Waaaat?! Heb ik weer gemist??!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:32 schreef freecell het volgende:
Logi!
Zijn wij samen zwanger, gezellig
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:00 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen![]()
Freecel Mereltje: samen als oud gedienden![]()
Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Dankjequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.
Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn![]()
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.
Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.
Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel?.. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid
.. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!
En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed!
Nou wat je zegt Kersjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Kersjes het volgende:
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks![]()
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
Logician, ook hier nog eens gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker
Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.
Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming)
Welke van de twee had je gemist?quote:
Welke lastige periodes bedoel je kersjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:
Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk
Oh, die van mij is vier en die zegt gewoon "mama dat mag jij niet uitvogelen, jongedametje..." Dus... Het blijft voorlopig lekker gezellig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Nanadu het volgende:
[..]
Welke lastige periodes bedoel je kersjesMijn dochter van 2 1/2 is namelijk altijd poeslief en zit nu echt niet in een peuterpubertijdfase met "ik ben twee en ik zeg nee" en "zelluf doen"
![]()
Nee hoor, baby uitpoepen en dan heeeeeerlijk verlof zónder babyquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef Kersjes het volgende:
Driftbuien bij ongeduldige en drammerige kleuters die geen nee accepteren, you gotta love 'em![]()
Wat moet je anders?![]()
Maar wat dit topic betreft is het vooruitzicht: kleine zachte baby's om heerlijk mee te knuffelen
Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee hoor, baby uitpoepen en dan heeeeeerlijk verlof zónder baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee hoor, baby uitpoepen en dan heeeeeerlijk verlof zónder baby
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ikSlapen enzo!
En in de categorie: hey, dat kon er ook nog wel bijGaat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?
Heeft ze niet in ieder geval recht op adoptieverlof? (al is dat maar vier weken natuurlijk)quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
Gaat fantastischquote:
Ow, dat is wel echt fijn danquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
Oh, dat is wel echt een super werkgever! Wat dat betreft dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:
Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk
Dat! Straks is het alleen maar geweldig en leuk en awesome en ook Heel Makkelijk om mijn kind op te voedenquote:
Ja dat wel, maar haar werkgever wil haar langer geven en ook een paar weken voor de geboortequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heeft ze niet in ieder geval recht op adoptieverlof? (al is dat maar vier weken natuurlijk)
Schimmeltje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is fantastisch Sorbo![]()
Hier leek de eerste staal helemaal schoon (wat op zich ook verwacht mag worden net 2 weken na het slikken van de laatste antibiotica) maar het wordt wel weer met spoed op kweek gezet.. gedoe allemaal![]()
Geen harde buiken dit keer, maar serieus, bij iedere druppel in mijn blaas heb ik het idee dat mijn blaas explodeert (en doet ook zeer) en dat is echt niet alleen van een ingedaald kind.
Nou ja, het gaat wel weer over voor ik een jongetje ben, maar blegh!
Ze is voor het laatst 1 dag en 15 uur geleden online geweest. Dus na het vochtverliesquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef mrien het volgende:
Heeft iemand nog iets van Loodje gezien of gehoord sinds het melden van het vochtverlies?
Nou, de kweek moet het wel uitwijzen denk ik dan...quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat zou misschien nog wel eens kunnen, helemaal na de antibiotica. Maar het zit wel écht in mijn blaas, geen rare (of witte) afscheiding.... en ik ben er helemaal niet gevoelig voor, voor schimmeltjes... (afgelopen 15 jaar sowieso nooit één gehad...)
Hier nu ook. We gaaaan dr voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:16 schreef clauwheee het volgende:
Nou hij staat te bakken hoorWat een pipootje is het toch ook
Sjit een bad heb ik niet! Ananas staat al op boodschappenlijstje voor dit weekend
18 weken!?! Wie wat waar hoe?! Euhm ja dat snap ik trouwens wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef freecell het volgende:
Hier trouwens steeds meer schopjes en getrappel
Maar soms als ik mijn buikspier aanspan om de 1 of andere reden is het ineens BAM!
Vindtie niet leuk geloof ik
Neeee bespaar me de details maar. Ik heb zo'n vermoedenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
Wil je echt details over: wie wat waar hoe?
Ik heb het ook nog maar een weekje oid open op Fok! en had ook geen kloon, dat helpt denk ik
Zekerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef papillion het volgende:
Ja, helemaal super. Leuk knippertje, gewoon al enige vorm van armpjes / beentjes te zien. Natuurlijk net zo bijzonder als elke echo, maar nu het van mijzelf is, is het gewoon gaaf.
Ohja gaaf is dat hequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef papillion het volgende:
Ja, helemaal super. Leuk knippertje, gewoon al enige vorm van armpjes / beentjes te zien. Natuurlijk net zo bijzonder als elke echo, maar nu het van mijzelf is, is het gewoon gaaf.
Whahahaha XD voor het eerst?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef Skoap het volgende:
Argh vreetbuiDat is ook voor het eerst ...
Kan wel blijven eten
Ja ik heb juist dat ik een stuk minder kan eten sinds ik zwanger ben. Krijg geregeld mijn avond eten niet op en zit dan ook de hele avond prop vol. Maar vanavond is het echt mis... Naja voor 1x maar aan toegeven dan hihiquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Whahahaha XD voor het eerst?Welcome to our world
![]()
Ik ga prat op chipsDus dat probeer ik zo min mogelijk in huis te halen XD
Oh echt.. oh das ook weer minder zegquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja ik heb juist dat ik een stuk minder kan eten sinds ik zwanger ben. Krijg geregeld mijn avond eten niet op en zit dan ook de hele avond prop vol. Maar vanavond is het echt mis... Naja voor 1x maar aan toegeven dan hihi
En chips verslaving heb ik helaas al jarenIk haal het maar gewoon niet in huis...
Dat spul is evil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha idd XDquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef rebel-angel het volgende:
uit zelfbescherming heb ik maar een doos met de mini variant genomen
anders zou ik elke dag zo'n grote eten
Paprika chips, wat doe jeeeeeequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wil ook een Cornetto![]()
Heb straks al een halve zak paprika sjips op![]()
Denk dat de vreetbuien hier zijn toegeslagen... Wist nooit waar jullie het over hadden tot vorige week
![]()
Ja nee twijfel moeilijk .. Over het geslacht.... Ik denk het wel, dat we het wel gaan vragen of ze het kunnen zien. En hier op het forum neerknallen doe ik ook nog wel. Maar verder houden we het dan lekker voor ons tweetjes en laten we iedereen in het ongewisse, okay?
![]()
Ja joh, nu is het weekend. Alle negativiteit de wereld uit! Komt goed! Alles en iedereen ZEN
Ja, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als je kind rhesus postief is krijg je 2x anti d he![]()
1x met 30 weken en 1x na de geboorte![]()
Kleine sadisten zijn t, die postieve kinderen(mijn zoon was tenminste lief, daar hoefde k maar 1 prik voor
)
Pff.en door jullie heb ik ook trek in iets lekkers (met een rennie ivm maagzuur).
Hier weet iedereen dat,t een meisje wordt. Weet je hoe moeilijk t is om al t roze verborgen te houden
Mijn vriend kwam vandaag thuis. Sinds wanneer hebben we een roze wasrek *lol*voor t hartje van rebel angel!
Whaha jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat dacht ik ook wel, dat je dat bedoelde maar denk zal t voor de zekerheid neerzetten
Er hing ook een paars broekje en 2 grijze rompers aan t wasrek
Ja, logisch.. het is idd ook niet helemaal zeker, nooit helemaal. Soms kun je het wel duidelijk zien wat het nu wel of niet is, maar idd... jeutje, heftig hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denkdat ik het ook uit zelfbescherming doe want ze kunnen er ook gewoon finasl naast zitten. is bij een vriendin van mij gebeurd die is bevallen in februari. tegen iedereen gezegd dat ze een meid zouden krijgen.. blijkt het een jongen te zijn. die vriendin heeft daar serieus een klap van gehad.
ow dan al!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:31 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij willen het ook weten (hebben maandag de echo) en iedereen mag het ook weten. Ik kan het toch niet voor me houden. Denk dat als ik na de echo 3 mensen spreek dat 4 mensen het al weten
Ja, bizar he? Het gaat zo snel deze keer!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Dat zaten vandaag allemaal mensen op fb te zeggen, over dat t straks geen meid is![]()
Maar k geloof dat t wel goed zit. Sowieso bij Floris was t heeeeeel duidelijk een jongen en dat heb ik dit keer niet gezien![]()
T lijkt me idd lastig als je vent t niet wil weten. Hier had ie niks te willengelukkig wilde hij t ook weten en wilde hij t ook niet geheim houden
![]()
Kj, ben jij alweer zo ver
Wat dat betreft ben ik ook wel benieuwd naar de volgende echoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou bij mij is het toch echt wel 1000% zeker een meisje hoorgeen twijfel over mogelijk! Elke echo opnieuw weer over-duidelijk!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Keshet het volgende:
Ik krijg het binnenkort gewoon 100% zeker bevestigd.![]()
Morgen een standaard controle. De gyn maakt vast wel even een echo, misschien wil hij als verlaat verjaardagskadootje wel even spieken vast.
Ik heb met 15w4d een (pret)echo gehad, en toen kon die mevrouw inderdaad al zien wat het wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef kaatjejannie het volgende:
ja, het echo bureau zegt dat ze het met 16 weken kunnen zien, en wilden al een afspraak maken. Ik ben dan 16w3d. Als ze het niet kunnen zien mag je geloof ik terug komen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef Sorbootje het volgende:
isabeau was ook mee naar de hapto. Vertelde onmiddelijk; er zit een baby in mammase buik en die is van tante K. en oom J.
Was dat ook maar meteen duidelijk
Ach, ik ga beginnen met 19w en een paar dagenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:47 schreef KatyM het volgende:
Ik heb het tot week 19 gedaan en daarna niet meer. Toch niks voor mij, maar t idee was leuk.
Truste.
Hehe, ik vind het nu al een beetje jammer dat ik die andere heb besteldquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef papillion het volgende:
Over boekjes kan ik iig meepraten. Ik heb deze gekocht, vond hem in de winkel eruit springen en vind hem ook zeker leuk om in te vullen.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)8445/#product_images
edit: dat is die dus van Pauline Oudt
Niet doen, je hebt je gevoel niet voor niets de ander laten kiezen, of je ruilt gewoon nog lekker om. Het gaat er uiteindelijk toch om wat je zelf er mee doet, en daarbij heeft iedereen 'n ander gevoel van wat leuk is en wat je wel of niet er mee wilt. Vriendin van me vond deze er heel mooi uit zien, maar die heeft een meer zweverig boekje nu (geen idee hoe die heet trouwens).quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het nu al een beetje jammer dat ik die andere heb besteld![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Kers, woehoe, 36 weken!
Ik had mezelf beloofd echt alleen maar te genieten van deze zwangerschap. Gezien mijn lijf is het hoogstwaarschijnlijk echt niet verstandig om aan nog meer te denken.
Maar er spelen ZOVEEL andere dingen dat het helemaal niet goed lukt.
Eergisteren stap ik uit bed, doe een onderbroek aan en een beha aan, kijk opzij en denk:'nounou Free, daar mag ook wel een kilootje of 5 af!'
Om me pas daarna te realiseren dat ik 18 weken zwanger ben
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:59 schreef Kersjes het volgende:
Gerb, steken inderdaad. En er kraakt ook het een en ander bij mijn schaambot... Voelt heel raar.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:40 schreef Keshet het volgende:
Ik krijg het binnenkort gewoon 100% zeker bevestigd.![]()
Morgen een standaard controle. De gyn maakt vast wel even een echo, misschien wil hij als verlaat verjaardagskadootje wel even spieken vast.
Ja en dan achteraf ook nog rustig en vriendelijk even napraten met aanwezigen met ondertussen 1hand om je kotszakje heen in je broekzak ter ondersteuningquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Kersjes het volgende:
Free![]()
Oehh Logician, die momenten zijn zo rot.
Ik had dat ook toen ik nog aan het werk was. Zo misselijk en maar de schone schijn ophouden tegenover de cliënt waar ik op dat moment mee in gesprek was, hopende dat ik niet vroegtijdig hoefde te kotsen. Gelukkig kon ik mijn riedel op de automatische piloot doen en me concentreren op "niet kotsen".
Veel plezier bij de echo straks Estrys!
Wat zal dat fijn zijn, het lijkt mij zo eng zo'n punctiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:22 schreef Keshet het volgende:
Ik moet het eerst nog aan mijn ouders vertellen en die zie ik vanavond pas.![]()
![]()
Controle was verder goed. Hendrikje ligt nog steeds ietsjes voor qua groei en er was voldoende vruchtwater; is er dus niks weggelekt na de punctie.
De uitslagen waren er echt echt echt nog niet maar verder gaat alles dus prima!
Tsja, de Veluwe he. Dat gaat nog niet. Ze hopen ergens volgend jaar.quote:
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik haat een lege blaas die constant vol aanvoelt
E wil vast wel een paardjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Becky!![]()
't is echt een baby hoor.Ik wil geen paardje.
Die heeft er vorige week 1 geboren zien worden, zo'n shetlandingetje. Mamapaat, papapaat en beetiepaat, daar heeft ze 't nu steeds over.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef Keshet het volgende:
Ik vertel lekker toch nog niks.![]()
Ah, die Leander met z'n Matty! Ik zou de volgende ook zo noemen Nicole, dan heeft 'ie straks een hele crew met Matties.
Falabella!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:49 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo'n dwerg paardje ook niet? Die zijn zooo cute en schelen een hoop grasmaaien en vuilnis![]()
Beck toch weer gaaf te horen dan hè??
Vorige keer was het met 39+6. Dus wie weet. Maar ik hoop ook niet dat ik 6 dagen over tijd ga. Dan is Seb jarig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:55 schreef Kersjes het volgende:
Hoera Estrys!
Mijn man is jarig op 1 januari. Ik hoop voor je dat je niet op je UD gaat bevallen
Die heb ik idd ook, leuk boekiequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:56 schreef papillion het volgende:
Over boekjes kan ik iig meepraten. Ik heb deze gekocht, vond hem in de winkel eruit springen en vind hem ook zeker leuk om in te vullen.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)8445/#product_images
edit: dat is die dus van Pauline Oudt
Zo, je zou het haast denken hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:38 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm....... nog even over die chips......
[ afbeelding ]
Ja, dit trok weg na ongv 3e maand... tot ongv 5e maand.. toen leek t weer net zo 'erg' maar was het gevuld met babyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:12 schreef Logician78 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor, ik heb enorm last van lucht vasthouden volgens mij.. mijn buik is serieus opgezwollen alsof ik al 4mnd ben, en inhouden heeft geen verbeterend effectnu is het wel mijn 4e maar toch, zijn er meer die dit hadden?
Thx fijn om te horen, had echt even het idee dat mijn lichaam raar aan het doen wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja, dit trok weg na ongv 3e maand... tot ongv 5e maand.. toen leek t weer net zo 'erg' maar was het gevuld met baby
Ja en nee, heeft ook met je buikspieren te maken die 'de klappen van de zweep' kennenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Thx fijn om te horen, had echt even het idee dat mijn lichaam raar aan het doen waskomt dit door lucht of?
Fijn dat ze met je mee dachten Kers!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:
Mooi aapje heb je daar Estrys![]()
Nou, dat "even langs de gyn" duurde wat langer dan gepland.
Ik werd naar binnen geroepen door een arts-assistente die ik nog nooit gezien had.
"Je ziet zo pips, gaat het wel met je?"
"Nee" en ik begon gelijk te janken![]()
Mijn verhaal gedaan en nadat ze de controles bij me had uitgevoerd riep ze de gyn erbij. Het was mijn lievelings, hij vroeg zich al af hoe het me ging omdat hij me al 1,5 maand niet gezien had![]()
Volgende week heb ik weer een afspraak bij hem. Eerder inleiden is zeker een mogelijkheid, maar mijn lichaam moet daar natuurlijk wel klaar voor zijn. Voor de 38 weken gaan we sowieso niks doen, maar alleen al het idee dat ik niet weer (lang) overtijd hoef te lopen neemt al wat onrust bij me weg.
Qua vruchtwater zit ik niet heel ruim, maar het is niet te weinig nog. Wordt ook in de gaten gehouden.
Omdat ik de kleine vandaag eigenlijk niet bewust gevoeld heb werd ik naar boven gestuurd en heb ik 3 kwartier aan de CTG gelegen. En ja, toen werd hij net wakker en heeft 'ie zijn gymnastiekoefeningen weer gedaan, zul je altijd zien![]()
Al met al ben ik blij dat inleiden een serieuze optie is en dat ze begrijpen dat ik eigenlijk niet meer kan. Tot 3x toe hebben ze gevraagd of ik opgenomen wil worden om in het ziekenhuis te kunnen uitrusten en via het infuus medicatie en vocht te ontvangen die dan wel binnen blijft, maar dat heb ik geweigerd.
Ik zit dan toch veel liever thuis en uitgedroogd ben ik toch niet.
De gyn's die ik heb leren kennen uit het ziekenhuis waar jij loopt vond ik allemaal erg fijn en stonden best open voor mijn input vond ik. Maar eh, je inbox is volquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Kersjes het volgende:
Mooi aapje heb je daar Estrys![]()
Nou, dat "even langs de gyn" duurde wat langer dan gepland.
Ik werd naar binnen geroepen door een arts-assistente die ik nog nooit gezien had.
"Je ziet zo pips, gaat het wel met je?"
"Nee" en ik begon gelijk te janken![]()
Mijn verhaal gedaan en nadat ze de controles bij me had uitgevoerd riep ze de gyn erbij. Het was mijn lievelings, hij vroeg zich al af hoe het me ging omdat hij me al 1,5 maand niet gezien had![]()
Volgende week heb ik weer een afspraak bij hem. Eerder inleiden is zeker een mogelijkheid, maar mijn lichaam moet daar natuurlijk wel klaar voor zijn. Voor de 38 weken gaan we sowieso niks doen, maar alleen al het idee dat ik niet weer (lang) overtijd hoef te lopen neemt al wat onrust bij me weg.
Qua vruchtwater zit ik niet heel ruim, maar het is niet te weinig nog. Wordt ook in de gaten gehouden.
Omdat ik de kleine vandaag eigenlijk niet bewust gevoeld heb werd ik naar boven gestuurd en heb ik 3 kwartier aan de CTG gelegen. En ja, toen werd hij net wakker en heeft 'ie zijn gymnastiekoefeningen weer gedaan, zul je altijd zien![]()
Al met al ben ik blij dat inleiden een serieuze optie is en dat ze begrijpen dat ik eigenlijk niet meer kan. Tot 3x toe hebben ze gevraagd of ik opgenomen wil worden om in het ziekenhuis te kunnen uitrusten en via het infuus medicatie en vocht te ontvangen die dan wel binnen blijft, maar dat heb ik geweigerd.
Ik zit dan toch veel liever thuis en uitgedroogd ben ik toch niet.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Net klaar in nijmegen. Lang verhaal .. typ ik straks even op pc.
We krijgen een meisje!!! Zo blij dat we het nu weten. Roze kleertjes shoppen haha.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle ik duim ook voor een goede uitslag volgende week
Ik wil ik zelf nl.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef freecell het volgende:
Kersjes, dat zou wel fijn zijn dan
Hier was het bij de oudste ook direct na het bevallen afgelopen met het spugen, ik ken ook niemand bij wie het doorging
Twinkle, schrikken zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |