Eigenlijk helemaal niets mis met die wijk, mijn broer woont er nog (oude huis van mijn ouders) maar dat is wel in het goede deel en daar is het prima toeven hoor, nergens last van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef Radobe het volgende:
[..]
ik geef ze groot gelijk, al wil ik eigenlijk helemaal niet weg uit deze wijk.
De rest had ze al te pakken gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:11 schreef swollywood het volgende:
Zo, weer een lantaarnpaal minder in de straat. Vakkundig platgereden door de buurvrouw.
Er staan stonden maar 2 palen in de straat dus ze zit al op 50%.quote:
Waarom heb je je post gewist van: "ik ben geflitst op de zwartewaterallee omdat er een chickie aan me zat, waardoor ik niet meer op de teller let, maar ik heb een dikke bak en deed net alsof ik genoeg geld heb om boetes te betalen!"quote:
GMTAquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef swollywood het volgende:
Waarom heb je je post gewist van: "ik ben geflitst op de zwartewaterallee omdat er een chickie aan me zat, waardoor ik niet meer op de teller let, maar ik heb een dikke bak en deed net alsof ik genoeg geld heb om boetes te betalen!"
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er staan stonden maar 2 palen in de straat dus ze zit al op 50%.
Zelfde hier, zal wel zijn omdat hij een kleurtje heeft, kleurtjesmensen worden altijd voorgetrokken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:40 schreef Kekaa het volgende:
Ik heb me ook vier jaar geleden ingeschreven.... maar ik sta toch echt nog in de 30.... Niet eerlijk.
nog is gekeken en sta 5 jaar ingeschreven maar wss krijgen bekrompen boeren idd geen voorrang om zo te stimuleren dat ze buiten zwolle tussen de boeren waar ze thuis horen gaan wonen wel goed beleid van deltawonen man misschien ken je wel in lemelerveld een plekje krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Zelfde hier, zal wel zijn omdat hij een kleurtje heeft, kleurtjesmensen worden altijd voorgetrokken.
omdat het niet zo relevant is om hier te vertellen denk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:04 schreef beelz het volgende:
Waarom heb je je post weggehaald waarin je vertelt over hoe je bent geflitst omdat een vrouwpersoon haar hand je op je been had Gulmuz? Ik wilde er nog op reageren en zeggen dat je echt een enorm trieste zak bent.
en ik heb temminste een zwolse chickie daar moet jij nog maar is aan komen. mss x in zaaldijk uitgaan, daar lopen genoeg types als jou rondquote:
trouwens ik heb wel is vaker bekeuringen op deze weg gekregen omdat ik gewoon nooit oplet hoe hard ik rijd 50 is echt langzaam op die weg, maar nu heb ik altijd gewoon m'n tomtom aan die bij elke camera een geluidsignaal geeft dus probleem opgelostquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er staan stonden maar 2 palen in de straat dus ze zit al op 50%.
[..]
Waarom heb je je post gewist van: "ik ben geflitst op de zwartewaterallee omdat er een chickie aan me zat, waardoor ik niet meer op de teller let, maar ik heb een dikke bak en deed net alsof ik genoeg geld heb om boetes te betalen!"
Kun je je beter bedenken voordat je een heel verhaal typt, scheelt je een boel werk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
omdat het niet zo relevant is om hier te vertellen denk?
Gewoon op je snelheidsmeter is een stuk minder werk dan elke keer als je in de auto stapt die zuignap op je raam te plakken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
trouwens ik heb wel is vaker bekeuringen op deze weg gekregen omdat ik gewoon nooit oplet hoe hard ik rijd 50 is echt langzaam op die weg, maar nu heb ik altijd gewoon m'n tomtom aan die bij elke camera een geluidsignaal geeft dus probleem opgelost
eyo ja man Heb jij ook dat ie steeds van het raam af valt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:51 schreef swollywood het volgende:
[..]
Kun je je beter bedenken voordat je een heel verhaal typt, scheelt je een boel werk.
[..]
Gewoon op je snelheidsmeter is een stuk minder werk dan elke keer als je in de auto stapt die zuignap op je raam te plakken.
En wat betaal je haar per uur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
en ik heb temminste een zwolse chickie daar moet jij nog maar is aan komen. mss x in zaaldijk uitgaan, daar lopen genoeg types als jou rond
Ben geboren in leidschendam en getogen in Den haag, mijn ouders komen uit een turks stadje waar geen woestijnen zijn meneer beelzjequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:55 schreef beelz het volgende:
[..]
En wat betaal je haar per uur?
Er er lopen nergens mensen zoals ik rond, dat is verboden bij wet, 2 mensen zoals ik betekent het einde van het universum. En nou terug naar de woestijn waar je vandaan komt.
Zoals 99% van je niets toevoegende posts? Edit dan gewoon alles weg en stop met posten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
omdat het niet zo relevant is om hier te vertellen denk?
Vroeg ik ergens om je levensverhaal?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ben geboren in leidschendam en getogen in Den haag, mijn ouders komen uit een turks stadje waar geen woestijnen zijn meneer beelzje
jij zegt ga naar je woestijn dit dat dus zeg ik tegen je dat ik hier geboren ben sjappie snapje en nog iets ik sta best hoog qua waardering in de straten van zwolle vragen maar in holtenbroek of aalanden naar Fatih ook als ik gewoon in me audi ziet ze herkennen me zo, maakt niet uit waar ik in zwolle kom dus ik denk dat ik meer hier ben, dan jij beelzje dus niet fokkenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij zegt ga naar je woestijn dit dat dus zeg ik tegen je dat ik hier geboren ben sjappie snapje en nog iets ik sta best hoog qua waardering in de straten van zwolle vragen maar in holtenbroek of aalanden naar Fatih ook als ik gewoon in me audi ziet ze herkennen me zo, maakt niet uit waar ik in zwolle kom dus ik denk dat ik meer hier ben, dan jij beelzje dus niet fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |