SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind je nog steeds een dushi hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom had ik dit nou wel weer verwacht
Ah ff in de gaten houden danquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Cliffy het volgende:
Afgelopen nacht was eerste wedstrijd Nick
Mooiquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een dushi hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had trouwens wel meer reacties verwacht op FB, maar denk dat ik geluk heb dat de meeste half zat zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
ga slapen stefquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa zo wie is dr 130 euro ligxuye alleszins
Chique.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vanmiddag vergadering op werk, dus ik begin wat later zodat ik daar bij ben
die foto op FB was nog niet duidelijk genoegquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Aan de reacties te zien neem ik aan dat Nederland verloren heeft?
je wou nog fifa spelen, en je hebt 130 euro aan drank op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa zo wie is dr 130 euro ligxuye alleszins
Was een flauwe garp om jullie uit te lokken. Hij faalt alleenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die foto op FB was nog niet duidelijk genoeg?
Aha ! jammer dat KK nog slaapt, die had er waarschijnlijk wel een reactie op gegevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was een flauwe garp om jullie uit te lokken. Hij faalt alleenNatuurlijk heb ik zelf ook gewoon de wedstrijd gekeken
Maar toch alleszins goed spellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[
..]
je wou nog fifa spelen, en je hebt 130 euro aan drank op?
Wou je dat zeggen?
Dat begint ook lekker danquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
Boh,wat een ellende. M'n vriendin boos op me
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat begint ook lekker dan. Maar wat heb je gedaan dan? In je ochtendjas door Tilburg gaan lopen
?
Ik geef er wel gelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer van
wasbakkie?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof jij dat nooit meegemaakt hebt Teun
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komenquote:
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Ik wacht ze op met een Duits shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpen(te mmakkelijk, i know)
Dit dat en maar excuses zoekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Niet zo he beerquote:
dezelfde wasbak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Berend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Scherpquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer van
Je moet het ook drinken he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn hoofd doet pijn van de sambuca
Niet op je hoofd kapotslaan omdat die kut Duitsers de vloer hebben aangeveegd met ons inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah nog maar 11 dagen en dan ben ik eindelijk verzekerd tijdens het motorrijden
nope, dus heb je gelukquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dus je kan me zaterdag niet van mijn stalen ros afrijden zo zonder WA?
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel dat Nederlands elftal staat vol met faalhazen eigenlijk die Willems heeft nog niets te zoeken in de basis en Sneijder is de enige met wat winnaars mentaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenHij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterin
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.
Dat je er serieus op in gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?
Willems moet daar nu spelen inderdaad maar is daar nog lang niet klaar voor. Al had van Marwijk beter Boulahrouz daar neer kunnen zetten imo geeft toch iets meer rust.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft?
Dat zeg ik niet hequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet ik afleren ja, komt meestal toch niets zinnigs uit
Ik weet wel waarom je dit zegtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België en Nederland moeten gewoon fuseren. Verdediging van België en de rest Nederland
Kompany te oud wat is met jouquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je dit zegt
Alderweireld en Vertonghen, (en Thomas Vermaelen) zet een keer die ajax bril af
Want het kan niet zijn dat je nu doelt op :
Nicolas Lombaerts , Daniel Van Buyten of Dennis Odoi.Vincent Kompany is gewoon te oud aan het worden
Als je ergens geen verstand van hebt hou dan je mond wil je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar terug stond vrijwel de identieke ploeg in de finale van het WK en was het niets dan lof voor die knakkers en van Marwijk. En nu staan al die zogenaamde fans te zeiken op precies dezelfde mensen
Hebben jullie nou echt niet door hoe fucking hypocriet je bent? Je bent godverdomme fan en supportert altijd, of je geeft toe dat je helemaal niet van voetbal houdt maar houdt van het zeiken op voetbal.
Vreselijke jankballen
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kompany te oud wat is met jou. Vermaelen en Verthongen zijn inderdaad 20 keer beter dan Joris ik ben fucking langzaam Mathijssen.
De winnende coach heeft altijd gelijk. Doe je dat niet, dan zijn er ineens 16 miljoen bondscoaches die het beter weten. Altijd al zo geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar terug stond vrijwel de identieke ploeg in de finale van het WK en was het niets dan lof voor die knakkers en van Marwijk. En nu staan al die zogenaamde fans te zeiken op precies dezelfde mensen
Hebben jullie nou echt niet door hoe fucking hypocriet je bent? Je bent godverdomme fan en supportert altijd, of je geeft toe dat je helemaal niet van voetbal houdt maar houdt van het zeiken op voetbal.
Vreselijke jankballen
Wat is dit nu weer? Gaat er mij meer om dat je 2 jaar geleden met hetzelfde ploeg op het WK 2de word, en nu maar denkt dat ze het wel ff flikkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Vreselijke jankballen
Van der Wiel durf jij nog te noemen na het zien van de laatste 2 wedstrijden en hoe hij het afgelopen seizoen bij ajax deed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Courtois
Van der Wiel - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Fellaini - Witsel
Robben - Sneijder - Hazard
Van Persie
Oioioi
Noem maar een beter alternatief.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Van der Wiel durf jij nog te noemen na het zien van de laatste 2 wedstrijden en hoe hij het afgelopen seizoen bij ajax deed?
wow blijven er toch 4 Nederlanders overquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Courtois
Van der Wiel - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Fellaini - Witsel
Robben - Sneijder - Hazard
Van Persie
Oioioi
Van Rhijn iedereen zei dit seizoen bij Ajax dat hij erin moest blijven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem maar een beter alternatief.
Denk dat dat in de toekomst wel eens de nieuwe rechtsback kan worden jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn iedereen zei dit seizoen bij Ajax dat hij erin moest blijven.
van Rhijn of Janmaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem maar een beter alternatief.
Dat gaat ie wel worden ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk dat dat in de toekomst wel eens de nieuwe rechtsback kan worden ja
Dit. Spelmaker die man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Cliffy het volgende:
Met deze koning erbij was het allemaal goedgekomen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef badboynova het volgende:
er is maar 1 oorzaak van dit hele drama
http://nos.nl/ek2012/arti(...)-giftige-shirts.html
Wat een knurften bij de nosquote:Het is duidelijk de opzet van de producenten om stoffen te gebruiken die schadelijk zijn voor de consument en het milieu".
Nu is dat dier echt veilligquote:KLPD heeft kangaroo uitgeschakeld. Voor zijn eigen veiligheid.
En dan 90 euro vragen voor een shirtjequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Wat een knurften bij de nosNatuurlijk niet, het is de opzet om zo goedkoop mogelijke producten te gebruiken.
Hoop dat Nuytinck naar Ajax gaat dat wordt een topperquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:32 schreef Tauchmeister het volgende:
WK 2018:
Zoet
Van Rhijn - Nuytinck - De Vrij - Willems
Anita - Strootman
Maher
Narsingh - L. De Jong - Depay
Op basis van laatste seizoen? En meneer moet nog tot aug in NL blijvenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef Pixell het volgende:
Gaat meneer Douglas van twente nog geselecteerd worden?
Yeah i know. Maar het laatste seizoen heeft ie toch wel een paar foutjes gemaakt, misschien heeft het met motivatie te maken, elke keer maar weer tegen een RKC of een De Graafschap gaat ook vervelen misschienquote:
Dan kan je beter gelijk een rode kaart op de LB positie neer leggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef Pixell het volgende:
Gaat meneer Douglas van twente nog geselecteerd worden?
Wel lengte, fysiek, snelheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Douglas doe maar niet die gast is te dom om zijn veters te strikken
Denk niet dat Douglas uberhaupt voor de LB in aanmerking komtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan kan je beter gelijk een rode kaart op de LB positie neer leggen![]()
Verstand heb je ook niet nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is bij Balotelli toch ook geen probleem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Trance staan, dus nee dank je.quote:
Is progressive, ik luister bijna alleen maar progressive music tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zie Trance staan, dus nee dank je.
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is progressive, ik luister bijna alleen maar progressive music tegenwoordig
quote:
Dit nummer is dan ook progressive trance, dus dat kan kloppenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice.
Ja, de melo is inderdaad progressive..maar vind 'm toch trance.
Wat grappig, Tauch luistert dezelfde muziek als ik deed toen ik 18 was. Alleen tien jaar laterquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik luister naar vele soorten muziek, maar waar ik nog altijd geen genoeg van kan krijgen is trance (sorry Pringles). Vooral van de nummers van een jaar of tien geleden. Hier krijg ik echt kippenvel van, die opbouw, daarna die power, heerlijk:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik luister naar vele soorten muziek, maar waar ik nog altijd geen genoeg van kan krijgen is trance (sorry Pringles). Vooral van de nummers van een jaar of tien geleden. Hier krijg ik echt kippenvel van, die opbouw, daarna die power, heerlijk:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat grappig, Tauch luistert dezelfde muziek als ik deed toen ik 18 was. Alleen tien jaar later
FIFA 2002, mooi manquote:
Hey, ieder zn ding toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Pff dat weet ik al niet eens meerquote:
Je brengt me op ideeënquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een van de weinige nummers waar nog kippenvel van krijg
Haha die vond ik juist minder, en dat is wel hun hit schijnbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën
Ook zo vaak gedraaid
Dit is pas een lekker EK nummer :quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is pas een lekker EK nummer :
haha wat is DEZEEEEE?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
625 aantal keren bekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet hatenquote:
Die andere had 176.238 views, maar die moest ik op prive zetten vanwege fittie in de comments.quote:
Dan maar lasser worden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Klotevak weer niet gehaald, word hier zo ziek van
jonge zet dei adsense aan lekkere geld ontvangen van googlequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die andere had 176.238 views, maar die moest ik op prive zetten vanwege fittie in de comments.
Allang geregeld jonge alles.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge zet dei adsense aan lekkere geld ontvangen van google
quote:Duitse auto's uitgebrand na Nederland - Duitsland
Nederland • Geschreven door Novum op 14-06-2012 @ 18:14
Op een camping in Biddinghuizen zijn woensdagnacht vijf auto's in vlammen opgegaan, waaronder drie Duitse wagens. Mogelijk ging het om een wraakactie na de voor Nederland desastreus verlopen EK-wedstrijd tegen aartsrivaal Duitsland. Dat meldt Omroep Flevoland.
De beheerder van de camping zou op beveiligingscamera's hebben gezien dat een auto het terrein opreed en een aantal mannen uitstapte. Vervolgens gooiden ze een vloeistof over de vijf auto's en staken ze in brand. Waarom de mannen, als het om een wraakactie ging, ook twee Nederlandse wagens in lichterlaaie hebben gezet is niet duidelijk.
Een woordvoerder van de politie zegt verbolgen te zijn over de berichtgeving rondom het incident. "Het is nog helemaal niet duidelijk wat er gebeurd is. We hebben vage beelden waarop een steekvlam te zien is, meer niet." De politie heeft de beheerder gevraagd niets meer over de zaak te zeggen.
Nederland verloor de wedstrijd tegen Duitsland met 2-1. De politie doet verder onderzoek.
Niet dat hij geblesseerd raakte maar wel dat hij verder alleen Willems mee had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een van de beste goals ooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Cliffy het volgende:
Met deze koning erbij was het allemaal goedgekomen
Vond vdw gisteren niet eens zo bizar slecht vooral de eerste helft. Nick, Sold,MauMau fifa vanavond?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:47 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen loopt wel te janken over die LB positie maar volgens mij hebben we meer problemen op de RB positie. Jezus wat is die van der wiel slecht geworden
Meest efficiënte spits van het toernooi tot nu toe danquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gomez heeft 22 seconden de bal gehad en 3 goals gemaakt tot nu toe
nee. gewoon neequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch heb ik er nog wel vertrouwen in dat NL door gaat vraag me alleen niet waarom
Serious?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Portugal is zo matig dat kun je winnen en ze hoeven er maar 2 te scoren
nee daar win je niet vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Portugal is zo matig dat kun je winnen en ze hoeven er maar 2 te scoren
Ik vind het veel leuker om met jou over voetbal te praten dan de voetbalfans hierquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef Rossdale het volgende:
Denk ik wel mich, maar de Denen winnen gewoon van duitsland
Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om met jou over voetbal te praten dan de voetbalfans hier
Waarom denk je dat we winnen?
Goed punt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnen
Volgens mij heeft sowieso niemand van de "voetbalkenners" hier NL er al in de groupsfase uitliggen, dus zo veel kennis hebben ze niet
Ik vond Portugal alles behalve overtuigend spelen de vorige twee wedstrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed punt.
Aan de andere kant is het heel simpel, Portugal is beter. Gewoonweg beter.
Het kan wel een hele interessante wedstrijd worden als je het zo bekijkt.
Er mist gewoon iets bij het Nederlandse elftal. Het loopt gewoon niet, het is stroef en roestig. Met Giovanni van Bronckhorst in het elftal waren we een stuk minder slecht geweest denk
ik.
Wat een geblaat weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnen
Volgens mij heeft sowieso niemand van de "voetbalkenners" hier NL er al in de groupsfase uitliggen, dus zo veel kennis hebben ze niet
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een geblaat weer. Welke idioot in de wereld heeft NL uit de groepsfase ? Juist niemand
Wij hebben echt nooit ruziequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltVandaar dat het altijd ruzie is, aangezien iedereen het fout heeft en elkaar er over afzeikt
Nee, maar het ging over je geblaat over de voetbalkenners hier , waarvan niemand NL uit de poulefase had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltVandaar dat het altijd ruzie is, aangezien iedereen het fout heeft en elkaar er over afzeikt
Wat is hier nou niet normaal aan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Michhas het volgende:
Het is voor sommige mensen ook gewoon écht niet mogelijk om een nornaal gesprek over voetbal te voeren
Maargoed.
Niels is tof en een baas.
Haha, deze man weet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef Cliffy het volgende:
In mijn poule gaan Duitsland en Portugal door
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Jongens wanneer gaan we weer eens wat drinken in Utrecht. Ik houd het hier niet bij.
Boom.quote:
Juist, dat heb ik dus ook inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef Cliffy het volgende:
In mijn poule gaan Duitsland en Portugal door
quote:Now let's have a little bit of fun now
I make one track out of two now,
and it's a little bit funny when I'm wrong now,
but everybody's talking 'bout the breakdown.
So I break these records into pieces and
fix them together just how I need them,
play it in the club at 12 o'clock and
what can I say, party non stop!
ik zou als ik jou was nog meer joints opstekenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa faalde zo hard en die Nick ook wat een zemmel die kan beter dora the explorer doen voortaan
Gaat lastig worden met die zemmelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Als jullie nou eens niet zo zemmelen dat wordt het mischien nog iets met FIFA 2 tegen 2.
Vraag ff aan Nelis hoe vaak je de bal kan afspelen naar jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij verprutste alles kut ballen de hele tijd echt ongelooflijk
Beterquote:
Rijst was er niet bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter
ik was niet in topvorm vanavond dat sowieso maar jij deed dat eerste potje echt niets goeds en maar klagen op mij
Ja moet je en keer vrij lopen rauwe meervalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijst was er niet bij![]()
Leer een bal af te spelen, dan is er al een hoop gezever minder
Leer eerst maar eens wat buitenspel is, ouwe kleine modderkruiperquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja moet je en keer vrij lopen rauwe meerval
Hoe bedoel je hoe is dat afgelopen? Heb paar keer met pierre een bakkie gedaan en zondag nog met michhas dan praten we en drinken watquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Wat ik me nu afvraag he. Is er wel eens een mw2SC Meet geweest? Zo ja hoe is dat afgelopen tussen jullie?
Die zijn er wel geweest. Maar daar was ik niet bij, Rossdale kan je daar alles over vertellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Wat ik me nu afvraag he. Is er wel eens een mw2SC Meet geweest? Zo ja hoe is dat afgelopen tussen jullie?
Die zijn zeker geweest, het resultaat is te zien in onze facebooken, mocht je die ooit verdienen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:14 schreef Kutstudent het volgende:
Vast al gepost, maar ik kom deze net tegen:
[ afbeelding ]
Een tas in een tas in een tas?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie je in de trein opeens een tasception.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zie je in de trein opeens een tasception.
quote:
Ahja, vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Grote roze tas, daar haalt ze een witte tas uit en daaruit een makeup-tas.
OH ECHT VERDOMME WAAROM WAS IK NIET UITGENODIGD VERDOMME JEZUS.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh?
We hebben gisteren nog met zijn allen bier in Utrecht gedronken. Waar was jij eigenlijk?
srry hoor :squote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
OH ECHT VERDOMME WAAROM WAS IK NIET UITGENODIGD VERDOMME JEZUS.
There's a fire starting in my heartquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:27 schreef Michhas het volgende:
Kutcollega's om me heen.
Het wordt een lange dag
See how I'll leave, with every piece of youquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark
Finally I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare
Mooiboy.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
See how I'll leave, with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do
The scars of your love remind me of usquote:
Volgens mij zegt ze trouwens echt lay your shit barequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Finally I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare
Dat zag ik net dus staan, maar andere hadden ship bare.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze trouwens echt lay your shit bare
Every man deserves a good womanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
The scars of your love remind me of us
They keep me thinking that we almost had it all
The scars of your love, they leave me breathless
I can't help feeling
I know you want me babyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Every man deserves a good woman
And I want you to be my wife
Time is so much better spent baby
With a woman just like you in my life
So let me love you
Fill me up inside
I wanna hold you baby
So let me squeeze ya
Don't you know that i'll be on my knees for you baby
Oh baby
If your horny, Let's do itquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
I know you want me baby
I think I want you too.
I think I love you baby.
I think I love you too
I'm here to save you girl
Come be in Shady's world
I wanna grow together
Let's let our love unfurl
Angelyrical.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
If your horny, Let's do it
Ride it, My Pony
My saddle's waiting
Come and jump on it
Sitting here flossing
Peeping your steelo
Just once if I have the chance
The things I will do to you
You and your body
Every single portion
Send chills up and down your spine
Juices flowing down your thigh
Hehehe, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef Frankii het volgende:
Max, don't have sex with your ex
It will make your life complex
My Max, baby, take it easy
Max, don't have sex with your ex
It will knock you off your legs
Oh, Max, stay cool and just relax
Lekker snoepjequote:'Ibrahim Afellay meest sexy voetballer van Oranje'
Luisteraars 100% NL vinden Afellay 'gewoon een lekker snoepje'
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
She had dumps like a truck truck truck
Thighs like what what what
Baby move your butt butt butt
Uh
I think to sing it again
She had dumps like a truck truck truck
Thighs like what what what
All night long
Let me see that thong
Speciaal voor Michhas
Didnt they see the bossdale?quote:
Dit is iets van Diddy toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Girl you made me believe again
If you happy then be with him, go 'head mommy breathe again
Go 'head mommy breathe again, don't stop now straight to the top now
Go 'head mommy make it hot now
I need me a love that's 'gon make my heart stop now
And what I need is simple, five foot five with dimples
Potential wife credentials
Know about the life I'm into, life I've been through
And how I had a trifilin mental
So ride with me, G Force fly with me
Times get hard cry with me, die with me
White beach sands lye with me
My advice is forget the limelight
Let's make love, while we listen to Frank White
So tight, now I understand life
Pringles zal deze wel kennen![]()
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Girl you made me believe again
If you happy then be with him, go 'head mommy breathe again
Go 'head mommy breathe again, don't stop now straight to the top now
Go 'head mommy make it hot now
I need me a love that's 'gon make my heart stop now
And what I need is simple, five foot five with dimples
Potential wife credentials
Know about the life I'm into, life I've been through
And how I had a trifilin mental
So ride with me, G Force fly with me
Times get hard cry with me, die with me
White beach sands lye with me
My advice is forget the limelight
Let's make love, while we listen to Frank White
So tight, now I understand life
Pringles zal deze wel kennen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso.
Someone who truly understands, how to treat a man
This is what I need
All the girls in the club in their best outfitsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Girl I want to be alone with you
Just To See what you can do
Ow you'r dancin' all over me
Baby this is like some kind of fantasy
The way you move your teasing girl
So tonight I want you in my world
There you go again girl on my mind
See you in my dreams all the time
Ew baby girl your so fine
Standing in front of me
2 weken terug nog live gezien, ik vond ze kutquote:
en vanaf 00.38quote:
See, first of allquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
All the girls in the club in their best outfits
Just showing that skin try-na make a nigga wanna spend
Where you been girl?
You and your friends need to come to the back
Where we got it locked down at
In your white t-shirt, or a three piece suit
Don't matter what you wear
All that matter is who you with
Some jiggy and some straight ridin'
All up in the club just to have a good time
hey ninja bitch, je deed eerstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
See, first of all
I know these so-called playas wouldn't tell you this
But I'm a be real and say what's on my heart
Let's take this chance and make this love feel relevant
Didn't you know I loved you from the start, yeah
When I think about
All the years we've put in this relationship
Who knew we'd make it this far
Then i think about
Where would I be if we were to just fall apart
And I can't stand the thought of losing you
Meet me at the altar in your white dress
We ain't getting no younger, we might as well do it
Been feeling you all the while girl I must confess
Girl let's just get married
I just wanna get married
Said I done it all
But frankly girl I'm tired of this emptiness
I wanna come home to you and only you
Cause making love to just anyone ain't happening
I just gotta be with you
Do you think about
Us finishing somethin we started so long ago
I wanna give you my all
Do you think about, maybe us having some babies?
Come on won't you be my lady
Forever, yeah
I'm ready to, commit to you
And I just can't wait for that night
Cause I need you here with me
And let's start a family![]()
quote:
I don't wanna know where your whereabouts or how you movinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, was te gay. Droevige smiley voor mooi nummer.
Ik zat al te wachten op die.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I don't wanna know where your whereabouts or how you movin
I know when you in the house or when you cruisin
It's been proven, my love you abusin
I can't understand, how a man got you choosin (yeah)
Undecided, I came and provided
My undivided, you came and denied it (why?)
Don't even try it, I know when you lyin (I know when you lyin)
Don't even do that, I know why you cryin (stop cryin)
I'm not applyin no pressure, just wanna let you know
That I don't wanna let you go (I don't wanna let you go)
And I don't wanna let you leave
Can't say I didn't let you breathe
Gave you extra G's (c'mon), put you in the SUV
You wanted ice so I made you freeze
Made you hot like the West Indies (that's right)
Now it's time you invest in me
Cause if not then it's best you leave
Holla, yeah
![]()
![]()
dafuq gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
dafuq gebruiken.facebook stalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
facebook stalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
facebook stalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Die met Christina.quote:
haha my manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel zo'n baardje.that shit is real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel zo'n baardje.Na-apertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
gingerbeard?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Kutstudent het volgende:
Het is weer tentamenweek dus ik heb ondertussen een goeie rooie houthakkersbaard met bijpassende snor.
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.quote:
Dat zuigt wel iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.
Heb ze wel een keer of 10 gezien en echt iedere keer zwaar hard genotenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2 weken terug nog live gezien, ik vond ze kut
No shit, daarom zeg ik het ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.
Waarschijnlijk zuipt ie wat minderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weetikveel of jij dat nog weet.
1:55-2:40quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
En hierom zijn katten baas en honden niet.
Dat doet die gek hier ookquote:
gifbin failquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha kijk die zemmel geklaard worden door die aap dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |