Bijna. Ik ben er met de Toyota Verso-S gekomen, en door het Raumadal met de Talent vertrokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zag ook Åndalsnes, ben je daar met de Talent met kantelbak gekomen, door het Raumadal?
In het beschaafde Enschede hebben ze ook zo'n karretje-met-lamp !quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:58 schreef Peter het volgende:
In Utrecht staat vaak een verrijdbaar karretje met een blauwe lamp op het perron.
Gaaf! Wij gingen heen en terug met de Renault.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben er met de Toyota Verso-S gekomen, en door het Raumadal met de Talent vertrokken![]()
Da's echt debiel in één ruk.quote:Was een aardige monsterrit trouwens, Åndalsnes - Dombås - Trondheim - Østersund - Bräcke - Boden - Vassijaure. Ging ook niet helemaal zonder slag of stootDat was die rit die eigenlijk tot Narvik had moeten leiden, waarvan ik het laatste stuk tegen SchienenErsatzVerkehr aan liep
Vanwege de eerste staking in 28 jaar
Mooi, kunnen ze dat ook een keer oefenen met een karper.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef James1988 het volgende:
Er staat een V250 stil in de spanningssluis bij Hoofddorp. Feest
Dat valt best heul meequote:
In Hengelo zitten zelfs vaste lampen aan beide kanten van het perron, die bedient werden door de treindienstleiding. Sinds de splitsing van NS en ProRail staan ze er alleen werkloos bij, want ProRail vindt het niet tot hun taak horen om die stopplaatsseinen te bedienen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit een snellere deelnemer achter u![]()
Nee, dat is het Stopplaatssein. In het beschaafde deel van de wereld wordt meestal een lamp gebruikt
In Leeuwarden hebben we er ook nog één. Maar die mag sinds kort niet meer gebruikt worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
In Hengelo zitten zelfs vaste lampen aan beide kanten van het perron, die bedient werden door de treindienstleiding. Sinds de splitsing van NS en ProRail staan ze er alleen werkloos bij, want ProRail vindt het niet tot hun taak horen om die stopplaatsseinen te bedienen...
Vaste blauwe lampen ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
In Hengelo zitten zelfs vaste lampen aan beide kanten van het perron, die bedient werden door de treindienstleiding. Sinds de splitsing van NS en ProRail staan ze er alleen werkloos bij, want ProRail vindt het niet tot hun taak horen om die stopplaatsseinen te bedienen...
Misschien een domme vraag. maar die zijn aan de perronkappen bevestigd of waar?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn er op Hengelo.
Wat wil je ermee? Die dingen zijn echt lomp achterlijk hoerig groot.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat gebeurt er met de oude cta(?) bakken die nu vervangen worden door schermen? Toevallig ergens voor de hobbyist op te kopen?
Ik zou om te beginnen de afmetingen wel willen weten, maar ik zou er wel wat creatieve plekken in mijn huis voor weten. Helemaal als ik het nog werkend kan hackyhackyen ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wil je ermee? Die dingen zijn echt lomp achterlijk hoerig groot.
Hou er rekening mee dat het 2,50m breed zal zijn en 50-60 cm diep. De hoogte hangt af van het aantal regels, 2 regels lijkt me 50 cm, 3 regels 70 cm en 4 regels 90 cm.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zou om te beginnen de afmetingen wel willen weten, maar ik zou er wel wat creatieve plekken in mijn huis voor weten. Helemaal als ik het nog werkend kan hackyhackyen ook.
Laat mij lekker hobbyen joh ;-)quote:Op zondag 17 juni 2012 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het 2,50m breed zal zijn en 50-60 cm diep. De hoogte hangt af van het aantal regels, 2 regels lijkt me 50 cm, 3 regels 70 cm en 4 regels 90 cm.
Die dingen zijn altijd groter dan je denkt.
Even ter verduidelijking, meer dan de helft van het apparaat gaat weg*, en alleen de frontplaat plus de flapjesdingen blijven in mijn plan zegmaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:48 schreef Anno1982 het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar ik hoop dan dat het plafond van beton is en dat je een paar goeie keilbouten gebruikt...
Serieus, zo'n ding wil je niet. Ik kon ooit een dwergsein krijgen, maar na bestudering van zo'n ding in het echt en het bepalen van het gewicht heb ik dat plan maar gelaten voor wat het is.
nouja maximaal de helft want de achterkant (die dingen zijn toch altijd dubbelzijdig?) kan er al in zijn geheel af.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, effectively dus gewoon heel het ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |