Die tonijn uit blikquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Gaat u dan maar lekker dineren in het beste restaurant in de buurt, Meneer Hilton.
OMG. Helaas is elke tonijn in Nederland op zijn best matig. Ik ben verwend. Kill me.quote:
Met wasabi-marinadequote:
Die heb ik nooit op.. Maar ik mag van mezelf geen tonijn meer eten.. Zoveel zijn er nou ook weer niet van over..quote:
Daarom eet ik ze eigenlijk alleen nog in Japan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heb ik nooit op.. Maar ik mag van mezelf geen tonijn meer eten.. Zoveel zijn er nou ook weer niet van over..
Ik ben daar nooitquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom eet ik ze eigenlijk alleen nog in Japan.
Ik te weinig.quote:
Misschien moet ik maar eens in jouw plaats gaan.quote:
quote:< Ergo^> Six Stages of Debugging
< Ergo^> 1. That can't happen.
< Ergo^> 2. That doesn't happen on my machine.
< Ergo^> 3. That shouldn't happen.
< Ergo^> 4. Why does that happen?
< Ergo^> 5. Oh, I see.
< Ergo^> 6. How did that ever work?
Of in de koffer mee. Thermoskan met koffie mee en even 10 uur bibberenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens in jouw plaats gaan.
Ik zou er geen jam bijdoen, lijkt me niets.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga een lekkere wokschotel maken met rijst en omeletreepjes. JAM
Eetzequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heb de afgelopen 3 dagen al rijst op.. Wilde ook voor de lasagne gaan maar ik denk dat de Subway het gaat winnen.. Al maanden niet meer geweest daar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dealio, maar ik wil best een ticket betalen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de koffer mee. Thermoskan met koffie mee en even 10 uur bibberen
ik wil ook in d koffer!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of in de koffer mee. Thermoskan met koffie mee en even 10 uur bibberen
je had eeb tijdje terug subway stinkert!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 3 dagen al rijst op.. Wilde ook voor de lasagne gaan maar ik denk dat de Subway het gaat winnen.. Al maanden niet meer geweest daar.
Ja, maanden terug!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je had eeb tijdje terug subway stinkert!
Als we saampjes gaan is het minder bibberenquote:
Oh ja, kan ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dealio, maar ik wil best een ticket betalen hoor
Nevermind, Shar warmt me opquote:
Supertoll!quote:
Jaa is lekker!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:33 schreef Pheno het volgende:
Wokken met ei erbij, moet ik ook weer eens doen. Maandag maar eens halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |