volgens mij is er niemand gezaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eventjes kijken naar het aantal geslaagden, sukkel.
[..]
Oh, ik heb dat niet eens aangepast.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef FokNederland het volgende:
Nee, verkeerde titel: IEDEREEN GESLAAGD.
kunnen zij 't nog halen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:39 schreef Gezicht het volgende:
Bedankt, en alle andere geslaagden ook gefeliciteerd uiteraard. In mijn klas 3 herkansers, geen gezakten.
je kan ook kansloos herkansing doen, als je 4,5 gemiddeld voor je CE staat ofzo en verder wel aan alle eisen voldoetquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef FokNederland het volgende:
[..]Tuurlijk anders herkans je toch niet.
Dan hoef je het niet eens te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan ook kansloos herkansing doen, als je 4,5 gemiddeld voor je CE staat ofzo.
maar in feite heb je wel herkansing.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:42 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Dan hoef je het niet eens te doen.
Bij ons werden de gezakten vorig jaar tussen 15.00 en 19.00 uur gebeld, geslaagden om 20.00 naar school voor cijfersquote:
Gezakten worden tussen 16:00 en 17:00 gebeld, daarna komt er een lijst met geslaagden op de website. En tussen 19:00 en 20:00 cijferlijst ophalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij ons werden de gezakten vorig jaar tussen 15.00 en 19.00 uur gebeld, geslaagden om 20.00 naar school voor cijfers
Dat was pas een hel.
Stom dat dat zo verschilt per school..quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Gezakten worden tussen 16:00 en 17:00 gebeld, daarna komt er een lijst met geslaagden op de website. En tussen 19:00 en 20:00 cijferlijst ophalen.
toe maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik heb aangezien al mijn extra vakken echt een belachelijk goede CE lijst. xD Zelfs een 6 op Nederlands heb ik ook voor elkaar gekregen! xD Mijn diploma wordt echt mooi. Zoals het er nu uit ziet: waarschijnlijk 1 6'je, maar die ga ik herkansen en de rest alleen maar 7'ens en 8'en.. best veel 8'en ook nog.. stuk of 5 ofzo.
Die van mij lekker op 53quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:04 schreef Winegummetje het volgende:
Shit, dat zijn meer likes dan mijn nieuws van de decentrale gekregen heeft D: Die staat nu op 52.
Het magquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Moet ik ook liken, wordt je daar vrolijk van? Of verpest het juist je statusupdate?
6,3-6,5quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:13 schreef Dexter_M het volgende:
@Lilliesleaf
Wat had je voor scheikunde?
Behalve dat scheikunde dus 1 van mijn beste vakken is, ik het wil gaan studeren en dit m'n enige 6 is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gekeken naar de rest van je lijst mag je echt niet klagen
Ach, iets met laatste loodjes. Even herkansenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Behalve dat scheikunde dus 1 van mijn beste vakken is, ik het wil gaan studeren en dit m'n enige 6 is?
Het is gewoon zuur, ik beheers de stof namelijk gewoon op een 8,5 niveau en dan komt er een cijfer van 2 punten lager uit. Das gewoon niet leuk. Zeker als het waarschijnlijk de enige 6 is.
Herkansing idd, gaat vast beter. Ik wil gewoon graag die 7,2 halen, dan sta ik een 7 op m'n lijst. Daar kan ik wel mee leven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, iets met laatste loodjes. Even herkansen
Wel goed gedaan hoor
Baasquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef meneer_valk het volgende:
Geslaagd met een heerlijk lijstje:
NL: 7
DU: 8
ENG: 8
SK: 9
NAT: 10
BIO: 9
WISB: 8
M&O: 9
Tijd voor bier!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef meneer_valk het volgende:
Tijd voor bier!
Spang lijstjequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef meneer_valk het volgende:
Tijd voor bier!
Shit.. dit is echt bélachelijk goed! Welk niveau? :\quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef meneer_valk het volgende:
Tijd voor bier!
VWOquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Shit.. dit is echt bélachelijk goed! Welk niveau? :\
(wel slecht van je Nederlands,ik zou het herkansen.
)
Heel erg netjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:57 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
VWO. En NL ga ik inderdaad herkansen, die 7 wegpoetsen zou wel leuk zijn en ik hoef er toch niet voor te leren
Geen idee, moet straks op gesprek komen en dan hoor ik het. Denk dat het rond de 6 moet zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oh, bah. Hoe hoog moet je halen?
Zo herkanste ik vorig jaar geschiedenis van een 4.5 naar een 5.3 en daardoor kwam ik een 6 gemiddeld te staan. Terwijl al m'n andere vakken daar dik boven zatenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:00 schreef Etsu het volgende:
Ik heb grandioos gefaald
Had op CE voor Nederlands 4,9 en eco 4,7, beide afgerond 6.
Ga eco herkansen om proberen een 5,7 te halen voor een 7
Ja, vorig jaar voor ges ging ik ook van een 4,4 naar een 5,2.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zo herkanste ik vorig jaar geschiedenis van een 4.5 naar een 5.3 en daardoor kwam ik een 6 gemiddeld te staan. Terwijl al m'n andere vakken daar dik boven zaten![]()
![]()
Weet jij het al Wid?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
congratzz geslaagden! echt heel trots op jullie
Gelukkig een kort tijdspatroon.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee word tussen 16.45 en 17.15 gebeld!
ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden
Dat dacht ik ook toen ik het hoorde. Wist wel dat ik hem goed gemaakt had maar dit had ik niet verwachtquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Maisnon het volgende:
Meneer_valk trouwens, een 10 als eindcijfer voor natuurkunde? jezus
Ga je dat herkansen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:57 schreef Domoor het volgende:
Ik ben gelukkig wel geslaagd, maar wel 2 onvoldoendes tot mijn teleurstelling.
Twee keer een 5 voor wiskunde en M&O, ach ja het is niet anders.
Toch wel zonde, maar iig geslaagd.
Scheikunde en?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
Geslaagd!! Wel met 2 zessen. Beetje balen. Jammer..
Wat ging jij ook alweer studeren? ook rechten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scheikunde en?
ik heb zes zessen, dus beetje trots zijn mag wel.
Wiskunde. Waarschijnlijk heb ik daar echt nét niet een 6,5 gemiddeld op gehaald.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Scheikunde en?
ik heb zes zessen, dus beetje trots zijn mag wel.
jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat ging jij ook alweer studeren? ook rechten?
Huh wat is dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aan het eind van je latijn he
Gefeliciteerd!
Dat weet ik dus nog niet. Baal er van dat ik sws 1 onvoldoende over houd. Stond een 5.6 wiskunde en 6.2 m en o. Das nu 5 en 5. Ik weet iig dat ik die richting niet ga doen op de uni volgend jaar. Dus twijfel nog over herkansing.quote:
Naar mijn ervaring wordt er helemaal niet meer naar middelbare school resultaten gekeken, maar misschien ligt dat ook eraan welke richting je op gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Domoor het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Baal er van dat ik sws 1 onvoldoende over houd. Stond een 5.6 wiskunde en 6.2 m en o. Das nu 5 en 5. Ik weet iig dat ik die richting niet ga doen op de uni volgend jaar. Dus twijfel nog over herkansing.
woehoe, wat erg, een onvoldoendequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Domoor het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Baal er van dat ik sws 1 onvoldoende over houd. Stond een 5.6 wiskunde en 6.2 m en o. Das nu 5 en 5. Ik weet iig dat ik die richting niet ga doen op de uni volgend jaar. Dus twijfel nog over herkansing.
Hoeveel onvoldoendes had jij dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring wordt er helemaal niet meer naar middelbare school resultaten gekeken, maar misschien ligt dat ook eraan welke richting je op gaat.
Ik moest er iig niet meer aan denken iets te herkansen na eindexamen, had ik echt geen zin in
ja, een zes naar een zeven proberen en ik heb ook een 5 op mn lijst maar laat ik lekker staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:39 schreef Domoor het volgende:
[..]
Jij ging toch sws herkansen? Ik weet het nog niet.
geen een. Maar veel vrienden van mij gingen 6'en of 7'ens herkansen om cum laude te staan omdat het mooier stond.quote:
Erg netjes. Waarom heb je geen vwo gedaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:41 schreef FokNederland het volgende:
CE cijfers:
Aardrijkskunde: 8,2
Geschiedenis: 8,3
Engels: 8,4
Nederlands: 6.3
M&O: 9,6
Economie: 9,4
Wiskunde A: 9,9
wow, kudo's.!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:41 schreef FokNederland het volgende:
CE cijfers:
`quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Erg netjes. Waarom heb je geen vwo gedaan?
nederlands herren dan maar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:41 schreef FokNederland het volgende:
CE cijfers:
Dat zal je vast wel lukken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef FokNederland het volgende:
[..]
`
Gewoon niet geen zin, kutvakken heb gewoon zin in Accountancy.
Ik ben hier 1 definitief gezakte tegen gekomen en verder wel een paar met een her in het gezakten topicquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:45 schreef Etsu het volgende:
volgens mij is niemand van EXA gezakt. of ze verstoppen zich en we zijn ze vergeten
wie is definitief gezakt dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:47 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik ben hier 1 definitief gezakte tegen gekomen en verder wel een paar met een her in het gezakten topic
hahaha i know right! weet nog steeds niet wat het is maarja XDquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aan het eind van je latijn he
Gefeliciteerd!
Yessss, over twee weekjes diplomauitreiking.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:54 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
heyyy laat me met rust XD ben jij geslaagd?
Herkansing?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:51 schreef Unsub het volgende:
Kut, op een tiende na Cum Laude; 7.9 gemiddeld
Wel een 9.5 voor WisB
ik=tevreden
Wiskunde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ok, jongens, jullie advies, wat zal ik doen:
Ik sta 2 zessen, wiskunde en scheikunde, en ga 1 van de 2 herkansen voor een 7.
Wat ik moet halen:
Wiskunde - 6,1
Scheikunde 7,2
Ik wil scheikunde studeren, dus eigenlijk vind ik een 7 op scheikunde belangrijker. Alleen, wiskunde is sowieso een norm van 1,5 én een lager cijfer wat ik moet halen, dus wel veel makkelijker. Ook denk ik dat - mochten ze er naar kijken later, werkgevers e.d. - een wiskunde cijfer belangrijker is dan een scheikunde cijfer. Maar ik wil scheikunde studeren.. en dan *kun* je er eigenlijk niet mee aan komen zetten dat je een 6 hebt gehaald.
Zou wiskunde doen, stel je haalt geen 7.2 voor SK dan heb je niks aan je her gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ok, jongens, jullie advies, wat zal ik doen:
Ik sta 2 zessen, wiskunde en scheikunde, en ga 1 van de 2 herkansen voor een 7.
Wat ik moet halen:
Wiskunde - 6,1
Scheikunde 7,2
Ik wil scheikunde studeren, dus eigenlijk vind ik een 7 op scheikunde belangrijker. Alleen, wiskunde is sowieso een norm van 1,5 én een lager cijfer wat ik moet halen, dus wel veel makkelijker. Ook denk ik dat - mochten ze er naar kijken later, werkgevers e.d. - een wiskunde cijfer belangrijker is dan een scheikunde cijfer. Maar ik wil scheikunde studeren.. en dan *kun* je er eigenlijk niet mee aan komen zetten dat je een 6 hebt gehaald.
niceeeee! congratzzquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Yessss, over twee weekjes diplomauitreiking.
Wat sta je en wat had je en wat moet je halen voor welk cijfer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Herkansing?
Ik twijfel nog wat ik moet herkansen... Duits, AK, of MAW
Duits: 6.4 voor 6, haalde een 5.6quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat sta je en wat had je en wat moet je halen voor welk cijfer?
maw sowieso niet, blijft een kutvak.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Duits: 6.4 voor 6, haalde een 5.6
Oh bedoelde GS niet AK: 6.2 voor 7, haalde 5.4
MAW: 4.8 voor 6, haalde 4.6
True.. maar MAW kan je wel gewoon goed leren (wat ik dus niet had gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
maw sowieso niet, blijft een kutvak.
duits word je opeens niet beter in tekstverklaren
gs zou ik doen.
jij wil impliceren dat maw (= 3 boeken) minder leerwerk bevat dan GS (= 2 boeken)?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
True.. maar MAW kan je wel gewoon goed leren (wat ik dus niet had gedaan) en GS is zo veel..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Deze post is speciaal voor degene die mij mn diploma misgunde (don't remember his name)
Bedankt voor de extra motivatie, en oh ja:
IN YOUR FACE SUCKER!
Hmja... gs vind ik lastiger, heb nog tot morgen, nu genietenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij wil impliceren dat maw (= 3 boeken) minder leerwerk bevat dan GS (= 2 boeken)?
blijkbaar niet, anders had je voor maw wel hoger gescoord dan ges... en erop lettende dat maw een hogere norm heeft dan ges.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmja... gs vind ik lastiger, heb nog tot morgen, nu genieten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Deze post is speciaal voor degene die mij mn diploma misgunde (don't remember his name)
Bedankt voor de extra motivatie, en oh ja:
IN YOUR FACE SUCKER!
Waarvan maw elk boek 5x zo dik is als dat van geschiedenisquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij wil impliceren dat maw (= 3 boeken) minder leerwerk bevat dan GS (= 2 boeken)?
ben jij geslaagd trouwens?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:25 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Waarvan maw elk boek 5x zo dik is als dat van geschiedenis(bij mij dan)
Top. Feli.quote:
Danku danku. Jij ook gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top. Feli.
Ik had trouwens een 4,9 voor NL, en 4,7 voor eco._
jezusquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:33 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Danku danku. Jij ook gefeliciteerdIk had een 8,4 voor NL en 7,5 voor eco
quote:
ik ook, maar care, voldoe aan de eisen dus we zijn het niveau waard denk ik dan maar weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:46 schreef Domoor het volgende:
[..]
Echt wtf, bij sommige vol ik me zo dom.
Ik ben gewoon goed in Nederlands en heb een geweldige economie leraar gehad dit jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook, maar care, voldoe aan de eisen dus we zijn het niveau waard denk ik dan maar weer.
Gefeliciteerd!quote:
Doe je vwo of havo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook, maar care, voldoe aan de eisen dus we zijn het niveau waard denk ik dan maar weer.
Nu officieel: geneeskundequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Domoor het volgende:
Wat gaan we allemaal studeren volgend jaar btw?
Rechtsgeleerdheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef Domoor het volgende:
Wat gaan we allemaal studeren volgend jaar btw?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:24 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dankjeeee! ben je geslaagd?
Thank youquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh niceeee congratz!!!!
Ik zou naar een vriend gaan, maar m'n moeder en broer hebben van alles gebakken dus blijf lekker thuisquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Zometeen lekker de stad in en nog langgg niet naar huis!
Ik ga mijn kamer uitruimen van allll die losse stencils en papiertjes van 3 jaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Zometeen lekker de stad in en nog langgg niet naar huis!
Ritueel verbranden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ga mijn kamer uitruimen van allll die losse stencils en papiertjes van 3 jaar
Woon in een appartementquote:
Gooi het in de open haard.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Woon in een appartementDenk dat je daar een tuin voor nodig heb. Nee gewoon in de papierbak
Bedankt voor de tipquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef FokNederland het volgende:
Haha, ik ken iemand die moet herkansen en die moet een 9,9 halen wil zij slagen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef FokNederland het volgende:
Haha, ik ken iemand die moet herkansen en die moet een 9,9 halen wil zij slagen
Ik ben pas halverwege en die mand waar wij oud papier in doen is al vol T_Tquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga die zooi ook allemaal weggooien als de visite weg is.Alles wegsmijten.
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Etsu het volgende:
Gekregen van m'n ouders voor m'n slagen
[ afbeelding ]
Stoerquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Etsu het volgende:
Gekregen van m'n ouders voor m'n slagen
[ afbeelding ]
wat voor kastquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
NiceMooi
Ik heb een kast gekregen en krijg nog een jurkje
Edit; de kast was nodig dus die zou ik denk sowieso wel gekregen hebben
Ladekast voor in mijn grote kastquote:
toe maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ladekast voor in mijn grote kastOm m'n zooi in te gooien ipv al die mandjes en dozen. Plus dat ik de grote kast dus nu officieel helemaal voor mezelf heb
Muiterij voltooid
Ik moet hem nog halenquote:
Ik weet altijd wel ietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n verjaardagscadeau al een maand verlaat gehad omdat ik niks wist, ook nog iets voor m'n slagen bedenken gaat 'm niet worden
Dat ik geslaagd ben en ze voor mij appel- en abrikozenflappen hebben gebakken is wel genoeg
Wordt een duur grapje voor mijn ouders, heb wel 60 lessen nodig. Een keer in de auto van mijn vader gereden om de oprit op te rijden, volgas door de garagedeurquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik was verwend met die armbanden...
Goeiequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook
ik wil ook een bijpassende ring
bwhahaha. jongen uit mijn klas was op een boerderij volop de schuur in gereden xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wordt een duur grapje voor mijn ouders, heb wel 60 lessen nodig. Een keer in de auto van mijn vader gereden om de oprit op te rijden, volgas door de garagedeur
Wees gerust, ik heb er 70 nodig gehad en heb mn praktijk 3x moeten doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Wordt een duur grapje voor mijn ouders, heb wel 60 lessen nodig. Een keer in de auto van mijn vader gereden om de oprit op te rijden, volgas door de garagedeur
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb er 70 nodig gehad en heb mn praktijk 3x moeten doen.
Je neemt overal rustig de tijd voor, goede eigenschap voor een juristquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb er 70 nodig gehad en heb mn praktijk 3x moeten doen.
Was het maar waar, ben vannacht nog geflitst voor het rijden van 100 op een 80-weg.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je neemt overal rustig de tijd voor, goede eigenschap voor een jurist
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was het maar waar, ben vannacht nog geflitst voor het rijden van 100 op een 80-weg.
Het was om kwart voor 3 's nachts, niemand rijdt, ik was de enige op de weg en wilde zsm in bed liggen dus ik dacht: RIJDUUUUUUUUUH *flits*quote:
Ze moeten gewoon eens gaan boeven vangen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was om kwart voor 3 's nachts, niemand rijdt, ik was de enige op de weg en wilde zsm in bed liggen dus ik dacht: RIJDUUUUUUUUUH *flits*ben benieuwd hoeveel de boete is
ik wil ook , maar kom er vannacht vandaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:03 schreef Gaijin het volgende:
Vanaaf lekker stappen in Groningen. Wie nog meer? Moet gvd wel de volgende ochtend om 8.00 werken, maar dat mag de pret niet drukken.
waaraanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef Paxcon het volgende:
Daarnaast heb ik in 1 week 900 euro uitgegeven dus moet nu ff weer bijverdienen.
toe maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
TV met randartikelen: 400
Seizoenskaart FCG: 200
Berlijn: rest
Die van Fc Groningen is wel een beetje geldverspillingquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meen je dat nou ik ga waarschijnlijk ook rechten doen, zit aan fiscaal recht aan de uva te denken. Anders rechtsgeleerdheid in utrecht, al sluit ik politicologie en bestuurskunde ook nog niet uit.quote:
Kom naar Groningenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Domoor het volgende:
[..]
Meen je dat nou ik ga waarschijnlijk ook rechten doen, zit aan fiscaal recht aan de uva te denken. Anders rechtsgeleerdheid in utrecht, al sluit ik politicologie en bestuurskunde ook nog niet uit.
Je moet ook geen SCC van Grunn nemen, er is maar 1 club en dat is Ajax!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het midden van het land. In de buurt van utrecht. Amsterdam is voor mij goed te doen als ik nog ff geen kamer kan regelen. Groningen moet ik sowieso weg en dan zit je wel in een uithoek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom naar Groningen
Ben ook bij UvA wezen kijken, vond het totaal geen leuke universiteit en geen fijne sfeer. Hele omhooggevallen mensen die daar werken bij fiscaal recht. Bij RuG had ik een veel beter gevoel.
Ik woon in Rotterdam en ga er gewoon voor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef Domoor het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het midden van het land. In de buurt van utrecht. Amsterdam is voor mij goed te doen als ik nog ff geen kamer kan regelen. Groningen moet ik sowieso weg en dan zit je wel in een uithoek.
Bij UvA vond ik het vreselijk, maar bij Erasmus vond ik het juist weer leuk. En toen vergeleken met de RuG en sprong de RuG uit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Domoor het volgende:
@ Etsu vond jij die opendagen van fiscaal niet vreselijk, ik werd er niet erg enthousiast over....
Waarom? Slaat nergens op dat je dat zegt..quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef metanite het volgende:
Ik heb het idee dat mijn vwo diploma niet veel waard is, aangezien maar 2 mensen uit mijn klas zijn gezakt en 1 een her heeft
Nou er zitten een paar bij waarvan ik vind dat ze niet op het vwo horen (eigen mening) terwijl ze toch zijn geslaagd. Op naar de 6 gemiddeld regel zeg ik dan maar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:08 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Waarom? Slaat nergens op dat je dat zegt..
Dat je zo kan denken.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef metanite het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar bij waarvan ik vind dat ze niet op het vwo horen (eigen mening) terwijl ze toch zijn geslaagd. Op naar de 6 gemiddeld regel zeg ik dan maar.
Ja open dagen kunnen ook een vertekend beeld geven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij UvA vond ik het vreselijk, maar bij Erasmus vond ik het juist weer leuk. En toen vergeleken met de RuG en sprong de RuG uit.
Ja kom nou het niveau moet wel wat voorstellen, we hebben het hier over de hoogste opleidingsniveau wat je in nederland kunt volgenquote:
... Dus ik ben geen vwo diploma waard omdat ik 5,5 gemiddeld voor CE sta?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef metanite het volgende:
[..]
Nou er zitten een paar bij waarvan ik vind dat ze niet op het vwo horen (eigen mening) terwijl ze toch zijn geslaagd. Op naar de 6 gemiddeld regel zeg ik dan maar.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef metanite het volgende:
Ligt eraan of je er voor gevochten hebt of niet vind ik
Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar je cijfersquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef metanite het volgende:
Ligt eraan of je er voor gevochten hebt of niet vind ik
Sorry ik heb me eigenlijk wat lomp opgesteld :l een beetje emoties van mensen die het gehaald hebben en in de klas altijd van die domme opmerkingen/vragen hadden terwijl die gewoon tijdens de les behandeld waren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus, als ik je tegenkom, kreeg je een mep in je gezicht.
Die zijn er overal. Heb er zelf ook een paar in de klas.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef metanite het volgende:
[..]
Sorry ik heb me eigenlijk wat lomp opgesteld :l een beetje emoties van mensen die het gehaald hebben en in de klas altijd van die domme opmerkingen/vragen hadden terwijl die gewoon tijdens de les behandeld waren.
En dat zegt iets over de rest ...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef metanite het volgende:
[..]
Sorry ik heb me eigenlijk wat lomp opgesteld :l een beetje emoties van mensen die het gehaald hebben en in de klas altijd van die domme opmerkingen/vragen hadden terwijl die gewoon tijdens de les behandeld waren.
Haha ballaar, 90 hieroquote:
Kutquote:
De tering, lijkt me heerlijk om geen onvoldoendes te staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo, geslaagd, en lijst opgehaald:
Nederlands - 8
Engels - 8
Duits - 8
Latijn - 7
Natuurkunde - 7
Scheikunde - 6
NLT - 8
Wiskunde B - 6
Wiskunde D - 7
Geschiedenis 7
Filosofie - 7
Combinatie cijfer - 8 (5x een 8, dus 8 gemiddeld)
Grootste verrassing: 7,5 op NL CSE, ipv een lage 5 zoals ik dacht
Grootste tegenvaller: een 6,1 op filo CSE, ipv een 7,5 zoals ik dacht.
Ik ga wiskunde herkansen trouwens, ipv scheikunde.
Ja voor jou heb ik dan wel weer respect gast, jij hebt gewoon je doelen bereiktquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat zegt iets over de rest ...?
Ik vind het opzich een hele prestatie van iemand die van vmbo komt, 2 jaar vwo in 1 jaar heeft gedaan en toch een voldoende voor de CE's weet te halen. Jij bent dan ook echt niemand om mij te vertellen dat ik dan geen diploma verdien.
Netjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zo, geslaagd, en lijst opgehaald:
Nederlands - 8
Engels - 8
Duits - 8
Latijn - 7
Natuurkunde - 7
Scheikunde - 6
NLT - 8
Wiskunde B - 6
Wiskunde D - 7
Geschiedenis 7
Filosofie - 7
Combinatie cijfer - 8 (5x een 8, dus 8 gemiddeld)
Grootste verrassing: 7,5 op NL CSE, ipv een lage 5 zoals ik dacht
Grootste tegenvaller: een 6,1 op filo CSE, ipv een 7,5 zoals ik dacht.
Ik ga wiskunde herkansen trouwens, ipv scheikunde.
wow.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Robinioz het volgende:
Hiero 30% van de leerlingen gezakt op VWO, van de 75 leerlingen. Goede bedoeling
Dat is niet weinigquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Robinioz het volgende:
Hiero 30% van de leerlingen gezakt op VWO, van de 75 leerlingen. Goede bedoeling
Welke school zit je dan op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef dramatic het volgende:
vwo hier 96% geslaagd, havo 94,6% (eerste tijdvak)
volgens mij super goed.. op vwo had er een 2 toetsen gemist door ziekte (maar beste? van klas), en de ander is definitief gezakt.
en dat op mijn school
betere vraag: Hoe weinig mensen doen er wel niet vwo bij jullie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef dramatic het volgende:
vwo hier 96% geslaagd, havo 94,6% (eerste tijdvak)
volgens mij super goed.. op vwo had er een 2 toetsen gemist door ziekte (maar beste? van klas), en de ander is definitief gezakt.
en dat op mijn school
55 ofzo..quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
betere vraag: Hoe weinig mensen doen er wel niet vwo bij jullie?
Nee, Fifa is leuk voor de rest cod, age of empiresquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:30 schreef metanite het volgende:
Morgen Diablo III halen, zijn er hier nog spelers?
Age of Empires. <3quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Domoor het volgende:
[..]
Nee, Fifa is leuk voor de rest cod, age of empires
Fifa is inderdaad erg leuk, Age of Empires kon ik vroeger altijd van genieten maar tegenwoordig vind ik dat soort spellen niet meer zo leuk. CoD is leuk om met vrienden te spelen, maar niet met allemaal scheldende kinders die je voor van alles en nog wat uitmakenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Domoor het volgende:
[..]
Nee, Fifa is leuk voor de rest cod, age of empires
Haha Age of Empires 2 blijft top vind ik, Cod doe ik laatste tijd niet meer, en fifa is koningquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:42 schreef metanite het volgende:
[..]
Fifa is inderdaad erg leuk, Age of Empires kon ik vroeger altijd van genieten maar tegenwoordig vind ik dat soort spellen niet meer zo leuk. CoD is leuk om met vrienden te spelen, maar niet met allemaal scheldende kinders die je voor van alles en nog wat uitmaken
Age of Empires 1 met big daddy, photonman, e=mc2trooper etc.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef Domoor het volgende:
[..]
Haha Age of Empires 2 blijft top vind ik, Cod doe ik laatste tijd niet meer, en fifa is koning
Als het gaat vervelen doe je dat hè, had soms dan nog wel de pech dat een priest mijn big daddy overnamquote:
De ene school geeft gewoon veel makkelijkere SE dan de ander. CE is geen variabele.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef Domoor het volgende:
Trouwens de meesten hebben de examens beter gemaakt dan de schoolcijfers bij is het CE juist veel slechter gegaan toch vreemd dat er zo groot in verschil in zit.
De een doet de CE veel beter en de ander veel slechter....
VWO?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:06 schreef Domoor het volgende:
Ik schaam me diep voor mijn mo-cijfer moest een 4.8 halen. Hard ervoor gewerkt haal ik dat geeneens...
Ja maar ik stond een 6.2 en mensjes die eerst onder de 5 stonden halen ineens wel een 6 hiervoor. Had het totaal niet verwacht...quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:07 schreef junamii het volgende:
[..]
VWO?
Ik heb hem doorgenomen, zag er best pittig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |