Ik heb die ook nog. Samen met a la 15-20 andere tassen erbij door de jaren heenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef ZeeOtter het volgende:
Ik heb nog steeds dezelfde tas als in de eerste
De Limburgse vlag van mijn broertje hangt al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef Ayca het volgende:
Heb geen NLse vlag om op te hangen... wel een Turkse hehe
Gefeliciteerd!quote:
Niet gaan doemdenken! Komt vast goed!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef Robinioz het volgende:
Gefeliciteerd!
Met de minuut krijg ik een slechter gevoel haha. Zal wel normaal zijn
Laten we het hopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet gaan doemdenken! Komt vast goed!
Haha, nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Etsu het volgende:
Wel nét kantje boord, precies 5,5 gemiddeld![]()
Like a sir.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Etsu het volgende:
Mooier kan haast niet toch, wat waren je cijfers?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Etsu het volgende:
Dat is eigenlijk mooier dan slagen met allemaal achten en negensquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Etsu het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd naar jouw cijferlijstquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef FokNederland het volgende:
Nog 40 minuten en dan 1,5 wachten op de telefoon.
Ja als je allemaal 10-en hebt dan ben ik ook niet bangquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom stressen jullie je.. Maak je liever druk om dingen waar je invloed hebt. Ik ga lekker biertje pakken op terras en hoor het wel als ik thuis kom. Verspilde energie hier.
Geen idee, straks cijfers ophalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:50 schreef metanite het volgende:
[..]
Mooier kan haast niet toch, wat waren je cijfers?
zelf ga ik er steeds negatiever over denken, tot 2 uur nog wachten -_-'
Ik heb geen allemaal 10en moet voor 1 vak misschien zelfs herkansen. Maar ik denk niet dat mijn cijfers hoger worden als ik ergens over inzit. Geniet van je leven is mijn motto , zo lang is het niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja als je allemaal 10-en hebt dan ben ik ook niet bang
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Gaan jullie herkansen als jullie geslaagd zijn?
Misschienquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Hell to the no, ik ga m'n schoolboeken ritueel verbrandenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Sowieso dat ik jou ken , dat zeg ik het hele jaar al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hell to the no, ik ga m'n schoolboeken ritueel verbranden
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Hey, jij deed twee jaar geleden toch ook examens? Toen zaten we samen in deze sc.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, straks cijfers ophalen.
maar sowieso dit:
Geschiedenis: 6
Aardrijkskunde: 6
Wiskunde A: 7
Informatica: 8
M&O: 6
Maatschappijwetenschappen: 6
Engels: 5
En een van de twee een 6, en een andere een 5 of een 6: Nederlands en economie.
dankjullie allemaal trouwens
Precies hetzelfde hier, dus ik hoop dat ik het eerste kwartier niet hoef op te nemen xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef DatBoss het volgende:
Waarom zou je herkansen, nog meer minuten aan school besteden, geen hond die er naar kijkt na studie.
Over 1 uur en 3 minuten begint het bellen bij mijn schoolEerst de gezakte.
toen deed ik havo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hey, jij deed twee jaar geleden toch ook examens? Toen zaten we samen in deze sc.
Staat mooierquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:57 schreef DatBoss het volgende:
Waarom zou je herkansen, nog meer minuten aan school besteden, geen hond die er naar kijkt na studie.
Over 1 uur en 3 minuten begint het bellen bij mijn schoolEerst de gezakte.
Gefeliciteerd!quote:
Dat laatste zou ik niet zo heel zeker van zijn hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staat mooieren tegenwoordig vragen ze steeds vaker naar je vwolijst
Denk het wel. Even die 7 voor NL op mijn lijst proberen weg te poetsen, summa cum laude JWZquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:53 schreef ZeeOtter het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:59 schreef Lutte het volgende:
Over een half uur begint het
Mag van ons mam van dan tot aan gebeld niet op internet
Hoezo mag dat niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:59 schreef Lutte het volgende:
Ja ik ging voor een zeven gemiddeld vanwege loting, maar decentrale selectie gehaald dus eigenlijk niet nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:00 schreef Blistering het volgende:
Ik heb overigens wel getwijfeld, aangezien ik van een 9 naar een 8 voor engels ga. Maar geen haan die naar m'n cijferlijst kraait als ik eenmaal geslaagd ben, dus soit.
en jij accepteert dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Facebook, Twitter, niet leuk als je het al weet voor het telefoontje. Ja maak het erger
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga herkansen, m'n ma verbiedt het.Ze vindt dat ik vakantie heb verdiend.
Wijze moederquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:02 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga herkansen, m'n ma verbiedt het.Ze vindt dat ik vakantie heb verdiend.
'ons mam'quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:59 schreef Lutte het volgende:
Mijn tante belde netquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef reinbertio het volgende:
En natuurlijk zal er vanmiddag wel weer één of andere kennis bellen, die hier geen rekening mee houdt.
Gefeliciteerd kerelquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Unsub het volgende:
[..]
Mijn tante belde net
Ik hang op, belt mijn mentor meteen..
Pff ja, toen ik VMBO deed zou ik tussen 12:00 en 13:00 gebeld worden. Belt m'n oma om 12:50 ''HEB JE AL WAT GEHOORD?''quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef reinbertio het volgende:
En natuurlijk zal er vanmiddag wel weer één of andere kennis bellen, die hier geen rekening mee houdt.
Jezus, gelukkig hebben ze het bij ons sinds dit jaar vervroegd, vorig jaar was het ook tot 5 uurquote:
Ze doen een vergadering. Volgens mij tellen ze de geslaagden en berekenen ze het slagingspercentage. Vervolgens kijken ze naar de zakkers en discussieren ze over hun situatie en hoe die het beste is op te lossen. Dan kunnen de telefoontjes gepleegd worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Robinioz het volgende:
Luitjes op school weten het al sinds 12 uur. Vinden ze het nice om 3 uur te wachten.
O neequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef FokNederland het volgende:
Fuck de eerste in mijn klas weten het.
Dat niet opschrijvenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef S0nic het volgende:
Ik weet echt de helft van m'n punten niet meer
Who would've thoughtquote:
Omg!!!!!!!!! hoe heb je het nog gehaald ?!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nee, jongen ik ben nog niet gebeldt.
gast... :lquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Omg!!!!!!!!! hoe heb je het nog gehaald ?!
wat zijn je cijfers?
tot je overal statusupdates langs ziet komen met 'GESLAAGD!!!!!11', dan word je wel op gegeven moment gek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:26 schreef TheDutchguy het volgende:
Beetje tijd aan het doden op facebook en dumpert.
Haha inderdaad, wel een beetje. Maar je moet toch watquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
tot je overal statusupdates langs ziet komen met 'GESLAAGD!!!!!11', dan word je wel op gegeven moment gek.
Ik ben allemaal motiverende liedjes aan het luisteren in de hoop dat dat de uitslag op de een of andere manier positief beinvloedquote:
jezusquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef FokNederland het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD 9,9 Voor wiskunde.
The fuckquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef FokNederland het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef KingLupe het volgende:
[..]
Ik ben allemaal motiverende liedjes aan het luisteren in de hoop dat dat de uitslag op de een of andere manier positief beinvloed![]()
Bob Marley - Three Little Birds ;")quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Paxcon het volgende:
Zo hoorde ik bijvoorbeeld ''alles komt goed'' in een liedje van rowen heze
Toen gister ''Kedengkedeng'' van Guus Meeuwis voorbij kwam vreesde ik al dat een treintje koppen een realistisch scenario zou kunnen wordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Paxcon het volgende:
Zo hoorde ik bijvoorbeeld ''alles komt goed'' in een liedje van rowen heze
Herkansen en voor een 10 gaan natuurlijk!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef FokNederland het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef FokNederland het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Om jezelf een beetje moed in te praten.
Lekker hoor, wat heb je voor M&O?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef FokNederland het volgende:
jij hebt hartkanker?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef DatBoss het volgende:
1e status updates komen voorbij, KANKER me hart trekt het niet meer
Nee hoor, ik heb ook nergens last van..quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef Winegummetje het volgende:
Ben ik nou de enige die totaal geen spanning voelt?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook nergens last van..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook nergens last van..
Dat is fantastisch!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef metanite het volgende:
Mensen krijgen gewoon op facebook 50 likes omdat ze geslaagd zijn
Allemaal klasgenootjes die elkaar liken hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef metanite het volgende:
ik heb er nu ook 50quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef metanite het volgende:
Beter dat dan 50 likes omdat je gezakt bentquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef metanite het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Beter dat dan 50 likes omdat je gezakt bent
Close callquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef DatBoss het volgende:
DatBOSS Is geslaagd! 5,6 CE Gemiddeld, WOOT
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef DatBoss het volgende:
Gefeliciteerd. Had je nog een 9.8 voor engels?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef DatBoss het volgende:
Hoe laat? Ik weet het pas zeker om 4 uurquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef Winegummetje het volgende:
Mjah, eer ik mijn uitslag heb, is half Nederland al geslaagd en weet heel Facebook dat, dus is mijn status dat ik geslaagd ben niet meer dan 5 likes waard
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef DatBoss het volgende:
Ik om 6u.. :/quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe laat? Ik weet het pas zeker om 4 uur
Het idee is toch als je geslaagd bent dat jij cadeaus krijgt xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef ZeeOtter het volgende:
Gaan jullie trouwens voor elk examenfeest een cadeau kopen?
Naja, neequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Wat een kut tijd
Kun je niet naar je school gaan om het alvast te weten?
Rond de 9 denk ik zei ze (valt me beetje tegen), hoorde alleen me gemiddelde na geslaagd haha, maar Engels was inderdaad me enige hoge compensatie voor CE gemiddelde zei ze wel, kei veel onvoldoendes (niet erg diepe except nederlands)quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Had je nog een 9.8 voor engels?
Kijk dat is pas echt knap, minimale inspanningquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef DatBoss het volgende:
toch bizar, veel onvoldoendes en dan toch slagen dankzij 1 hoge voldoende.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:44 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Rond de 9 denk ik zei ze (valt me beetje tegen), hoorde alleen me gemiddelde na geslaagd haha, maar Engels was inderdaad me enige hoge compensatie voor CE gemiddelde zei ze wel, kei veel onvoldoendes (niet erg diepe except nederlands)
Nou knap hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:45 schreef Domoor het volgende:
[..]
Kijk dat is pas echt knap, minimale inspanning
Bij mij bellen ze alleen de niet-geslaagdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:51 schreef Welldressed het volgende:
De eerste geslaagde van mijn school is gebeld... zou ik al kunnen ademhalen dan?
Des te knapper vinden als iemand een zo laag mogelijk gemiddelde heeftquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
anderen minachten omdat ze niet allemaal Zamorak heten
tjah, ligt aan de omstandigheden denk ik dan maar weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Des te knapper vinden als iemand een zo laag mogelijk gemiddelde heeftOmgekeerde wereld
Haha hoger is natuurlijk beter, maar als je het haalt met zo min mogelijk inspanning en je heb net genoeg punten, vind ik dat ook wel mooiquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Des te knapper vinden als iemand een zo laag mogelijk gemiddelde heeftOmgekeerde wereld
Ik ben er niet trots op, ik had echt 3x eerder willen beginnen luie kk flikker die ik was, stress op vakantie niet kunnen slapen enz, veel van mijn vrienden hebben geen moedertaal als backup en die zitten nu echt in de crap met 18/19 jaar op havo herexamen of def. gezaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan is het mooi dat je toch geslaagd bent toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik had echt 3x eerder willen beginnen luie kk flikker die ik was, stress op vakantie niet kunnen slapen enz, veel van mijn vrienden hebben geen moedertaal als backup en die zitten nu echt in de crap met 18/19 jaar op havo herexamen of def. gezakt
Ja, ik had me ook voorgenomen om eerder te beginnen, maar als zo vaak is de motivatie op het laatst het best.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, ik had echt 3x eerder willen beginnen luie kk flikker die ik was, stress op vakantie niet kunnen slapen enz, veel van mijn vrienden hebben geen moedertaal als backup en die zitten nu echt in de crap met 18/19 jaar op havo herexamen of def. gezakt
doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef FokNederland het volgende:
Leraren willen een gesprek met mij om VWO te gaan doen.
Was ik ook van plan ja, uiteindelijk in de week voor de examens begonnen. Mijn voornemens kon ik weer eens niet waarmakenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Domoor het volgende:
[..]
Ja, ik had me ook voorgenomen om eerder te beginnen, maar als zo vaak is de motivatie op het laatst het best.
Doenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef FokNederland het volgende:
Leraren willen een gesprek met mij om VWO te gaan doen.
Same here. Ik heb even met zo'n site een paar punten berekend, en zelfs voor Duits heb ik rond de 9.4quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:56 schreef FokNederland het volgende:
Haha, trouwens als Wiskunde een 9,9 is ben ik wel benieuwd naar de andere cijfers.
Dat geeft hoopquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef Polyfemos het volgende:
net terug, ongeveer 30% was bij ons gezakt
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:57 schreef Etsu het volgende:
een meisje bij mij op school was vorig jaar ook gezakt, en heeft nu een her.
ik ben ook benieuwd naar de slaagprecentages
is ook zo, ze was vorig jaar ingeloot voor geneeskunde en toen zakte ze.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus dat is wel lullig.
Nijmegen, niet bij ons dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Winegummetje het volgende:
Gefeliciteeerd! Ik las dat je door met de decentrale. Ook geneeskunde? Waar?
Awh, wat sneuquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
is ook zo, ze was vorig jaar ingeloot voor geneeskunde en toen zakte ze.
Hehe, zou wel grappig zijn. Ik ken verder niemand die door is trouwens. Naja, ik ken 1 meisje waarvan ik weet dat de naar de 2e ronde was, maar aangezien ik daar nog niets van gehoord heb, neem ik aan dat ze niet door is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef meneer_valk het volgende:
Gefeliciteerd iedereen!
[..]
Nijmegen, niet bij ons dus
Ik ken er eentje: een klasgenoot van me. Dat was wel close trouwens, ze heeft nummer 172quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Hehe, zou wel grappig zijn. Ik ken verder niemand die door is trouwens. Naja, ik ken 1 meisje waarvan ik weet dat de naar de 2e ronde was, maar aangezien ik daar nog niets van gehoord heb, neem ik aan dat ze niet door is.
Vorig jaar was het op mijn school 10% ongeveer volgens mij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef Winegummetje het volgende:
Was het vorig jaar ook zo hoog? Want het kan ook gewoon aan de school liggen
Mjah, wij zijn natuurlijk super goed en mega geschikt dus wij krijgen gewoon een superhoog plekjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:06 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik ken er eentje: een klasgenoot van me. Dat was wel close trouwens, ze heeft nummer 172
Boeie als is het 1%, als jij maar slaagt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar 89% geslaagd op vwo volgens mij. Dit jaar geen flauw benul.
Ik hoorde net op de radio op VWO 10% minder geslaagden en op HAVO 8% minder.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:07 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar 89% geslaagd op vwo volgens mij. Dit jaar geen flauw benul.
zo is hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Boeie als is het 1%, als jij maar slaagt.
dat kunnen ze nu echt niet weten... lijktme.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio op VWO 10% minder geslaagden en op HAVO 8% minder.
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat kunnen ze nu echt niet weten... lijktme.
omdat de meeste scholen nu pas beginnen met bellen enzo. en cito de gegevens en statistieken etc. nog lang niet heeft bekendgemaakt?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Winegummetje het volgende:
Omdat ik mijn uitslag nog niet heb, waarom zouden zij mijn uitslag dan al wel hebben?
Voordat ze gaan bellen weten ze toch al hoeveel er geslaagd zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat de meeste scholen nu pas beginnen met bellen enzo. en cito de gegevens en statistieken etc. nog lang niet heeft bekendgemaakt?
van ALLE scholen in Nederland? lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Voordat ze gaan bellen weten ze toch al hoeveel er geslaagd zijn?
En als het niet zo is faalt radio 1.
Dan faalt radio 1quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
van ALLE scholen in Nederland? lijkt me niet.
Gefeliciteerd Luttequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef Unsub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Lutte
Mijn vader wist tot vandaag niet eens dat ik de uitslag vandaag kreeg2
kunnen die twee nog halen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef FokNederland het volgende:
Iedereen die ik ken is geslaagd bijna, 2 herkasing 1 definitief gezakt van de 30 mensen![]()
Geen idee, eentje gaf wel aan dat het wel een heel hoog cijfer moest worden. Die andere is gezakt met gemiddeld 5,4quote:
GEFELICITEERD MAAR WIJ ZIJN OOK AL GESLAAGDquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:23 schreef Baalhaar het volgende:
GESLAAGD ZONDER TEKORTEN NU JULLIE ALLEMAAL NOG!!!!!!!
die klote tyfus kutregelquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Geen idee, eentje gaf wel aan dat het wel een heel hoog cijfer moest worden. Die andere is gezakt met gemiddeld 5,4
Is te halen dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:25 schreef TheDutchguy het volgende:
Iemand uit mijn klas moet herkansen, 5,46 gemiddeld. Dat is pas zuur
vanavond vlaaiquote:
dankquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:27 schreef emzor1994 het volgende:
Ah ik zie het nu op fb![]()
eindelijk Etsu, gefeli
You have been trollllololololedquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef Brandblussert het volgende:
Ik werd gebeld, kreeg een pieptoon... stress!!!!!
tettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Dadelijk naar schoolBoeie vanavond taart bier en tetten.
Awwwwhquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef Brandblussert het volgende:
Ik werd gebeld, kreeg een pieptoon... stress!!!!!
Hetero wezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hommo wezen, want dat ben jij toch (serieus)
Dan klopt zijn ondertitel niet helemaal meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hommo wezen, want dat ben jij toch (serieus)
ik heb veel vrouwelijke vrienden, dus vandaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Dan klopt zijn ondertitel niet helemaal meer.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Lanshire het volgende:
Eindelijk gebeld.
Met vlag, wimpel en een extra vlag geslaagd voor mijn VWO.
Kreeg nog te horen dat mijn eindlijst veel beter was dan mijn Havo-eindlijst.
Had een 9.5 voor geschiedenis en een 9.4 voor economie : D
Ben zeer tevreden.
Wowwie, nais!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Lanshire het volgende:
Eindelijk gebeld.
Ben zeer tevreden.
Netjes hoor baas, Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Lanshire het volgende:
Eindelijk gebeld.
Ben zeer tevreden.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Paxcon het volgende:
omg ik heb me echt zorgen gemaakt om niks
Ik was bang voor die 5.5 maar heb een 7.2 gemiddeld op CE gehaald
OMG
Ah, jij bent er zo eentjequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb veel vrouwelijke vrienden, dus vandaar
Oeh, nu ben ik ook echt benieuwd naar mijn cijfersquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:33 schreef Paxcon het volgende:
omg ik heb me echt zorgen gemaakt om niks
Ik was bang voor die 5.5 maar heb een 7.2 gemiddeld op CE gehaald
OMG
Ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef Lanshire het volgende:
Voelt wel goed dat die middelbare school eindelijk achter de rug is, zeven jaar is lang genoeg.
Nee, Etsu is gewoon een vrouwenhosselaarrr.quote:
ja hier.. 8quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:34 schreef Lanshire het volgende:
Voelt wel goed dat die middelbare school eindelijk achter de rug is, zeven jaar is lang genoeg.
lurkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, Etsu is gewoon een vrouwenhosselaarrr.
Ik zie dat er hier veel geslaagden zijn... Gefeliciteerd iedereen.
Eventjes kijken naar het aantal geslaagden, sukkel.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Etsu hosselt ze en geeft ze daarna aan mij
Nee. Mannen kan je krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:36 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Etsu hosselt ze en geeft ze daarna aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |