Oh daar heb ik ook nog niet in gezeten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jup! Oude account weer eens uit de mottenballen gehaald
Nog steeds blij met mijn Dal Vrij abo, en nog steeds nooit in een DDZ gezeten... Zie ze wel steeds rijden bij Sloterdijk daarboven, grml.
Ik tussen Maastricht-Eindhoven, Den Haag-Amsterdam en een keer met een testrit (voor in dienst) Haarlem-Leidschendamquote:
Spoorwensdag Expressquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar rijdt het spul toch normaal niet?
oh ja, een DDZ in Kerkrade zelfsquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef greavy het volgende:
[..]
Spoorwensdag Express
Had het hele traject mee kunnen reizen, maar heb voor de club wat foto's onderweg gemaakt.
Dat klinkt echt als één of ander ver afgezonderd Frans dorpje waar 2x per dag een TER-boemeltje (diesel, bouwjaar 1921) stopt om twee scholieren af te zetten. Die daarna doorlopen naar de stal om de koeien te melken.quote:
Ik voel me ineens een vreselijk ouwe lul.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik WENS dat eoa opgepimpte dubbeldekker van 20 jaar oud![]()
![]()
Die had ik nog niet gezien. Mooi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:49 schreef greavy het volgende:
Deze niet, maar nogmaals:
[ link | afbeelding ]
DDZ 7536 als Spoorwensdag Express 2012
Landgraaf
Tsja. Maar nu zijn de winkels dichtquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef b2py het volgende:
Ik kan maar beterme tijd hier verdoen dan voor de buis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |