Via booking.com of expedia.nl zijn soms ook hotels te boeken die je tot een paar dagen voor aankomst gratis kunt annuleren. Ik reserveer deze wel eens om als ik na het boeken van een vliegticket een ander goedkoper hotel tegenkom de eerste te annuleren. Wel even checken of de kamers met gratis annulering niet duurder zijn dan de andere kamersquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef werkman1 het volgende:
Verder zijn ook vaak de hotels goedkoper dan All in.
Via sites als booking, hotels.nl enz. kan je alle hotels in een bepaald gebied bekijken.
Wanneer je hier selecteert op prijs, kan je voor elk bedrag een hotel vinden
Met een meetlint/rolmaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:23 schreef Internepper het volgende:
Hoe meet ik mijn koffer op, om te zien of hij voldoet aan de handbagage? Is dit inclusief wielen etc en handvat? Of enkel de inhoud?
Oké bedankt. Beetje vervelend misschien, maar is het mogelijk nu nog een koffer van 15 kg bij te kopen? Of op iemand anders zijn naam te zetten? Want we hebben met wat man geboekt alleen één iemand laat het afweten waarop een koffer van 15 kg staat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een meetlint/rolmaat?
En incl. wielen en handvat ja.
Dat kan als je nog niet ingechecked bent sowieso nog voor de normale prijs. Aan de balie dacht ik ook nog maar dan betaal je weer meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:34 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oké bedankt. Beetje vervelend misschien, maar is het mogelijk nu nog een koffer van 15 kg bij te kopen? Of op iemand anders zijn naam te zetten? Want we hebben met wat man geboekt alleen één iemand laat het afweten waarop een koffer van 15 kg staat.
Ja, dat heb ik dus al allemaal nagelezen. Kan alleen niet vinden wat ik exact moet doen wil ik een koffer van 15 kg bijboeken. Als ik het op google intyp geeft hij ook alleen maar forumlinks. Ik dacht ik vraag het hier even anders bel ik ze straks even op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan als je nog niet ingechecked bent sowieso nog voor de normale prijs. Aan de balie dacht ik ook nog maar dan betaal je weer meer.
Moet je even nakijken op hun website.
Dus hoe ik het gebruik: neteller account aanvragen, prepaid kaart (net+) aanvragen, vervolgens als ik een reis wil boeken kijk ik hoe duur het precies is, en dan maak ik dat bedrag afgerond over met iDeal, staat er binnen 10 minuten op en dan betaal ik bij Ryanair daarmee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:44 schreef JohnQnl het volgende:
Tip: als je Neteller (http://www.neteller.com/) gebruikt, kost een prepaid credit card niks, geen aanvraag kosten, geen kosten voor de plastic kaart, geen kosten om geld erop te zetten (iDeal) en geen kosten als je er mee betaald online of bij een winkel, alleen als je pint bij een pinautomaat...
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden#regulations-tableoffeesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:29 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Hoi allemaal,
wil binnenkort vluchten gaan boeken voor een skivakantie (jaja, ben op tijd), maar weet iemand hoe het zit met skispullen? moet je daarvoor extra betalen of mogen die zo mee (zal wel niet, het blijft Ryanair ...)?
Enik neem aan dat in het boekingsproces deze vraag ergens zit (wil nog niet doorklikken, dadelijk zit ik ergens aan vast)?
Damn! Lees ik nou goed dat het gewoon 50 euro enkele reis is! Ze zijn niet goed wijs ... Dan kan ik het beter daar huren ...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden#regulations-tableoffees
Ik moet zeggen dat ik ook voor 100 euro liever m'n eigen spullen meeneem dan ze te huren. En vergeet niet dat de tickets heel goedkoop zijn, bij een andere maatschappij is het wellicht gratis (ook niet overal), maar dan betaal je gewoon meer voor je ticket.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Damn! Lees ik nou goed dat het gewoon 50 euro enkele reis is! Ze zijn niet goed wijs ... Dan kan ik het beter daar huren ...
Dat zou handig uitkomen voor mequote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:50 schreef Thetallguy het volgende:
Maastricht wordt vandaag dus aangekondigd als basis. Spookte al een tijdje rond maar lijkt nu definitief te worden. Zullen ongetwijfeld een paar nieuwe routes naar andere bases bijkomen (Stansted? die ooit al eens geprobeerd is, Nykoping?, Dublin, iets Pools?)
De tickets zijn 100 euro retour ... en daar komt dan nog 100 voor mijn board bij ... maar ja, veel goedkoper zal het niet worden...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook voor 100 euro liever m'n eigen spullen meeneem dan ze te huren. En vergeet niet dat de tickets heel goedkoop zijn, bij een andere maatschappij is het wellicht gratis (ook niet overal), maar dan betaal je gewoon meer voor je ticket.
1 toestel wordt er neergezet op MST. Drie nieuwe bestemmingen:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou handig uitkomen voor meMits ze naar m'n vaste bestemming gaan vliegen..
Inmiddels volop in het nieuwsquote:
Dublin gaat zeker werken, Stansted kan, maar hangt van de frequentie af, als dat geen vroeg en avondvlucht is, dan is de vlucht al gelijk een stuk minder interessant voor veel zakenreizigers die een dag of een 2 dagentrip willen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
1 toestel wordt er neergezet op MST. Drie nieuwe bestemmingen:
Stansted
Dublin
Treviso
Had ik er toch 2 out of 3 goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |