Mooiste vrouw ter wereld, ooit, klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ze grote tieten? n goede kont?
slim is ze dan niet als ze dan met jou gaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooiste vrouw ter wereld, ooit, klaar.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slim is ze dan niet als ze dan met jou gaat
Weet ik tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zou t ook zeggen als t niet mocht hoor
maar is t echt wat of daten of?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik toch.
begint er wel op te lijken ja. Maar voorzichtig aan
.
En is het dit keer geen fles bier?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:42 schreef Kluts het volgende:
Ja? Heeft HW eindelijk de liefde van zijn leven gevonden?
Nee joh, juist leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver is het nog LANG niet mensen.
Ik moet ook eigenlijk gewoon mijn bek houden.
Nee, dat is JOUW liefde van je leven Q.quote:
Ik plaag je maar, het is toch haske leuk als het goed uitpakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Zo ver is het nog LANG niet mensen.
Ik moet ook eigenlijk gewoon mijn bek houden.
Ja, als we eindelijk Q eens weten te slijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
we kunnen bijna ex-singles-sc oprichten
Dat is 30-6 toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
Zeg klutske, ik vermoed dat het meeten voor awake er niet meer in zit he?
Ja, als die eindelijk eens gaat daten met CL.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als we eindelijk Q eens weten te slijten
Ja scrabbelen met die lettersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is 30-6 toch?
Ben bang van niet nee.
[..]
Ja, als die eindelijk eens gaat daten met CL.
Aan het meisje van de slijterij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als we eindelijk Q eens weten te slijten
Da's te veel de Q op het spek binden ben ik bang..quote:
Tuurlijk, maar meestal jinx ik het als ik het er teveel over hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is JOUW liefde van je leven Q.
[..]
Ik plaag je maar, het is toch haske leuk als het goed uitpakt?
HW, jij weet toch wel beter dan fout bijgeloof.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal jinx ik het als ik het er teveel over heb.
Je kent het wel, onbekenden oppikken ok, maar als je iemand echt leuk vindt etc etc.
Soms ben ik net een mensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW, jij weet toch wel beter dan fout bijgeloof.
Go with the flooooowwww.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |