SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind je nog steeds een dushi hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom had ik dit nou wel weer verwacht
Ah ff in de gaten houden danquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Cliffy het volgende:
Afgelopen nacht was eerste wedstrijd Nick
Mooiquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een dushi hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had trouwens wel meer reacties verwacht op FB, maar denk dat ik geluk heb dat de meeste half zat zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
ga slapen stefquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa zo wie is dr 130 euro ligxuye alleszins
Chique.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vanmiddag vergadering op werk, dus ik begin wat later zodat ik daar bij ben
die foto op FB was nog niet duidelijk genoegquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Aan de reacties te zien neem ik aan dat Nederland verloren heeft?
je wou nog fifa spelen, en je hebt 130 euro aan drank op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa zo wie is dr 130 euro ligxuye alleszins
Was een flauwe garp om jullie uit te lokken. Hij faalt alleenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
die foto op FB was nog niet duidelijk genoeg?
Aha ! jammer dat KK nog slaapt, die had er waarschijnlijk wel een reactie op gegevenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was een flauwe garp om jullie uit te lokken. Hij faalt alleenNatuurlijk heb ik zelf ook gewoon de wedstrijd gekeken
Maar toch alleszins goed spellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[
..]
je wou nog fifa spelen, en je hebt 130 euro aan drank op?
Wou je dat zeggen?
Dat begint ook lekker danquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef PierreTT het volgende:
Boh,wat een ellende. M'n vriendin boos op me
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat begint ook lekker dan. Maar wat heb je gedaan dan? In je ochtendjas door Tilburg gaan lopen
?
Ik geef er wel gelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer van
wasbakkie?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof jij dat nooit meegemaakt hebt Teun
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komenquote:
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Ik wacht ze op met een Duits shirtquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze komen bert ze rommel bij jouw dumpen(te mmakkelijk, i know)
Dit dat en maar excuses zoekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vandaag en morgen kan ik niet, ze komen spullen afleveren hier vandaag uit Duitsland en heb totaal geen idee wanneer ze komen.
Engels praten schiet ook niet op met hun en mijn Duits is niet zo goed meer.
Niet zo he beerquote:
dezelfde wasbak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Berend.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Om de tien minuten scheren ja ze noemen mij beer
Scherpquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik was knoepersdronken vannacht, ik kwam binnen en volgens haar stond ik al Andre Hazes zingend in de wasbak te pissen,ik weet er zelf eigenlijk niks meer van
Je moet het ook drinken he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn hoofd doet pijn van de sambuca
Niet op je hoofd kapotslaan omdat die kut Duitsers de vloer hebben aangeveegd met ons inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah nog maar 11 dagen en dan ben ik eindelijk verzekerd tijdens het motorrijden
nope, dus heb je gelukquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dus je kan me zaterdag niet van mijn stalen ros afrijden zo zonder WA?
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heel dat Nederlands elftal staat vol met faalhazen eigenlijk die Willems heeft nog niets te zoeken in de basis en Sneijder is de enige met wat winnaars mentaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kan je beter Schaars of Bouma daar neerzettenHij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt al 2 wedstrijden aan alle kanten voorbij gelopen over 2 jaar is hij klaar voor de basis maar het feit is dat NL tering zwak is achterin
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Willems, maar van van Marwijk.
Dat je er serieus op in gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?
Willems moet daar nu spelen inderdaad maar is daar nog lang niet klaar voor. Al had van Marwijk beter Boulahrouz daar neer kunnen zetten imo geeft toch iets meer rust.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft? Schaars is geen verdediger, Boulahrouz is een rechtsback en viel tegen Bayern al door de mand, Bouma is te oud, Büttner heeft naar mijn mening minder potentie dan Willems en Emanuelson heeft twee jaar geleden voor het laatst op linksback gespeeld toen hij werkelijk niets goed deed tegen Hongarije. Is het nou echt zo moeilijk om na te denken voordat je zomaar weer wat roept?
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is de schuld van Van Marwijk dat Pieters geblesseerd raakte en dat hij maar één echte linksback tot zijn beschikking heeft?
Dat zeg ik niet hequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet ik afleren ja, komt meestal toch niets zinnigs uit
Ik weet wel waarom je dit zegtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België en Nederland moeten gewoon fuseren. Verdediging van België en de rest Nederland
Kompany te oud wat is met jouquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom je dit zegt
Alderweireld en Vertonghen, (en Thomas Vermaelen) zet een keer die ajax bril af
Want het kan niet zijn dat je nu doelt op :
Nicolas Lombaerts , Daniel Van Buyten of Dennis Odoi.Vincent Kompany is gewoon te oud aan het worden
Als je ergens geen verstand van hebt hou dan je mond wil je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar terug stond vrijwel de identieke ploeg in de finale van het WK en was het niets dan lof voor die knakkers en van Marwijk. En nu staan al die zogenaamde fans te zeiken op precies dezelfde mensen
Hebben jullie nou echt niet door hoe fucking hypocriet je bent? Je bent godverdomme fan en supportert altijd, of je geeft toe dat je helemaal niet van voetbal houdt maar houdt van het zeiken op voetbal.
Vreselijke jankballen
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kompany te oud wat is met jou. Vermaelen en Verthongen zijn inderdaad 20 keer beter dan Joris ik ben fucking langzaam Mathijssen.
De winnende coach heeft altijd gelijk. Doe je dat niet, dan zijn er ineens 16 miljoen bondscoaches die het beter weten. Altijd al zo geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
2 jaar terug stond vrijwel de identieke ploeg in de finale van het WK en was het niets dan lof voor die knakkers en van Marwijk. En nu staan al die zogenaamde fans te zeiken op precies dezelfde mensen
Hebben jullie nou echt niet door hoe fucking hypocriet je bent? Je bent godverdomme fan en supportert altijd, of je geeft toe dat je helemaal niet van voetbal houdt maar houdt van het zeiken op voetbal.
Vreselijke jankballen
Wat is dit nu weer? Gaat er mij meer om dat je 2 jaar geleden met hetzelfde ploeg op het WK 2de word, en nu maar denkt dat ze het wel ff flikkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Vreselijke jankballen
Van der Wiel durf jij nog te noemen na het zien van de laatste 2 wedstrijden en hoe hij het afgelopen seizoen bij ajax deed?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Courtois
Van der Wiel - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Fellaini - Witsel
Robben - Sneijder - Hazard
Van Persie
Oioioi
Noem maar een beter alternatief.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
Van der Wiel durf jij nog te noemen na het zien van de laatste 2 wedstrijden en hoe hij het afgelopen seizoen bij ajax deed?
wow blijven er toch 4 Nederlanders overquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Courtois
Van der Wiel - Kompany - Vermaelen - Vertonghen
Fellaini - Witsel
Robben - Sneijder - Hazard
Van Persie
Oioioi
Van Rhijn iedereen zei dit seizoen bij Ajax dat hij erin moest blijven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem maar een beter alternatief.
Denk dat dat in de toekomst wel eens de nieuwe rechtsback kan worden jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Rhijn iedereen zei dit seizoen bij Ajax dat hij erin moest blijven.
van Rhijn of Janmaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem maar een beter alternatief.
Dat gaat ie wel worden ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Denk dat dat in de toekomst wel eens de nieuwe rechtsback kan worden ja
Dit. Spelmaker die man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Cliffy het volgende:
Met deze koning erbij was het allemaal goedgekomen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:25 schreef badboynova het volgende:
er is maar 1 oorzaak van dit hele drama
http://nos.nl/ek2012/arti(...)-giftige-shirts.html
Wat een knurften bij de nosquote:Het is duidelijk de opzet van de producenten om stoffen te gebruiken die schadelijk zijn voor de consument en het milieu".
Nu is dat dier echt veilligquote:KLPD heeft kangaroo uitgeschakeld. Voor zijn eigen veiligheid.
En dan 90 euro vragen voor een shirtjequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Wat een knurften bij de nosNatuurlijk niet, het is de opzet om zo goedkoop mogelijke producten te gebruiken.
Hoop dat Nuytinck naar Ajax gaat dat wordt een topperquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:32 schreef Tauchmeister het volgende:
WK 2018:
Zoet
Van Rhijn - Nuytinck - De Vrij - Willems
Anita - Strootman
Maher
Narsingh - L. De Jong - Depay
Op basis van laatste seizoen? En meneer moet nog tot aug in NL blijvenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef Pixell het volgende:
Gaat meneer Douglas van twente nog geselecteerd worden?
Yeah i know. Maar het laatste seizoen heeft ie toch wel een paar foutjes gemaakt, misschien heeft het met motivatie te maken, elke keer maar weer tegen een RKC of een De Graafschap gaat ook vervelen misschienquote:
Dan kan je beter gelijk een rode kaart op de LB positie neer leggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef Pixell het volgende:
Gaat meneer Douglas van twente nog geselecteerd worden?
Wel lengte, fysiek, snelheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Douglas doe maar niet die gast is te dom om zijn veters te strikken
Denk niet dat Douglas uberhaupt voor de LB in aanmerking komtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan kan je beter gelijk een rode kaart op de LB positie neer leggen![]()
Verstand heb je ook niet nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Douglas doe maar niet die gast is te dom om zijn veters te strikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |