abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112874935
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112874983
Gefeliciteerd logician! *O*

Zo eerste babywasje zit er in. Heb de wasjes maar onderverdeeld in, roze, donkerder roze en wit :')
Vandaag maar s adressen voor.de geboortekaartjes bij elkaar gaan zoeken.

Gerbera :*

*O* voor het hartje van as!
pi_112875001
Logician gefeliciteerd en welkom *O* .. volgens mij is het bij jou best snel gegaan toch? Fijn hoor!

As een knipperend hartje *O*
pi_112875039
Leuk Son baby wasjes. Enne krijgt je een meid....:D
pi_112875065
En das te zien ook _O-
pi_112875077
Leuk toch. ik zou ook helemaal los gaan.
pi_112875174
Ik denk dat ik dat na morgen ook ga doen als we duidelijk kunnen zien wat het wordt
Kheb nog heulemaal nie zoveel :o
Al hebben 2 vriendinnen me wel al een paar dozen kleding in het vooruitzicht gesteld van hun eigen kids. Maja, je wilt ook lekker je eigen dingetjes O+
pi_112875267
Ik had tot februari ook niet veel *lol*
Dacht dat t nu wel meeviel :') (vergeleken met vorige keer) maar tis geloof.nog.erger. Toen had k nog spul in 68 :') nu bijna niet...
pi_112875709
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 09:55:22 #10
309370 Nanadu
pi_112876204
Logician gefeliciteerd *O* *O*

Geberaatje het is jou ook echt niet gegund deze zwangerschap :*

Ik merk dat alles van de afgelopen dagen toch meer impact op mij heeft gemaakt dan ik dacht. Ik ben echt ontzettend moe en kan wel de hele dag door slapen. Daarnaast ben ik er echt de hele dag door mee bezig (ook 's nachts) of ik de baby wel voel. Vanochtend was ik vroeg uit bed, omdat mijn dochter vroeg naar het kinderdagverblijf ging, vervolgens ben ik een beetje gaan opruimen in huis en was opvouwen. Ineens was het 9.30 en ik bedacht mij dat ik de baby niet meer had gevoeld sinds ik vanochtend uit bed kwam om 7.00. Ik ging rustig zitten op de bank en nog voelde ik geen beweging. Uiteindelijk toen ik op bed was gaan liggen voelde ik na 10 minuten de baby weer schoppen. Ondertussen was ik natuurlijk al helemaal gestresst :X Ik ben nu in afwachting tot ze straks langs komen voor een hartfilmpje.
pi_112876220
Logi gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan!

Sterkte alle dames die het even moeilijk hebben en dat zijn er nogal wat volgens mij :*

Ik zag wat prachtige foto's langskomen van verse babytjes O+

Ik heb de babywasjes nog niet gedaan :X inmiddels wel al wat van mijn to-do-list gedaan hoor.. de klossen opgehaald, proefdrukje voor geboortekaartje, adressen nog even checken, afspraak gemaakt voor zwangerschapsmassage... :) heb het rijk vandaag weer helemaal alleen dus kan weer flink wat doen en net gestoomd aan de kruidenthee, nu nog even relaxen.
pi_112876229
Oww Nanadu wat rot die onzekerheid nu. Voel je vooral niet geremd om iemand te bellen als je het gewoon niet vertrouwt hoor! Je hebt alle reden om te bellen denk ik.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:00:39 #13
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876325
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112876326
Nanadu logisch dat het zo door je hoofd spookt. Als je het niet vertrouwd bellen hoor.
pi_112876334
Geberaatje balen joh van die blaasontsteking! Het slechte slapen helpt ook niet mee.

Logi gefeliciteerd!

Hier een rustige nacht gehad. Zoontje was weer zo vroeg wakker, maar ik ben lekker blijven liggen. Wat scheelt dat zeg als je iets langer kan slapen. Kan er mentaal weer tegen aan. Zo even wat shoppen om uit te kunnen delen op kdv en vanmiddag naar verloskundige.
pi_112876387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 09:32 schreef freecell het volgende:
Logi! *O*
Zijn wij samen zwanger, gezellig :D
Waaaat?! Heb ik weer gemist??!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112876396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:00 schreef Logician78 het volgende:
Bedankt iedereen, zo fijn om het te kunnen opschrijven en tegelijkertijd zo onwerkelijk. Ik ben nu telkens bang als ik moet plassen :@ :*

Freecel Mereltje: samen als oud gedienden O+ *O*

Twinkle: Ja 1e ronde, ik had verwacht dat het veel langer zou duren, maar had wel meteen het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Alleen ben wel wat angstig omdat het zo vroeg is en het 2jr geleden eens mis is gegaan..
Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
pi_112876586
Nanadu, kan me voorstellen dat je zo gespitst bent op de bewegingen en als je dan even niks voelt zit je meteen in de stress. :{ krijg je thuis CTG? Elke dag of alleen maar als je je zorgen maakt?

Dikke :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112876599
Nanadu :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:12:31 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876637
Logician, gefeliciteerd *O*

Gerbera, ook dat nog... Hou je in de gaten dat je geen weeën krijgt?

Nanadu, ik snap volkomen dat je gestressed bent. Maar fijn dat ze thuis het hartfilmpje kunnen afnemen, scheelt weer wat tripjes naar het ziekenhuis.

Ja Draak, vandaag ben ik 5 jaar mama! Net hebben ze zijn verjaardag op school gevierd en ik mocht erbij zijn. Nu weer thuis lekker emo zijn en herbeleven :')
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:14:17 #21
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112876685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Hier ongeveer hetzelfde verhaal dan. Vorig jaar augustus miskraam gehad na een ongeplande zwangerschap. Was toen ongeveer 6/7 weekjes zwanger. Vond het echt de horror.

Met Kerst gestopt met de pil (bewust) en begin februari bleek ik zwanger te zijn :)
En nu gaat alles goed! Alweer 20 weken.

Maar die onzekerheid in het begin is echt te erg ja.

Je had nog geen echo gehad voor een knippertje of wel? :@ .. En qua klachten ook nog niet zoveel last? Hopelijk heb je gauw zekerheid :* .. Probeer er toch positief in te blijven staan want het kan echt!

En nu ik zelf zwanger ben merk ik pas hoeveel vrouwen een miskraam hebben gehad. Het komt goed! :*
Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:16:17 #22
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876732
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
  donderdag 14 juni 2012 @ 10:19:21 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112876811
Dames, wat zijn we toch bevoorrecht met z'n allen!
Het moederschap is zoiets ongelooflijks. Met alle ups en downs die erbij horen, het blijft zoiets verschrikkelijk moois om een kind, jouw kind te mogen krijgen en dat op te voeden O+
En dat gaan we allemaal (weer) ervaren straks.... ik kan niet wachten!!
pi_112876948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:16 schreef Kersjes het volgende:
Wow Logician, dat kan ik me voorstellen. 4 maanden op weg is niet niks ;(
Neem lekker je tijd, we zien je wel weer verschijnen zodra je er aan toe bent.
Nou wat je zegt Kersjes :Y
pi_112877027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:14 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Dankje :*

Symptomen: Misselijk, pukkels, last van mijn tepels en elke ochtend om 6am wakker :')

Ik ga vandaag de gyn bellen, de vorige x was ik 4mnd... (blijft lastig op te schrijven) dus idd het maakt het wel heel erg eng, ben zo blij maar ergens durf ik nog niet 100% blij te zijn.

Ik ga denk ik ook pas echt meeposten hier na de echo (uit zelf bescherming) :Y
Logician, ook hier nog eens gefeliciteerd! *O*

Die 'angst' is herkenbaar. Hier de eerste keer na 8 weken een miskraam gehad. Al heb ik dat snel kunnen accepteren en ben ik verder kunnen gaan, je merkt dat het idd wel een impact heeft (je bent toch een stuk 'voorzichtiger' daarna, ik heb vrij lang niet heel blij durven zijn).

Slikte je de vorige keer niet nog steeds de pil of zoiets? Want dat kan natuurlijk een behoorlijke invloed hebben gehad, da's misschien een geruststelling voor nu?
pi_112877249
Hmm ik voel een buikpijn op komen, lang niet meer gehad (in ieder geval niet sinds ik zwanger ben).

Maar ALS ik buikpijn had ging ik altijd door de grond van de pijn en moest ik echt met een dosis ibuprofen een middagje plat.

Maja ibuprofen mag ik nu natuurlijk niet :N :{

Hopen dat het over waait :Y
pi_112877482
Logican, gefeliciteerd! Hopelijk gaat t nu helemaal goed!

Phaidra, heb je foto gemist maar geloof zeker dat het een mooi mannetje is O+

marjolijntje, wat een schatje zeg! O+

Hier nergens last van en nog geen tekenen van een naderende bevalling. :) .

Oh sterkte gerberaatje, nanadu en kersjes en draak, en voor wie t nodig heeft!
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 10:53:18 #28
309370 Nanadu
pi_112877723
Logician logisch dat je nu nog voorzichtig bent. Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat voor 9 maanden.

Damens bedankt voor jullie woorden :* Ze komen inderdaad vanaf vandaag elke dag thuis langs bij mij voor de controles en dan hoef ik alleen maar elke maandag naar het ziekenhuis te komen voor controles. Maandag zal ik ook besproken worden in het mdo en dan krijg ik als het goed is meer te horen over de inleiding en het beleid daaromheen. De baby is nu al de hele tijd druk in de weer, dus dat is weer heel fijn :Y

Kersjes je hebt helemaal gelijk met je post hoe fijn het is om (weer) moeder te worden. Ondanks af en toe moeilijke fases is het toch vooral heel erg genieten van een opgroeiend kind wat van jou is O+
pi_112878009
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef Estrys het volgende:

[..]

Waaaat?! Heb ik weer gemist??!
Welke van de twee had je gemist? ;)
Ik zit inmiddels op 18 weken ;)

Hier zijn twee vrienden het huis aan het poetsen, 1 is sportfysio en heeft neteven hoofdschuddend mijn enkel bekeken. Zijn plan: tapen (bijna week geleden)
Resultaat: hoofdschudden, 'we doen nog minstens een weekje dit' en weer drukverband en poot omhoog.
Het zakt nog helemaal niks af.

En aangezien de combinatie hypermobiel (krukken geen optie, einde ellebogen), zwanger, bekkenproblemen en gescheurde enkelbanden echt onhandig is (jaja :+ )
Hebben ze nu Tara even geholpen om het huis op de kop te zetten O+
pi_112878076
Crisis Gerb, dat ga je niet menen. Kan me voorstellen dat je er knetter van wordt. Dikke :*.

Logician, gefeliciteerd, wat snel! Hopelijk gaat nu alles goed! Ik vind zo leuk, dat jullie voor nog eentje gaan. In mijn '1e' Fok!periode vaak vergaapt aan jouw prachtige buiken

Nanadu :*

En Kers O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112878160
Gerbera, Sterkte hoor. Ik snap dat je wilt gillen

Logican, *O* Wat gaaf zeg. Hopelijk mag je snel voor de eerste echo. Die onzekerheid heb ik ook door de verhalen op het internet (echt ik zou niet constant moeten surfen, is niet goed voor mijn onzekerheid)

Nanadu, wat heftig allemaal. Gelukkig dat je de baby nu weer voelt. Sterkte

Kersjes, je hebt helemaal gelijk over het moederschap
  donderdag 14 juni 2012 @ 11:08:33 #32
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112878226
Freecell, dat verplichte bankhangen kun je maar beter in een schoon huis doen :D

Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk ;)
pi_112878610
Nanadu :* Heftig allemaal hoor.

Gerb wat klote weer een blaasontsteking :(

Logican ook hier nog even gefeliciteerd *O*

Vandaag 22 weken, wat gaat de tijd snel opeens :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2012 @ 11:28:10 #34
309370 Nanadu
pi_112878986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:

Nanadu, ssssttttttt over de lastige periodes, straks donderen er een paar van hun roze wolk ;)
Welke lastige periodes bedoel je kersjes ;) Mijn dochter van 2 1/2 is namelijk altijd poeslief en zit nu echt niet in een peuterpubertijdfase met "ik ben twee en ik zeg nee" en "zelluf doen" O-) :N
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:18:15 #35
374977 eliis
Relativeer!
pi_112881142
Paar dagen geen toegang tot internet, en nu alweer zoveel gemist :{
Dus een dikke :* voor de dames die het nodig hebben, en een dikke *O* voor iedereen die mama is geworden, of erachter is gekomen dat ze mama gaan worden!

Met mij alles helemaal goed, tien weken nu en nog steeds niet misselijk, wat een geluk O+
pi_112881220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:28 schreef Nanadu het volgende:

[..]

Welke lastige periodes bedoel je kersjes ;) Mijn dochter van 2 1/2 is namelijk altijd poeslief en zit nu echt niet in een peuterpubertijdfase met "ik ben twee en ik zeg nee" en "zelluf doen" O-) :N
Oh, die van mij is vier en die zegt gewoon "mama dat mag jij niet uitvogelen, jongedametje..." Dus... Het blijft voorlopig lekker gezellig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 14 juni 2012 @ 12:26:29 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112881411
Driftbuien bij ongeduldige en drammerige kleuters die geen nee accepteren, you gotta love 'em O+
Wat moet je anders? :X

Maar wat dit topic betreft is het vooruitzicht: kleine zachte baby's om heerlijk mee te knuffelen O+
pi_112881649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef Kersjes het volgende:
Driftbuien bij ongeduldige en drammerige kleuters die geen nee accepteren, you gotta love 'em O+
Wat moet je anders? :X

Maar wat dit topic betreft is het vooruitzicht: kleine zachte baby's om heerlijk mee te knuffelen O+
Nee hoor, baby uitpoepen en dan heeeeeerlijk verlof zónder baby :D
pi_112881985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ik :P Slapen enzo!

En in de categorie: hey, dat kon er ook nog wel bij :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112881990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?
pi_112882188
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Heeft ook zo zijn voordelen vermoed ik :P Slapen enzo!

En in de categorie: hey, dat kon er ook nog wel bij :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat goed :D ^O^
pi_112882189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Krijgt je schoonzus (ze is toch je schoonzus en niet je zus he?) dan eigenlijk óók zwangerschapsverlof na de geboorte?
Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
pi_112882240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja, maar alleen omdat haar werkgever zo fijn meewerkt. Ze heeft er niet echt recht op ofzo. (en idd, zus van m'n man)
Heeft ze niet in ieder geval recht op adoptieverlof? (al is dat maar vier weken natuurlijk)
pi_112882449
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Gaat goed :D ^O^
Gaat fantastisch _O-
Inmiddels wordt het gewoon grappig :+

quote:

[..]

Ow, dat is wel echt fijn dan :Y
pi_112882481
quote:

[..]

Oh, dat is wel echt een super werkgever! Wat dat betreft dan. :)
pi_112882567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef Kersjes het volgende:
:o *Krabbelt weer op*
Nee, toch? Kinderen zijn toch alleen een zegen? :P

Wat een fijne werkgever heeft je schoonzus! :Y
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112882685
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef LeNeHe het volgende:
Kinderen zijn toch alleen een zegen? :P
Dat! Straks is het alleen maar geweldig en leuk en awesome en ook Heel Makkelijk om mijn kind op te voeden O+

Ik vind het stiekem doodeng, hehehe :+
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:05:19 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112885457
Gerb -O- alweer joh, bah :( Dikke knuf :*

Welkom Logician! *O* en gefeliciteerd! :D :*

Nanadu wat vervelend zeg -O- Dat gestress is idd ook niks.. Wel fijn dat je het voelde na 10min :)

Kersjes, ik vind het nog steeds knap hoe positief je doet hier, echt :* En idd, het is echt een voorrecht O+

Freecell -O- Sterkte! :*

Hier alles oké.. Wel een grappig gesprek gehad op mn werk met mn leidinggevende :') Ik ging even naar haar toe om een afspraak voor een gesprek te maken en ze vroeg ook gelijk hoe het ging, dus ik zei dat het aardig ging met halve dagen werken. Ik zag weer die heerlijke niet-begrijpende blik in haar ogen en ze zei; ja, je kan natuurlijk proberen om een half uurtje langer te werken op een dag dat het rustig is. :') Ik dacht; oh god, daar gaan we weer. Maar heb me goed gehouden, zei dat ik haar ook goed snapte en dat ik het zelf ook heel lastig vond ( :+ :')), maar liet het van mijn inmiddels getrainde, gladde rug afglijden.
En dit ga ik natuurlijk niet direct zo tegen haar zeggen, maar: kom op zeg. Het gaat AARDIG als ik halve dagen werk. Ik ben moe als ik wegga, ik zit minimaal een uur op de bank of ik doe zelfs een dutje als ik thuis kom, en dan nog doe ik bijna niets. Er ligt een enorme berg strijk en mijn kat is in de rui, het liefste wat ik zou doen is door het huis rauzen. Maar dat kan niet, want kleine meid gaat voor :) En dan denk jij dat ik me nog ff uit de naad ga lopen op mn werk, waar ik al haast niet zit, en alleen maar aan het lopen en staan ben? Doeiii. :6
Anyhoo, bovenstaande ga ik dus op een nette manier terugkoppelen volgende week :7 en vandaag ook even naar de vk dus dan bespreek ik het ook gelijk :)
Aparte mensen heb je toch af en toe. Ben allang blij dat ik het van me af kan gooien en het me weinig doet :) Stressfree ftw! *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112886098
Vervelend he Enf ... Van die mensen die echt 0,0 niks inlevingsvermogen hebben.
Het is toevallig wel even topsport hoor! En ja, er zijn vrouwen die 36 weken lang nergens last van hebben en fluitend door hun zwangerschap gegaan. Maar face it, bij een ander groot gedeelte is dat niet het geval. Zorg er in ieder geval voor dat je altijd blijft staan voor de gezondheid van jezelf en die van je kindje .. da's het enige wat ECHT telt! :*
  donderdag 14 juni 2012 @ 14:24:27 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112886189
Twink: ja, bizar hoor. Snap dat nog steeds niet. Alsof ik het verzin ofzo? Of met kwade opzet, dat ik graag om 12.30 naar huis ga? :|W
Ja precies, tuurlijk, dat is ook zó verschillend he.. Ja daarom :) Doe ik zeker! Thanks meis! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')