abonnement Unibet Coolblue
pi_113003372
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heel paranoïde als je het mij vraagt. Je beseft je wel dat er dingen, vele malen belangrijker dan je Museticket, ook met de post verstuurd worden?
Vanuit het buitenland gaat het wel eens fout, dus die vrees is wel terecht. En vooral gezeik om dan nieuwe kaarten te krijgen. In Nederland gaat het gewoon prima.
pi_113003670
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Vanuit het buitenland gaat het wel eens fout, dus die vrees is wel terecht. En vooral gezeik om dan nieuwe kaarten te krijgen. In Nederland gaat het gewoon prima.
De kaarten komen uit Den Haag.
  zondag 17 juni 2012 @ 14:39:48 #128
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_113004058
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heel paranoïde als je het mij vraagt. Je beseft je wel dat er dingen, vele malen belangrijker dan je Museticket, ook met de post verstuurd worden?
Nou ja, de vorige keer kwamen onze kaartjes met de post dus niet aan, dus zo paranoïde is het niet :+ Dan is het best een gedoe met nieuwe kaartjes regelen en je geld terug zien te krijgen. Ik kon helaas niet kiezen voor e-tickets anders had ik dat wel gedaan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_113006231
quote:
11s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:39 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nou ja, de vorige keer kwamen onze kaartjes met de post dus niet aan, dus zo paranoïde is het niet :+ Dan is het best een gedoe met nieuwe kaartjes regelen en je geld terug zien te krijgen. Ik kon helaas niet kiezen voor e-tickets anders had ik dat wel gedaan.
Post die niet aankomt is nog steeds wat heel anders dan bang zijn voor onderschepping :P Alsof het een postduif in oorlogstijd betreft of zo.
pi_113006387
Ik weet wel dat tot enkele jaren geleden Seetickets vanuit Engeland geen kaartjes voor staanplaatsen naar het buitenland stuurde. Dit was omdat er veel enveloppen werden gestolen, zo stond het op hun website.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_113006453
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:38 schreef Felixa het volgende:
Ik weet wel dat tot enkele jaren geleden Seetickets vanuit Engeland geen kaartjes voor staanplaatsen naar het buitenland stuurde. Dit was omdat er veel enveloppen werden gestolen, zo stond het op hun website.
Lijkt me klinkklare onzin. Die zouden dan gestolen moeten worden door postbodes en/of medewerkers van het postbedrijf? Dat zou direct opvallen.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:11:19 #132
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113009781
Bij mij zijn ook een keer kaartjes van Seetickets niet aangekomen. Ongeldig gemaakt en nieuwe gekregen. Was voor theater, dus niet eens voor een groot evenement ofzo :D

Wehe teleurgestelde dieven.
Tap tap tap
  zondag 17 juni 2012 @ 19:05:09 #133
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_113013635
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me klinkklare onzin. Die zouden dan gestolen moeten worden door postbodes en/of medewerkers van het postbedrijf? Dat zou direct opvallen.
En jij denkt dat er tussen de jochies van 17 die voor TNT/NLPOST werken niet af en toe gewoon een crimineeltje zit?

Als je denkt dat mensen niet stelen van de post ben je heel erg naïef want het gebeurd gewoon heel regelmatig
So confused when you're lost in the groove
pi_113013695
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:05 schreef The_Groove het volgende:

[..]

En jij denkt dat er tussen de jochies van 17 die voor TNT/NLPOST werken niet af en toe gewoon een crimineeltje zit?

Als je denkt dat mensen niet stelen van de post ben je heel erg naïef want het gebeurd gewoon heel regelmatig
Er werken geen crimineeltjes bij PostNL. En dat er heel regelmatig gestolen wordt geloof ik niet.
pi_113014421
Godversekutzooi! Was op vakantie, zie het nu pas. Maar ik moet er heen...
pi_113014507
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Godversekutzooi! Was op vakantie, zie het nu pas. Maar ik moet er heen...
Ik weet niet hoe letterlijk ik 'moet' moet nemen maar waarschijnlijk mag je dan dokken ;(
  zondag 17 juni 2012 @ 20:17:56 #137
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113017196
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er werken geen crimineeltjes bij PostNL. En dat er heel regelmatig gestolen wordt geloof ik niet.
Al die verdwenen pakketjes en kaartjes zijn gewoon toeval natuurlijk. En dat je geen geld met de post moet versturen is ook een fabeltje.
Tap tap tap
pi_113017292
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Al die verdwenen pakketjes en kaartjes zijn gewoon toeval natuurlijk. En dat je geen geld met de post moet versturen is ook een fabeltje.
'Al die'. Heb je ergens cijfers ook? Als ik jullie moet geloven is de kans dat iets niet aankomt groter dan dat het wel gebeurt.

En dat je geen geld met de post moet sturen lijkt me evident: een briefkaart kost misschien twee euro. Geld is altijd meer. Dus als iets kwijtraakt, welke kans altijd aanwezig is, heb je met een enveloppe met geld veel meer schade.
  zondag 17 juni 2012 @ 20:25:54 #139
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113017628
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

'Al die'. Heb je ergens cijfers ook? Als ik jullie moet geloven is de kans dat iets niet aankomt groter dan dat het wel gebeurt.

En dat je geen geld met de post moet sturen lijkt me evident: een briefkaart kost misschien twee euro. Geld is altijd meer. Dus als iets kwijtraakt, welke kans altijd aanwezig is, heb je met een enveloppe met geld veel meer schade.
Nee, ik heb de afgelopen jaren geen excelbestandjes met procenten bijgehouden, sorry. Maar ik zit op andere fora waarin pakketjes niet aankomen (of gewoon verstampt, geplet en bij de voordeur in de regen neergekwakt, maar dat is pakketpost dus valt weer onder een ander kopje). M'n broer had een keer concertkaartjes met de post verstuurd (dom van hem) en die zijn - toevallig - nooit aangekomen. En post van m´n oma, waar ze geld voor een verjaardag in had gedaan, zomaar geopend, geld eruit en kaart teruggestopt, envelop dichtgeplakt en alsnog bezorgd. Ja, kom nou :') Kaartjes voor het theater nooit aangekomen. M'n rekeningen enzo komen vreemd genoeg wel altijd aan, maar dingen van waarde moet je tegenwoordig aangetekend verzenden. Zo heb ik hier een gescheurd briefje van 50 liggen. Kan hem opsturen en zo een nieuwe krijgen, maar dikke doei. Ik ga liever zelf langs.
Tap tap tap
pi_113017705
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe letterlijk ik 'moet' moet nemen maar waarschijnlijk mag je dan dokken ;(
Ja, echt letterlijk "moet". Heb vanaf 1999 geen Museconcert overgeslagen. Hopelijk komen er in Duitsland nog bij in de buurt, was vorig keer wel. Anders wordt het inderdaad dokken.
pi_113031370
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er werken geen crimineeltjes bij PostNL. En dat er heel regelmatig gestolen wordt geloof ik niet.
Gebeurt vaker dan je denkt. Toen ik er werkte was er een nieuwe pubertje aangenomen die het na 3x al genoeg vond en halverwege zijn wijk de post weggooide in een vuilnisbak en naar huis ging.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_113031554
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:31 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Gebeurt vaker dan je denkt. Toen ik er werkte was er een nieuwe pubertje aangenomen die het na 3x al genoeg vond en halverwege zijn wijk de post weggooide in een vuilnisbak en naar huis ging.
Dat is heel slecht, vervelend voor afzenders, geadresseerden en de post zelf. Maar je maakt mij niet wijs dat dat op regelmatige basis gebeurt, laat staan dat er massaal post gestolen wordt.

En dat er criminelen werken is pertinent onwaar.
pi_113032337
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is heel slecht, vervelend voor afzenders, geadresseerden en de post zelf. Maar je maakt mij niet wijs dat dat op regelmatige basis gebeurt, laat staan dat er massaal post gestolen wordt.

En dat er criminelen werken is pertinent onwaar.
Massaal wordt ook niet gezegd, maar het gebeurt dus wel vaker dan je denkt.
En mensen die dat doen zijn in mijn ogen wel crimineel. Je steelt van mensen en houdt geen rekening met privacy.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_113032414
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:46 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Massaal wordt ook niet gezegd, maar het gebeurt dus wel vaker dan je denkt.
En mensen die dat doen zijn in mijn ogen wel crimineel. Je steelt van mensen en houdt geen rekening met privacy.
Toch gebeurt het echt niet vaak. Sowieso zijn de sancties torenhoog maar behalve dat is het ook totaal onzinnig om post te stelen - zeker als sorteerder ofzo. Postbodes kunnen getraceerd worden als er post mist. Dus het valt allemaal reuze mee.
  zondag 17 juni 2012 @ 23:49:13 #145
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113032516
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toch gebeurt het echt niet vaak. Sowieso zijn de sancties torenhoog maar behalve dat is het ook totaal onzinnig om post te stelen - zeker als sorteerder ofzo. Postbodes kunnen getraceerd worden als er post mist. Dus het valt allemaal reuze mee.
Met pakketpost ja. Maar m'n broer heeft niks teruggekregen voor die concertkaartjes hoor. 'Had ie ze maar aangetekend moeten verzenden.'
Tap tap tap
pi_113032660
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Met pakketpost ja. Maar m'n broer heeft niks teruggekregen voor die concertkaartjes hoor. 'Had ie ze maar aangetekend moeten verzenden.'
Ik zeg niet dat het niet vervelend is, ik zeg alleen dat het niet zo massaal gebeurt als sommige mensen willen laten lijken. Als je post steelt word je ontslagen en kom je nooit meer bij een dergelijk bedrijf aan de bak. En aangezien er vele duizenden stukken post zijn kun je niet bepaald alles gaan proberen voor concertkaartjes.

De kans dat die kaarten ergens achter een kast liggen lijkt me daarom vele malen groter dan dat ze gestolen zijn.
  zondag 17 juni 2012 @ 23:52:43 #147
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113032764
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet vervelend is, ik zeg alleen dat het niet zo massaal gebeurt als sommige mensen willen laten lijken. Als je post steelt word je ontslagen en kom je nooit meer bij een dergelijk bedrijf aan de bak. En aangezien er vele duizenden stukken post zijn kun je niet bepaald alles gaan proberen voor concertkaartjes.

De kans dat die kaarten ergens achter een kast liggen lijkt me daarom vele malen groter dan dat ze gestolen zijn.
Nee, we wisten om welke plekken het ging. En die mensen liepen heel snel weg toen wij aankwamen :')
Tap tap tap
pi_113032952
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, we wisten om welke plekken het ging. En die mensen liepen heel snel weg toen wij aankwamen :')
Dit is klinkklare onzin :') De oude kaarten waren ongeldig gemaakt zei je net :*
  zondag 17 juni 2012 @ 23:56:02 #149
62419 CherryLips
chocoholic
pi_113032993
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is klinkklare onzin :') De oude kaarten waren ongeldig gemaakt zei je net :*
Nee pop, dat waren theaterkaartjes. Dit waren kaartjes die m'n broer via de gewone post had verstuurd en dus zijn onderschept ergens.
Tap tap tap
pi_113033069
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee pop, dat waren theaterkaartjes. Dit waren kaartjes die m'n broer via de gewone post had verstuurd en dus zijn onderschept ergens.
Aha, okay. Ik denk ook dat ze al je rekeningen hebben gelezen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')