Dat was een losse opmerking.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zou voor het vochtverhaal niet zoveel uit moeten maken.
Het was gewoon ontbijtspek van de supermarkt, niet het duurste, niet het goedkoopste.quote:Als je goedkoop spek hebt gebruikt zou daar nog wat vocht en vet uit kunnen komen, voor de rest zie ik niet zoveel mogelijkheden.

De temperatuur klopte. Of het gelijkmatig is weet ik niet???quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je vulling goed drooggebakken was en de bodem blindgebakken zou het niet uit mogen maken. Het ei mag geen probleem zijn. Klopte de oventemperatuur? En wordt de oven gelijkmatig warm?

maakt niet uit, waarschijnlijk hou je er geen voedselvergiftiging aan overquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
De temperatuur klopte. Of het gelijkmatig is weet ik niet???
Ik heb al een halve quiche op.

Dan is er niet echt iets mis mee.quote:

kotst de boel onder en eet het weer op, of moet ik het anders lezen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ondertussen doet mijn kat nekkorb terwijl ik net in bed wil kruipen.
*kijkt maar even de andere kant op terwijl meneer kat hetzelfde weer in omgekeerde richting herhaalt

quote:

Je leest hem primaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kotst de boel onder en eet het weer op, of moet ik het anders lezen?

Ik zal eens naar het tweede kijken, in het eerste geval blijft het maar smerig. Over een jaar of wat wordt het vervangen door een nieuwe, grotere dakkapel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan stel ik een hoogwerker of een mobiel kraan met hijsbak voor zodat je er van buiten bij kan.
Alternatief, zijn de scharnier bouten ven binnen te verwijderen zodat je het hele raam naar binnen kan halen?

psst, achterstevorenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Lastig zo'n raam. Op mijn zolderkamer van vroeger had ik een Veluxraam dat je bijna helemaal kon omkiepen. Nooit schoongemaakt overigens.![]()
Wat Jojo zegt, maar dat is wel heel veel werk. Zowel de hoogwerker als het losschroeven (je zult het maar niet goed vasthebben en het ding dondert naar beneden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |