abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115022984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef Radobe het volgende:

[..]

ik geef ze groot gelijk, al wil ik eigenlijk helemaal niet weg uit deze wijk.
Eigenlijk helemaal niets mis met die wijk, mijn broer woont er nog (oude huis van mijn ouders) maar dat is wel in het goede deel en daar is het prima toeven hoor, nergens last van.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115063405
Zo, weer een lantaarnpaal minder in de straat. Vakkundig platgereden door de buurvrouw. :')
pi_115063523
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef swollywood het volgende:
Zo, weer een lantaarnpaal minder in de straat. Vakkundig platgereden door de buurvrouw. :')
De rest had ze al te pakken gehad? :+
Optimist tot in de kist
pi_115063698
---

[ Bericht 30% gewijzigd door Gulmez op 03-08-2012 19:58:36 ]
pi_115113816
Een goede avond!

Ik heb een vraag aan de Zwollenaren! :)
Ik sta zo'n 4 jaar ingeschreven bij de woningzoeker, en sinds ze van ''systeem'' gewisseld zijn heb ik ook extra punten (jaren) gekregen.. Ik sta bij vrijwel alle woningen op ''1 van de 60'' reageerders! :)

Nu heb ik op weblog Zwolle gelezen dat ze volgende week 30 nieuwe woningen in de verhuur gooien van de nieuwe toekomstige wijk ''vogelbuurt'' in de Kamperpoort.
Deze woningen komen op het nu nog braakliggende trein voor de wehkamp, het betreffen eensgezinswoningen.
Je krijgt zegmaar vanaf de stadsgracht, eerst het verlengde van het toekomstige centrum (horeca, mega bioscoop, parkeergarage, t katwolderplein') en erachter van dat plein tot aan de wehkamp komen rijtjeswoningen..

Ik wil me graag inschrijven voor deze woningen, zodra ze op woningzoeker te voorschijn komen over enkele weken, echter... Woon je daar wel rustig? Straks wel, maar als eind 2016 de bios+horeca af is, dan krijg je zeker ook van die luidruchtige types langs je deur? :P

En is het inbraak gevoellig daar?
Je zit straks wel tussen de bioscoop en de snelweg in..
Het lijkt me niks om overlast te krijgen, of een paar keer per jaar een inbraak..

En het jammere is ook, in een bestaande wijk kan je kijken.. hoe de buurt is, of je buren normaal zijn... Maar bij een toekomstige wijk, waar je je voor inschijft, en die pas een jaar later af is, kan je niet eerst kijken wat voor publiek er in komt..

Ik ben er nog niet over uit, want rust en veiligheid vind ik ook wel erg belangrijk, echter zit je wel dicht bij het centrum, en in een gloednieuwe woning! :)
pi_115129359
Ik heb me ook vier jaar geleden ingeschreven.... maar ik sta toch echt nog in de 30.... Niet eerlijk.

Maar om je vraag te beantwoorden, geen idee.
Lijkt me ook leuk om daar te wonen, behalve dus dat ze ook nog later die horeca en bios gaan bouwen,... daar heb je dan vast ook last van.
Inbraak en dergelijke gebeurt overal wel eens.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:04:09 #132
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_115140833
Waarom heb je je post weggehaald waarin je vertelt over hoe je bent geflitst omdat een vrouwpersoon haar hand je op je been had Gulmuz? Ik wilde er nog op reageren en zeggen dat je echt een enorm trieste zak bent.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_115140880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:14 schreef trovey het volgende:

[..]

De rest had ze al te pakken gehad? :+
Er staan stonden maar 2 palen in de straat dus ze zit al op 50%.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Gulmez het volgende:
---
Waarom heb je je post gewist van: "ik ben geflitst op de zwartewaterallee omdat er een chickie aan me zat, waardoor ik niet meer op de teller let, maar ik heb een dikke bak en deed net alsof ik genoeg geld heb om boetes te betalen!" :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:08:16 #134
44649 beelz
pi_115140955
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef swollywood het volgende:

Waarom heb je je post gewist van: "ik ben geflitst op de zwartewaterallee omdat er een chickie aan me zat, waardoor ik niet meer op de teller let, maar ik heb een dikke bak en deed net alsof ik genoeg geld heb om boetes te betalen!" :')
GMTA :)
Besef Regulier!
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:09:52 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_115141004
quote:

[..]

:')
Optimist tot in de kist
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:11:27 #136
44649 beelz
pi_115141056
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb me ook vier jaar geleden ingeschreven.... maar ik sta toch echt nog in de 30.... Niet eerlijk.
Zelfde hier, zal wel zijn omdat hij een kleurtje heeft, kleurtjesmensen worden altijd voorgetrokken. :')
Besef Regulier!
pi_115141893
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef beelz het volgende:

[..]

Zelfde hier, zal wel zijn omdat hij een kleurtje heeft, kleurtjesmensen worden altijd voorgetrokken. :')
nog is gekeken en sta 5 jaar ingeschreven maar wss krijgen bekrompen boeren idd geen voorrang om zo te stimuleren dat ze buiten zwolle tussen de boeren waar ze thuis horen gaan wonen wel goed beleid van deltawonen man misschien ken je wel in lemelerveld een plekje krijgen.
pi_115141990
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef beelz het volgende:
Waarom heb je je post weggehaald waarin je vertelt over hoe je bent geflitst omdat een vrouwpersoon haar hand je op je been had Gulmuz? Ik wilde er nog op reageren en zeggen dat je echt een enorm trieste zak bent.
omdat het niet zo relevant is om hier te vertellen denk?
pi_115142051
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:08 schreef beelz het volgende:

[..]

GMTA :)
en ik heb temminste een zwolse chickie daar moet jij nog maar is aan komen. mss x in zaaldijk uitgaan, daar lopen genoeg types als jou rond _O-
pi_115142224
quote:

[..]

[..]

trouwens ik heb wel is vaker bekeuringen op deze weg gekregen omdat ik gewoon nooit oplet hoe hard ik rijd 50 is echt langzaam op die weg, maar nu heb ik altijd gewoon m'n tomtom aan die bij elke camera een geluidsignaal geeft dus probleem opgelost *)
pi_115142246
Punten en komma's, gebruik ze.
pi_115142285
Heu de meubels waren binnen :P Word ooit nog wel wat.
pi_115142544
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Kun je je beter bedenken voordat je een heel verhaal typt, scheelt je een boel werk. :O

quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Gulmez het volgende:

[..]

trouwens ik heb wel is vaker bekeuringen op deze weg gekregen omdat ik gewoon nooit oplet hoe hard ik rijd 50 is echt langzaam op die weg, maar nu heb ik altijd gewoon m'n tomtom aan die bij elke camera een geluidsignaal geeft dus probleem opgelost *)
Gewoon op je snelheidsmeter is een stuk minder werk dan elke keer als je in de auto stapt die zuignap op je raam te plakken. :')
pi_115142651
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef swollywood het volgende:

[..]

Kun je je beter bedenken voordat je een heel verhaal typt, scheelt je een boel werk. :O

[..]

Gewoon op je snelheidsmeter is een stuk minder werk dan elke keer als je in de auto stapt die zuignap op je raam te plakken. :')
eyo ja man Heb jij ook dat ie steeds van het raam af valt?
Dat is echt irritant, maar ik weet dat beter opletten het beste is, alleen 3 keer gaat het goed, en daarna zit ik in de supermarkt en moet ik me steeds afvragen of ik nu niet te hard heb gereden, omdat ik niet meer weet dan of ik er op had gelet..Heb tot nu toe 3/4 bekeuringen gehad op die weg. valt wel mee voor de tijd wat ik er woon, maar voor de zekerheid staat ook mobiele controles op van flitservice dus sowieso wel handig! :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:55:44 #145
44649 beelz
pi_115142689
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Gulmez het volgende:

[..]

en ik heb temminste een zwolse chickie daar moet jij nog maar is aan komen. mss x in zaaldijk uitgaan, daar lopen genoeg types als jou rond _O-
En wat betaal je haar per uur? :')
Er er lopen nergens mensen zoals ik rond, dat is verboden bij wet, 2 mensen zoals ik betekent het einde van het universum. En nou terug naar de woestijn waar je vandaan komt.
Besef Regulier!
pi_115142747
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:55 schreef beelz het volgende:

[..]

En wat betaal je haar per uur? :')
Er er lopen nergens mensen zoals ik rond, dat is verboden bij wet, 2 mensen zoals ik betekent het einde van het universum. En nou terug naar de woestijn waar je vandaan komt.
Ben geboren in leidschendam en getogen in Den haag, mijn ouders komen uit een turks stadje waar geen woestijnen zijn meneer beelzje
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:58:41 #147
44649 beelz
pi_115142826
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zoals 99% van je niets toevoegende posts? Edit dan gewoon alles weg en stop met posten.
Besef Regulier!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:02:44 #148
44649 beelz
pi_115142996
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ben geboren in leidschendam en getogen in Den haag, mijn ouders komen uit een turks stadje waar geen woestijnen zijn meneer beelzje
Vroeg ik ergens om je levensverhaal?
Besef Regulier!
pi_115143148
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef beelz het volgende:

[..]

Vroeg ik ergens om je levensverhaal?
jij zegt ga naar je woestijn dit dat dus zeg ik tegen je dat ik hier geboren ben sjappie snapje en nog iets ik sta best hoog qua waardering in de straten van zwolle vragen maar in holtenbroek of aalanden naar Fatih ook als ik gewoon in me audi ziet ze herkennen me zo, maakt niet uit waar ik in zwolle kom dus ik denk dat ik meer hier ben, dan jij beelzje dus niet fokken
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:08:08 #150
44649 beelz
pi_115143204
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:06 schreef Gulmez het volgende:

[..]

jij zegt ga naar je woestijn dit dat dus zeg ik tegen je dat ik hier geboren ben sjappie snapje en nog iets ik sta best hoog qua waardering in de straten van zwolle vragen maar in holtenbroek of aalanden naar Fatih ook als ik gewoon in me audi ziet ze herkennen me zo, maakt niet uit waar ik in zwolle kom dus ik denk dat ik meer hier ben, dan jij beelzje dus niet fokken
:') Zo enorm veel faal in deze post. :')
Besef Regulier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')