Gast, dat was toch gewoon grappig om te zien. Laat ze.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:28 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Manman, met die corpsballen die dan uitstapten de halte voor de Dom, om de dom heenrenden en bij de Zadelstraat weer instapten. Sneue lui.
Er is geen grap. Het is gewoon een traditie gebaseerd op een (verzonnen) verhaal. Boeiend. Ik kan dat soort tradities wel waarderen. Doen niemand kwaad.quote:
Lijn 2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef s0k het volgende:
Mooie is dat het daar ook helemaal niet over gaat. Het is eerder als grap begonnen, dat al decennia wordt doorgetrokken. En de rest hapt er zo lekker op. Was vroeger wel leuk om te zien met Lijntje 2.
Probeer de Body Talk eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef marckvandijk het volgende:
Ik woon ook alweer een aantal maand in Utrecht en vind het leuk om eens wat meer Utrechtenaren te ontmoeten!
Ja, dat verhaal ken ik, maar dat is helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:31 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Een lid van studentenclub X zou van de Dom afgesprogen zijn of iets van de Dom hebben afgegooid. Deze persoon of voorwerp zou bovenop lid van studentenclub Y terecht zijn gekomen waardoor deze de dood vond. Sindsdien mogen leden van clubje Y niet meer onder de Dom door.
Café Kalff al geprobeerd?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef marckvandijk het volgende:
Plaatsgenoten. Ik woon ook alweer een aantal maand in Utrecht en vind het leuk om eens wat meer Utrechtenaren te ontmoeten! Wellicht zal ik hier wel eens te vinden zijn vanaf nu
Om te beginnen zou ik dan het woord 'Utrechtenaren' niet meer bezigen en in plaats daarvan 'Utrechters' zeggen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:15 schreef marckvandijk het volgende:
Plaatsgenoten. Ik woon ook alweer een aantal maand in Utrecht en vind het leuk om eens wat meer Utrechtenaren te ontmoeten! Wellicht zal ik hier wel eens te vinden zijn vanaf nu
Jij verpest mijn lol weer, ik wilde net nog de PANN feesten in Tivoli aanraden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Om te beginnen zou ik dan het woord 'Utrechtenaren' niet meer bezigen en in plaats daarvan 'Utrechters' zeggen.
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:45 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Om te beginnen zou ik dan het woord 'Utrechtenaren' niet meer bezigen en in plaats daarvan 'Utrechters' zeggen.
Lijn 2quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijn 2![]()
Liever een kwartier op de bus wachten dan tien minuten lopen
wut? ik dacht dat jij bier aan het drinken was op 't ledig erf...quote:
Hoi Marck,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:49 schreef marckvandijk het volgende:
Haha, ja leuke kroeg. Niet helemaal wat ik zoek. En Utrechters natuurlijk...
Idd! Er uit met dit figuur! Pek ende veren!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad zeg..
Dat hoor je te weten voor je de stad in komt.
Dat aanbod geldt nog steeds voor alle lekkere wijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jammer dat je geen lekker wijf bent, anders had Q je Utrecht wel willen laten zien.
Het had wel iets speciaals jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijn 2![]()
![]()
![]()
Er zijn gewoon mensen die me niet willen geloven dat dat ding ooit in twee richtingen reed en dat ie dwars door de Servetstraat en Zadelstraat ging + over die brug tussen deze straten.
Ik ben ff thuis aan het preloaden, over een uurtje richting de stad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wut? ik dacht dat jij bier aan het drinken was op 't ledig erf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |