee viel qua pijn! Maar die onduidelijkheid lijkt me echt vreselijk .. ik hoop echt voor je dat het wat sneller gaat! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113040745
Aurum, :* Fijn dat het meeviel, hopelijk kun je toch snel weer door met iets gerichts aan actie.

Winka, Spannend weer... ik duim vast voor je mee. :* Het wordt tijd dat jij ook een 2e streepje krijgt.!

Shandaly, succes weer!

En voor iedereen die nog streepjes nodig heeft: :* Zet hem op meiden!
pi_113040927
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
nou, HSG overleefd. Prettig was anders, maar het deed geen superpijn ofzo. Moet wel zeggen dat ik van te voren een pijnstiller had, naproxen ofzo? En ik heb er net nog een ibo ingegooid :9

Inspuiten was onaangenaam en natuurlijk had ik weer mazzel dat ze extra vloeistof in gingen spuiten omdat ze het niet goed konden zien :')

Zelfs mijn eierstokken liggen dwars ofzo :+

Iig, alles is open, geen verklevingen/vernauwingen of andere nare dingen w/ *O* w/

Uit gesprek met de artsen bleek dat ze twijfelden of ik eisprong had. Dus proactief geweest en bij de assistente een 2e verwijzing gevraagd om bloed te prikken. Daarna kan ik pas over 2 weken na het bloedprikken terecht bij mijn arts ivm drukte.

Wat een beetje balen is, want deze cyclus gebeurt er dus niks en als er idd iets niet goed is met mijn eisprong, dan zit ik al weer dik in de volgende cyclus, dus de kans dat daar niks gebeurt is ook groot. En dan zijn we alweer een jaar aan het proberen >:O
Zo'n HSG kan ook helpen om de boel daar binnen eens wakker te schudden he ;)
Dus wie weet.....

Maar zonder eisprong gaat het wel moeilijk ja.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_113041112
Fijn dat het meeviel aurum! :) Waarom denken ze dat je geen eisprong hebt? Ik dacht dat je ook tempte, zag je daar wel een stijging in dan? Goed dat je meteen hebt gevraagd van dat bloed afnemen!
pi_113041449
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Logician78 het volgende:
aurum wat fijn dat het mee viel qua pijn! Maar die onduidelijkheid lijkt me echt vreselijk .. ik hoop echt voor je dat het wat sneller gaat! :*
Aan die geplande data kan ik niks veranderen, dus dat is gewoon een kwestie van uitzingen. Geduld is een schone zaak w/

@Tally: Ik heb dat wel vaker gehoord, ben benieuwd :)

@Lot: Bij de eerste keer bloedprikken was mijn progesteron laag 6.3 waar waardes tussen 12 > 60 normaal zijn. Dus nog een keer bloedprikken om het zeker te weten.

En idd. goed dat ik doorgepakt heb. Anders had ik op afspraak gekomen bij de arts, die gezegd had dat ik nog een keer bloed moet prikken en dan ben ik zo weer 2 maanden verder :z
pi_113041969
Aurum wat fijn dat het meeviel! Goed van je dat je doorgepakt hebt. Hoe voel je je nu? Lijkt me wel een soort opluchting als je weet dat eraan gewerkt wordt?
Hopen dat ze er snel uit zijn en een oplossing vinden en dan natuurlijk streepjesss
  maandag 18 juni 2012 @ 11:10:48 #93
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113042877
Moeders voor moeders was hier net, ze gingen opnieuw een zwangerschapstest doen en ik vond het dood eng gelukkig waren het nog steeds 2 streepjes! :')

Was een erg leuk mens, heb ook een armbandje gekregen en de test in een speciaal houdbaar doosje O+ En nu proberen elke dag een fles te vullen :D
pi_113043621
Leuk dat ze er iets gezelligs van maken, en nu lekker veel plassen voor het goede doel Logician! :)

Aurum, wat stom dat het zo lang duurt allemaal. Maar wel goed dat je zelf initiatief hebt genomen, anders blijf je toch in twijfel telkens! En als je inderdaad temperatuurt, mag ik dan meteen even de van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat daar het beste tijdstip voor is?
  maandag 18 juni 2012 @ 11:49:18 #95
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_113044138
Aurum wat een gedoe -O- Maar wel fijn dat er geen verklevingen zijn, dat is tenminste iets positiefs.

Moeders voor moeder? Fles volpiesen? Uitleg graag (geen tijd om te googlen, moet werken :@)

Winka ik duim ^O^

Ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis eindelijk, om 16 uur. Benieuwd wat het plan van aanpak gaat worden...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_113044354
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef Suikertante het volgende:
Leuk dat ze er iets gezelligs van maken, en nu lekker veel plassen voor het goede doel Logician! :)

Aurum, wat stom dat het zo lang duurt allemaal. Maar wel goed dat je zelf initiatief hebt genomen, anders blijf je toch in twijfel telkens! En als je inderdaad temperatuurt, mag ik dan meteen even de van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat daar het beste tijdstip voor is?
Als je wilt temperaturen is dat het beste om te doen als je net wakker bent, maar nog in bed ligt... niet eerst naar de wc gaan of zo, maar ogen open, thermometer erin en daarna pas de rest van je opstaan-ritueel... En het liefst elke dag op hetzelfde tijdstip.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:54:18 #97
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044358
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Chanty het volgende:
Aurum wat een gedoe -O- Maar wel fijn dat er geen verklevingen zijn, dat is tenminste iets positiefs.

Moeders voor moeder? Fles volpiesen? Uitleg graag (geen tijd om te googlen, moet werken :@)

Winka ik duim ^O^

Ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis eindelijk, om 16 uur. Benieuwd wat het plan van aanpak gaat worden...
Je krijgt een krat met 8 1ltr flessen, elke dag vang je als je plast (zo ver mogelijk) op in een fles.
1x in de wk wordt het volle krat opgehaald en krijg je een nieuw krat (ipv de melkman dus de plasman). Je doet dit tot ong. je 16e wk volgens mij, in de urine zit een stofje die ze gebruiken voor ivf behandelingen etc. :)
pi_113044434
Maar moet je niet misselijk zijn want de flessen stinken heel erg. Heb bij de eerste meegedaan. Niet de volle weken want steeds als ik de fles opende moest ik spugen. Bij de zwangerschappen daarna dus maar nier meer meegedaan!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 18 juni 2012 @ 12:02:14 #99
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113044640
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar moet je niet misselijk zijn want de flessen stinken heel erg. Heb bij de eerste meegedaan. Niet de volle weken want steeds als ik de fles opende moest ik spugen. Bij de zwangerschappen daarna dus maar nier meer meegedaan!!
Ze gaf daar dus ook tips voor idd, ik ben dus wel misselijk maar alleen bij bepaalde geuren (gebakken vlees :r & tomaat :r ) maar deze geur heb ik gelukkig geen last van, nu alleen nog oefenen om mijn handen niet onder te piesen :')
pi_113044661
Kreeg je er geen maatbeker bij?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')