quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef mangler_fcu het volgende:
Hoe kun je niet van voetbal houdenVoetbal is geweldig!
![]()
Voetbal is niet te vergelijken met schoonmaken en koken! Voetbal is gewoon geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik weet niet, zodra ik zap op tv en ik zie voetbal wil ik gelijk met mijn afstandbediening naar te tv smijten. Ik ben gewoon geen voetbalvrouw.
Hij houd ook niet van koken en schoonmaken. Ik dwing hem ook niet te koken en schoonmaken, dat doe ik allemaal. Ik hou ook niet van voetbal en wil ook gewoon niks over voetbal horen, is toch een goede compromis? Hij hoeft niet te koken en schoonmaken en ik hoef geen voetbalcrap te horen en te kijken?
Blijkbaar vult dit je hele leven zo te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft zo zijn gebreken. Scheiden is geen oplossing.
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Dan kijk je toch iets anders als hij voetbal zit te kijken? Koop je een tvtje erbij. Hij vindt vast ook niet alles wat jij kijkt leuk, kan hij ook wat anders kijken.
Nee, maar je kunt ook gewoon compromissen sluiten. Mijn man hoeft niet eens te koken en huishouden te doen. Ik laat mijn schatje lekker tv kijken. Heerlijk eten op tafel na werk. Doe zijn was etc. Bed opmaken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Xetran het volgende:
je niet aanstellen een optie? jeetje, dit is niet heel gezond.
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Als hij voetbal zit te kijken dan doe ik wat anders zoals schoonmaken, kamer opruimen, lezen, op pc of maak ik snacks ofzo voor hem. Maar laatste tijd wilt hij dat ik samen met hem voetbal ga kijken. Ik zeg ' nodig je vrienden uit om mee te kijken'. Maar nee meneer wilt met mij te kijken.
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen: sorry geen zin in. Of laat hem anders meekijken met GTST of zo
Ik wilde best zijn gesigneerde shirt ophangen met frame. Maar meneer vond die te kostbaar om op te hangen en heeft het bewaard in de zolder. Een poster vind ik niet mooi passen tussen de interieur. Alles is strak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Dat is waar maar ik hou sowieso niet zo van voetbalposters.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, in de studeerkamer is toch niet zo een ramp? Ik zou het niet erg vinden.
Grappig tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik kijk geen gtst. Ik kijk alleen een Turkse Serie Hayat Devam Ediyor. Dat vind hij ook niet leuk. Ik dwing hem ook niet te kijken. En wanneer hij de afstandbediening wilt, geef ik het aan hem. Ik kan dan gerust mijn serie op de laptop kijken.Ik heb zelfs een aantal keer met hem voetbal zitten kijken, ik viel toen in slaap. Meneer maakt mij wakker en zegt ' kijk ze hebben gescoord' .
Hahahaha, weet ik ook niet. Ik word agressief van voetbal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:25 schreef LookAtMe het volgende:
Waarom wil je de afstandsbediening naar de tv gooien als er voetbal op is?Je kan toch net zo goed het kanaal veranderen?
Een voetbalposter in huis is dan wel lelijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |