_!!!!!!!) eindelijk bezorgd, maar niet thuis, dus naar postkantoor. Games wegbrengen, mensendieck, boodschappen, kast bestellen en dan eindelijk tijd om eens, uh, geen idee, slapen denk ik
 _!!!!!!!) eindelijk bezorgd, maar niet thuis, dus naar postkantoor. Games wegbrengen, mensendieck, boodschappen, kast bestellen en dan eindelijk tijd om eens, uh, geen idee, slapen denk ik  

ik ben gelijk wakker
 ik ben gelijk wakker  het raam zit er zowaar nog in ... hij heeft alleen nu wel een losse tand
 het raam zit er zowaar nog in ... hij heeft alleen nu wel een losse tand  

quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ARGH mijn katten racen zo hard door het huis heen dat de een uit de bocht vloog en zo tegen mijn kapotte raam aan klapteik ben gelijk wakker
 Snelle katten
 Snelle katten

Een raam met tanden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ARGH mijn katten racen zo hard door het huis heen dat de een uit de bocht vloog en zo tegen mijn kapotte raam aan klapteik ben gelijk wakker

loool kromme zin iddquote:
 maar het is weer mika met de losse tand, die heeft er 1 keer een uitgeklapt tegen de deur maar dat was een kittentand dus hij heeft daar wel een voor terug, nou heeft hij 1 normale tand van de vorige keer dat ze te hard aan het rennen waren die weg is en 1 losse erbij nu
  maar het is weer mika met de losse tand, die heeft er 1 keer een uitgeklapt tegen de deur maar dat was een kittentand dus hij heeft daar wel een voor terug, nou heeft hij 1 normale tand van de vorige keer dat ze te hard aan het rennen waren die weg is en 1 losse erbij nu  

vooral spinnepootjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
Ah, dak kan een muizenstaartje er zo lekker tussenuit hangen

Dat is al geen verrassing meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeps .. k was weer vergeten uit te stappenmeeeehn ik ben moe

I wantzquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:54 schreef Sharana_LV het volgende:
http://freshgadgets.nl/portal-in-het-echt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |