Dat was een losse opmerking.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zou voor het vochtverhaal niet zoveel uit moeten maken.
Het was gewoon ontbijtspek van de supermarkt, niet het duurste, niet het goedkoopste.quote:Als je goedkoop spek hebt gebruikt zou daar nog wat vocht en vet uit kunnen komen, voor de rest zie ik niet zoveel mogelijkheden.
De temperatuur klopte. Of het gelijkmatig is weet ik niet???quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je vulling goed drooggebakken was en de bodem blindgebakken zou het niet uit mogen maken. Het ei mag geen probleem zijn. Klopte de oventemperatuur? En wordt de oven gelijkmatig warm?
maakt niet uit, waarschijnlijk hou je er geen voedselvergiftiging aan overquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
De temperatuur klopte. Of het gelijkmatig is weet ik niet???
Ik heb al een halve quiche op.
Dan is er niet echt iets mis mee.quote:
kotst de boel onder en eet het weer op, of moet ik het anders lezen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ondertussen doet mijn kat nekkorb terwijl ik net in bed wil kruipen.
*kijkt maar even de andere kant op terwijl meneer kat hetzelfde weer in omgekeerde richting herhaalt
quote:
Je leest hem primaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kotst de boel onder en eet het weer op, of moet ik het anders lezen?
Ik zal eens naar het tweede kijken, in het eerste geval blijft het maar smerig. Over een jaar of wat wordt het vervangen door een nieuwe, grotere dakkapel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan stel ik een hoogwerker of een mobiel kraan met hijsbak voor zodat je er van buiten bij kan.
Alternatief, zijn de scharnier bouten ven binnen te verwijderen zodat je het hele raam naar binnen kan halen?
psst, achterstevorenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Lastig zo'n raam. Op mijn zolderkamer van vroeger had ik een Veluxraam dat je bijna helemaal kon omkiepen. Nooit schoongemaakt overigens.![]()
Wat Jojo zegt, maar dat is wel heel veel werk. Zowel de hoogwerker als het losschroeven (je zult het maar niet goed vasthebben en het ding dondert naar beneden).
En ondersteboven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wyccie is er helemaal achterstevoren van
en, wat was je conclusie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wycc ik heb net mijn eigen CT scans zitten bekijken en ik heb nog weer even 10x meer respect voor wat je doet.
Oh, maar CT scans kan ik ook nauwelijks beoordelen, daar heb je radiologen voor. Dat is best lastig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wycc ik heb net mijn eigen CT scans zitten bekijken en ik heb nog weer even 10x meer respect voor wat je doet.
Ik heb een hartquote:
ja gaat goed. Eindelijkquote:Hoe gaat het verder met je?
sssstquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:12 schreef wyccie het volgende:
Dacht ik net enthousiast morgen een springtouw te kopen...heb er niet eens de ruimte voor.
[..]
Oh, maar CT scans kan ik ook nauwelijks beoordelen, daar heb je radiologen voor. Dat is best lastig.
Dat is wel eens voorgekomen, maar nu hebben we vooral naar Say yes to the dress en My big fat american gypsy wedding gekeken.... er is een heel nieuwe wereld voor me opengegaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkze!
Gaan jullie dan samen de hele avond samen breien?
Argh, irritant is dat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef LadyBlack het volgende:
En juist op het moment dat mn leidinggevende bij me kwam zitten om even mee te luisteren, kreeg ik zo'n meneertje dat het allemaal wel even beter wist dan ik (maar er uiteraard geen kont van snapte), en waardoor ik me uit frustratie helemaal klem liet lullenIk heb trillend opgehangen, echt....
Wat wyccie zegtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Argh, irritant is dat.![]()
Lekker van je afschudden en naar bed.
Ja, dat doe ik ook wel hoor, maar daar heb ik meestal wel even een minuutje en een loopje naar de koffieautomaat voor nodigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Argh, irritant is dat.![]()
Lekker van je afschudden en naar bed.
Mag je ook iets zeggen als "Maar meneer, als u het dan zo goed weet, waarom belt u dan?"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel hoor, maar daar heb ik meestal wel even een minuutje en een loopje naar de koffieautomaat voor nodig
En mn leidinggevende luistert inderdaad ook vaak op afstand mee, maar soms ook even naast me, en dat is opzich wel gezellig vind ikMaar ze was helemaal verbaasd, haha, zo kende ze me niet, en ze vond het zonde van mn energie. Waar ze gelijk in heeft
Of het mag weet ik niet, maar ik hoor collega's het wel eens zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mag je ook iets zeggen als "Maar meneer, als u het dan zo goed weet, waarom belt u dan?"
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef Soempie het volgende:
Heb je het naar je zin in Engeland, Nem?
Het hangt waarschijnlijk ook een beetje van de toon af die je gebruikt. Geļrriteerd klinken helpt niet, verbaasd klinken helpt denk ik beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Of het mag weet ik niet, maar ik hoor collega's het wel eens zeggen
Zelf doe ik dat niet zo snel hoor, dan weet je zeker dat je een boze klant krijgt... en daar heb ik het niet zo op. Wat ik wel eens heb gezegd is "U belt mij met een vraag, en dit is mijn antwoord daarop. Iets anders kan ik er niet van maken. Heeft u nog andere vragen?"
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb één jaar competitie gespeeld en daaromheen veel voor de lol en toernooitjes.
Net mijn darts gecontroleerd, nieuwe flights er op gezet en wat staan gooien.
Viel niet tegen, hoewel ik echt geen hoogvlieger ben.
Morgen dus een clinic van Co (en nog iemand, maar wie is nog onbekend), ben gen fan van hem.
Ooit wel een clinic gehad van Mieke 'Bambi' de Boer, daar ben ik meer fan van...Ik ben geen fan van "Mike" de Boer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler kieke voor Mieke...- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Pff is dat Mieke of Mike?
Geen porem
quote:
Maar volgende keer een echte bodem(weinig werk) en bak die voor. Gegarandeerd succesquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
Het was dit recept:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=759084
Ik vind het ook raar dat ik dat croissantdeeg moest blindbakken. Het moest daarna nog 35 min. in de oven, en de stukken die boven de vulling uitstaken zijn wat verbrand.
Goed spel. Zeker eenquote:
Nog een alternatief: gewoon niets doen en wachten tot de regen de troep wegspoelt? Kan in dit land nooit lang duren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan stel ik een hoogwerker of een mobiel kraan met hijsbak voor zodat je er van buiten bij kan.
Alternatief, zijn de scharnier bouten ven binnen te verwijderen zodat je het hele raam naar binnen kan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |