Wat fijn! Hopelijk snel weer zo'n mooi tweede streepjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:27 schreef Vulpenballetje het volgende:
Fieder 2 streepjes, gefeliciteerd!!![]()
Ik ga heel hard voor je duimen dat deze 9 maanden gezellig bij je blijft, dat MOET gewoon!![]()
Ik ben afgelopen woensdag, 27 dagen na de miskraam weer ongesteld geworden.
Gelukkig doet mijn lijf het dus nog.![]()
Nu kunnen we weer verder en hopelijk kan ik een bijdrage leveren aan de streepjesregen die langzaam op gang lijkt te komen hier!
Ohh wat rot dat jij daar ook zoveel last van hebt! Ja het is echt bruin zegmaar zoals je idd normaal gesproken een paar dagen voor je menstruatie hebt maar dan heb ik dat dus al een paar maanden non-stop (1 weekje schoon geweest). Ik snap ook niet helemaal waar het vandaan komt, het zal wel door invloed van hormonen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:03 schreef Babbel1 het volgende:
Fieder, gefeliciteerd met de positieve test!
L0t, vervelend dat het bij jou niet vordert... Je hebt het over 'bruinverlies'.. Nu loop ik hier nog niet zo intensief rond, maar is dat zeg maar wat je hebt voor je echt ongesteld wordt met rood bloed? In dat geval heb ik dat ook heel veel! Ik word dan wel één keer in de 5 weken ofzo echt ongesteld (en dan gelijk heel erg, 10 dagen lang), maar na 2,5 week begint dat bruinverlies bij mij weer en dat duurt dan meestal tot ik weer rood bloed krijg. Ik heb op mijn telefoon zo'n app ('My Days') om het bij te houden, maar ik weet niet zo goed wanneer ik nou 'start period' in kan vullen. Is dat aan het begin van het bruinverlies of bij het eerste echte rode bloed? Pff, wat een plastische beschrijvingen allemaal
Verder zit er bij mij ook niet echt regelmaat in, soms is het na 3 weken alweer, soms duurt het weer langer dan 5 weken. Ik ben nu een half jaar zonder Nuvaring en ook voordat ik aan de pil ging was het bij mij heel onregelmatig, dus ik heb eigenlijk de hoop laten varen dat het ooit regelmatig wordt..![]()
En Vulpenballetje, ik vind het ook nog lastig om de verhalen aan de nicknames te koppelen, maar ik denk dat dat wel komt als je hier wat langer rondhangt
Klinkt als een eisprong!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Suikertante het volgende:
Euh dames. Heel ander vraagje: als je ineens out of the blue een flinke hoeveelheid afscheiding hebt, van het type rauw eiwit maar dan iets witter, kan dat een moment in je cyclus aangeven? Of eigenlijk.. dat ik een cyclus krijg?
Zou kunnen, maar volgens mij komt vruchtbaar slijm al een tijdje voor je eisprong dus zou heel goed positief kunnen zijn nu of dat snel worden. Zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:14 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is echt als snot, zeg maar (yummie!). Jeuj ik ga een testje doen!! Maar ik hoef nog niet te plassen.![]()
Of is die piek dan al voorbij..?
Gefeliciteerd nog met je verjaardag!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef Shandaly het volgende:
Oh!! Fieder! Gefeliciteerd!!!
Jee zeg, lees ik ook eens een paar daagjes niet veel mee, mis ik ineens allemaal streepjes! (Jarig geweest donderdag, vréselijk verwend... , ben nu ook eindelijk modern mobiel online, maar een simpele post duurt wel even...)
Ik zal het eens vaker proberen, hou wel van streepjesregens
Zo'n HSG kan ook helpen om de boel daar binnen eens wakker te schudden hequote:Op maandag 18 juni 2012 09:50 schreef _aurum_ het volgende:
nou, HSG overleefd. Prettig was anders, maar het deed geen superpijn ofzo. Moet wel zeggen dat ik van te voren een pijnstiller had, naproxen ofzo? En ik heb er net nog een ibo ingegooid
Inspuiten was onaangenaam en natuurlijk had ik weer mazzel dat ze extra vloeistof in gingen spuiten omdat ze het niet goed konden zien
Zelfs mijn eierstokken liggen dwars ofzo
Iig, alles is open, geen verklevingen/vernauwingen of andere nare dingen![]()
![]()
![]()
Uit gesprek met de artsen bleek dat ze twijfelden of ik eisprong had. Dus proactief geweest en bij de assistente een 2e verwijzing gevraagd om bloed te prikken. Daarna kan ik pas over 2 weken na het bloedprikken terecht bij mijn arts ivm drukte.
Wat een beetje balen is, want deze cyclus gebeurt er dus niks en als er idd iets niet goed is met mijn eisprong, dan zit ik al weer dik in de volgende cyclus, dus de kans dat daar niks gebeurt is ook groot. En dan zijn we alweer een jaar aan het proberen
Aan die geplande data kan ik niks veranderen, dus dat is gewoon een kwestie van uitzingen. Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Logician78 het volgende:
aurum wat fijn dat het mee viel qua pijn! Maar die onduidelijkheid lijkt me echt vreselijk .. ik hoop echt voor je dat het wat sneller gaat!
Als je wilt temperaturen is dat het beste om te doen als je net wakker bent, maar nog in bed ligt... niet eerst naar de wc gaan of zo, maar ogen open, thermometer erin en daarna pas de rest van je opstaan-ritueel... En het liefst elke dag op hetzelfde tijdstip.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:33 schreef Suikertante het volgende:
Leuk dat ze er iets gezelligs van maken, en nu lekker veel plassen voor het goede doel Logician!
Aurum, wat stom dat het zo lang duurt allemaal. Maar wel goed dat je zelf initiatief hebt genomen, anders blijf je toch in twijfel telkens! En als je inderdaad temperatuurt, mag ik dan meteen even de van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat daar het beste tijdstip voor is?
Je krijgt een krat met 8 1ltr flessen, elke dag vang je als je plast (zo ver mogelijk) op in een fles.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef Chanty het volgende:
Aurum wat een gedoeMaar wel fijn dat er geen verklevingen zijn, dat is tenminste iets positiefs.
Moeders voor moeder? Fles volpiesen? Uitleg graag (geen tijd om te googlen, moet werken)
Winka ik duim
Ik mag vanmiddag naar het ziekenhuis eindelijk, om 16 uur. Benieuwd wat het plan van aanpak gaat worden...
Ze gaf daar dus ook tips voor idd, ik ben dus wel misselijk maar alleen bij bepaalde geuren (gebakken vleesquote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar moet je niet misselijk zijn want de flessen stinken heel erg. Heb bij de eerste meegedaan. Niet de volle weken want steeds als ik de fles opende moest ik spugen. Bij de zwangerschappen daarna dus maar nier meer meegedaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |