abonnement Unibet Coolblue
pi_112915740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:39 schreef Komakie het volgende:
Klopt. Dat heb ik ook al vaker meegemaakt.
Je maakt de hele week vrij voor het toernooi en dan hoef je de hele week niet en dan ineens 2 keer achter elkaar.
Ik heb inderdaad ook wel geleerd dat je gewoon altijd verhinderingen moet opgeven, ook al heb je ze niet. Dan kan je tenminste je week een beetje inplannen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 15 juni 2012 @ 10:35:25 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112918704
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 08:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad ook wel geleerd dat je gewoon altijd verhinderingen moet opgeven, ook al heb je ze niet. Dan kan je tenminste je week een beetje inplannen...
Ik heb altijd wel 1 of 2 avonden/dagen dat ik niet kan. Maar dan zul je net zien dat ze zeggen dat je te veel verhinderingen hebt |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:42:21 #53
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_112921307
Hele week goed weer, moet ik spelen, is het weer grafweer :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 12:24:25 #54
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_112922915
Ik mag vanavond 2 wedstrijden, om 18.30 uur en 21.00 uur. Maar met dit weer heb ik er weinig zin in eerlijk gezegd.
pi_112925324
Ik kan deze weken telkens pas vanaf acht uur, en kan soms in het weekend ook niet (i.v.m. deeltijdstudie). Maar mocht gewoon meedoen. Het feit dat het toernooi 2 weken duurt helpt daarbij natuurlijk ook wel.

Terwijl ik naar buiten kijk, vraag ik me af of ik binnen of buiten zal spelen vanavond. De banen zullen wel blank staan, gezien alle neerslag die vanochtend al gevallen is.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 13:24:31 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112925387
Ik ben wel benieuwd naar het weer van vandaag. Tot nu toe is het kak. Ik ga vanmiddag golfen (voor het eerst :') ) dus een beetje droog weer is wel fijn.
Daarnaast moet vanavond mijn vriendin spelen dus dan moet het ook wel een beetje droog zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112963221
Gisteravond goed gespeeld, terwijl het helemaal droog, warm en benauwd was. 6-3 6-1 gewonnen. Vanmiddag tweede poulewedstrijd. :)

Toen we achteraf een drankje deden, was er een enorme wolkbreuk en zaten we vanonder de zonneschermen (die ons beschermden tegen de regen) te kijken naar de wedstrijden die in de regen uitgespeeld werden. Wat een verschil in een (half) uurtje tijd. :o
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:35:02 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112987660
Morgen 2de poule wedstrijd spelen die er gelijk voor zou zorgen dat ik met mijn vriendin clubkampioen in de GD5 zou worden.
Tegenstanders hebben verloren van het koppel waar wij van gewonnen hebben, dus mijn vriendin helemaal zenuwachtig :D
We hadden helemaal niet verwacht dat we de eerste wedstrijd zouden winnen, dus nu we dat gedaan hebben (en we dus kans hebben om de poule te winnen) is ze helemaal gestresst :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112990335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:35 schreef Komakie het volgende:
Morgen 2de poule wedstrijd spelen die er gelijk voor zou zorgen dat ik met mijn vriendin clubkampioen in de GD5 zou worden.
Tegenstanders hebben verloren van het koppel waar wij van gewonnen hebben, dus mijn vriendin helemaal zenuwachtig :D
We hadden helemaal niet verwacht dat we de eerste wedstrijd zouden winnen, dus nu we dat gedaan hebben (en we dus kans hebben om de poule te winnen) is ze helemaal gestresst :D
Geweldig leuk! :)

Ik vandaag eindelijk weer eens goed gespeeld. Weet niet presteer altijd minder op ons eigen open toernooi. Misschien ligt de druk daar wat hoger.
Vanmiddag eerste ronde in de GD7. Tegenstanders 8.zoveel, maar spelen heel vaak samen zag ik al op toernooi.nl ook tegen 6jes in de competitie, dus wist niet onderschatten. ;)
Na een vrij simpele eerste set 6-3 liep de 2e set ook er goed. 5-2 voor, oke zijn er bijna.
Tegenstanders begonnen wat vrijer te tennissen hadden zich er ook al een beetje bij neergelegd, maar toch verslapten wij behoorlijk en sukkelden we een beetje in "slaap". :Z
Kwamen terug tot 5-4, dacht nog niks aan de hand breaken we de dame wat we tot daar aan toe elke keer gedaan hadden. Maar lukte niet om een matchpunt af te dwingen. :{
Toen nog discussie bij 5-6* achter over een bal in of uit. M'n maatje kan daar echt niet tegen. Ik zag de service toch een paar centimeters uit maar hun wisten zeker dat die op de lijn was.
Hij wilde een let, ik wilde eerst niet, maar had ook geen zin om trammelant op de baan en als wedstrijdleiding erbij komt wordt er toch een let gespeeld. Uiteindelijk die game ook verloren. 5-7 2e set. :N
Daarna waren we wel echt weer helemaal wakker en speelden we ons eigen spel en liepen al snel uit naar een 5-0 voorsprong om uiteindelijk met 6-1 de set te winnen. :D
Op naar de volgende partij (pas vrijdag... zucht... moet donderdag 2e ronde enkelen) dat worden met een beetje geluk misschien wel 7 partijen in 4 dagen. :o 8)7 :P
Maar wordt nu wel moeilijk tegen de nummer 1 geplaatst die ook in de GD6 hebben ingeschreven en eerste wedstrijd wonnen met 6-1 6-1.
Niks te verliezen denk ik zo. ;)
pi_113011654
Fuck yeah :D Eerste partij in de 4 gewonnen. eerste set 5-2 achter naar 6-5 voor. Nog een setpunt gehad maar niet kunnen breaken. Tiebreak stom begonnen en 6-2 achter, uiteindelijk door gewoon die ballen terug te spelen nog met 9-7 gewonnen. :D Daarna was die mentaal gebroken. Erover heen gewalst met 6-1.

Och wat voelde die eerste set overwinning lekker zeg. *O*
pi_113012500
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef truedestiny het volgende:
Fuck yeah :D Eerste partij in de 4 6 gewonnen verloren. eerste set 5-2 achter naar 6-5 voor. Nog een setpunt gehad maar niet kunnen breaken. Tiebreak stom begonnen en 6-2 achter voor, uiteindelijk door gewoon die ballen terug te spelen nog met 9-7 gewonnen 6-8 verloren. ;( Daarna Ik was die mentaal gebroken. Erover heen gewalst met 6-1.

Och wat voelde die eerste set overwinning lekker zeg. *O*
Voor mij geldt zo ongeveer het omgekeerde. ;(
pi_113012780
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:36 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Voor mij geldt zo ongeveer het omgekeerde. ;(
Haha sorry maar ik moest toch even grinniken. Ik ken dat gevoel natuurlijk ook niet he, ik won. :P
pi_113013751
quote:
9s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:44 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Haha sorry maar ik moest toch even grinniken. Ik ken dat gevoel natuurlijk ook niet he, ik won. :P
Dat mag hoor! Kan het me voorstellen! :P Er is een kans dat ik in de finale tegen dezelfde tegenstander moet spelen, aangezien de beste twee per poule door gaan naar de halve finales. Tijd voor revanche ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 19:33:07 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113014918
Gewoon vandaag met mijn vriendin die GD5 gewonnen van de clubkampioenschappen :D
Was vandaag wel een zware bevalling. We hadden nog 1 set nodig om de poule te winnen.
De eerste set wonnen we met 7-5. Toen waren we dus eigenlijk al kampioen, maar je wilt natuurlijk ook die partij winnen.
2de set ging het helemaal fout. Verloren we met 0-6.
Daarna komen we met 2-5 achter. We winnen de opslag van de vrouw en die van mijn vriendin. Op 4-5 moet de heer serveren. Hij stond anderhalve set super goed te serveren, maar ik had het gevoel dat hij wel eens de fout in kon gaan. Maakt hij een paar fouten en wordt het 5-5.
Winnen we uiteindelijk de set nog met 7-5 ook :D

Ze stonden echt raar te kijken op de vereniging :D
Er was gelijk een dame die met mij wilde mixen die van de week tegen mijn vriendin heeft gespeeld. Iemand die ik verder helemaal niet ken :')
Daarnaast was er weer iemand van een competitieteam daar die ook eens polshoogte kwam nemen waar ik speelde en of ik niet daar wilde komen spelen :')

Binnen een week zijn mijn vriendin en ik een hot item geworden. Ineens kent iedereen ons. Echt geweldig :D
Zegt trouwens natuurlijk ook wat over de vereniging....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_113016387
Gefeliciteerd Komakie! :D

Hoeveel leden telt jullie vereniging eigenlijk? Nu jullie meteen een hot item zijn geworden na een overwinning, vraag ik me dat af.
  zondag 17 juni 2012 @ 23:02:52 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113029340
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef tennisster198 het volgende:
Gefeliciteerd Komakie! :D

Hoeveel leden telt jullie vereniging eigenlijk? Nu jullie meteen een hot item zijn geworden na een overwinning, vraag ik me dat af.
950

Maar we hebben het natuurlijk over een bepaald gezelschap dat toernooien en competitie speelt. Het is niet zo dat er ineens 950 mensen zijn die mij kennen :P

Maar het is wel grappig dat je al 2 jaar op die club komt en er eigenlijk nooit iemand wat tegen je zegt (en niemand je echt kent) en nu je een keer wint iedereen ineens met je praat en met je wil spelen.
Bij mij is het niet zo gek als niemand mij kent, omdat ik ergens anders competitie speel, maar mijn vriendin speelt daar gewoon competitie en nu zijn er ineens mensen die haar aan gaan spreken en met haar willen tennissen enzo. Terwijl ze al anderhalf jaar competitie speelt en dat normaal gesproken nooit gebeurde. :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_113042130
Eigenlijk wel logisch, toch? Niet dat ze nu opeens wat met haar te maken willen hebben, maar wel dat ze nu meer opvalt en bij mensen in het oog springt. Een vereniging van 950 leden is niet klein. Nu speel ik zelf bij een nog veel grotere vereniging en ik moet telkens tegen mensen spelen die ik nog niet kende. Dus wel logisch dat je dan nieuwe contacten opdoet en nieuwe potentiële tennismaatjes ontmoet. Ik vind het leuk!
pi_113042688
Deze week de HD5 gewonnen op toernooi op mn club. Helaas weinig deelnemers, dus als 2e geplaatst koppel meteen halve finale. gasten stonden 4.8/4.9, maar we wonnen eigenlijk eenvoudig met 6-3 6-3. Bij mij lukte echt werkelijk alles. Echt bizar. Mn maatje stond af en toe echt naar mij te kijken van wat ben jij in hemelsnaam aan het doen vandaag. Heerlijk :P
Finale tegen 1e geplaatsten. Ik begon helaas slecht (alles net tegen de netband itt de dag ervoor), maar gelukkig speelde mn maatje goed. 2e set liep een stuk beter en toch eenvoudige 6-4 6-2 overwinning. Sta nu 4.42 in mn dubbel :D
~Si vis amari, ama~
pi_113045860
Goed gedaan! Op naar de 4, FedExpress! :D

Heeft iemand van hier een idee of en waar deze polo als shirt verkrijgbaar is, voor mannen (maat M graag :P).
  maandag 18 juni 2012 @ 12:53:19 #70
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_113046328
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef tennisster198 het volgende:
Goed gedaan! Op naar de 4, FedExpress! :D

Heeft iemand van hier een idee of en waar deze polo als shirt verkrijgbaar is, voor mannen (maat M graag :P).
http://www.tennis-point.n(...)zero-Theme-Polo.html
pi_113046342
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef tennisster198 het volgende:
Goed gedaan! Op naar de 4, FedExpress! :D

Thanks! Zou wel leuk zijn om een keer de 4 te halen :P
~Si vis amari, ama~
pi_113046525
quote:
Bedankt voor het zoeken! :) Ik zoek alleen iets anders: een shirt uit deze lijn, dus zonder kraagje.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:11:59 #73
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_113047002
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef tennisster198 het volgende:

[..]

Bedankt voor het zoeken! :) Ik zoek alleen iets anders: een shirt uit deze lijn, dus zonder kraagje.
Ow sorry, mijn fout, maar bij tennispoint hebben ze wel een hele brede collectie. Als ze hem daar niet hebben, kun je ook kijken op.
www.tennisplanet.nl
www.tennisarena.nl
www.tennisdirect.nl

en op de internationale site van tenniswarehouse.com
  maandag 18 juni 2012 @ 13:15:35 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113047130
www.tennisonly.nl heeft ook wel het nodige...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 juni 2012 @ 13:20:33 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_113047334
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 10:49 schreef tennisster198 het volgende:
Eigenlijk wel logisch, toch? Niet dat ze nu opeens wat met haar te maken willen hebben, maar wel dat ze nu meer opvalt en bij mensen in het oog springt. Een vereniging van 950 leden is niet klein. Nu speel ik zelf bij een nog veel grotere vereniging en ik moet telkens tegen mensen spelen die ik nog niet kende. Dus wel logisch dat je dan nieuwe contacten opdoet en nieuwe potentiële tennismaatjes ontmoet. Ik vind het leuk!
Nou, het gaat er meer om dat veel mensen mijn vriendin wel eens gezien hebben, maar er nooit iemand met haar praatte ofzo. Nu ze ineens zien dat ze best wel een beetje kan tennissen is ze ineens interessant zeg maar...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')