abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112874935
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112874983
Gefeliciteerd logician! *O*

Zo eerste babywasje zit er in. Heb de wasjes maar onderverdeeld in, roze, donkerder roze en wit :')
Vandaag maar s adressen voor.de geboortekaartjes bij elkaar gaan zoeken.

Gerbera :*

*O* voor het hartje van as!
pi_112875001
Logician gefeliciteerd en welkom *O* .. volgens mij is het bij jou best snel gegaan toch? Fijn hoor!

As een knipperend hartje *O*
pi_112875039
Leuk Son baby wasjes. Enne krijgt je een meid....:D
pi_112875065
En das te zien ook _O-
pi_112875077
Leuk toch. ik zou ook helemaal los gaan.
pi_112875174
Ik denk dat ik dat na morgen ook ga doen als we duidelijk kunnen zien wat het wordt
Kheb nog heulemaal nie zoveel :o
Al hebben 2 vriendinnen me wel al een paar dozen kleding in het vooruitzicht gesteld van hun eigen kids. Maja, je wilt ook lekker je eigen dingetjes O+
pi_112875267
Ik had tot februari ook niet veel *lol*
Dacht dat t nu wel meeviel :') (vergeleken met vorige keer) maar tis geloof.nog.erger. Toen had k nog spul in 68 :') nu bijna niet...
pi_112875709
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 09:55:22 #10
309370 Nanadu
pi_112876204
Logician gefeliciteerd *O* *O*

Geberaatje het is jou ook echt niet gegund deze zwangerschap :*

Ik merk dat alles van de afgelopen dagen toch meer impact op mij heeft gemaakt dan ik dacht. Ik ben echt ontzettend moe en kan wel de hele dag door slapen. Daarnaast ben ik er echt de hele dag door mee bezig (ook 's nachts) of ik de baby wel voel. Vanochtend was ik vroeg uit bed, omdat mijn dochter vroeg naar het kinderdagverblijf ging, vervolgens ben ik een beetje gaan opruimen in huis en was opvouwen. Ineens was het 9.30 en ik bedacht mij dat ik de baby niet meer had gevoeld sinds ik vanochtend uit bed kwam om 7.00. Ik ging rustig zitten op de bank en nog voelde ik geen beweging. Uiteindelijk toen ik op bed was gaan liggen voelde ik na 10 minuten de baby weer schoppen. Ondertussen was ik natuurlijk al helemaal gestresst :X Ik ben nu in afwachting tot ze straks langs komen voor een hartfilmpje.
pi_112876220
Logi gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan!

Sterkte alle dames die het even moeilijk hebben en dat zijn er nogal wat volgens mij :*

Ik zag wat prachtige foto's langskomen van verse babytjes O+

Ik heb de babywasjes nog niet gedaan :X inmiddels wel al wat van mijn to-do-list gedaan hoor.. de klossen opgehaald, proefdrukje voor geboortekaartje, adressen nog even checken, afspraak gemaakt voor zwangerschapsmassage... :) heb het rijk vandaag weer helemaal alleen dus kan weer flink wat doen en net gestoomd aan de kruidenthee, nu nog even relaxen.
pi_112876229
Oww Nanadu wat rot die onzekerheid nu. Voel je vooral niet geremd om iemand te bellen als je het gewoon niet vertrouwt hoor! Je hebt alle reden om te bellen denk ik.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:39 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876325
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112876326
Nanadu logisch dat het zo door je hoofd spookt. Als je het niet vertrouwd bellen hoor.
pi_112876334
Geberaatje balen joh van die blaasontsteking! Het slechte slapen helpt ook niet mee.

Logi gefeliciteerd!

Hier een rustige nacht gehad. Zoontje was weer zo vroeg wakker, maar ik ben lekker blijven liggen. Wat scheelt dat zeg als je iets langer kan slapen. Kan er mentaal weer tegen aan. Zo even wat shoppen om uit te kunnen delen op kdv en vanmiddag naar verloskundige.
pi_112876387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:32 schreef freecell het volgende:
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
Waaaat?! Heb ik weer gemist??!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112876396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:00 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
pi_112876586
Nanadu, kan me voorstellen dat je zo gespitst bent op de bewegingen en als je dan even niks voelt zit je meteen in de stress. :{ krijg je thuis CTG? Elke dag of alleen maar als je je zorgen maakt?

Dikke :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112876599
Nanadu :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:31 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876637
Logician, gefeliciteerd *O*

Gerbera, ook dat nog... Hou je in de gaten dat je geen weeën krijgt?

Nanadu, ik snap volkomen dat je gestressed bent. Maar fijn dat ze thuis het hartfilmpje kunnen afnemen, scheelt weer wat tripjes naar het ziekenhuis.

Ja Draak, vandaag ben ik 5 jaar mama! Net hebben ze zijn verjaardag op school gevierd en ik mocht erbij zijn. Nu weer thuis lekker emo zijn en herbeleven :')
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:14:17 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:17 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876732
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:19:21 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876811
Dames, wat zijn we toch bevoorrecht met z'n allen!
Het moederschap is zoiets ongelooflijks. Met alle ups en downs die erbij horen, het blijft zoiets verschrikkelijk moois om een kind, jouw kind te mogen krijgen en dat op te voeden O+
En dat gaan we allemaal (weer) ervaren straks.... ik kan niet wachten!!
pi_112876948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Kersjes het volgende:
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
Nou wat je zegt Kersjes :Y
pi_112877027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
Logician, ook hier nog eens gefeliciteerd! *O*

Die 'angst' is herkenbaar. Hier de eerste keer na 8 weken een miskraam gehad. Al heb ik dat snel kunnen accepteren en ben ik verder kunnen gaan, je merkt dat het idd wel een impact heeft (je bent toch een stuk 'voorzichtiger' daarna, ik heb vrij lang niet heel blij durven zijn).

Slikte je de vorige keer niet nog steeds de pil of zoiets? Want dat kan natuurlijk een behoorlijke invloed hebben gehad, da's misschien een geruststelling voor nu?
pi_112877249
Hmm ik voel een buikpijn op komen, lang niet meer gehad (in ieder geval niet sinds ik zwanger ben).

Maar ALS ik buikpijn had ging ik altijd door de grond van de pijn en moest ik echt met een dosis ibuprofen een middagje plat.

Maja ibuprofen mag ik nu natuurlijk niet :N :{

Hopen dat het over waait :Y
pi_112877482
Logican, gefeliciteerd! Hopelijk gaat t nu helemaal goed!

Phaidra, heb je foto gemist maar geloof zeker dat het een mooi mannetje is O+

marjolijntje, wat een schatje zeg! O+

Hier nergens last van en nog geen tekenen van een naderende bevalling. :) .

Oh sterkte gerberaatje, nanadu en kersjes en draak, en voor wie t nodig heeft!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 10:53:18 #28
309370 Nanadu
pi_112877723
Logician logisch dat je nu nog voorzichtig bent. Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat voor 9 maanden.

Damens bedankt voor jullie woorden :* Ze komen inderdaad vanaf vandaag elke dag thuis langs bij mij voor de controles en dan hoef ik alleen maar elke maandag naar het ziekenhuis te komen voor controles. Maandag zal ik ook besproken worden in het mdo en dan krijg ik als het goed is meer te horen over de inleiding en het beleid daaromheen. De baby is nu al de hele tijd druk in de weer, dus dat is weer heel fijn :Y

Kersjes je hebt helemaal gelijk met je post hoe fijn het is om (weer) moeder te worden. Ondanks af en toe moeilijke fases is het toch vooral heel erg genieten van een opgroeiend kind wat van jou is O+
pi_112878009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Waaaat?! Heb ik weer gemist??!
Welke van de twee had je gemist? ;)
Ik zit inmiddels op 18 weken ;)

Hier zijn twee vrienden het huis aan het poetsen, 1 is sportfysio en heeft neteven hoofdschuddend mijn enkel bekeken. Zijn plan: tapen (bijna week geleden)
Resultaat: hoofdschudden, 'we doen nog minstens een weekje dit' en weer drukverband en poot omhoog.
Het zakt nog helemaal niks af.

En aangezien de combinatie hypermobiel (krukken geen optie, einde ellebogen), zwanger, bekkenproblemen en gescheurde enkelbanden echt onhandig is (jaja :+ )
Hebben ze nu Tara even geholpen om het huis op de kop te zetten O+
pi_112878076
Crisis Gerb, dat ga je niet menen. Kan me voorstellen dat je er knetter van wordt. Dikke :*.

Logician, gefeliciteerd, wat snel! Hopelijk gaat nu alles goed! Ik vind zo leuk, dat jullie voor nog eentje gaan. In mijn '1e' Fok!periode vaak vergaapt aan jouw prachtige buiken

Nanadu :*

En Kers O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112878160
Gerbera, Sterkte hoor. Ik snap dat je wilt gillen

Logican, *O* Wat gaaf zeg. Hopelijk mag je snel voor de eerste echo. Die onzekerheid heb ik ook door de verhalen op het internet (echt ik zou niet constant moeten surfen, is niet goed voor mijn onzekerheid)

Nanadu, wat heftig allemaal. Gelukkig dat je de baby nu weer voelt. Sterkte

Kersjes, je hebt helemaal gelijk over het moederschap
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:08:33 #32
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112878226
Freecell, dat verplichte bankhangen kun je maar beter in een schoon huis doen :D

Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk ;)
pi_112878610
Nanadu :* Heftig allemaal hoor.

Gerb wat klote weer een blaasontsteking :(

Logican ook hier nog even gefeliciteerd *O*

Vandaag 22 weken, wat gaat de tijd snel opeens :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 11:28:10 #34
309370 Nanadu
pi_112878986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:

Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk ;)
Welke lastige periodes bedoel je kersjes ;) Mijn dochter van 2 1/2 is namelijk altijd poeslief en zit nu echt niet in een peuterpubertijdfase met "ik ben twee en ik zeg nee" en "zelluf doen" O-) :N
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:18:15 #35
374977 eliis
Relativeer!
pi_112881142
Paar dagen geen toegang tot internet, en nu alweer zoveel gemist :{
Dus een dikke :* voor de dames die het nodig hebben, en een dikke *O* voor iedereen die mama is geworden, of erachter is gekomen dat ze mama gaan worden!

Met mij alles helemaal goed, tien weken nu en nog steeds niet misselijk, wat een geluk O+
pi_112881220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Nanadu het volgende:

[..]

Welke lastige periodes bedoel je kersjes ;) Mijn dochter van 2 1/2 is namelijk altijd poeslief en zit nu echt niet in een peuterpubertijdfase met "ik ben twee en ik zeg nee" en "zelluf doen" O-) :N
Oh, die van mij is vier en die zegt gewoon "mama dat mag jij niet uitvogelen, jongedametje..." Dus... Het blijft voorlopig lekker gezellig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:26:29 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112881411
Driftbuien bij ongeduldige en drammerige kleuters die geen nee accepteren, you gotta love 'em O+
Wat moet je anders? :X

Maar wat dit topic betreft is het vooruitzicht: kleine zachte baby's om heerlijk mee te knuffelen O+
pi_112881649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef Kersjes het volgende:
Driftbuien bij ongeduldige en drammerige kleuters die geen nee accepteren, you gotta love 'em O+
Wat moet je anders? :X

Maar wat dit topic betreft is het vooruitzicht: kleine zachte baby's om heerlijk mee te knuffelen O+
Nee hoor, baby uitpoepen en dan heeeeeerlijk verlof zónder baby :D
pi_112881985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ik :P Slapen enzo!

En in de categorie: hey, dat kon er ook nog wel bij :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112881990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?
pi_112882188
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ik :P Slapen enzo!

En in de categorie: hey, dat kon er ook nog wel bij :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat goed :D ^O^
pi_112882189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?
Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
pi_112882240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
Heeft ze niet in ieder geval recht op adoptieverlof? (al is dat maar vier weken natuurlijk)
pi_112882449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Gaat goed :D ^O^
Gaat fantastisch _O-
Inmiddels wordt het gewoon grappig :+

quote:

[..]

Ow, dat is wel echt fijn dan :Y
pi_112882481
quote:

[..]

Oh, dat is wel echt een super werkgever! Wat dat betreft dan. :)
pi_112882567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:
:o *Krabbelt weer op*
Nee, toch? Kinderen zijn toch alleen een zegen? :P

Wat een fijne werkgever heeft je schoonzus! :Y
I found myself alone,
pi_112882685
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef LeNeHe het volgende:
Kinderen zijn toch alleen een zegen? :P
Dat! Straks is het alleen maar geweldig en leuk en awesome en ook Heel Makkelijk om mijn kind op te voeden O+

Ik vind het stiekem doodeng, hehehe :+
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:05:19 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112885457
Gerb -O- alweer joh, bah :( Dikke knuf :*

Welkom Logician! *O* en gefeliciteerd! :D :*

Nanadu wat vervelend zeg -O- Dat gestress is idd ook niks.. Wel fijn dat je het voelde na 10min :)

Kersjes, ik vind het nog steeds knap hoe positief je doet hier, echt :* En idd, het is echt een voorrecht O+

Freecell -O- Sterkte! :*

Hier alles oké.. Wel een grappig gesprek gehad op mn werk met mn leidinggevende :') Ik ging even naar haar toe om een afspraak voor een gesprek te maken en ze vroeg ook gelijk hoe het ging, dus ik zei dat het aardig ging met halve dagen werken. Ik zag weer die heerlijke niet-begrijpende blik in haar ogen en ze zei; ja, je kan natuurlijk proberen om een half uurtje langer te werken op een dag dat het rustig is. :') Ik dacht; oh god, daar gaan we weer. Maar heb me goed gehouden, zei dat ik haar ook goed snapte en dat ik het zelf ook heel lastig vond ( :+ :')), maar liet het van mijn inmiddels getrainde, gladde rug afglijden.
En dit ga ik natuurlijk niet direct zo tegen haar zeggen, maar: kom op zeg. Het gaat AARDIG als ik halve dagen werk. Ik ben moe als ik wegga, ik zit minimaal een uur op de bank of ik doe zelfs een dutje als ik thuis kom, en dan nog doe ik bijna niets. Er ligt een enorme berg strijk en mijn kat is in de rui, het liefste wat ik zou doen is door het huis rauzen. Maar dat kan niet, want kleine meid gaat voor :) En dan denk jij dat ik me nog ff uit de naad ga lopen op mn werk, waar ik al haast niet zit, en alleen maar aan het lopen en staan ben? Doeiii. :6
Anyhoo, bovenstaande ga ik dus op een nette manier terugkoppelen volgende week :7 en vandaag ook even naar de vk dus dan bespreek ik het ook gelijk :)
Aparte mensen heb je toch af en toe. Ben allang blij dat ik het van me af kan gooien en het me weinig doet :) Stressfree ftw! *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112886098
Vervelend he Enf ... Van die mensen die echt 0,0 niks inlevingsvermogen hebben.
Het is toevallig wel even topsport hoor! En ja, er zijn vrouwen die 36 weken lang nergens last van hebben en fluitend door hun zwangerschap gegaan. Maar face it, bij een ander groot gedeelte is dat niet het geval. Zorg er in ieder geval voor dat je altijd blijft staan voor de gezondheid van jezelf en die van je kindje .. da's het enige wat ECHT telt! :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:24:27 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112886189
Twink: ja, bizar hoor. Snap dat nog steeds niet. Alsof ik het verzin ofzo? Of met kwade opzet, dat ik graag om 12.30 naar huis ga? :|W
Ja precies, tuurlijk, dat is ook zó verschillend he.. Ja daarom :) Doe ik zeker! Thanks meis! :*
pi_112887694
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Heeft ze niet in ieder geval recht op adoptieverlof? (al is dat maar vier weken natuurlijk)
Ja dat wel, maar haar werkgever wil haar langer geven en ook een paar weken voor de geboorte :)
pi_112888468
Heeft iemand nog iets van Loodje gezien of gehoord sinds het melden van het vochtverlies?
pi_112889173
Dat is fantastisch Sorbo :Y

Hier leek de eerste staal helemaal schoon (wat op zich ook verwacht mag worden net 2 weken na het slikken van de laatste antibiotica) maar het wordt wel weer met spoed op kweek gezet.. gedoe allemaal :|W

Geen harde buiken dit keer, maar serieus, bij iedere druppel in mijn blaas heb ik het idee dat mijn blaas explodeert (en doet ook zeer :X) en dat is echt niet alleen van een ingedaald kind.

Nou ja, het gaat wel weer over voor ik een jongetje ben, maar blegh!
pi_112889193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is fantastisch Sorbo :Y

Hier leek de eerste staal helemaal schoon (wat op zich ook verwacht mag worden net 2 weken na het slikken van de laatste antibiotica) maar het wordt wel weer met spoed op kweek gezet.. gedoe allemaal :|W

Geen harde buiken dit keer, maar serieus, bij iedere druppel in mijn blaas heb ik het idee dat mijn blaas explodeert (en doet ook zeer :X) en dat is echt niet alleen van een ingedaald kind.

Nou ja, het gaat wel weer over voor ik een jongetje ben, maar blegh!
Schimmeltje?
pi_112889253
Dat zou misschien nog wel eens kunnen, helemaal na de antibiotica. Maar het zit wel écht in mijn blaas, geen rare (of witte) afscheiding.... en ik ben er helemaal niet gevoelig voor, voor schimmeltjes... (afgelopen 15 jaar sowieso nooit één gehad...)
pi_112889270
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog iets van Loodje gezien of gehoord sinds het melden van het vochtverlies?
Ze is voor het laatst 1 dag en 15 uur geleden online geweest. Dus na het vochtverlies :Y
pi_112889353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat zou misschien nog wel eens kunnen, helemaal na de antibiotica. Maar het zit wel écht in mijn blaas, geen rare (of witte) afscheiding.... en ik ben er helemaal niet gevoelig voor, voor schimmeltjes... (afgelopen 15 jaar sowieso nooit één gehad...)
Nou, de kweek moet het wel uitwijzen denk ik dan...
pi_112889514
Komen dat soort dingen ook uit urine kweken dan? *noob*
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:54:49 #59
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112889777
Geen idee Gerbera.

Sorbo, wat heerlijk voor je schoonzus! Kunnen jullie aan het eind van de zwangerschap lekker samen cocoonen.

Kunnen we er dus van uit gaan dat alles in orde is met Loodje en dat er geen enge dingen aan de hand zijn?
Nu moet alleen LJ zich nog melden.

Enf, sommige mensen :(
  donderdag 14 juni 2012 @ 15:56:50 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112889854
Gerb; hangt er vanaf waar ze op testen.. en schimmelinfecties na een ABkuur zijn niet ongewoon, alhoewel je er nu dus nog niet eens mee begonnen bent? Of wel? Nouja, misschien idd even navragen ;)

Kersjes: ja, bizar he. :?
pi_112889899
Ik heb 3 weken terug bij de opname antibiotica gehad ;) die heb ik een week geslikt en nu weer klachten die wel veel weg hebben van een blaasontsteking ;)

Nou ja, dit was via de huisarts weer, ik zit volgende week weer bij de gyn, meteen maar weer de molen door :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:11:27 #62
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112890532
Kersjes: hoe gaat het verder met je meid? :*

Gerb: Ah precies :) He jeetje -O- Succes joh! :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:12:17 #63
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112890571
Gerb, misschien kan je het nog wegdrinken? Lekker veel cranberrysap, sinaasappelsap en ander zuurs... Je kan het allicht proberen en misschien scheelt het je weer een kuur ab.

Morgen weer op controle, ik leef er echt naar toe. Ben benieuwd of de gyn die het had over eventueel eerder inleiden het in mijn dossier heeft gezet.
We grappig, 5 jaar terug zou ik met 42+2 worden ingeleid en vond ik dat vooruitzicht doodeng... en nu lijkt het me een zegen. Nou is deze zwangerschap natuurlijk ook een stuk beroerder dan die andere, maar toch .
pi_112891565
Balen gerberaatje, klinkt echt super naar.

Hier weer goed gekeurd door de verloskundige.Wel is waar wel met de hakken over de sloot. Bloeddruk was omhoog gegaan dus bij klachten meteen bellen. Verder was ze nu heel doortastend, afspraak voor dinsdag voor strippen en donderdag voor ziekenhuis. Zij heeft ook zondag dienst. Dus ik hoop dat ze besluit om er zondag uit te komen. Dus nu maar weer afwachten. Oh en ze is nu ingedaald. Alleen waarschijnlijk nu net genoeg ruimte om tegen me maag aan te trappen ofzo.
pi_112894649
Oh adesse, dus volgende week sowieso je beeb O+.

Ik ga m'n man vanavond mee naar bed sleuren, ik wil ook m'n baby *O* O+!
pi_112894727
Op dat idee kwam die van mij zelf al. En as we speak had ie ineeeens zin in pannekoeken :'). Hij is goed op de hoogte :D
pi_112894833
Oh damn, ik ga morgen ook pannenkoeken eten. Ik ben zo benieuwd. Mijn baby luistert nu al niet, wat moet dat worden :') :+.
pi_112895005
We hebben ook nog 2 weken officieel, ik heb de haast nog niet eens zo. O+ wel blijkbaar :P
pi_112895076
Pannenkoeken, sex met een ananashart :+ , breinaald tevoorschijn halen, poging tot zelfstrippen :+ (op babybytes vast wel topics over te vinden :')) naar de snackbar levert ook nog wel eens wat gebroken vliezen op geloof ik :+ opties genoeg dames! *O*

;)
pi_112895250
Oh en vergeet vooral niet te badderen in een bad vol met tonic en bitter lemon! :P
pi_112895717
Nee helaas die week erna wordt ik ingeleid (dinsdags). Volgende week donderdag de standaard ctg check.

Hmm afgelopen zondag pannenkoeken gegeten, maar helaas ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 18:15:15 #72
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112895766
Pfoeh, jullie maken me nog ongeduldiger met al jullie praatjes :D
pi_112895800
Nou hij staat te bakken hoor :D Wat een pipootje is het toch ook O+
Sjit een bad heb ik niet! Ananas staat al op boodschappenlijstje voor dit weekend :D
pi_112897533
Ik heb even snel bij gelezen maar er blijft weinig hangen sorry.

Marjolijntje wat een prachtige fotos echt een lief poppetje!

Ben zelf afgelopen dagen op en neer naar het ziekenhuis geweest. Gister vanwege het lichtelijke bloedverlies maar alles zag er gelukkig goed uit. En vandaag omdat de pijn en BH heel heftig opeens was geworden. Wederom geen verandering te zien alles zit gelukkig potdicht nog maar dat het rommelt is duidelijk.

Er is voor de zekerheid nog een afspraak gemaakt voor een glucosetest en extra echo volgende week.

Ik heb nog erg veel pijn en voelt het wel als ween ik hoop met een goeie nachtrust wat afneemt. Mocht het allemaal verergeren dan moet ik terug komen en gaan ze me opnemen ter observatie.
pi_112898164
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 18:16 schreef clauwheee het volgende:
Nou hij staat te bakken hoor :D Wat een pipootje is het toch ook O+
Sjit een bad heb ik niet! Ananas staat al op boodschappenlijstje voor dit weekend :D
Hier nu ook. We gaaaan dr voor *O*

Alleen dat zelf vliezen doorprikken laat ik even aan me voorbijgaan.

Zal zo wel eens voelen of ik al ontsluiting heb :+.

[ Bericht 10% gewijzigd door KatyM op 14-06-2012 19:20:06 ]
pi_112898592
:D

Hier trouwens steeds meer schopjes en getrappel O+
Maar soms als ik mijn buikspier aanspan om de 1 of andere reden is het ineens BAM!
Vindtie niet leuk geloof ik ;)
pi_112899052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef freecell het volgende:

Hier trouwens steeds meer schopjes en getrappel O+
Maar soms als ik mijn buikspier aanspan om de 1 of andere reden is het ineens BAM!
Vindtie niet leuk geloof ik ;)
18 weken!?! Wie wat waar hoe?! Euhm ja dat snap ik trouwens wel. :P Maar echt totaal langs me heen gegaan.
pi_112899133
Wil je echt details over: wie wat waar hoe? :P

Ik heb het ook nog maar een weekje oid open op Fok! en had ook geen kloon, dat helpt denk ik ;)
pi_112899283
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
Wil je echt details over: wie wat waar hoe? :P

Ik heb het ook nog maar een weekje oid open op Fok! en had ook geen kloon, dat helpt denk ik ;)
Neeee bespaar me de details maar. Ik heb zo'n vermoeden ;)

Ja zie je niet zo gek dus dat ik het gemist had. Nou iig nog gefeliciteerd!
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:40:53 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112899443
Nou, ben ook weer goedgekeurd door de VK *O* Bloeddruk 100/60, en dan eet ik al meer zout dan normaal :') Is maar goed ook dus, anders ging ik de hele tijd van mn stokje denk ik :')
Het verhaal van mn leidinggevende ook verteld, ze had wel een leuk antwoord: 'zie het maar als een vraag, en zeg dan maar gewoon 'daar ben ik nog niet aan toe' :D' whehe. :7 (over dat uitbreiden van uren :P)
Verder ook de formulieren meegekregen voor extra bloedprikken voor 27weken aangezien ik rhesusnegatief ben, en volgende keer krijg ik ook weer een aanvraagformulier voor de groeiecho van 28 weken mee :)
pi_112899491
KLinkt positief enfermera!
pi_112899759
Ik kon net niet opstaan :') althans opstaan wel, maar.niet mn buik strekken :')
Beetje pijntjes ook in mn buik, dus wie.weet is ze aan t indalen :') maar dat merk ik maandag wel bij de vk.
En heb,beetje rusteloze benen, irritant!
Verder gaat t goed hoor :P

Lj, wat een gedoe joh!

Clauwhee en katyM jullie gaan er alvast voor *lol* hopelijk helpt t ;)
Adesse, hopelijk gaat t,snel beginnen voor je!

Gerbera, hoop gedoe heb je toch. Ben benieuwd wat er uit de kweek komt!

Enfermera, vervelend dat onbegrip op je werk. Goed dat je je grenzen blijft bewaken!

Verder heb ik niet veel onthouden sorry
pi_112900421
Het gaat hier allemaal super snel zeg, ben het nog niet gewend vanuit het 2e streepjes topic. Hoor er vanaf vandaag weer wat meer bij, maakt het ook direct 'n stuk echter. 1e echo gehad, en schatting van de datum is 18 januari.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:09:24 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112900683
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef freecell het volgende:
KLinkt positief enfermera!
Zeker :Y

Sonnetje: Ja.. gelukkig kon ik er dit keer beter mee omgaan :) Haha idd! :)
Grappig dat je je buik niet kon 'strekken' :') Scheef omhoog komen dus? :P

Papillion wat fijn! O+ :D een goeie echo dus? Knipper en alles? :D
pi_112901321
Ja, helemaal super. Leuk knippertje, gewoon al enige vorm van armpjes / beentjes te zien. Natuurlijk net zo bijzonder als elke echo, maar nu het van mijzelf is, is het gewoon gaaf.
pi_112901324
Argh vreetbui :+ Dat is ook voor het eerst ...
Kan wel blijven eten :')
pi_112901354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef papillion het volgende:
Ja, helemaal super. Leuk knippertje, gewoon al enige vorm van armpjes / beentjes te zien. Natuurlijk net zo bijzonder als elke echo, maar nu het van mijzelf is, is het gewoon gaaf.
O+ O+ bijzonder is het he.
Ik vond het de eerste keer zo apart dat ik dat in mijn buik had :D

"Net zoals je altijd op tv ziet" :') :D maar dat dacht ik dus wel :@
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:26:32 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112901398
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef papillion het volgende:
Ohja gaaf is dat he :D Pfff, tof hoor O+ Ik zei het nog tegen mn man laatst, idd met die echofoto's dat je al een mensje ziet enzo, en dan met die 20weken echo zie je nog meer :o
Ja idd, het zit in jou, groeit in jou... zucht O+

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef Skoap het volgende:
Argh vreetbui :+ Dat is ook voor het eerst ...
Kan wel blijven eten :')
Whahahaha XD voor het eerst? :D Welcome to our world :P
Ik ga prat op chips :@ Dus dat probeer ik zo min mogelijk in huis te halen XD :')
pi_112901494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Enfermera het volgende:

Whahahaha XD voor het eerst? :D Welcome to our world :P
Ik ga prat op chips :@ Dus dat probeer ik zo min mogelijk in huis te halen XD :')
Ja ik heb juist dat ik een stuk minder kan eten sinds ik zwanger ben. Krijg geregeld mijn avond eten niet op en zit dan ook de hele avond prop vol. Maar vanavond is het echt mis... Naja voor 1x maar aan toegeven dan hihi

En chips verslaving heb ik helaas al jaren :+ Ik haal het maar gewoon niet in huis...
Dat spul is evil.
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:33:00 #90
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112901638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja ik heb juist dat ik een stuk minder kan eten sinds ik zwanger ben. Krijg geregeld mijn avond eten niet op en zit dan ook de hele avond prop vol. Maar vanavond is het echt mis... Naja voor 1x maar aan toegeven dan hihi

En chips verslaving heb ik helaas al jaren :+ Ik haal het maar gewoon niet in huis...
Dat spul is evil.
Oh echt.. oh das ook weer minder zeg -O- Whaha nou dan mag je er best aan toegeven hoor! :P :9 Lekker toch.
Whehe :9 Ja, dat is het ook, ze proppen er ook echt wat in wat maakt dat je er nog meer van wilt eten :o :{w
pi_112902756
Papillion een knippertje! *O* .. Fijn meid, zakt er toch weer een last van je schouders!

Haha goed antwoord van je vk Enf!

Hier weer een klote dag gehad op het werk. Niet zozeer mijn werk of het bedrijf waar ik voor werk, maar mijn directe collega die me het bloed onder de nagels vandaan haalt. Andere directe collega heeft exact hetzelfde probleem. Vanavond even met elkaar gebeld omdat we er allebei doorheen zaten (ja, zo erg is het .. ). Maandag babbelen met leidinggevende voordat we dadelijk overspannen thuis zitten met zijn tweeen :N (voor mij is dat al het zoveelste gesprek. Mijn verwachting is dat ze er niet veel meer aan gaan doen aangezien bewuste collega over minder als een jaar met pensioen gaat). Maar wel fijn om even bevestiging te hebben :Y

En nu weer rust in de tent .. Weekend is voor mij begonnen en ga alleen maar proberen te genieten. En morgen natuurlijk 20-weken echo O+

Oww enf dat wat jij hebt van resusnegatief heb ik ook .. Maar het valt allemaal wel mee als ik zo hoor van ervaringsdeskundigen hier op het forum. Valt prima te behandelne (en dat weet je wellicht ook wel met jouw achtergrond trouwens bedenk ik me nu net :') )

Verder niet veel zinnigs te zeggen.

Morgen komt gastoudermevrouwtje kennis maken. En naar de tandarts. Maar die mag alleen controleren op gaatjes en geen tandsteen verwijderen ofzo hoor. Ik had laatst met tanden peotsen wat bloedend tandvlees en ging bijna van mijn gaatje (en ik ben schijtbang om flauw te vallen.. Paniekstoornis :') ). En dan 's middags die echo. En ik wil eigenlijk nog boodschappen doen .. En huis poetsen .. En dit, en dat.

Valt alleen lang niet allemaal te plannen met een zwanger lijf :') .. We zien wel hoe wijd dat we komen!
  donderdag 14 juni 2012 @ 20:59:34 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112902849
oeh eten.... ik MOET nu iedere avond een cornetto... :(

Papillion, leuk! Gefeliciteerd met de knipper.
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:01:39 #93
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_112902957
alvast sorry voor de overkill aan smiley's

zo hehe ik kom ook weer eens binnen vallen.
heb het een beetje druk met werken enzo
ik zag dat ik een hoop gemist had dus ik heb wat in te halen

er waren een hoop baby's geboren :)
*O* voor thistleweed
*O* voor de mannen van bijtje
*O* voor die van marjolijntje
*O* voor die van lunta
*O* voor phaidra

een hoop snelle bevallingen geeft een mens toch weer moed
want een marathon van 54 uur zoals bij de 1e zit ik niet echt op te wachten

:* sterkte voor het wachten op de uitslag voor keshet
*O* draculettje die uit de kast kwam
*O* MeNicole2 heeft een datum
*O* voor de moeder van het neefje van sorbo die haar baby voor het eerst voelde O+
:6 voor de bazen van troeta die niet weten hoe het werkt
:* kusje voor bodpa en nanadu
:* sterkte voor gerberaatje
*O* een knipperend hartje voor as1981
*O* freecell gefeliciteerd en welkom
*O* logician gefeliciteerd en welkom
:* en sterkte voor maffemuts
^O^ enferma schijt aan die leidinggevende doos

*O* :* voor iedereen die ik dan nu toch nog ben vergeten

met mij gaat alles goed ^O^ niet misselijk niet moe maar slaap wel echt heel slecht
vorige week de echo gehad en alles deed het datum is nu op 31 december gezet
vorige week gelijk de familie ingelicht, we hebben ze een kaart gestuurd met vuurwerk erop en de vraag of ze al plannen hadden voor oudjaar, als ze hem dan open deden dan zagen ze de foto van de echo en de mededeling dat wij al wat gepland hadden :9

reacties waren heel leuk en sommige mensen vonden het toch nog nodig om te vragen of het een foutje was :(
maar verder zijn we helemaal blij en zoonlief vind het geweldig dat hij een broertje of zusje krijgt
en dat is het belangrijkste

SPOILER
W
Z
E
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:02:14 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112902984
Twinkle: ja he :P ik vond 't ook wel een mooie opmerking idd ^^
He bah, vervelend joh van die collega... Bizar -O-
Oehhh morgen echo!! *O* Ik ga aan je denken meis! :* Jullie wilden ook weten wat het geslacht is toch?
Oh ben jij het ook! Hihi grappig :D Ja, valt best mee joh. Ze gaan bloed prikken om te kijken of het kindje positief of negatief is, is het dat eerste dan krijg je anti-D en ben je klaar :) Hihi idd :D Wist ik al ja O-) Maar lief :*
Wel rustig aan hoor! :* Nee precies, ik ben er eindelijk over uit dat ik niet mag stofzuigen etc van mezelf :P :+ duurt even, maar dan heb je jezelf ook overtuigd! :7

Cornetto :o :o

Ik zit aan de thee met assorti boterkoekjes :@

Rebel angel wat gaaf! O+ en wat een leuke datum om uitgerekend te zijn zeg :D Geweldige tekst ook in het kaartje!! :D Beetje jammer van de reactie idd -O- Moet je je maar niks van aantrekken hoor! :* Wat een mooi wurmpje op die echo! O+
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:03:58 #95
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_112903068
uit zelfbescherming heb ik maar een doos met de mini variant genomen
anders zou ik elke dag zo'n grote eten
W
Z
E
pi_112903250
Ik wil ook een Cornetto -O-
Heb straks al een halve zak paprika sjips op :')

Denk dat de vreetbuien hier zijn toegeslagen :D ... Wist nooit waar jullie het over hadden tot vorige week :D

Ja nee twijfel moeilijk .. Over het geslacht :P .... Ik denk het wel, dat we het wel gaan vragen of ze het kunnen zien. En hier op het forum neerknallen doe ik ook nog wel. Maar verder houden we het dan lekker voor ons tweetjes en laten we iedereen in het ongewisse, okay? O+

Ja joh, nu is het weekend. Alle negativiteit de wereld uit! Komt goed! Alles en iedereen ZEN O-)
pi_112903324
Oww en Rebel ... O+ Mooi hoor

Pfff... wat een losers zijn dat altijd he .. Van die mensen die dan toch niet kunnen nalaten om een beetje smet op het plezier te doen .. Is het geen ongelukpje .. Pffff, afschieten! Leuk idee van jullie kaartjes trouwens! :Y

Wij gingen bij naaste familie langs onder het mom van : tis een mooie doordeweekse dag vandaag en wij hebben besloten om vrij te pakken .. Om daarna de echo tevoorschijn te toveren die die ochtend was gemaakt :D .. Ook leuk.

Hoop dat je nog veel meer leuke reacties mag krijgen!
pi_112903755
Als je kind rhesus postief is krijg je 2x anti d he :P
1x met 30 weken en 1x na de geboorte ;)
Kleine sadisten zijn t, die postieve kinderen :D (mijn zoon was tenminste lief, daar hoefde k maar 1 prik voor :P)

Pff.en door jullie heb ik ook trek in iets lekkers (met een rennie ivm maagzuur).

Hier weet iedereen dat,t een meisje wordt. Weet je hoe moeilijk t is om al t roze verborgen te houden _O-
Mijn vriend kwam vandaag thuis. Sinds wanneer hebben we een roze wasrek *lol*

*O* voor t hartje van rebel angel!
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:20:10 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112903877
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef rebel-angel het volgende:
uit zelfbescherming heb ik maar een doos met de mini variant genomen
anders zou ik elke dag zo'n grote eten
Whaha idd XD

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wil ook een Cornetto -O-
Heb straks al een halve zak paprika sjips op :')

Denk dat de vreetbuien hier zijn toegeslagen :D ... Wist nooit waar jullie het over hadden tot vorige week :D

Ja nee twijfel moeilijk .. Over het geslacht :P .... Ik denk het wel, dat we het wel gaan vragen of ze het kunnen zien. En hier op het forum neerknallen doe ik ook nog wel. Maar verder houden we het dan lekker voor ons tweetjes en laten we iedereen in het ongewisse, okay? O+

Ja joh, nu is het weekend. Alle negativiteit de wereld uit! Komt goed! Alles en iedereen ZEN O-)
Paprika chips, wat doe jeeeeee :o :9~ ;(
Whehe XD
Oh moet je doen hoor! :* ik wist het alleen ff niet meer :') iets met dementie je moet vooral doen waar je je goed bij voelt meis! :* :D
Jaaa bijna weekend!!! *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als je kind rhesus postief is krijg je 2x anti d he :P
1x met 30 weken en 1x na de geboorte ;)
Kleine sadisten zijn t, die postieve kinderen :D (mijn zoon was tenminste lief, daar hoefde k maar 1 prik voor :P)

Pff.en door jullie heb ik ook trek in iets lekkers (met een rennie ivm maagzuur).

Hier weet iedereen dat,t een meisje wordt. Weet je hoe moeilijk t is om al t roze verborgen te houden _O-
Mijn vriend kwam vandaag thuis. Sinds wanneer hebben we een roze wasrek *lol*

*O* voor t hartje van rebel angel!
Ja, dat bedoel ik ook :+ Ben niet helder :@ Whehe nou he :P Lol :D Roze wasrek _O- ghehehe
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:24:42 #100
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112904136
Rebel angel, we schelen 1 dag, ben vandaag met de termijnecho en nekplooi op 30 december gezet. Leuk.

Hier willen we het weten, en mag iedereen het weten, kan mij dat nou schelen. Ik ben nieuwsgierig en de rest van de mensen om mij heen ook. Ik vond het (mijn zusje deed dat) heel stom dat mensen het wel weten en dan zeggen 'wij weten het wel en jullie lekker niehiet'.
Daarom als een vroege geslachtsbepaling, mede mogelijk gemaakt door moeders voor moeders. ;)
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:26:16 #101
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_112904228
mijn vriend wil het geslacht niet weten en ik juist weer wel
nou mag ik het wel weten van hem, maar dat lijkt me echt lastig
ik heb nog wel even om een besluit te nemen.
maar het lijkt me zooo lullig als ik me zou verspreken
en het lijkt me op deze manier ook eigenlijk helemaal niet leuk :?

zeg ik nu maar volgens mij barst ik uit m'n voegen van nieuwschierigheid als het zover is O-)
W
Z
E
pi_112904369
Dat dacht ik ook wel, dat je dat bedoelde maar denk zal t voor de zekerheid neerzetten ;)

Er hing ook een paars broekje en 2 grijze rompers aan t wasrek :')
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:31:49 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112904502
rebel angel, ik zou het dan ook niet willen weten, want ik kan dan echt moeilijk mijn mond houden denk ik. En het dan toch stiekem aan mijn moeder vertellen of zo. Je kan met niemand je euforie vertellen dat het een jongen/meisje wordt, zelfs niet aan je eigen vent!
pi_112904509
Wij willen het ook weten (hebben maandag de echo) en iedereen mag het ook weten. Ik kan het toch niet voor me houden. Denk dat als ik na de echo 3 mensen spreek dat 4 mensen het al weten :D
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:32:10 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112904518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat dacht ik ook wel, dat je dat bedoelde maar denk zal t voor de zekerheid neerzetten ;)

Er hing ook een paars broekje en 2 grijze rompers aan t wasrek :')
Whaha ja :D ;)
Ohhh, dus niet alles is roze :D Wat zeurt ie dan? :+ XD
pi_112904531
Ik denkdat ik het ook uit zelfbescherming doe want ze kunnen er ook gewoon finasl naast zitten. is bij een vriendin van mij gebeurd die is bevallen in februari. tegen iedereen gezegd dat ze een meid zouden krijgen.. blijkt het een jongen te zijn. die vriendin heeft daar serieus een klap van gehad.
pi_112904598
Ja als je het dan kok niet met je eigen vent kunt delen wordt het ineens wel een stuk lastiger idd
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:34:06 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112904622
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denkdat ik het ook uit zelfbescherming doe want ze kunnen er ook gewoon finasl naast zitten. is bij een vriendin van mij gebeurd die is bevallen in februari. tegen iedereen gezegd dat ze een meid zouden krijgen.. blijkt het een jongen te zijn. die vriendin heeft daar serieus een klap van gehad.
Ja, logisch.. het is idd ook niet helemaal zeker, nooit helemaal. Soms kun je het wel duidelijk zien wat het nu wel of niet is, maar idd... jeutje, heftig hoor. :{
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:34:42 #109
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112904648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij willen het ook weten (hebben maandag de echo) en iedereen mag het ook weten. Ik kan het toch niet voor me houden. Denk dat als ik na de echo 3 mensen spreek dat 4 mensen het al weten :D
ow dan al!!
pi_112904789
ja, het echo bureau zegt dat ze het met 16 weken kunnen zien, en wilden al een afspraak maken. Ik ben dan 16w3d. Als ze het niet kunnen zien mag je geloof ik terug komen.

Ik had deze echo eigenlijk gepland met het idee in mijn achterhoofd dat ik tussen de 9 en 20 weken geen echo's zou hebben. Nu heb ik er in de tussentijd alweer 2 gehad, en staat er weer een afspraak in de agenda. Deze is dus eigenlijk een beetje overbodig, maar wel leuk O+
*poef* nu is het weg
pi_112904818
Nou bij mij is het toch echt wel 1000% zeker een meisje hoor :D geen twijfel over mogelijk! Elke echo opnieuw weer over-duidelijk!
pi_112904904
Dat zaten vandaag allemaal mensen op fb te zeggen, over dat t straks geen meid is _O-
Maar k geloof dat t wel goed zit. Sowieso bij Floris was t heeeeeel duidelijk een jongen en dat heb ik dit keer niet gezien ;)
Oh en bij de 20 weken echo waren ze met zn 2en en vonden ze t allebei een meisje ;)

T lijkt me idd lastig als je vent t niet wil weten. Hier had ie niks te willen :P gelukkig wilde hij t ook weten en wilde hij t ook niet geheim houden ;)

Kj, ben jij alweer zo ver :o
pi_112904958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat zaten vandaag allemaal mensen op fb te zeggen, over dat t straks geen meid is _O-
Maar k geloof dat t wel goed zit. Sowieso bij Floris was t heeeeeel duidelijk een jongen en dat heb ik dit keer niet gezien ;)

T lijkt me idd lastig als je vent t niet wil weten. Hier had ie niks te willen :P gelukkig wilde hij t ook weten en wilde hij t ook niet geheim houden ;)

Kj, ben jij alweer zo ver :o
Ja, bizar he? Het gaat zo snel deze keer!
*poef* nu is het weg
pi_112904963
Wat een stomme mensen Son :{w
pi_112904966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou bij mij is het toch echt wel 1000% zeker een meisje hoor :D geen twijfel over mogelijk! Elke echo opnieuw weer over-duidelijk!
Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd naar de volgende echo :Y (Hoewel de vorige echo wel extreem duidelijk leek)
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:40:59 #116
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112904982
Ik krijg het binnenkort gewoon 100% zeker bevestigd. *)

Morgen een standaard controle. De gyn maakt vast wel even een echo, misschien wil hij als verlaat verjaardagskadootje wel even spieken vast. O+
A grand adventure has begun.
pi_112904986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat een stomme mensen Son :{w
Ja he :P
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:41:19 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112904993
Leuk KJ, wij doen ook geslachtsbepaling omdat k voor ik op vakantie ga graag wilde weten wat het wordt ivm inkopen daar. Maar nu is de 20 weken echo al bij 18.5 dus eigenlijk overbodig.
pi_112905033
Hier moesten ze echt bij beide dames zoeken met de geslachtsecho met 16 weken, echt heeeeel erg! (omdat beide met benen gekruist lagen.. zo van koekkoek mam, zoek het even uit!) En beide dames laten nu niks te wensen over :+ bij muppet zette de gyn op een gegeven moment (ook op deze termijn, dik 35 weken) de echo erop, haalde hem er met een rood hoofd méteen weer af en zei: weten jullie het geslacht al??? :o :D zo duidelijk...

Bij deze dame ook :+ in volle glorie afgelopen maandag weer :') O+
pi_112905043
20 weken is hier ook precies met 20 weken. Vrijdag de 13e moet dus helemaal goed komen!
*poef* nu is het weg
pi_112905079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Keshet het volgende:

Morgen een standaard controle. De gyn maakt vast wel even een echo, misschien wil hij als verlaat verjaardagskadootje wel even spieken vast. O+
O+ lief lachen :P ;) en hopen dat je niet mijn gyn hebt :+
pi_112905145
Jouw gyn had het fout toch?
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:45:02 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112905179
de echoscopiste van de nekplooi deed vandaag ook een gok op basis van dezelfde kenmerken als bij N., toen was het voor 75% zeker een jongen :P
pi_112905188
Hahaha ja! Maar hij heeft geen officiële meting gedaan hè ;) het was met 13 weken zoiets, en hij heeft heel vluchtig gekeken :+

Maarja, hij behoort wel tot de top van echoscopisten in NL :+ dus het wordt hem door collega's nog wel aangerekend :D
pi_112905216
En wat was de gok vandaag, Beck?
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:46:57 #126
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112905270
een meisje, want 'het dingetje' stond naar beneden. ;(
pi_112905309
:D ben benieuwd!!
pi_112905319
Moet je door gerbera laten kijken :P die had t hier.goed _O-
pi_112905346
Ja ik ben gewoon beter dan mijn 'super' gyn 8-)
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:52:52 #131
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112905606
Bij N. stond 'het dingetje' naar boven dus een jongen.... :9
Maar ik heb geen goede echo voor je Gerb, ff wachten nog dus.
pi_112905646
Ja hier bij deze muppet stond ie ook in lijn naar boven :') wordt vast minder meisje-meisje dan grootste muppet :+
  donderdag 14 juni 2012 @ 21:56:40 #133
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112905816
haha, is je grootste dan zo'n dametje? N. niet, die heeft een Thomas de trein-baan gekregen van opa... blij dat ze is.

Hoe gaan jullie het de broertjes of zusjes vertellen? Ze krijgt er wel iets van mee maar ja, hoeveel ze er echt van snapt? Tips voor boekjes?
pi_112906184
Qua hoe ze is (mien de bouwvakker :P) is het geen meisje-meisje.. maar als je haar ziet prutsen met haarbandjes, armbandjes, nagellak op haar tenen (ze blijft de hele dag WAAAAUUUUUUUW *wijzend naar teennagels* en mama dahn roepend) staartjes, pop O+ absoluut wel....

En hier is ze er helemaal bij betrokken, als ik zeg waar is je zusje? Dan krijgt mijn buik een kus en wordt baby's naam geroepen O+ als ik zeg: we gaan vandaag weer even naar de dokter, dan roept ze weer haar zusjes naam en zegt erachteraan: tijkeh? (kijken ;))

Maar in hoeverre ze echt doorheeft dat er straks een baby uit die buik komt ;) die blijft ;) ik denk het niet.. maar voor nu gaat het wel prima zo... Niets met boekjes gedaan, gewoon veel verteld, meegenomen naar echo's. En straks maar veel bij de verzorging en alles betrekken, als ze dat wil :)
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:06:28 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112906375
Ik heb N. de 3D echo's laten zien, dat begrijp ze wel goed, zegt ook best wel wat, zo'n plaatje. En ze stopt de minibabyborn onder mijn shirt met 'daar issie, de beeeeeebie'.
pi_112906422
Ik denk wel dat ze veel meer snappen dan wij denken ;)
pi_112906450
Sofie sleept ook ineens heel veel met dr pop. De biebie.
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 juni 2012 @ 22:10:28 #138
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112906582
Nou N is vooral in de ban van verstoppertje spelen O+ dus ook 'beebie stoppen'

Maar ze snappen stiekem wel veel, ben alleen dat ze enorm gaat lopen rellen als die mini is geboren. En vent werkt s avonds... daar kijk ik zo tegen op. Komt vast goed hoor maar ik ze mezelf met kind aan tiet achter 'r aanlopen :')
pi_112906797
Het zal ongetwijfeld loslopen :Y
pi_112906799
Je kan ze er op voorbereiden, maar echt beseffen doen ze het toch niet op die leeftijd. Hannah wilde de eerste tijd echt niets met de baby te maken hebben. Nu hoort ze er echt helemaal bij en zoekt ze Mia zelfs op. Het is alleen wel zo dat Mia als het ware bij mij hoort. Zodra S. zich bezighoudt met Mia, dan komt de jaloezie om de hoek kijken.
pi_112907032
isabeau was ook mee naar de hapto. Vertelde onmiddelijk; er zit een baby in mammase buik en die is van tante K. en oom J.

Was dat ook maar meteen duidelijk
pi_112907275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef kaatjejannie het volgende:
ja, het echo bureau zegt dat ze het met 16 weken kunnen zien, en wilden al een afspraak maken. Ik ben dan 16w3d. Als ze het niet kunnen zien mag je geloof ik terug komen.
Ik heb met 15w4d een (pret)echo gehad, en toen kon die mevrouw inderdaad al zien wat het wordt :)
We weten het zelf overigens niet. Was alleen na een kleine 10min nieuwsgierig of die vrouw het wel al gespot had, aangezien ik sowieso maar de helft herken :+ En die vrouw zei dat ze het inderdaad al had gezien toen :D
pi_112907419
Wij hadden dit boekje, na tips van Mignonne en Poppedein:

Vooraf vond hij het heel leuk om te lezen, maar vooral achteraf moest het weer veel gelezen worden. Misschien als verwerking?
En hij wilde er in het begin ook niet veel van weten, ik heb haar ook niet bij hem op schoot gelegd, pas na een paar weken toen ik merkte dat hij het toch wel interessant vond gevraagd of hij haar wilde vasthouden. En dat wilde hij graag!
Gister waren we op een feestje en de kindjes van zijn psz wilden haar allemaal knuffelen en aaien. Hij pakte haar voet en zei: Mijn!
Ze kunnen nu ook echt intens naar elkaar kijken en lachen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_112907693
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef Sorbootje het volgende:
isabeau was ook mee naar de hapto. Vertelde onmiddelijk; er zit een baby in mammase buik en die is van tante K. en oom J.

Was dat ook maar meteen duidelijk
:D O+
Dat zal vast nog wel wat vreemde blikken opleveren her en der?
pi_112907875
Wie van jullie houdt er een zwangerschapsdagboek bij? Ik wil er mee gaan beginnen, maar ben nog een geschikt boek aan het zoeken. Tips toevallig? :)
pi_112908329
Ik heb die van babette gekocht! Niet zo eentje waar je iedere week je omvang en gewicht in moet zetten. Maar wel genooeg ruimte voor de mooiste/belangrijkste momenten gedurende de zwangerschap + genoeg plek voor evhos enzo. lekker vlot boek.. niet zo standaard.
pi_112908504
Twink, deze?

Ik ben eens wat boeken aan het bekijken online nu. Deze kom ik vaak tegen ja :)
pi_112908608
Die van Pauline Oud(t?) vond ik leuk!!
pi_112908827
Ik heb het tot week 19 gedaan en daarna niet meer. Toch niks voor mij, maar t idee was leuk :').

Truste :9.
pi_112909155
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef KatyM het volgende:
Ik heb het tot week 19 gedaan en daarna niet meer. Toch niks voor mij, maar t idee was leuk :').

Truste :9.
Ach, ik ga beginnen met 19w en een paar dagen :+ Denk niet dat ik héél uitgebreid ga zijn, maar vind het wel leuk om echofoto's en dergelijke kwijt te kunnen :)

Gerb, die kwam ik ook tegen ja! Heb sterk getwijfeld tussen die van Pauline Oudt en deze die ik nu heb gekozen.

Maar deze is het geworden: . Uiteindelijk maar gegaan voor het boek met de beste recensies. Vind alleen de kaft lang niet zo leuk als die van Twink en jou :D
pi_112909332
Over boekjes kan ik iig meepraten. Ik heb deze gekocht, vond hem in de winkel eruit springen en vind hem ook zeker leuk om in te vullen.

http://www.bol.com/nl/p/m(...)8445/#product_images

edit: dat is die dus van Pauline Oudt :)
pi_112909406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef papillion het volgende:
Over boekjes kan ik iig meepraten. Ik heb deze gekocht, vond hem in de winkel eruit springen en vind hem ook zeker leuk om in te vullen.

[ afbeelding ]

Hehe, ik vind het nu al een beetje jammer dat ik die andere heb besteld :D :+
pi_112909597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hehe, ik vind het nu al een beetje jammer dat ik die andere heb besteld :D :+
Niet doen, je hebt je gevoel niet voor niets de ander laten kiezen, of je ruilt gewoon nog lekker om. Het gaat er uiteindelijk toch om wat je zelf er mee doet, en daarbij heeft iedereen 'n ander gevoel van wat leuk is en wat je wel of niet er mee wilt. Vriendin van me vond deze er heel mooi uit zien, maar die heeft een meer zweverig boekje nu (geen idee hoe die heet trouwens).
pi_112914809
Zo even bij gelezen dochtertje werd met een nachtmerrie halfwakker vanacht en na een aai over de bol was het weer goed. Maar ik kon prompt de slaap niet meer vatten. Ach kon ik nu even goed bij lezen en de pijn is gelukkig weer wat afgezwakt :)

*O* Logician gefeliciteerd!!

Vreetbuien, pannekoeken en ijsjes heb het allemaal voorbij zien komen, zoo heb me tog een trek nou gekregen strx maar even de supermarkt in duiken geloof ik :9

Twinkle heel veel plezier bij je 20 weken echo vandaag *O*

Rebel wat gaaf zeg om op die dag uitgerekend te zijn!

:+ :P roze wasrek _O-

Vandaag ook best veel op de planning weer maar ga kijken wat ik kan laten. Ben zo bang dat het straks fout gaat.. Gister voor de zekerheid tog maar de vluchttas klaar gezet en de matrasbeschermer al op gedaan. Nu maar even laatste bakkie thee en dan kan de dag weer beginnen c_/
pi_112915255
Ik houd geen dagboek bij. We schrijven samen een weblog en meer inspiratie kan ik er even niet uitpersen.

Bij Isabeau heb ik het wel gedaan, maar dat was ook mijn eigen kindje, da's toch anders.
pi_112915401
Ik ben bij mijn oudste wel begonnen maar halverwege ergens wel gestopt :@ hield toen een babysite bij, die heb ik wel bewaard...

Wat ik bij de oudste wel heb gedaan en nu ook weer wil doen, is in het eerste jaar sowieso, elke 3 maanden een 'brief' aan mijn kind geschreven. Er gebeurd in dat eerste jaar zo ontzettend veel, qua ontwikkeling van je baby, qua ontwikkeling van jezelf ineens als ouder,qua gevoel (mên wat stroomde ik soms over van trots, maar ook moeheid etc.) en dat heb ik geprobeerd in 4 brieven te omschrijven.

Zelf heb ik namelijk nagenoeg niks uit mijn baby/kindertijd, ouders zijn er niet meer, nagenoeg geen familie van mijn kant, dus ik wilde wel íets doen. En ik denk dat het voor muppet, en straks voor muppet 2 best waardevol kan zijn om die brieven te hebben :) zo heb ik ook rond het ontstaan van de 2 (de ivf-en en cryo's) een soort brieven geschreven, hoe we het ervaarden en hoe groot onze wens was... misschien dat dat 'later' voor de dames ook wel bijzonder is om terug te lezen, het ontstaan, hoe onzettend gewenst ze zijn en dat we met liefde de stappen hebben genomen die we hebben genomen....

Maar dat boekje :')

Wat ook een aanrader is is papa en mama vertellen over jou! Is een boek wat je bij kunt houden vanaf het begin tot de pubertijd met voornamelijk de highlights. Zo heb je ook oma verteld en opa verteld (over hun eigen jeugd en 'vroeger'), die hebben we aan opa en oma gegeven toen de muppet net geboren was. Ze krijgen nog zo'n boek voor muppet 2 ;) ook tof voor later O+ denk ik..
pi_112915462
Ik ben zo slecht in dat soort dingen bijhouden. Er zijn wel weinig foto's van de vorige zwangerschap dat is me wel opgevallen. Dat wil ik nu anders, de kans is ook groot dat het de laatste is
pi_112915523
Ja, ik ben daar ook heel slecht in. Terwijl ik het ook graag wil. Dus ik ga maar heel erg m'n best doen denk ik. Heb ook al gedacht aan die papa en mama vertellen over jou.
pi_112915558
Oh en ik heb eens een nacht heerlijk geslapen. Kwam vast door de pannenkoeken :').
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:44:23 #160
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112915702
Tijdens de zwangerschap van oudste ben ik wel begonnen met zo'n dagboek bijhouden maar daar ben ik al gauw, tijdens de eerste ziekenhuisopname, mee gestopt. Alleen maar drama is toch niet leuk om terug te lezen ;)

Hier juist een verrotte nacht gehad, heb zoveel lopen spugen en ik heb menstruatie-achtige buikpijn. Is 'ie aan het indalen? Misschien wel. Maar misschien is het ook wel serieus voorwerk dat me wat verweking ofzo op gaat leveren waardoor ik alsnog met 'n week of 2 spontaan ga bevallen! Een mens mag altijd hopen :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:49:34 #161
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112915756
Oh, en 36 weken vandaag! Nog een week en ik ben LLM....
pi_112915760
Ik vind zwanger zijn trouwens best druk! Eén keer in de maand naar de vk, één keer per week naar de hapto, dan heb ik nog vanaf volgende maand wekelijks de zwangerschapscursus, moet ik nog een welnessdag met mn schoonzus met zwangerschapsmassage (naar!), een make-up workshop met schoonzus (tja, moet wel een beetje mooi op de foto's), voorlichtingsavond van het ziekenhuis, intake kraamzorg, interview met de viva, echo's... en dan krijg ik nog niet eens een kind! :D

Balen van de rotnacht Kersjes! :*
pi_112915764
En wauw, 36 weken alweer! /
pi_112915818
Je hebt straks maanden om bij te komen, Sorbo :P

Kersjes 36 weken *O* klinkt wel als indalen, heb je er ook fijne steken in je schaambot bij? Hier 2 dagen gehad, echt menstruatie gevoel, schaambot prikken en toen een lage buik en een schouder in mijn blaas, die er niet meer uit wil :')
pi_112915827
Goedemorgen. Hier wel lekker geslapen eigenlijk. Nou slaap ik gelukkig altijd wel lekker, maar laatste dagen kwam ik wat moeilijker in slaap ;) dat ging vannacht,wel goed hehe.

Ik,heb vorige.keer mn zwangerschapsdagboek 'bijgehouden'. Af en toe wat weken bijgeschreven, nu,heb,k m ook maar.moet m nog.bijwerken :') heb er nog niks in geschreven...
En wat een rotweer vandaag, bah

*O* voor.de 36 weken van kersjes

Sorbo das wel heel druk :o :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:57:47 #166
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112915874
dat boekje van Pauline Oud is er ook al Baby's eerste jaar. Die is ook leuk! moet je alleen wel op tijd mee beginnen met invullen want anders weet je het niet precies meer }:|
pi_112915894
Een *O* voor de 36 van Kers!

Sorbo :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 08:59:00 #168
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112915896
Sorbo, 't is hard werken, zwanger zijn voor een ander :D

Gerb, steken inderdaad. En er kraakt ook het een en ander bij mijn schaambot... Voelt heel raar.
pi_112916055
Kers, woehoe, 36 weken!

Ik had mezelf beloofd echt alleen maar te genieten van deze zwangerschap. Gezien mijn lijf is het hoogstwaarschijnlijk echt niet verstandig om aan nog meer te denken.
Maar er spelen ZOVEEL andere dingen dat het helemaal niet goed lukt.

Eergisteren stap ik uit bed, doe een onderbroek aan en een beha aan, kijk opzij en denk:'nounou Free, daar mag ook wel een kilootje of 5 af!'
Om me pas daarna te realiseren dat ik 18 weken zwanger ben :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:16:07 #170
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112916208
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Kers, woehoe, 36 weken!

Ik had mezelf beloofd echt alleen maar te genieten van deze zwangerschap. Gezien mijn lijf is het hoogstwaarschijnlijk echt niet verstandig om aan nog meer te denken.
Maar er spelen ZOVEEL andere dingen dat het helemaal niet goed lukt.

Eergisteren stap ik uit bed, doe een onderbroek aan en een beha aan, kijk opzij en denk:'nounou Free, daar mag ook wel een kilootje of 5 af!'
Om me pas daarna te realiseren dat ik 18 weken zwanger ben :')
pi_112916210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef Kersjes het volgende:

Gerb, steken inderdaad. En er kraakt ook het een en ander bij mijn schaambot... Voelt heel raar.
Herkenbaar :Y :D
pi_112916288
Free hahahah. Sorbo het is hard werken zo. Je hoeft je niet te vervelen :)

En meer heb ik niet onthouden. Ohja dat boekje baby's eerste jaar is idd leuk.

Hier verder alles goed. Alleen toch nog verkouden geworden met keelpijn :'( naja komt wel weer goed.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:22:26 #173
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112916369
Gisteren een lezing gegeven terwijl ik kotsmisselijk was :') was echt bang dat ik ter plekke ging overgeven -O- Ik heb af en toe van die vlagen van "trillende benen en koud zweet dat uitbreekt misselijkheid, het idee dat ik vreselijke koorts heb" hoop dat het snel wegtrekt.
pi_112916402
36 weken Kersjes! *O*
Dat die laatste paar maar opeens om mogen vliegen! :*

Hier al een paar dagen enorm niet lekker in mn vel....
Ontzettende hoofdpijn, misselijk, maar niet genoeg om niet van alles in mn mond te blijven stoppen...
Kind ligt, letterlijk en figuurlijk dwars ( gister op de echo gezien en het prikt en port op plaatsen waar je neit geprikt en geport wil worden... :X }:|
Echo was omdat bij de vorige niet alles overeen kwam met wat er bij de 20 weken echo berekend was...Maar het ging heel snel, er zou een grafiekje gemaakt worden en naar de verloskundige gestuurd... Ik de gauwigheid meende ik dezelfde uitkomst van de metingen te zien als 3 weken geleden! :? Nou ja... de 19e moet ik weer naar de verloskundige, dan maar even vragen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112916457
Ik had het gisteravond ook weer echt even gehad met de misselijkheid. Vond mezelf ook zo ontzettend zielig :D Vandaag kan ik er dan wel weer om lachen. Over drie uurtjes een echo. Toch weer spannend en een tikje nerveus. :{

We hebben al weddenschappen gesloten over de uitgerekende datum. Ik zeg 3 januari en mijn man zegt 6 januari.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:31:05 #176
258612 nytar
boys boys boys
pi_112916588
spannend estrys! Ik hoop op een mooie echo voor je :)

Ik mag over 4 weken weer kijken. Dan ben ik 19+1 maar de dag erna ga ik op vakantie. Dat kwam helemaal niet uit :)
pi_112916807
Mmmm....... nog even over die chips......

vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:45 #178
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112917038
Free _O-

Oehh Logician, die momenten zijn zo rot.
Ik had dat ook toen ik nog aan het werk was. Zo misselijk en maar de schone schijn ophouden tegenover de cliënt waar ik op dat moment mee in gesprek was, hopende dat ik niet vroegtijdig hoefde te kotsen. Gelukkig kon ik mijn riedel op de automatische piloot doen en me concentreren op "niet kotsen".

Veel plezier bij de echo straks Estrys!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:49:17 #179
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112917139
Steken en menstruatieachtige heb ik ook al een paar dagen...hopelijk doet t wat. Vriendin is gister bevallen met 40 wk + 1 dag. Ze zei dat ze t prima te doen vond, wel met ruggeprik. Daar hou ik me nu aan vast. :+.

Zal vandaag ook weer eens braaf wat in zn dagboek schrijven.

Verder is t hier kutweer :( .
pi_112917509
*breekt even in*

Ik heb hier nog 2 boekjes van Pauline Oud liggen voor de liefhebber: eentje voor de kraamvisite en die ander voor je zwangerschap. Als je de verzendkosten overmaakt dan stuur ik ze met liefde op want ik gebruik ze niet.

Ook nog een babymatrasje van ikea te koop, zie vraag & aanbod.

*breekt weer uit*

Boekjes zijn al vergeven!

[ Bericht 6% gewijzigd door loeszie op 15-06-2012 10:06:00 (er was iemand heul snel) ]
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:15:04 #181
265732 Keshet
pi_112917960
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Keshet het volgende:

*)
pi_112918018
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:15 schreef Keshet het volgende:

[..]

*)
:o
Vertel! Heeft hendrikje een piemoltje?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:17:22 #183
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112918054
en en en... kom vertel op ja!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:21:52 #184
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112918211
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Kersjes het volgende:
Free _O-

Oehh Logician, die momenten zijn zo rot.
Ik had dat ook toen ik nog aan het werk was. Zo misselijk en maar de schone schijn ophouden tegenover de cliënt waar ik op dat moment mee in gesprek was, hopende dat ik niet vroegtijdig hoefde te kotsen. Gelukkig kon ik mijn riedel op de automatische piloot doen en me concentreren op "niet kotsen".

Veel plezier bij de echo straks Estrys!
Ja en dan achteraf ook nog rustig en vriendelijk even napraten met aanwezigen met ondertussen 1hand om je kotszakje heen in je broekzak ter ondersteuning :')

Gelukkig ging alles goed :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:22:22 #185
265732 Keshet
pi_112918226
Ik moet het eerst nog aan mijn ouders vertellen en die zie ik vanavond pas. :D O-)

Controle was verder goed. Hendrikje ligt nog steeds ietsjes voor qua groei en er was voldoende vruchtwater; is er dus niks weggelekt na de punctie.
De uitslagen waren er echt echt echt nog niet maar verder gaat alles dus prima! *O*
pi_112918272
Gemeen :D
The way you rock'n'roll
pi_112918300
Ttsskk bel ze gewoon even! O-)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:24:29 #188
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112918305
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:22 schreef Keshet het volgende:
Ik moet het eerst nog aan mijn ouders vertellen en die zie ik vanavond pas. :D O-)

Controle was verder goed. Hendrikje ligt nog steeds ietsjes voor qua groei en er was voldoende vruchtwater; is er dus niks weggelekt na de punctie.
De uitslagen waren er echt echt echt nog niet maar verder gaat alles dus prima! *O*
Wat zal dat fijn zijn, het lijkt mij zo eng zo'n punctie :X
pi_112918340
Ik hoop zo dat de uitslagen ook gewoon goed zijn Keshet. En dat alles gewoon lekker blijft gaan met Hendrikje O+

Ik ben een volle blaas aan het kweken voor de echo. Ik haat een volle blaas :(
pi_112918368
Ik haat een lege blaas die constant vol aanvoelt :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:27:00 #191
265732 Keshet
pi_112918397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:24 schreef Gerberaatje het volgende:
Ttsskk bel ze gewoon even! O-)
Tsja, de Veluwe he. Dat gaat nog niet. Ze hopen ergens volgend jaar. :P

Logician, 't is ook eng. Er gaat een heule lange naald rechtstreeks en onverdoofd naar je baarmoeder, naar de plek die veilig zou moeten zijn voor je kind.
Maar wachten op de uitslag is enger. :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:27:41 #192
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112918422
Ik begin Hendrikje al bijna echt een leuke naam te vinden O+.
pi_112918472
Ik denk dat Hendrik een meisje is O+ maar ik heb het altijd fout dus het zal een jongen zijn :D

Ach 50% kans :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:31:30 #194
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112918577
Nee joh, hij heeft een piemel ga ik vanuit. *)
pi_112918622
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik haat een lege blaas die constant vol aanvoelt :')
+1
Daar heb ik dan wel ook last van *lol* vooral als k opsta :')

Oh en keshet gemeen zeg!
pi_112918705
Of het is een hondje O+ of een poesje O+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:36:11 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112918729
ik denk een cavia
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:37:13 #198
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112918762
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef becky27 het volgende:
ik denk een cavia
_O-
pi_112918789
:D ja een paardje is dan wel gelijk too much hè?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:38:23 #200
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112918801
Free, moest wel lachen om je 'er mag wel 5 kg af'. Dat kan ff niet...

Ik heb vandaag het hartje gehoord O+ had het al een aantal keer gezien maar nu echt gehoord, ging heel makkelijk eigenlijk met zoeken zei de vk.
pi_112918829
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef becky27 het volgende:
ik denk een cavia
Konijntje O+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:44:27 #202
265732 Keshet
pi_112919001
Wat fijn Becky! O+

't is echt een baby hoor. :'( Ik wil geen paardje. }:|
pi_112919058
Noujaaa, niet? :P
pi_112919174
Zo'n dwerg paardje ook niet? Die zijn zooo cute en schelen een hoop grasmaaien en vuilnis O-) ;)

Beck toch weer gaaf te horen dan hè??
pi_112919246
Maar die hoeven in je buik :X
pi_112919313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Becky! O+

't is echt een baby hoor. :'( Ik wil geen paardje. }:|
E wil vast wel een paardje :Y
pi_112919320
Volgens mij heeft mijn buikbaby ook hoeven zo te voelen :') :D
pi_112919334
Beetje jammer als.je.geen gras heb dan :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:59:57 #209
265732 Keshet
pi_112919602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

E wil vast wel een paardje :Y
Die heeft er vorige week 1 geboren zien worden, zo'n shetlandingetje. Mamapaat, papapaat en beetiepaat, daar heeft ze 't nu steeds over. O+
Ben wel benieuwd wat ze nu denkt over de beetie in mijn buik. :+
pi_112919901
We hebben gisteravond Leander proberen te vertellen dat ie een broertje of zusje kreeg! Of in ieder geval dat er een baby bij kwam over een hele lange tijd. Ah nee wil niet Matty weg! Wil niet nieuwe baby. Matty lief, hou van Matty O+ Na uitleg dat zijn "Matty" gewoon bleef en er een nieuwe baby bij kwam vond ie het wel prima. Of ie het begrepen had wisten we niet. Tot net. Of ik hem de trap af wildr tillen. Nee dat doe ik niet je kan zelf lopen. Oh ja nieuwe Matty in buik he?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:31:17 #211
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112920847
ach wat schattig MeNicole O+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:41:09 #212
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112921259
MeNicole O+

Keshet, ik ben reuze benieuwd!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:47:43 #213
265732 Keshet
pi_112921522
Ik vertel lekker toch nog niks. :6

Ah, die Leander met z'n Matty! Ik zou de volgende ook zo noemen Nicole, dan heeft 'ie straks een hele crew met Matties. :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:48:42 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112921557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef Keshet het volgende:
Ik vertel lekker toch nog niks. :6

Ah, die Leander met z'n Matty! Ik zou de volgende ook zo noemen Nicole, dan heeft 'ie straks een hele crew met Matties. :D
_O-
pi_112921659
Nog een uurtje. Ik ben zo zenuwachtig, alsof ik op sollicitatiegesprek moet of zo. :{w
pi_112921711
Ja hij zei eerst altijd Mananas. En iedereen dacht steeds dat ie ananas zei. Dus nu zegt ie Matty. Mijn Matty eigenlijk altijd. Mijn lief zegt heel vaak smattie en dan moet je Leander horen: Is niet smattie, das snoepje is mijn Matty :( Leander wil nog wel een Matty of anders een Dora of Bobo :P
pi_112922746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo'n dwerg paardje ook niet? Die zijn zooo cute en schelen een hoop grasmaaien en vuilnis O-) ;)

Beck toch weer gaaf te horen dan hè??
Falabella!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 12:48:53 #218
309370 Nanadu
pi_112923846
Spannend de echo estrys, veel succes!

Menicole wat een lief verhaal over je zoontje O+
Hier is mijn dochter al een tijdje bezig met de baby in mijn buik. Ze weet nu ook heel goed dat ik haar niet meer kan tillen, want dan zegt ze 'mama niet tillen, mama baby in de buik'. Ook vertelde ik gisteren dat de baby er over een tijdje uitkomt en dan bij ons in huis komt wonen. Eerst twijfelde ze even of ze dit wel leuk vond en toen ik het daarna nog een keer uitlegde zei ze 'gezellig'.

Vanochtend al vroeg controle gehad van de thuismonitoring en CTG was prima en bloeddruk was ook goed 120/85. Vervolgens ben ik met mijn zus op stap geweest om behang uit te zoeken en gelukkig eindelijk een keuze kunnen maken. Morgen gaan we alles inslaan voor het behang en dan kan het er volgende week op. Ik ben zo blij dat ik een keuze heb kunnen maken en dat we dan volgende week weer een stuk verder zijn. Ook hebben we een definitieve keuze gemaakt voor het geboortekaartje. Dus er kunnen weer wat dingen afgestreept worden van het to do lijstje *O*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:48:55 #219
265732 Keshet
pi_112923849
Succes Estrys!
pi_112924042
Hij/zij is weer bij getrokken hoor. Precies op schema volgens mijn cyclus. 11 weken en 3 dagen.
En heel beweeglijk :D

Foto volgt vanavond.

Dus de datum mag in de OP: 1 januari 2013
pi_112924100
Fijn Estrys *O*
The way you rock'n'roll
pi_112924119
Sta al helemaal in de startblokken terwijl we pas om 14.15 aan rijden. Moet ik eigenlijk een ponsplaatje laten maken? Ben nog nooit in dat ziekenhuis geweest voor mezelf en hoop er na vandaag ook niet mwer te komen.

Vandaag krijgen we te horen of het een jongen of meisje wordt. Vind het zo spannend :-)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:55:33 #223
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112924134
Hoera Estrys!
Mijn man is jarig op 1 januari. Ik hoop voor je dat je niet op je UD gaat bevallen :D
pi_112924239
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 12:55 schreef Kersjes het volgende:
Hoera Estrys!
Mijn man is jarig op 1 januari. Ik hoop voor je dat je niet op je UD gaat bevallen :D
Vorige keer was het met 39+6. Dus wie weet. Maar ik hoop ook niet dat ik 6 dagen over tijd ga. Dan is Seb jarig. :D We zien het wel
pi_112924293
Dan maar gewoon 2 weken doorlopen :P

Maar fijn dat alles er goed uitzag. En jullie zaten er dus beiden mooi naast!!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:02:45 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112924427
Tja, het blijft toch afwachten.

Hoewel.... Ik zit de klok vooruit te kijken, moet zo naar de gyn. En ik heb er de zenuwen van, hoop zo dat ze me serieus zullen nemen. Het is weer helemaal mis en dat is zo demotiverend -O-
pi_112924523
Kersje als ie je niet serieus neemt spuug je keertje over zijn buro ;)

Succes alvast!!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:07:33 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112924648
Daar ben ik serieus bang voor, ik voel het vandaag slecht aankomen :{
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:07:43 #229
265732 Keshet
pi_112924657
*O* voor Estrys!

Succes zo Kersjes. :*

Nanadu, fijn dat het lijstje korter wordt! Hoe voel je je?

Twinkle, bel dan gewoon even naar dat ziekenhuis. Net alsof wij hier weten hoe de regels zijn in een ziekenhuis waar we de naam niet eens van weten. :')
pi_112924801
Och Kers wat een lijdensweg toch -O- Ik hoop dat je dadelijk een fijn iemand treft :*
The way you rock'n'roll
pi_112925113
Ahh keshet ik zie dat daar wel. we gaan ruim van tevoren. komt goed!
  † In Memoriam † vrijdag 15 juni 2012 @ 13:29:57 #232
309370 Nanadu
pi_112925645
Twinkle spannend zo de echo, ben benieuwd wat het is.

Keshet lief dat je het vraagt.het gaat redelijk.op het moment is de baby weer erg druk, dus dat is wel een geruststelling. Verder ben ik erg snel moe en duizelt het snel om mij heen als ik dingen ga doen. Vanochtend 1 winkel in geweest om behang uit te zoeken en dan moet ik daarna ook echt meteen weer rust nemen. Dus mijn lichaam geeft zelf heel duidelijk aan dat ik rustig aan moet doen ;)

Ik hoop zo dat ze naar je willen luisteren kersjes.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:24:32 #233
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112928071
Succes twinkle!

Wat fijn dat alles goed was estrys! *O*

Blegh, arme kersjes, hoe kunnen ze je nou niet serieus nemen na je hele dossier?

Ik heb een serieuze aanval van nesteldrang, echt alle kasten opgeruimd, schoongemaakt. *) Nu is bijna het hele huis echt schoon, volgende week de keuken nog, dan is alles klaar *O*

Nog ff de badkamervloer, was en boodschappen doen nu. Effectief dagje.
pi_112929088
Daar is ie, ik vind het net een klein aapje O+

vrijdag 15 juni 2012 @ 14:52:16 #235
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112929254
O+
pi_112929396
Net zo knap als z'n grote broer!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:01:36 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112929632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef papillion het volgende:

[ afbeelding ]

Die heb ik idd ook, leuk boekie :Y
Heel soms wat vragen waar ik weinig mee kan, maar over het algemeen echt leuke dingen, en genoeg ruimte om te schrijven!

Kersjes :* hoop voor je dat het idd indalingsweeen waren! :D :P
Succes zo bij de gyn :*

Freecell :D _O- Doe je wel een beetje lief voor jezelf? :* XD

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm....... nog even over die chips......

[ afbeelding ]
Zo, je zou het haast denken he :o :@ XD

Becky een hartje O+ :D

Estrys wat een mooi aapje/paardje in je buik zeg O+ :D *O*

Hier alles goed, heeeeeeeerlijk weekend gelukkig.. pff! Ff uitrusten. En dan wil ik eigenlijk nog strijken vandaag :@ Even kijken of ik de puf kan opbrengen.. en anders niet. :6
Ben vandaag voor de gein een kwartier langer gebleven (ook omdat dat zo uitkwam..) maar daar word ik toch wel erg moe van. Denk dus niet dat het slim is om een half uur langer te gaan werken. Plus ik heb al genoeg stress van mn werk, ik vind het wel gescheten. :6
Magoed, daar hoef ik ff niet aan te denken :D lekker 3 dagen weekend! *O*
pi_112930073
Rustig aan Enfermera. Ik moet ook nog zoveel strijken maar ik heb 's avonds echt de puf niet meer vaak. Nou ja dan blijft het nog maar even liggen.

En wel fijn, drie weken geleden werd ik een weer teruggeworpen nu hoppa een week weer erbij. Precies zoals het de vorige keer ook ging. Die van ons komen denk ik wat langzaam op gang :P
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:12:35 #239
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112930179
Even een klein vraagje tussendoor, ik heb enorm last van lucht vasthouden volgens mij.. mijn buik is serieus opgezwollen alsof ik al 4mnd ben, en inhouden heeft geen verbeterend effect :') nu is het wel mijn 4e maar toch, zijn er meer die dit hadden?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:18:43 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112930486
Estrys: Ja inderdaad, ik weet het :P ik kan het gelukkig ook makkelijker loslaten dan eerst, omdat ik er meer aan gewend ben maar omdat ik ook een ontzettend lieve vent heb die me daar heel erg in steunt en veel helpt in het huishouden O+ :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:34:21 #241
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112931192
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Logician78 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor, ik heb enorm last van lucht vasthouden volgens mij.. mijn buik is serieus opgezwollen alsof ik al 4mnd ben, en inhouden heeft geen verbeterend effect :') nu is het wel mijn 4e maar toch, zijn er meer die dit hadden?
Ja, dit trok weg na ongv 3e maand... tot ongv 5e maand.. toen leek t weer net zo 'erg' maar was het gevuld met baby :+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:38:30 #242
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112931368
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Ja, dit trok weg na ongv 3e maand... tot ongv 5e maand.. toen leek t weer net zo 'erg' maar was het gevuld met baby :+
Thx fijn om te horen, had echt even het idee dat mijn lichaam raar aan het doen was :') komt dit door lucht of?
pi_112931676
Estrys *O* voor je echo!

Kersjes, succes :*

Nanadu, fijn dat de CTG goed was en dat je weer wat van je lijstje hebt kunnen afstrepen.

Keshet, fijn ook dat Hendrikje Goed groeit!

Vandaag een wandplankje gehaald met haakjes voor boven de commode. En dit weekend beginnen aan m'n bevallingsplan.
Net heerlijk een uurtje liggen pitten :z
I found myself alone,
pi_112931690
Geen idee waarvan Logi, maar ik heb het heul de zwangerschap al :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 15:53:45 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112932100
Mooi aapje heb je daar Estrys O+

Nou, dat "even langs de gyn" duurde wat langer dan gepland.
Ik werd naar binnen geroepen door een arts-assistente die ik nog nooit gezien had.
"Je ziet zo pips, gaat het wel met je?"
"Nee" en ik begon gelijk te janken :'(
Mijn verhaal gedaan en nadat ze de controles bij me had uitgevoerd riep ze de gyn erbij. Het was mijn lievelings, hij vroeg zich al af hoe het me ging omdat hij me al 1,5 maand niet gezien had O+
Volgende week heb ik weer een afspraak bij hem. Eerder inleiden is zeker een mogelijkheid, maar mijn lichaam moet daar natuurlijk wel klaar voor zijn. Voor de 38 weken gaan we sowieso niks doen, maar alleen al het idee dat ik niet weer (lang) overtijd hoef te lopen neemt al wat onrust bij me weg.
Qua vruchtwater zit ik niet heel ruim, maar het is niet te weinig nog. Wordt ook in de gaten gehouden.
Omdat ik de kleine vandaag eigenlijk niet bewust gevoeld heb werd ik naar boven gestuurd en heb ik 3 kwartier aan de CTG gelegen. En ja, toen werd hij net wakker en heeft 'ie zijn gymnastiekoefeningen weer gedaan, zul je altijd zien :D

Al met al ben ik blij dat inleiden een serieuze optie is en dat ze begrijpen dat ik eigenlijk niet meer kan. Tot 3x toe hebben ze gevraagd of ik opgenomen wil worden om in het ziekenhuis te kunnen uitrusten en via het infuus medicatie en vocht te ontvangen die dan wel binnen blijft, maar dat heb ik geweigerd.
Ik zit dan toch veel liever thuis en uitgedroogd ben ik toch niet.
pi_112932202
Klinkt als een fijn gesprek Kersjes. Goed dat je wat gerustgesteld bent!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:02:45 #247
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112932546
Kersjes, wat fijn zeg!

ps: bikkel
pi_112932562
Fijn Kers, ben blij dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden :*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:06:04 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112932684
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Thx fijn om te horen, had echt even het idee dat mijn lichaam raar aan het doen was :') komt dit door lucht of?
Ja en nee, heeft ook met je buikspieren te maken die 'de klappen van de zweep' kennen ;) hormonale veranderingen enzo. Elke zwangerschap kent wel wat luchtophoping in de beginfase, alleen bij de 1e/2e zijn de buikspieren nog wat steviger, dit is iets wat je minder hebt bij de 3e/4e etc.
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:08:04 #250
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112932777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:

Ik werd naar binnen geroepen door een arts-assistente die ik nog nooit gezien had.
Mijn verhaal gedaan en nadat ze de controles bij me had uitgevoerd riep ze de gyn erbij. Het was mijn lievelings, hij vroeg zich al af hoe het me ging omdat hij me al 1,5 maand niet gezien had O+
Volgende week heb ik weer een afspraak bij hem. Eerder inleiden is zeker een mogelijkheid, maar mijn lichaam moet daar natuurlijk wel klaar voor zijn. Voor de 38 weken gaan we sowieso niks doen, maar alleen al het idee dat ik niet weer (lang) overtijd hoef te lopen neemt al wat onrust bij me weg.
Qua vruchtwater zit ik niet heel ruim, maar het is niet te weinig nog. Wordt ook in de gaten gehouden.
Omdat ik de kleine vandaag eigenlijk niet bewust gevoeld heb werd ik naar boven gestuurd en heb ik 3 kwartier aan de CTG gelegen. En ja, toen werd hij net wakker en heeft 'ie zijn gymnastiekoefeningen weer gedaan, zul je altijd zien :D

Al met al ben ik blij dat inleiden een serieuze optie is en dat ze begrijpen dat ik eigenlijk niet meer kan. Tot 3x toe hebben ze gevraagd of ik opgenomen wil worden om in het ziekenhuis te kunnen uitrusten en via het infuus medicatie en vocht te ontvangen die dan wel binnen blijft, maar dat heb ik geweigerd.
Fijn dat ze met je mee dachten Kers!
En wel op tijd aan de bel trekken als je wel dreigt uit te drogen he!! Natuurlijk is het thuis fijner en leuker, maar soms een beetje 'gedwongen' rust kan ook wonderen doen :*
Gewoon n stuiterballetje
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:15:41 #251
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112933169
Je hebt gelijk Maffe, maar nu is het echt (nog) niet nodig.
pi_112933232
Haske fijn Kers, alleen de gedachte dat ze je niet door laten lopen is al zooooooo fijn he! Licht aan het eind van de tunnel!
Wanneer moet je weer naar de gyn? Misschien is zo'n opname helemaal niet zo'n slecht idee, ff uitrusten voor je de bevalling in gaat. Bevallen is ook geen sinecure, vergt best wat van je. Stel nou dat ze je over twee weken inleiden.

Oh enne: Meld!
pi_112933508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:

De gyn's die ik heb leren kennen uit het ziekenhuis waar jij loopt vond ik allemaal erg fijn en stonden best open voor mijn input vond ik. Maar eh, je inbox is vol ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112934424
Net klaar in nijmegen. Lang verhaal .. typ ik straks even op pc.

We krijgen een meisje!!! Zo blij dat we het nu weten. Roze kleertjes shoppen haha.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 16:44:58 #255
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112934503
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Net klaar in nijmegen. Lang verhaal .. typ ik straks even op pc.

We krijgen een meisje!!! Zo blij dat we het nu weten. Roze kleertjes shoppen haha.
*O* *O* *O* Wat cool!!
pi_112937930
Keshet ben je al bij je ouders geweest? O-)
The way you rock'n'roll
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:10:26 #257
265732 Keshet
pi_112938193
Een meisje, wat leuk Twinkle! De rest hoef je niet te vertellen hoor, 't belangrijkste weten we nu toch al. :D

Kers, fijn dat ze je begrepen en dat er een soort van plan is. :*

Klinkt als een lekker dagje LeNeHe! Heb je nog specifics voor in je bevallingsplan? Ga je 'natuurlijk' bevallen? Ja toch? Ik ben 't ff kwijt. :@

DML, nog niet. D. is nog niet thuis, nog even geduld. :D
pi_112939506
Fijn Kers dat ze er niet negatief tegenover staan... Ws zelfde als hier? Als je potdicht zit doen ze nog niet zoveel, maar dat wil je zelf denk ik ook niet?

Twinkle, leuk een meisje!

Keshet, schiet toch eens op :(
pi_112939517
Fijn Kers! Ze denken iig met je mee!

Logi: ik had het ook -O- Bij 5 weken had ik de eerste 'rader'al ;)
Nu is mijn buik heel gewoon voor de termijn.
pi_112939604
Oh en mijn huisarts belde net nog, de kweek was binnen en die was ook helemaal schoon. Waarschijnlijk dus gevalletje van sadistisch kind met schouders en weet ik het in mijn blaas :P ik duw nu zo nu en dan maar even terug :') dat helpt iets (en dan duwt zij ook weer terug :') wel gezellig)
pi_112940646
Nah ik vertel toch even hoe het ging. Want eigenlijk ging het niet zo heel goed :@
In een spoiler dan, als je geen zin hebt om het te lezen sla je het gewoon over :+

SPOILER
pi_112941198
Twinkle
Wel fijn dat ze er zo goed naar kijken! hoop dat alles goed blijkt te zijn en jullie zorgeloos kunnen genieten van de komende zwangerschapsweken :*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:21:33 #263
265732 Keshet
pi_112942016
Wat Zoe zegt Twinkle! Ik duim ook dat alles goed is. :*

Als je nog wat wilt weten over die punctie mag je altijd pm'en hè!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:01 #264
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_112942123
nog even wachten dus of keshet een hendrikje of hendriekje krijgt

even *O* voor de nieuwe U.D. van estrys

en fijn voor je gerbera dat je geen blaasonsteking hebt maar een sadistisch kind :9

*O* voor het meisje van twinkle en ook veel suces gewenst

en kersjes wat ik me afvroeg he binnen hoeveel tijd ben jij nou van je problemen af als je bent bevallen
is dat gelijk of duurt het nog een aantal dagen ?

hier nog steeds alles ^O^
W
Z
E
pi_112942848
Kersjes, fijn dat het gesprek goed ging en dat er met je wordt meegedacht.

Twinkle, een meisje! *O* En verder duim ik dat alles goed is, :*

Keshet, niet echt heel bijzondere dingen voor het plan. Meer voor mijn gemoedsrust en zodat Z. ook een beetje in de gaten kan houden, mocht ik van de wereld zijn. Verder is het inderdaad de intentie om 'gewoon' te bevallen; hoewel ik wel huiverig ben voor het litteken.
En ik ben benieuwd of je nou een Hendrikje of Hendrieka krijgt :P
Weet jij al of je voor een 'gewone' bevalling gaat of heb je zoiets van 'nog te ver weg?'.

Gerb; fijn dat de kweek in orde is! Alleen maar een sadistje dus :+
I found myself alone,
pi_112943043
Twinkel heftig zeg. Wel fijn dat ze er alles aan willen doen om meer duidelijk te krijgen.

Ben benieuwd Keshet wat het wordt.

Geberaatje fijn dat het toch geen ontsteking is, wel balen dat je kind gewoon aan het stampen is. Hopelijk laat ze je blaas snel met rust.

En meer weet ik even niet meer :)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:47:34 #267
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112943241
Twinkle, ik hoop dat het loos alarm blijkt en dat jullie gewoon een gezonde dochter gaan krijgen.

Tinu, hij is weer wat leger.

Rebel-angel, de vorige keren was de ellende voorbij zodra het kind eruit was. Kotsen t/m het persen zeg maar. Dus daar ga ik nu ook maar van uit.

Bodpa, volgende week woensdag weer.

Nee, vroegtijdig inleiden als je nog potdicht zit heeft weinig nut, dat zou ik ook niet per se willen dan geloof ik. Bij Toby had ik op het eind al 1 cm ontsluiting. Daar hoop ik nu ook op, zou het inleiden een stuk gemakkelijker maken.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:50:07 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_112943339
Fijn Twinkle dat ze meteen zo goed kijken, maar pff, dat is niet de uitslag die je graag gehad had. Ik duim voor je dat het allemaal gewoon meevalt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112943371
Kersjes, dat zou wel fijn zijn dan :Y
Hier was het bij de oudste ook direct na het bevallen afgelopen met het spugen, ik ken ook niemand bij wie het doorging :)

Twinkle, schrikken zeg!
pi_112943821
Bij Ferrari rood ging het door maar die bleek een middenrifbreuk te hebben waardoor ze misselijk bleef geloof ik.
The way you rock'n'roll
pi_112943909
Twinkle ik duim ook voor een goede uitslag volgende week ^O^
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:07:44 #272
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112944140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle ik duim ook voor een goede uitslag volgende week ^O^
pi_112945695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef freecell het volgende:
Kersjes, dat zou wel fijn zijn dan :Y
Hier was het bij de oudste ook direct na het bevallen afgelopen met het spugen, ik ken ook niemand bij wie het doorging :)

Twinkle, schrikken zeg!
Ik wil ik zelf nl.
Maar volgens mij ben ik een uitzondering.

Twinkle sterkte ik hoop dat er niks aan de hand is. En wat kunnen ze aan het gaatje in het hart doen? Al opereren? of pas op latere leeftijd?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:51:57 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112945740
Twinkle, sterkte met het afwachten. Hopelijk is alles goed met je meisje!

Is Keshet al bij d'r ouders geweest?
pi_112947346
Als ze nog klein zijn kan het zijn dat ze er overheen groeien. Misschien al tijdens de zwangerschap, anders in de eerste jaren op aarde.

Verder weet ik het nog niet precies, zo diep zijn we er nog niet op in gegaan. Ik denk dat dat volgende week pas aan de orde komt eventueel. Maar ik heb dit vaker in mijn omgeving gehoord en volgens mij is het wel te herstellen d.m.v. operatie. Maja, je hart he, da's toch de motor van je lichaam dus dat komt allemaal wel heel nauw.

Voor nu probeer ik zo min mogelijk zorgen te hebben. Buiten dat ienemienie gaatje zijn er geen aanwijzingen op een chromosoomafwijking en ik houd de nekplooimeting met 12 weken in mijn achterhoofd. En ook wat we vandaag weer gezien hadden en wat dik in orde was.

Dus we wachten af :)

En we zijn helemaal door het dolle heen dat we nu weten wat we krijgen :D
Stukje bij beetje begint het gewoon steeds werkelijker te worden allemaal. De naam voor zowel jongen als meisje hadden we al een tijdje. Dus het kindje heeft nu ook echt een 'naam' al. Moet ik wel opletten dat ik me niet ga verspreken in mijn omgeving, want buiten jullie weet niemand het :o :+

Lange dag geweest vandaag. Net pas thuis. Dus ga nu lekker met de pootjes omhoog. Morgen ben ik weer van de partij en reageer ik weer op de rest. :Y

:* voor jullie lieve medeleven. Dat doet een mens goed!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:47:46 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112947819
Twinkle, leyla is geboren met een gaatje tussen de hartkamers. Bij haar was eerst de verwachting dat ze in het eerste jaar geopereerd zou worden, maar vrij vlot werd dat bijgesteld dn staat ze gewoon onder controle. Het kan natuurlijk gewoon alleen maar een onschuldig gaatje zijn.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:53:53 #277
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_112948054
Uit de lurkstand...

Twinkle, ook hier draaien de duimen overuren voor een goede uitslag volgende week!!!

En weer terug naar m'n 'eigen' topic...
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:10:04 #278
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112948875
He kersjes wat fijn, zo'n gesprek en je favo gyn ook nog O+ Heerlijk! Superfijn dat ze je idd al redelijk op tijd willen inleiden :)

Aaaahhh Twinkle ook een meid!!! Wat onwijs gaaf!!! :D *O*
Oh oke, lees nu je verhaal in de spoiler. Hè bah. :{ Wat vervelend dat je daar nu over na moet gaan denken.. Vruchtwaterpunctie voor eventuele chromosoomafwijking. Spannend hoor. :*
Ik duim idd ook dat gewoon alles goed is en dat er alleen maar een klein gaatje zit wat makkelijk te verhelpen is! :*
pi_112949182
Twinkle, fijn dat het goed onderzocht wordt. Bij het zoontje van een vriendin hebben ze het gaatje.in.zijn hartje gemist bij de 20w.echo..met alle gevolgen van dien.

Ik duim!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112951342
Hallo dames! Ik ben hier helemaal niet meer geweest na mijn laatste post dat de jongens geboren waren.
Sorry!! Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!

Ik zie aan de OP dat ik heel wat nieuwe babys gemist heb in de tussentijd. Iemand een opsomming voor me?

Ik ga mijn bevallingsverhaal denk ik alleen posten in het behorende bevallingsverhalen-topic. Ik wil niemand hier bang maken ;) dus dan kan iedereen voor zich weten of je het wilt lezen of niet.

Hier gaat het hartstikke goed en we zijn hopeloos verliefd op onze knullen :)

:* voor jullie allemaal!! Zet hem op bij de laatste loodjes, en hopelijk tot in het babytjestopic!
pi_112951735
Hmm... Ik kan het bevallings-verhalen topic niet meer vinden. Bestaat dat niet meer?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:59:14 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112951777
kom even meer vertellen in het babietjestopic! Fijn dat het goed gaat! :*

(en ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 22:59:36 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112951795
ik zal hem wel even omhoog kicken
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:00:34 #284
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112951842
Bijtje, heerlijk dat jullie zo genieten van jullie jongens! O+ :D
Ik had het topic nog ergens staan, hier istie: Bevallingsverhalen deel 14
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:02:26 #285
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112951968
ik heb hem al omhoog geschopt.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 23:03:37 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112952051
Kyara: Whehe :P we dachten beiden hetzelfde ;)
pi_112953278
Dank dames!! Ik ga mijn verhaal er in gooien.
pi_112960832
Jeetje bijtje wat een verhaal. Alles nu goed met jullie?

Hier alles rustig.
pi_112960881
Meld, hier ook rustig, en weer een week erbij :). Maar ik geef ons meiske geen ongelijk, wat een ongelofelijk prutweer hier zeg.
pi_112960907
Twinkle, wat leuk een meisje. Maar wat een heftig verhaal in de spoiler.

Bijltje, ik heb net je verhaal gelezen. Wat een snelle en heftige bevalling.

Clauwhee, ik snap je meisje ook wel hoor. Dit weer is niks.
pi_112960957
kesheeeeheeeet, waar ben je???
pi_112960977
Wekl alles gelezen, niet alles is me bij gebleven... Spannende tijden voor Twinkle, maar lekker genieten van het nieuws dat er een meisje in je buik zit! *O* :*

Kersjes, fijn dat er zo goed met je meegedacht wordt :*
^O^ voor de ^O^ van Rebel

En een dikke :* voor iedereen die ik nu vergeten ben!

Hier is dag 5 begonnen van constante hoofdpijn -O-
pi_112961005
35 weken zwanger! *O* Aftellen is begonnen *)

Ik hoefde er vannacht maar 4 keer uit om te piesen tussen 12 en 6, we are making progress! Wel jammer dat ik na 5 minuten in 1 houding zo'n dood gevoel in mijn bekken heb :') :D

Clau, het is ook ruk :{w herfst Lente 2012 :N
pi_112961039
Jaaa Gerb, het echte aftellen is begonnen voor je *O*.
pi_112961158
Nog max 4 weken zoiets :o en het rommelt flink :7 deed het bij muppet ook al 'vroeg' en leverde toen al fijn wat ontsluiting op, dus zou prettig zijn als dat nu weer gebeurd :D
pi_112961336
Aftellen Gerbera *O*
pi_112961350
Gerberaatje wat fijn 35 weken. Als het dan toch rommelt is het heel erg fijn dat het alvast wat doet.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 09:49:14 #298
265732 Keshet
pi_112961524
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 08:45 schreef Lijnloos het volgende:
kesheeeeheeeet, waar ben je???
Hier! *O*

We krijgen een jongetje! *O*
pi_112961534
*O* je hebt gewoon een piem0l in je buik!!! *O*
pi_112961535
Woehoe Keshet *O*
Leuk!
pi_112961536
Jaaaaaa Hendrikje is een Hendrik!!! O+ Wat gaaf Keshet!! Het leven is zo leuk met een kleine broer erbij O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')