Heb je al met haar gebeld? Probeer dat anders eerst eensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor.Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
Als eerste (serieuze) date is het vaak wel handig dat je niet meteen uren lang afspreekt. Je kunt altijd nog een hapje eten als het klikt. Zoek gewoon wat leuks om te doen in de omgeving als het niet langer duurt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor.Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Nog niet.. (hint hint)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
Hier een voorlopig nog dateloos weekend. Wel een leuk contact via Knuz (fotomatch) maar verdorie weer helemaal onder de rivieren..story of my life
Het mailen is in ieder geval erg lollig en leuk.
V. heb ik nog contact mee gehad op Skype maar deze week beide niet veel tijd meer voor een date. Geeft ook een beetje aan dat ik daar nog niet uit ben, of dat wat voor me is.
Nog iemand wilde dateplannen voor dit weekend?
Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halenquote:
In plaats van als match bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, het zou toch mooier zijn wanneer je, wanneer je op paiq een oneliner ontvangt, je deze als speeddate zou kunnen accepteren...
Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halen
Edit: je bent op zoek naar "meisjes" lees ik. Ik ben veel, maar geen meisje meerEn wat bedoel je met dames kunnen mijn "baby" bellen? Geen hoog zittende kinderwens mag ik hopen toch?
Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zieligquote:
Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zielig
Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.
Ben een nieuwsgierig mens dus misschien doe ik dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:06 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staan
Als je echt geïnteresserd bent in een date met mij moet je maar dm'en of pm'en
Ha ha ja ik herken dat wel, het voelt zo lullig. Heb het andersom ook wel eens gehad maar meestal is het dan zo dat je al een tijd niet hebt gepraat en dan geeft het niet. Wanneer het iemand is die je wel leuk vindt is het best zuurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivel
Geen idee, maar als je als die creepy stalker van Pepper wilt overkomen is dit dé methode.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Dus, ik zit al een tijdje op Pepper, en opeens komt er een leuke match langs die dat ook van mij vind! Top! Dus ik denk, ik schaf nu toch maar een full membership aan, dan kan ik een bericht sturen. Dus ik stuur zoiets van "Hey hallo leuk blabla zoek me op op Facebook, dat praat makkelijker!"
2 dagen later nog geen bericht terug gehad, dus ik kijk even in de FAQ, blijkt dus dat je niet eens berichten kan _lezen_ als je geen full membership heb_!
Dus, hoe zoek ik iemand op met alleen een voornaam, leeftijd en woonplaats?Iemand ideeën?
Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
Kan ze inderdaad goed het zaakje down under bekijken, valt me namelijk altijd wel op bij die strakke schaatspakkies op tv! Heb je toch goed over nagedachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsenSlim van haar, kan ze me gelijk checken in een strak pakkie
Dat zij met een voorstel kwam van een tweede date zegt mij dat ze zeker wel interesse heeft. En je zegt verder nul contact van haar kant, maar laat jij zelf wel wat van je horen? En ook zonder dagelijks contact te hebben kun je geïnteresseerd blijven. Ik zou het gewoon even afwachten, lekker op die tweede date gaan en dan weer verder kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef tinoburg het volgende:
@ de datende dames.
vorige week date1 gehad. klikte was leuk. nr's uitgewisseld, ik heb de volgende dag laten weten het leuk gevonden te hebben. zij bevestigde dit.
Na paar dagen nog even kort contact, zij begon uit zichzelf over date2 en stelde een dag voor.
Verder 0 contact van haar kant. is dit desinteresse of wil ze afwachten of het de tweede keer ook nog leuk is?
En voor hetzelfde geld heeft ze alweer iemand anders (online) ontmoet...met internetdaten weet je maar nooit!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef tinoburg het volgende:
Ik had nog een keer een app gestuurd hoe het met dr ging, maar ze was druk. wil me niet opdringen, dus nu al een paar dagen stil. ik laat dr met rust tot de volgende date.
jep :-)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |