Ah da's jammerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
En die ene woning dicht bij m'n ouders staat wel heel hoog op m'n lijstje
Bij mij zijn die 2 dingen NIET onlosmakelijk verbondenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HW's schuld! Die begon over seks!
Hap hapquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij zijn die 2 dingen NIET onlosmakelijk verbonden.
Baby's smaken ook niet volgens mijquote:
Moeten ze de placenta ook niet opeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef ArTiC het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)s-geboorte-kind.html
vaders hebben het ook zwaar lees ik
Jij doet het met kerels hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef missbehavin het volgende:
Zie je nu CL, ik ben onschuldig, de kerels doen het!
wat wil je doen? met je kunstgebit gooien?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef missbehavin het volgende:
Zie je nu CL, ik ben onschuldig, de kerels doen het!
Heb je de rollator al afgepakt uit veiligheidsoverwegingen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat wil je doen? met je kunstgebit gooien?
Die van mij lult niet de hele tijd over babies hoorquote:
En dan met consumptie in de gezicht pratenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat wil je doen? met je kunstgebit gooien?
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij lult niet de hele tijd over babies hoor
Ik vermijd het onderwerp ook heel zorgvuldig hoor, alleen hier kan hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij lult niet de hele tijd over babies hoor
Oh noes, not the wheels!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je de rollator al afgepakt uit veiligheidsoverwegingen?
Nuhuh! Why??quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanmiddag even bellen waar m´n iPad is gebleven. Na 2,5 maand is dat ding nog steeds niet geleverd. Krijg steeds mailtjes dat ze deze keer echt geleverd zullen worden maar ik vertrouw het niet.
Die heeft hij niet hoorquote:
Handig, kan je nog gewoon elke dag bij je ouders eten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
En die ene woning dicht bij m'n ouders staat wel heel hoog op m'n lijstje
Dat zei ik ook. 'Laat het even weten als de frituurpan aan wordt gezet.'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Handig, kan je nog gewoon elke dag bij je ouders eten.
Hij heeft al aangegeven dat hij dan thuis blijft. Dan maar geen vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet er ook iemand in z'n vreselijk belachelijk pakje rondlopen?
En terecht!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft al aangegeven dat hij dan thuis blijft. Dan maar geen vrijgezellenfeest.
quote:
heb je nou mijn typo gecorrigeerd?quote:
quote:
Auw!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Alu-hoedjes? TRU_babies? Wie doet het met Lavenderr?.
Baby met alu hoedje werpen..quote:
Ik heb er geen verstand van hoor, maar volgens mij worden baby's altijd naakt geboren toch?quote:
Weet jij veel hoe dat gaat met TRU mensen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoor, maar volgens mij worden baby's altijd naakt geboren toch?.
Ja, daar heb je een puntquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet jij veel hoe dat gaat met TRU mensen..
Nee, chatten is geen muziekkanaal voor kleutersquote:
IRC.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, chatten is geen muziekkanaal voor kleuters.
Tieten!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Komop, niet verzaken mensen, beetje doorchatten!.
Bijna!!!quote:
heeft ze grote tieten? n goede kont?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Maandag Offspring, in zo'n beetje het beste gezelschap dat er is.
Mooiste vrouw ter wereld, ooit, klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ze grote tieten? n goede kont?
slim is ze dan niet als ze dan met jou gaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooiste vrouw ter wereld, ooit, klaar.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slim is ze dan niet als ze dan met jou gaat
Weet ik tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t ook zeggen als t niet mocht hoor
maar is t echt wat of daten of?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik toch.
begint er wel op te lijken ja. Maar voorzichtig aan
.
En is het dit keer geen fles bier?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:42 schreef Kluts het volgende:
Ja? Heeft HW eindelijk de liefde van zijn leven gevonden?
Nee joh, juist leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver is het nog LANG niet mensen.
Ik moet ook eigenlijk gewoon mijn bek houden.
Nee, dat is JOUW liefde van je leven Q.quote:
Ik plaag je maar, het is toch haske leuk als het goed uitpakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver is het nog LANG niet mensen.
Ik moet ook eigenlijk gewoon mijn bek houden.
Ja, als we eindelijk Q eens weten te slijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
we kunnen bijna ex-singles-sc oprichten
Dat is 30-6 toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Zeg klutske, ik vermoed dat het meeten voor awake er niet meer in zit he?
Ja, als die eindelijk eens gaat daten met CL.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als we eindelijk Q eens weten te slijten
Ja scrabbelen met die lettersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is 30-6 toch?
Ben bang van niet nee.
[..]
Ja, als die eindelijk eens gaat daten met CL.
Aan het meisje van de slijterij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's te veel de Q op het spek binden ben ik bang..quote:
Tuurlijk, maar meestal jinx ik het als ik het er teveel over hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is JOUW liefde van je leven Q.
[..]
Ik plaag je maar, het is toch haske leuk als het goed uitpakt?
HW, jij weet toch wel beter dan fout bijgeloof.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal jinx ik het als ik het er teveel over heb.
Je kent het wel, onbekenden oppikken ok, maar als je iemand echt leuk vindt etc etc.
Soms ben ik net een mensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW, jij weet toch wel beter dan fout bijgeloof.
Go with the flooooowwww.....
Next step, HW babies met alu hoedjes!quote:
Ja kom op, het is hier geen OUD!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Next step, HW babies met alu hoedjes!
Uiteraard, meteen aan de kotersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Next step, HW babies met alu hoedjes!
Nog niet, kan nooit lang duren met HW zo..quote:
Ik ga alvast een luiertaart in mekaar flansen dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niet, kan nooit lang duren met HW zo..
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga alvast een luiertaart in mekaar flansen dan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
En nu weet ik weer waarom ik normaal dit soort dingen niet vertel hier.
Echte liefde!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is JOUW liefde van je leven Q.
Ik overdrijf hoor, maar ik hou het vaak wel gewoon ff stilquote:
Jij bent al bezet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoor, maar ik hou het vaak wel gewoon ff stil. heb ook nooit zin om later te moeten toegeven dat het niets is geworden ofzo
.
En dan valt het niet mee om je te gedragen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan van het positieve uit. 1 gevolg is blijkbaar dat ik erg zelfverzekerd overkom, ik krijg me een zooi aandacht de laatste weken.
Gebeurt ui-ter-aard vrijwel nooit, maar tochquote:
Nee, ik zat met MissBliss NED-DUI te kijken, en ik werd een beetje versierd door 2 chicks die achter ons zaten, die was de hele tijd aan het etteren dat ik nu niet magquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan valt het niet mee om je te gedragen..
Je weet het maar nooit hè? Just in case.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebeurt ui-ter-aard vrijwel nooit, maar toch.
Volgende keer geen babysitter meer mee dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zat met MissBliss NED-DUI te kijken, en ik werd een beetje versierd door 2 chicks die achter ons zaten, die was de hele tijd aan het etteren dat ik nu niet mag.
Altijd een plan-B natuurlijkquote:
Ach, ik kan het daar sowieso niet doen, ze kennen "d'r" daarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgende keer geen babysitter meer mee dus.
Door een kale nerd uit Utrecht... ring a bell?quote:
Klinkt plausibel zatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Door een kale nerd uit Utrecht... ring a bell?Enkel substituut voor jou, kon niet meer wachten hoor
Wel hequote:
I know!quote:
Ons kent ons, kliekjes, inteelt, Singles has it allquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |