Ja, die stem heeft ie niet, moet ie niet doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef Sprouts het volgende:
En ik ben echt een beetje klaar met die 'diepe' stem die Matt opzet. Op the Resistance deed hij dat ook.
Zane Lowe draait 'm as we speak ook.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Sautor het volgende:
Op 3fm nog maar eens een tweede keer luisteren
Ik hoop dat het net als het verschrikkelijke Neutron Star Collision gewoon niet op een album terecht komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef Sautor het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze deze speciaal voor de OS geschreven hebben
Ja dat bedoelde ik dus ook, zo eventjes in twee weekjes geschrevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net als het verschrikkelijke Neutron Star Collision gewoon niet op een album terecht komt.
Inderdaad, ik hoop dat ze nog 10 inwisselbare albums makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom moet het eigenlijk vernieuwend zijn? Als het gewoon klinkt als Muse is het toch goed.
Ik vind het wel mooi hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die vind ik wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net als het verschrikkelijke Neutron Star Collision gewoon niet op een album terecht komt.
Oke, dan wacht ik met je mee. Anders weet je me te vinden he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
Ik wacht tot ik het hele album gehoord heb, dankje
Dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef JochemP het volgende:
Ik heb een hekel aan Queen, daar zal het wel aan liggen
Dramatische meuk vind ik het zeker niet. Ik hou wel van wat bombast. Ik vind het ook geen slechte plaat maar had gewoon wat originelers verwacht. Maarja, het is natuurlijk wel de soundtrack voor de OS. Het zou me niks verbazen als deze niet op het album komt hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.Ik ben verliefd geworden op het geniale Muse van Symmetry, Absolution en Revelations, niet op deze dramatische meuk
Ik krijg het gevoel dat het in lijn ligt met black holes.... Ook zeer divers...Zolang er maar een paar stevige rockers op staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:30 schreef JochemP het volgende:
Zit ff het interview te luisteren van zojuist op Radio 1. Tot nu toe valt me op dat Matt lijkt door te schemeren dat dit nummer niet op het album komt. Ook is er maar 1 nummer dat dubstep-achtig is aldus Matt en is het een album met veel verschillende gezichten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |