Die wind was echt irritant vandaag. Ik had er ook moeite mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:11 schreef tennisster198 het volgende:
Weer ontzettend geprutst vandaag.Was net een tennisles voor me. Zij ramde alles loeihard met spin in de hoeken, ik had niets in te brengen. M'n 2e services werden door de wind meegenomen en vielen buiten het servicevak.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:14 schreef luckass het volgende:
[..]
"Maar in de training sta ik ze wel lekker te raken"
"Ik heb weer een hoop geleerd"
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die wind was echt irritant vandaag. Ik had er ook moeite mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje voor de tip.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:35 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Haha, ik tennis nu 3 jaar en ben ook 17. Maar 2 jaar geleden speelde ik voor het eerst een HE7 toernooi tegen een 6,4 die daarvoor een HE8 en HE7 had gewonnen en ik stond 8,2. Hij voor de wedstrijd helemaal stoer doen (en ik ben nogal slecht in inspelen) en hij dacht makkelijk te winnen.
Sla ik hem er 6-3 6-3 af.
Dus ik zou zeggen niet onderschatten en je eigen spel spelen!
Ikzelf ben nu weer geblesseerd geraakt met hoogspringen op school... Wss een scheurtje in een pees. Gaat het tennissen net lekker mooi ingedeeld met de HD6 en GD5 (met een meisje dat ik leuk vind) en heb ik alles af kunnen zeggen en kan ik 2 maanden niet sporten...
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil graag nog wat sneller worden op de baan. Iemand een idee waarmee ik dat kan trainen? Gewoon hardlopen zal misschien niet werken aangezien dat toch meer duurtraining is ipv explosief.
We deden vroeger altijd van die oefeningen. Maar dan moet je iemand hebben die dat met je wilt doen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil graag nog wat sneller worden op de baan. Iemand een idee waarmee ik dat kan trainen? Gewoon hardlopen zal misschien niet werken aangezien dat toch meer duurtraining is ipv explosief.
Ik voel me vereerd dat we gewoon voor hetzelfde toernooi ingeschreven hebben hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad. Speel er 5 deze zomer en dan ben ik er wel weer klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
ik heb er de tijd voor.quote:
Ik speel er wel een stuk of 8 denk ik. Maar waar ik vorig jaar bijna overal de 6 deed en ook nog dubbelde, doe ik dat dit jaar in de 5 en meestal maar 1 cat per week. Dat scheelt een stuk of 20 wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad. Speel er 5 deze zomer en dan ben ik er wel weer klaar mee.
Want, je wilt wat geile chicks imponeren met jouw tennis-kunsten?quote:Op zondag 24 juni 2012 18:41 schreef tja77 het volgende:
Komende week begint voor mij HET enkel toernooi van het jaar. Dit is het enige toernooi dat ik perse nog een keer wil winnen. De clubkampioenschappen.
Maar gezien de loting, mag ik blij zijn als ik de halve finale haal.
dindag 20.00 uur
donderdag 20.00 uur
vrijdag 20.00 uur
en dan zaterdag halve finale.
Het zal een pittige worden deze keer, zit in de poule met een 4-tje (een hele goede 4 ook nog) en iemand die bijna 4 is.
dat sowieso, al lukt dat niet met mijn pauper tennis...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 07:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want, je wilt wat geile chicks imponeren met jouw tennis-kunsten?
Herkenbaar, tis mij 1 keer overkomen. Dubbelde met een oudere man (65) en ik serveerde behoorlijk hard op zijn hoofd. Hij ging toch maar ff op het bankje zitten. Is zo'n 8 jaar geleden gebeurt, en sindsdien nooit meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Maanvis het volgende:
gisteren bij het pinten (husselen) stond ik met een gast die er niks van kon, geen probleem hoor maar hij serveerde dus met heel veel spin vol op m'n hoofd. toen moest ik wel even stoppen want ik werd echt super duizelig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |