Geloof je dit nou zelf? Of heb je te veel tv gekeken? Sommige mensen hier...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nou nee, voor die kwalificatie komen spul als crystal meth, PCP, heroine en LSD in aanmerking. Van die 4 liggen het toxiciteits- en verslavingrisico orden van magnitude hoger vergeleken met XTC.
Volgens mij PCP en LSD niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Nou nee, voor die kwalificatie komen spul als crystal meth, PCP, heroine en LSD in aanmerking. Van die 4 liggen het toxiciteits- en verslavingrisico orden van magnitude hoger vergeleken met XTC.
..en Ik ben er trots op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, xtc is serieus waar werk van de duivel. 100% zeker.
Jawel. Is onderzocht.quote:
De overtuiging dat er een godheid bestaat ook.quote:
Ja, want in landen waar de doodstraf geldt voor drugsgebruik/bezit/verkoop is helemaal geen drugscriminaliteit namelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus dan moet geaccepteerd worden dat xtc nog meer doden mag gaan maken?
Nee, aanpakken het gebruik ervan. Hoge straffen voor gebruikers en we zijn meteen af van alle criminaliteit.
De duivel produceert een gevoel alsof je 4 uur lang een orgasme hebt, wist je dat niet?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De duivel produceert een gevoel alsof je 4 uur lang een orgasme hebt, wist je dat niet?
ik hoorde laatst nog dat het in Mexico reuze gezellig is. Allemaal drinken ze samen thee en schilderen ze beeldjes van puppy's.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, want in landen waar de doodstraf geldt voor drugsgebruik/bezit/verkoop is helemaal geen drugscriminaliteit namelijk
Testresultaten zijn over het algemeen wel bekend.quote:uiteraard worden alle pillen grondig door vak mensen getest voor men de pil slikt,
Uiteraard, hoe hou je het anders de hele nacht vol.quote:iteraard is er vooraf goed geslapen en de juiste voeding gegeten
Vanzelfsprekend.quote:men begint allemaal keurig met een kwart of half pilletje en wacht uiteraard af hoe zijn/haar lichaam hierop reageerd
Nergens voor nodig, je kunt jezelf beter redden dan wanneer dronken oid. tevens altijdtquote:er is uiteraard altijdt iemand die nuchter is van alle genotsmiddelen die het overzicht bewaard
Hoe anders, je stapt toch ook niet dronken in de auto?quote:het vervoer gaat uiteraard per taxi of openbaar vervoer!!![]()
Dan blijf je thuisquote:ik ben nu al moe
3/4 van al je eten is "chemisch", nou en?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
Het blijft een chemische drug en ik heb daar zo mijn bedenkingen bij.
Kijk wiet of hash is drogen en daarna zeven.
paddo's die groeien gewoon.
Waarom zou dat iets zeggen? Arsenicum is natuurlijk, Ibuprofen chemisch. Eet beide op en kijk waar je meer last van hebt zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:55 schreef sig000 het volgende:
Het blijft een chemische drug en ik heb daar zo mijn bedenkingen bij.
Kijk wiet of hash is drogen en daarna zeven.
paddo's die groeien gewoon.
Jij hebt me door, dat is idd wat ik tegenwoordig doe!quote:
En dus, boeit dat ook maar iets voor je eigen gebruik?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:01 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Jij hebt me door, dat is idd wat ik tegenwoordig doe!![]()
Je probeert me trouwens toch niet wijs te maken dat alle XTC gebruikers zich aan het bovenstaande lijstje houden, toch?
Dus jij stopt alles maar zonder na te denken naar binnen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3/4 van al je eten is "chemisch", nou en?
Om over medicijnen nog maar te zwijgen.
En zelfs dan kan er nog van alles mis gaan, eerst naar het ziekenhuis en daar een hartfilmpje laten maken en je lever en nier functies laten meten (meten is weten) anders blijft er een groot risico, helaas mooier kan ik het niet maken!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
Als je XTC laat testen voor je het gebruikt, het alleen doet als je goed in je vel zit, iemand bij je hebt om je in de gaten te houden en genoeg drinkt kan er niets fout gaan. Als je dat niet doet neem je onnodige risico's, iets wat met alles gevaarlijk is.
Je lult uit je nek, kom dan met doornappels ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou dat iets zeggen? Arsenicum is natuurlijk, Ibuprofen chemisch. Eet beide op en kijk waar je meer last van hebt zou ik zeggen
Rare conclusie in vragende stijl verpakt. Jij denkt dat er in Croky, Milka of Knorr geen E-nummers zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dus jij stopt alles maar zonder na te denken naar binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |