Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Wie was dat, Von Bergen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:05 schreef vandermar het volgende:
Zozo, een non rare zilver die 1300 waard is in een 400c pack.
Nee, Mancienne van HSV, of tenminste op UDB staat 1300+quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie was dat, Von Bergen?
Mijn duurste non-rare silver speler was een Bamba die ik voor 3.5k verkocht. Wel had ik 2x een Kaizer Chiefs home kit die ik voor meer verkocht en nog wat andere kits/badges
Ik volg de tour eigenlijk nooit. Een hele wedstrijd kijken is echt super saaiquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef detennismaster het volgende:
De tour wordt dit jaar echt kut!
Geen Andy Schleck, geen Contador.
Dat is als een Grandslam zonder Federer, Nadal en Djokovic.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik volg de tour eigenlijk nooit. Een hele wedstrijd kijken is echt super saai. Alleen de ontknoping is leuk om te zien. Af en toe dan.
De Tour is sowieso kut, slechtste parcours aller tijden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef detennismaster het volgende:
De tour wordt dit jaar echt kut!
Geen Andy Schleck, geen Contador.
Dat is als een Grandslam zonder Federer, Nadal en Djokovic.
Dit. Ik kijk de Bergetappes en de laatste 20K van vlakke etappes.quote:
Het parcours is dit jaar idd ook heel erg triest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Tour is sowieso kut, slechtste parcours aller tijden.
En die op de fiets dodelijk saaie en naast de fiets arrogante teringhond van een Wiggins gaat waarschijnlijk winnen. Ik ga zowaar nog voor Evans supporteren.
Alleen bergetappes zijn om aan te zien. Van de rest weet je de ontknoping al. Massasprint -> cavendish volgens mijquote:
Ik betrap mezelf erop dat ik het tegen hem al gauw veel te mooi wil doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
Ik zou Lindgren. best willen zien spelen tegen GJE.
Sowieso, Cavendishquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen bergetappes zijn om aan te zien. Van de rest weet je de ontknoping al. Massasprint -> cavendish volgens mij
Tenzij gold.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op zich wel jammer dat er geen TOTW is, nu is er bijna geen reden om gold packs te kopen op de iMOTM na. Maar ik las dat iemand dacht dat er misschien een IF Azevedo zou komen, ik weet niet hoe hij speelde maar als er 1 zou komen zou die wel heel duur worden
Hij had gescoord en een rode kaart gekregen in een wedstrijd die ze met 3-2 verloren.. dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op zich wel jammer dat er geen TOTW is, nu is er bijna geen reden om gold packs te kopen op de iMOTM na. Maar ik las dat iemand dacht dat er misschien een IF Azevedo zou komen, ik weet niet hoe hij speelde maar als er 1 zou komen zou die wel heel duur worden
Eindelijk plaats voor Huntelaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
Geen plaats voor Afellay in basis Oranje tegen Duitsers!
<100k gok ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
een gouden azevedo gaat ook fucking duur worden hoor
Misschien 30k ofzo.. een zilveren zou tonnen gaan kosten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
een gouden azevedo gaat ook fucking duur worden hoor
moet hij wel van Bommel eruit halen, anders is het weer om te janken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
Geen plaats voor Afellay in basis Oranje tegen Duitsers!
een LB met 5* skills gaat 30k kosten? Hij zal sowieso niet goud worden, maar denk naquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien 30k ofzo.. een zilveren zou tonnen gaan kosten.
Van Bommel heeft 1 wedstrijd minder gespeeld... Snap dat gezeik niet. Vind het prima om hem eruit te halen, 1 controleur is genoeg, maar er mag wel minder gehaat worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet hij wel van Bommel eruit halen, anders is het weer om te janken.
Welnee, niemand gaat idiote bedragen neertellen daarvoor (ja, tenzij hij verdedigend echt heel sterk zou worden).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
een LB met 5* skills gaat 30k kosten? Hij zal sowieso niet goud worden, maar denk na. Die krijgt een pricefix voor zijn leven.
Hij heeft veel pace hè. Die kan echt wel duurder worden dan 30k. Een van de weinige goede Braziliaanse linksbacks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welnee, niemand gaat idiote bedragen neertellen daarvoor (ja, tenzij hij verdedigend echt heel sterk zou worden).
Die 5* skills zeggen 95% van het FIFA publiek niet zo veel.
van Bommel is slecht man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van Bommel heeft 1 wedstrijd minder gespeeld... Snap dat gezeik niet. Vind het prima om hem eruit te halen, 1 controleur is genoeg, maar er mag wel minder gehaat worden.
Jullie haten opeens omdat hij bij PSV speelt nuquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
Van Bommel is fucking slecht, ik kan niet wachten op volgend seizoen dat Clasie hem 3x in de rondte tikt.
Kijk naar Carlos Vela, die is ook 55k.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Enige reden waarom hij extreem duur zou worden is omdat er weinig pakjes geopend worden en hij dus erg zeldzaam zou worden.
Lage golds zijn nooit veel waard, ja als hij 82-rated wordt met 90+ pace en degelijke defending dan wordt het een ander verhaal. Maar goed, hij komt toch niet en als hij zou komen was het toch een silver geworden.
van Bommel voegt niks meer toe. Paar jaar geleden wel toen die nog met de punt naar voren speelde. Hij staat er nu alleen maar in omdat het de schoonzoon van Bert is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jullie haten opeens omdat hij bij PSV speelt nu![]()
Jammerlijk. Maar hij wordt vast dol getikt in Nederland ja, nadat hij jaren bij AC Milan heeft gespeeld.
Ja ja, hij is aan het afbouwen, dit dat. Hij speelt nog steeds goed
Jaaaaarenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
nadat hij jaren bij AC Milan heeft gespeeld.
Die was in het begin ook 15kquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk naar Carlos Vela, die is ook 55k.
Het ging over van Bommel, niet over Nigel de Jong.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb hem altijd al een arrogante kwal gevonden. Hij heeft keer op keer voordeel, omdat hij van die kut overtredingen maakt. Echt voetballen kan die niet.
Was eerst 20k. Die IF's worden na een tijd altijd weer duurder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het ook over van bommel. Hij maakt toch continu lichte overtredingen om een voordeel te behalen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over van Bommel, niet over Nigel de Jong.
Ja, omdat die nu maanden na dato zeldzaam is geworden. Eliseu ook zoiets heb ik 25k winst op gemaakt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Van Bommel kan niet voetballenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het ook over van bommel. Hij maakt toch continu lichte overtredingen om een voordeel te behalen?
Totaal onverdiend + het was de fout van Jan Heintze.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
Ik weet nog wel 2002, van Bommel veegt een bal in de kruising en begint dik te tijdrekken.
PI-AIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RENG DENG DENG GOALASO 1-1 BAM, finale verscheept en kassa, Uefa Cup winnaar. Prachtig en moest je dat hoofd zien van die banaan
En PSV maakte onverdiend gelijk in Eindhoven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Totaal onverdiend + het was de fout van Jan Heintze.
Kijk naar de statistieken, op het wereldkampioenschap maakte Van Bommel 17 overtredingen en De Jong 8.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over van Bommel, niet over Nigel de Jong.
Jullie? Ik heb geen clubvoorkeur hoor. En met om te janken bedoel ik niet alleen hij maar het hele team dan weer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammerlijk. Maar hij wordt vast dol getikt in Nederland ja, nadat hij jaren bij AC Milan heeft gespeeld.
Ja ja, hij is aan het afbouwen, dit dat. Hij speelt nog steeds goed
De Jong heeft 10 benen gebroken in zijn leven en van Bommel 0.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kijk naar de statistieken, op het wereldkampioenschap maakte Van Bommel 17 overtredingen en De Jong 8.
Moet je nou altijd zo doen? De hele tijd weer over je Feyenoorders beginnen en PSV/Ajax afkraken. Clasie zit ook niet in het NL elftal, vast niet voor niks hè.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
Van Bommel is over the hill en ik ben blij dat hij volgend seizoen bij PSV in de basis staat, heeft Clasie weer een makkelijk middagje!
Er is een verschil tussen professionele overtredingen en dat wat De Jong daar allemaal aan het doen was. Die is ook niet voor niks een tijdje uit het elftal gelaten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kijk naar de statistieken, op het wereldkampioenschap maakte Van Bommel 17 overtredingen en De Jong 8.
Hoeveel kost IF Dzsudszak en heeft dit in totaal gekost?quote:
Haha ja die PSV'erts moeten altijd hun cluppie verdedigen. Ook al gaat het nu om de prestatie bij het NL elftal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb geen clubvoorkeur hoor. En met om te janken bedoel ik niet alleen hij maar het hele team dan weer.
Geen idee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel kost IF Dzsudszak en heeft dit in totaal gekost?
BvM krijgt subsidie voor spelers.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je nou altijd zo doen? De hele tijd weer over je Feyenoorders beginnen en PSV/Ajax afkraken. Clasie zit ook niet in het NL elftal, vast niet voor niks hè.
Maar je laat wel blijken dat het dan puur door Van Bommel komt dat het hele elftal kut speelt. Dat vind ik raar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb geen clubvoorkeur hoor. En met om te janken bedoel ik niet alleen hij maar het hele team dan weer.
Het gezeur over Feyenoord en Ajax wat hier steeds eenzijdig afgevuurd wordt is gelukkig iets minder tijdens het EK. Ik vind trouwens dat spelers wel minimaal 1 meter 40 moeten zijn om voor Oranje te spelen. Jammer voor Clasie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je nou altijd zo doen? De hele tijd weer over je Feyenoorders beginnen en PSV/Ajax afkraken. Clasie zit ook niet in het NL elftal, vast niet voor niks hè.
Hee, ik las iets van gele kaarten bet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gezeur over Feyenoord en Ajax wat hier steeds eenzijdig afgevuurd wordt is gelukkig iets minder tijdens het EK. Ik vind trouwens dat spelers wel minimaal 1 meter 40 moeten zijn om voor Oranje te spelen. Jammer voor Clasie.
Hahahahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gezeur over Feyenoord en Ajax wat hier steeds eenzijdig afgevuurd wordt is gelukkig iets minder tijdens het EK. Ik vind trouwens dat spelers wel minimaal 1 meter 40 moeten zijn om voor Oranje te spelen. Jammer voor Clasie.
Ach, hier roepen de Ajacieden op de zaak dat Anita moet spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar je laat wel blijken dat het dan puur door Van Bommel komt dat het hele elftal kut speelt. Dat vind ik raar.
Ja of die fietsendief van AZ.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, betfair. Bookings odds. geel = 2 punten, rood = 5 punten. Heb 9 points or more gespeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee, ik las iets van gele kaarten bet.
SPeel je deze op betfair? ik kan hem niet vinden :p
Leuk he?quote:
Onze fietsendief zal niet als " controleur" kunnen spelen, maar is een echte frivole nummer 10. Dan is een geringe lengte juist een voordeelquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja of die fietsendief van AZ.
Hahaha, snap je hem omdat hij marokkaan is en niet boven de 1.40 komt HIAHAHOAHO
Afgelopen zaterdag wist ik pas rond half 10 hoeveel het was geworden omdat we niet mochten luisteren tijdens t werkquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als de radio aan staat op het werk
Wel grappig dat die 'frivole nr10' eruit werd gespeeld door iemand die nog kleiner is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onze fietsendief zal niet als " controleur" kunnen spelen, maar is een echte frivole nummer 10. Dan is een geringe lengte juist een voordeelVolgens mij is hij enkele centimeters groter dan Clasie, dus kan geselecteerd worden
Oh hij is 1,86, hoe zeker ben je er vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, betfair. Bookings odds. geel = 2 punten, rood = 5 punten. Heb 9 points or more gespeeld.
[..]
Leuk he?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Clasie is exact even groot als Messi en Rijst.
Grappiger dat de frivole nummer 10 talent van het jaar geworden is, en Clasie naar Benidorm mocht en niet eens naar de hele grove voorselectie van Oranjequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel grappig dat die 'frivole nr10' eruit werd gespeeld door iemand die nog kleiner is.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappiger dat de frivole nummer 10 talent van het jaar geworden is, en Clasie naar Benidorm mocht en niet eens naar de hele grove voorselectie van Oranje
Tsja, BvM heeft Strootman ook bij de selectie, dan weet je het wel! Die heeft er niet veel kijk meer op de laatste jaren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grappiger dat de frivole nummer 10 talent van het jaar geworden is, en Clasie naar Benidorm mocht en niet eens naar de hele grove voorselectie van Oranje
valt niet eens te vergelijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:51 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/#!/search/realtime/geslaagt
www.puush.mequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef Euroteller het volgende:
Hoe komen jullie aan die plaatjes zo scherp
twitter:AnnieAppelboom twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 23:05:49als je morgen tweet dat je geslaagd bent dan bende dom want da beteken da ge vmbo hebt gedaan reageer retweet
Full HD schermquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef Euroteller het volgende:
Welke plaatjes?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef Euroteller het volgende:
Je moet de status krijgen van de tweet, dat krijg je door op het tijdstip van de tweet te klikken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef Euroteller het volgende:
Hoe maak ik foto van twitter en zet ik hem in deze topic?
Thanksquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet de status krijgen van de tweet, dat krijg je door op het tijdstip van de tweet te klikken.
Dan klik je op dat blauwe vogeltje als je hier de tweet wilt plaatsen en doe je de link van twitter daar in.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:57 schreef stoereboii het volgende:
"Het is nu zo ver dat Balotelli gebeld wordt door een vriend die vraagt "Zeg, ik zie daar nu al drie maanden een Bentley aan de kant van de weg staan. Is die niet van jou?". Waarop Balotelli: "Verrek, nu je het zegt." En ik verzin dit niet. Het wordt een beetje ziek."
Wat?
Dit heb ik niet gezien Lindgrenquote:Iedereen geslaagt? Goet zo.
Lindgren, doe je dingquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
die blotteli kijkt ook echt als een mongol uit zn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is deze al geweest?
al met m'n team gespeeld dan?quote:
Dat is SIF.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom IF Suarez? Daar is toch ook een UP versie van?
Dit is de SIF. de up is 87quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom IF Suarez? Daar is toch ook een UP versie van?
dom laat maar.
Ik weet niet hoor, zo gemakkelijk gaat dat niet. Twee killers, maar met RvP op 10 heb je net iets minder voetbal dan met Sneijder of VDV daar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef Toefjes het volgende:
Als Klaas en RvP samen spelen vanavond kan kunnen we in elk geval zeggen dat we er alles aan hebben gedaan
DOE EENS NIET ZO SNEL REAGEREN. JE BENT NET VDMquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon voor Lukaku, die is ook zwart.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon voor Lukaku, die is ook zwart.
Lukakuquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een goede spits in een 4-3-2-1, die niet zo duur is. Max: 5k. Ik ga gewoon met 6 chem spelen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, komt er een vent hier. zegt ie: Zo, hey, als Nederland wint van Duitsland, hebben ze 3 punten. En als Portugal van Denemarken wint, hebben die ook drie punten. Hebben ze allemaal 3 punten hey! Man begint te bulderen van het lachen.
Ik:
Waardeloos team héquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima. Sluit mooi aan met de 5 chem van heitinga.
Die kost wel meer dan 5k. Ibi heeft toch al 9 chem en Beerens ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waardeloos team héDoe dan Benzema, linkt nog met Ibi.
De guzman wilde ik kopen, maar emanuelson is iets beter met verdedigen. Daarnaast is er bijna nooit een de guzman op de markt in mijn formatiequote:
True story though.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Haha, komt er een vent hier. zegt ie: Zo, hey, als Nederland wint van Duitsland, hebben ze 3 punten. En als Portugal van Denemarken wint, hebben die ook drie punten. Hebben ze allemaal 3 punten hey! Man begint te bulderen van het lachen.
Ik:
Frappanter wordt het als Duitsland wint van Nederland en Denemarken, Portugal wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal. Dan is het Duitsland 9 en alle anderen 3 punten.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frappanter wordt het als Duitsland wint van Nederland en Denemarken, Portugal wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal. Dan is het Duitsland 9 en alle anderen 3 punten.
Als al die wedstrijden 1-0 eindigen gaan wij door op basis van hogere ranking.
Jep, Er is nog hoop! Vanavond juichen voor CR7quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Frappanter wordt het als Duitsland wint van Nederland en Denemarken, Portugal wint van Denemarken en Nederland wint van Portugal. Dan is het Duitsland 9 en alle anderen 3 punten.
Als al die wedstrijden 1-0 eindigen gaan wij door op basis van hogere ranking.
Ja. Ziek schot, zieke vrije trap, prima zwak been, snel genoeg, heerlijke dribbel en goed in de passing voor de opkomende middenvelders/naar binnen komende buitenspelers.quote:
Klopt, maar vooral de manier waarop hij het zei en zo hard lachend wegliep, daar moest ik nog het meeste om lachenquote:
Volgens mij heeft Huntelaar wel een hoger rendementquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef DannyDeko het volgende:
Wat ik mij trouwens afvroeg. Wie heeft het hoogste rendement in Oranje?
Staat Vlaar niet bijna bovenaan met zn 1 goal in paar wedstrijdjes?
Huntelaar veel beter joh, beter dan 1 op 2.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef DannyDeko het volgende:
Danny is geblesseerd en doet niet meequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef Euroteller het volgende:
Danny Miguel Alves Gomes
[..]
Danny Miguel Alves Gomes
No offence Feyenoord liefhebbers, dit is niet tegen jullie, of tegen de club Feyenoord, maar ik ben toch blij dat Mathijssen speelt vanavond en niet Vlaar. Die oogde echt heel onzeker tegen de Denenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef DannyDeko het volgende:
Vind ik aardig jammerquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Danny is geblesseerd en doet niet mee
Heeft die er al 8 ja?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Huntelaar veel beter joh, beter dan 1 op 2.
*Zoekt op*
31 op 54
Vlaar 1 op 8
Luuk de Jong 1 op 7
edit.
van Bommel 10 op 78, dus ook beter dan Vlaar
Ohja op de ps3 is hij nog 10k. Xbox 5k.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kost wel meer dan 5k. Ibi heeft toch al 9 chem en Beerens ook.
[..]
De guzman wilde ik kopen, maar emanuelson is iets beter met verdedigen. Daarnaast is er bijna nooit een de guzman op de markt in mijn formatie
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
Met 3-5-2 verloren van iemand die volgende team had
TOTY Hazard - Lukaku - TOTY Valencia
TOTY Dembele - IF Fellaini - SIF Ramires
IF Clichy - IF Terry - TOTY Kompany - TOTY Walker
MOTM Cech
Hij rende alleen maar langs de zijkant en gaf alleen maar crosses op de meest overpowerde spits in het spel.
3-2 verlies, 3 kopgoals Lukaku en maar kappen en draaien en keren deed die vent
haha, al die dure gasten en een spits van 800 coins die ze er allemaal inpeertquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
MOTM Cech
Hij rende alleen maar langs de zijkant en gaf alleen maar crosses op de meest overpowerde spits in het spel.
zo speelde ik ook wel een beetje met dat 433 team van Rijstquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
MOTM Cech
iets met verschil tussen is en eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar is geschiedenis gaan leren. morgen een pw.
tot dalijk!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Is / eens
Er was is een Duitse dictator die het niet is was met de joden, zijn naam eens Adolf...
print screen van je squad maken, plakken in paint. sla foto op. dan naar tinypic.com. Daar foto uploaden, en dan de link van forum& message boards kopieren en hier plakken.quote:
Gebruik jij geen Puush, Toef? Hoef je alleen maar een sneltoets in te drukken en aan te geven wat je wilt printscreenen. Niet uploaden, niet uitknippen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
print screen van je squad maken, plakken in paint. sla foto op. dan naar tinypic.com. Daar foto uploaden, en dan de link van forum& message boards kopieren en hier plakken.
Bij mij heeft het even geduurd voor ik het doorhad, dus jou moet het zeker lukken
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:23 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil ook niet stoken, maar hij zei dat hij je makkelijk aan kon. Dat je klein bent en je geen geld hebt.
Xbox?quote:
Ow? Hoor Puush hier wel eens voorbij komen, ga ik thuis eens op googlen danquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gebruik jij geen Puush, Toef? Hoef je alleen maar een sneltoets in te drukken en aan te geven wat je wilt printscreenen. Niet uploaden, niet uitknippen.
We zijn met 3en evtquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanwaar al die trash lindgren?
Ik ben een 'bomberjackklootzak'?
Stoer hoor, echt
Och, als er vrouwen in het spel komen, dan zijn alle verhoudingen die je in dit leven kent, opeens omgedraaid. Welkom in de mannen wereld, vanaf nu wordt het leven kut.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoer hoor, echt
welquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1065335
Robben heeft toch geen 9 chem?
hahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahaahahahaahahahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoer hoor, echt
Niet zo mauwen, als je het topic leest zie je dat het grappen zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stoer hoor, echt
of we doen competitiequote:
Ongelofelijk, wat ben jij toch een jankerd zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Slaat toch nergens op?
Ik beledig je nooit, en dan word ik bomberjackklootzak met een mes op zak genoemd, gaat gewoon nergens over, maargoed. Indruk maken op de ladies via internet moet kunnen
Bomberjackklootzak met een mes op zak heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Slaat toch nergens op?
Ik beledig je nooit, en dan word ik bomberjackklootzak met een mes op zak genoemd, gaat gewoon nergens over, maargoed. Indruk maken op de ladies via internet moet kunnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bomberjackklootzak met een mes op zak heb ik gemist?
In combinatie met dequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
GJE is een bomberjackklootzak. Hij heeft matties met nivi's.
Hij eens Calimeroquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat ben jij toch een jankerd zeg.![]()
Je lijkt fucking Calimero wel. [ afbeelding ]
Als je de context leest, zie je dat het om een grapje gaat. Als je daar al niet tegen kunt.
Puush.quote:
Die vraag heb je nu al 20x gevraagt.(of gevraagd, geen zin om na te denken)quote:
hoeveel kost je Farfanquote:
gesteld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die vraag heb je nu al 20x gevraagt.(of gevraagd, geen zin om na te denken)
En er zijn al 2 verschillende antwoorden gegeven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die vraag heb je nu al 20x gevraagt.(of gevraagd, geen zin om na te denken)
Je TOTY Farfan!quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)om-ac-milan-to-paris
Sjezus.
Ligue 1 team volgend jaar.![]()
Ligue 1, met 80% PSG.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)om-ac-milan-to-paris
Sjezus.
Ligue 1 team volgend jaar.![]()
www.nos.nl/ek2012/livequote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders. Ik zit om 18:00 in de trein. Is er een gratis manier om een liveverslag te volgen? Via FM-radio kreeg ik heel slecht geluid.
Misschien dat ik in een WiFitrein zit, dan heb ik meer opties. Ik heb een smartphone, dus als er iemand een app heeft.
Ik kon gisteren zelf niet zoveel vinden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders. Ik zit om 18:00 in de trein. Is er een gratis manier om een liveverslag te volgen? Via FM-radio kreeg ik heel slecht geluid.
Misschien dat ik in een WiFitrein zit, dan heb ik meer opties. Ik heb een smartphone, dus als er iemand een app heeft.
Livescores app?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Pornhub?quote:
IF Aimar, Hulk, Lavezziquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Welke spelers op de lege plekken?
Dan niet! Niet zeuren dat ze niet verkocht worden danquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Je kan hem toch niet betalen.
Tevez, Nasri en Eliaquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Welke spelers op de lege plekken?
7 chem Aimarquote:
Budget is niet grootquote:
Trein eerder pakken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trein eerder pakken?
Anders een paar radio apps downloaden en de minst slechte aanzetten. anders de app van livescore.com, zelf wel veel plezier van gehad.
Toen ik in Duitsland was liet ik mijn moeder de tussenstand sms' en. Het arme mens wist niet hoe ze moest brengen dat PSV in de laatste minuut de 3-2 tegen AZ had gescoord
Werkte gisteren niet..quote:
Tunein radio is echt een hele goede radioapp.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]Ik heb Fotmob als app, dat werkt wel. Maar live commentaar zou tof zijn.
[..]
Werkte gisteren niet..
Ja vroeger maakte ik er veel geld mee, maar nu gebruik ik dat adress voor Toto en Fifa etc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Stefan, heb jij een apart email adres voor adsense?
Oké. Eens zoeken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tunein radio is echt een hele goede radioapp.
if vaz te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké. Eens zoeken.Thanks.
__
[ afbeelding ]
Doe spaanse zilver LB uit BBVA dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
if vaz te nemen
edit: http://futhead.com/12/squad/511914
Emnes alles.
en Hart op doel. lang geleden man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe spaanse zilver LB uit BBVA dan.
Ik had een zilver team met Rooney in de spits en Hart op doel, ik verloor niets en Rooney liep 3 op 1 over 40 wedstrijden ongeveerquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en Hart op doel. lang geleden man.
ja dat soort reversed van der mars spelen altijd chillquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had een zilver team met Rooney in de spits en Hart op doel, ik verloor niets en Rooney liep 3 op 1 over 40 wedstrijden ongeveernog nooit zoveel plezier gehad
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lind, wat maakt het uit als je om 6 uur in de trein zit? De wedstrijd begint kwart voor negen pas.
quote:ill wait alday u faggot
En ik stuur, let niet op mijn engels:quote:well im off 4 a smoke c u in 10 u loser
Zijn GT is: klashniknoff mkquote:I got all day, haha. Just doing some homework, after that if you haven't left I'm going to watch football at some other place till 11 pm. Have fun!
quote:Do u know what the fair-play beginsel is? I'm studying law and don't know what that means, can you help me?
Ik zeg altijd dat ik al in het hoofdmenu zit, als ze me iets sturen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
Vastloper in zilver toernooi hij stuurt dit:
[..]
[..]
En ik stuur, let niet op mijn engels:
[..]
Zijn GT is: klashniknoff mk
Mocht iemand hem een berichtje willen sturen
Transfervrij dan hoop ik. Dan vind ik het wel een goede versterking, anders niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die kreeg zijn salaris niet uitgekeerd niet bij de club waar Bakkal nu heen gaat.
Heb je huisdierenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
Zet hier je dingen neer die ik aan hem moet vragen
Done!quote:Do you have any pets?
Die andere niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Hee Lind, wat maakt het uit als je om 6 uur in de trein zit? De wedstrijd begint kwart voor negen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB: Balzaretti, CV: Chiellini DM: Buffonquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen met de linkerkant? Ogbonna mag er anders ook wel uit!
[ afbeelding ]
Originelerquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:36 schreef Euroteller het volgende:
[..]
LB: Balzaretti, CV: Chiellini DM: Buffon
Silver en Bronze?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
OriginelerChiellini heb ik al in ander team!
Alleen goud!quote:
LAM Siem de Jong, CDM Anita, LB Boilesen, CB IF Ooijer GK Steek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch niets mis mee zo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
CB Bochetti, LB Criscito, CAM Danny CDM Denisovquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:39 schreef Fuszy het volgende:
CB bochetti
LB Criscito
CDM weet ik zo 1,2,3 neit
linker CAM : Arshavin
kan ook en anders Shirokov TOTY er neer zetten. De guzman heeft dan wel 7 chemquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
CB Bochetti, LB Criscito, CAM Danny CDM Denisov
Of hij Zanger Rinus kent. Zo niet; Youtubelinkje delen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Iemand nog leuke vragen voor die kerel waarmee ik een vastloper heb?
quote:Hé man, are you back yet? Have you ever heard of Rinus de Zanger? He is awesomeHere is a song:
enjoy it mate!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Hé knapen! Bedankt voor de tips! Dit wordt hem dan
[ afbeelding ]
Te duur denk ik, moet Messi ook nog kopen voor ander teamquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Bijna mijn variant. Waarom geen TOTY Shirokov
?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moeten wij het doen met de bavaria babes. Carlsberg heeft het beter bekeken
Niet geslaagt? ;Pquote:
Mooie bloem in die bek van die leeuw zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan moeten wij het doen met de bavaria babes. Carlsberg heeft het beter bekeken
Keep your friends close, but your enemies closer”, Michael Corleonequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
Iemand nog leuke film of muziek quotes die ik naar die jongen kan sturen? Hij zegt alleen niets terug
Echt zo'n twitter-sletje-profiel-description dingquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Keep your friends close, but your enemies closer”, Michael Corleone
quote:Oranje zal van goeden huize moeten komen om zich te plaatsen voor de kwartfinale op het EK. Maar wat zijn nou eigenlijk de scenario's voor woensdagavond?
Nederland wint van Duitsland
In dit geval houdt Oranje plaatsing in eigen hand, maar dan moet in de laatste speelronde waarschijnlijk ook van Portugal gewonnen worden. Dat hoeft niet als Oranje woensdag met een doelpunt meer wint van Duitsland dan Portugal van Denemarken. In dit geval heeft Nederland tegen Portugal genoeg aan een gelijkspel omdat het doelsaldo beter is. Toch bestaat er ook een scenario dat Nederland met twee zeges uitgeschakeld wordt. Denemarken moet dan van Portugal winnen en op de laatste speeldag van Duitsland verliezen. Nederland wint dan van Portugal, waardoor er drie teams op zes punten komen. Dan wordt er gekeken naar onderling doelsaldo. Dat zou in het voordeel van Denemarken en Duitsland kunnen uitvallen, afhankelijk van de komende uitslagen.
Nederland speelt gelijk tegen Duitsland
Oranje komt dan op één punt. Dat hoeft niet fataal te zijn, maar dan is het belangrijk dat Portugal-Denemarken vanavond niet gelijk eindigt. In dat geval kunnen Duitsland en Denemarken het in de laatste wedstrijd op een akkoordje gooien zodat ze op vijf punten komen en allebei ongrijpbaar zijn voor zowel Portugal als Nederland. Wint Denemarken vanavond van Portugal, dan is de ploeg in dit scenario ongrijpbaar voor Oranje geworden en komt het aan op een strijd met Duitsland en Portugal. Oranje moet dan bidden dan Duitsland niet van Denemarken wint op de laatste speeldag en zelf wél wint van Portugal. Geen fijn scenario dus.
Nederland verliest van Duitsland
Als Denemarken eerder op de avond één of drie punten tegen Portugal pakt, is Oranje uitgeschakeld. Oranje blijft in dit scenario alleen in leven als Portugal van Denemarken wint. Dan moet Nederland op de laatste speeldag van Portugal winnen en hopen dat Duitsland, dat dan al geplaatst is, zijn sportieve plicht vervult tegen de Denen. Dan eindigen Denemarken, Nederland en Portugal op drie punten en komt het aan op onderling doelsaldo tussen de drie teams (bij gelijke stand tussen twee teams is onderling resultaat in punten belangrijker). Omdat de wedstrijd tegen Duitsland niet wordt meegenomen in die berekening, maakt het niet uit hoe dik Oranje van Duitsland verliest, maar wél hoe dik Oranje van Portugal wint op de slotdag.
Conclusie:
Het ideale scenario: wij winnen met 2-0 van Duitsland en Portugal wint met 1-0 van Denemarken. In dat geval volstaat een gelijkspel tegen Portugal om tot de kwartfinale door te dringen.
Het doemscenario: naast uitschakeling (dat is logisch) is dat een gelijkspel bij zowel Nederland-Duitsland als Portugal-Denemarken. Dan kunnen Duitsland en Denemarken er zondag een salonremise van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |