En een grappig rietje?quote:
als je niet vandaag komt haal ik speciaal voor jou een grappig rietjequote:
Grappig rietje halen dus, ik ga vandaag de deur niet uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je niet vandaag komt haal ik speciaal voor jou een grappig rietje
Tuurlijk kom ik wel echt, ik kan geen nee zeggen tegen ranja met ijsklontjes en een grappig rietje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet je wel echt komen anders zit ik SIP met mm grappige rietje alleen en lacht jjh me uit
dan haal ik grappige rietjes en paraplutjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik wel echt, ik kan geen nee zeggen tegen ranja met ijsklontjes en een grappig rietje.
Awesomequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan haal ik grappige rietjes en paraplutjes
computers moeten het gewoon altijd doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
Zit je een paar dagen te klungelen met je computers mis je van alles in dit topic....Zwolle streng gelovig.
Nee, geklungel met computers is nog niet afgelopen maar werk hard om het op te lossen....als ik tenminste op het internet kan komen die dag.
moet je ff gulmez vragenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef amenth het volgende:
ik bnen binnekort ff in zwolle heb je goeie coffeshops daar
Mensen geloven in mij, ik ben een rockgod. Zwolle is wel gelovig dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:17 schreef trovey het volgende:
Zit je een paar dagen te klungelen met je computers mis je van alles in dit topic....Zwolle streng gelovig.
Nee, geklungel met computers is nog niet afgelopen maar werk hard om het op te lossen....als ik tenminste op het internet kan komen die dag.
Ja, de Tulp, t Binnenhof, Sky, Dino's....quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef amenth het volgende:
ik bnen binnekort ff in zwolle heb je goeie coffeshops daar
Zou wel moeten maar ja noodgedwongen moet ik het met oudere meuk doen (werkt overigens prima voor de dingen die ik doe hoor dus geen klachten daar). Nadeel kan wel zijn dat de boel af en toe stottert zoals blijven hangen in opstartscherm van computer en zo door de leeftijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
computers moeten het gewoon altijd doen
Wat een verhaal; daar snap ik niks van...quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou wel moeten maar ja noodgedwongen moet ik het met oudere meuk doen (werkt overigens prima voor de dingen die ik doe hoor dus geen klachten daar). Nadeel kan wel zijn dat de boel af en toe stottert zoals blijven hangen in opstartscherm van computer en zo door de leeftijd.
Koop je vanmiddag "nieuwen" bij de Kringloop heeft eentje hetzelfde probleemdus die moet terug en de andere heeft geen licentiesticker (maar volgens Kringloop wel legale installatie) dus morgen maar even bellen wat nu te doen, overigens werk ik nu op degene zonder sticker (pentium 4 met 1 gb(of GB of Gb of gB
) ram) dus ik kan me wel melden. Oh ja, ook nog een computer staan die na herinstallatie van XP prof niet meer op het internet gaat (had dat probleem niet eerder met herinstallaties van XP home op andere computer) maar ik heb begrepen dat dat met drivers te maken heeft dus op te lossen is maar dan heb je wel internet weer nodig
....je hebt gewoon niet genoeg aan 1 computer, daarom switch ertussen en schakelen maar
...moet uiteraard tenminste eentje het wel doen, nu had ik pech met beide of met 4 inmiddels.
Enfin Kringloop Zwolle Zuid en ICT computers (ook dus Kringloop) hebben weer wat te doen, je moet ze toch bezig houden.
Overigens zijn ze bij Kringloop Zuid absolute noobs qua computers want ik dacht dat ik al niet zoveel wist...ik praatte hem compleet plat met mijn kennis.
![]()
gebruik eens alinias dit is toch niet te lezen manquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou wel moeten maar ja noodgedwongen moet ik het met oudere meuk doen (werkt overigens prima voor de dingen die ik doe hoor dus geen klachten daar). Nadeel kan wel zijn dat de boel af en toe stottert zoals blijven hangen in opstartscherm van computer en zo door de leeftijd.
Koop je vanmiddag "nieuwen" bij de Kringloop heeft eentje hetzelfde probleemdus die moet terug en de andere heeft geen licentiesticker (maar volgens Kringloop wel legale installatie) dus morgen maar even bellen wat nu te doen, overigens werk ik nu op degene zonder sticker (pentium 4 met 1 gb(of GB of Gb of gB
) ram) dus ik kan me wel melden. Oh ja, ook nog een computer staan die na herinstallatie van XP prof niet meer op het internet gaat (had dat probleem niet eerder met herinstallaties van XP home op andere computer) maar ik heb begrepen dat dat met drivers te maken heeft dus op te lossen is maar dan heb je wel internet weer nodig
....je hebt gewoon niet genoeg aan 1 computer, daarom switch ertussen en schakelen maar
...moet uiteraard tenminste eentje het wel doen, nu had ik pech met beide of met 4 inmiddels.
Enfin Kringloop Zwolle Zuid en ICT computers (ook dus Kringloop) hebben weer wat te doen, je moet ze toch bezig houden.
Overigens zijn ze bij Kringloop Zuid absolute noobs qua computers want ik dacht dat ik al niet zoveel wist...ik praatte hem compleet plat met mijn kennis.
![]()
waar en hoe hoor jij datquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stbabylon ik hoor net dat als jij niet verhuist bent, en ik op het balkon ga staan, ik met veel moeite in je achtertuin Kan spugen
Nog maar eens lezen dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef Descendent het volgende:
[..]
Wat een verhaal; daar snap ik niks van...
Wie weet ligt het gewoon aan jou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef amenth het volgende:
[..]
gebruik eens alinias dit is toch niet te lezen man
jjhquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
waar en hoe hoor jij dat(mag ook via pm)
Ik ben voor!quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Mazou het volgende:
Gaan we een Zwolle meet doen met ranja en ijsklontjes en leuke rietjes?Hoe kneuterig
em parapluutjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Mazou het volgende:
Gaan we een Zwolle meet doen met ranja en ijsklontjes en leuke rietjes?Hoe kneuterig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |