Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Wie was dat, Von Bergen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:05 schreef vandermar het volgende:
Zozo, een non rare zilver die 1300 waard is in een 400c pack.
Nee, Mancienne van HSV, of tenminste op UDB staat 1300+quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie was dat, Von Bergen?
Mijn duurste non-rare silver speler was een Bamba die ik voor 3.5k verkocht. Wel had ik 2x een Kaizer Chiefs home kit die ik voor meer verkocht en nog wat andere kits/badges
Ik volg de tour eigenlijk nooit. Een hele wedstrijd kijken is echt super saaiquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef detennismaster het volgende:
De tour wordt dit jaar echt kut!
Geen Andy Schleck, geen Contador.
Dat is als een Grandslam zonder Federer, Nadal en Djokovic.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik volg de tour eigenlijk nooit. Een hele wedstrijd kijken is echt super saai. Alleen de ontknoping is leuk om te zien. Af en toe dan.
De Tour is sowieso kut, slechtste parcours aller tijden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef detennismaster het volgende:
De tour wordt dit jaar echt kut!
Geen Andy Schleck, geen Contador.
Dat is als een Grandslam zonder Federer, Nadal en Djokovic.
Dit. Ik kijk de Bergetappes en de laatste 20K van vlakke etappes.quote:
Het parcours is dit jaar idd ook heel erg triest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Tour is sowieso kut, slechtste parcours aller tijden.
En die op de fiets dodelijk saaie en naast de fiets arrogante teringhond van een Wiggins gaat waarschijnlijk winnen. Ik ga zowaar nog voor Evans supporteren.
Alleen bergetappes zijn om aan te zien. Van de rest weet je de ontknoping al. Massasprint -> cavendish volgens mijquote:
Ik betrap mezelf erop dat ik het tegen hem al gauw veel te mooi wil doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
Ik zou Lindgren. best willen zien spelen tegen GJE.
Sowieso, Cavendishquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alleen bergetappes zijn om aan te zien. Van de rest weet je de ontknoping al. Massasprint -> cavendish volgens mij
Tenzij gold.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op zich wel jammer dat er geen TOTW is, nu is er bijna geen reden om gold packs te kopen op de iMOTM na. Maar ik las dat iemand dacht dat er misschien een IF Azevedo zou komen, ik weet niet hoe hij speelde maar als er 1 zou komen zou die wel heel duur worden
Hij had gescoord en een rode kaart gekregen in een wedstrijd die ze met 3-2 verloren.. dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op zich wel jammer dat er geen TOTW is, nu is er bijna geen reden om gold packs te kopen op de iMOTM na. Maar ik las dat iemand dacht dat er misschien een IF Azevedo zou komen, ik weet niet hoe hij speelde maar als er 1 zou komen zou die wel heel duur worden
Eindelijk plaats voor Huntelaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
Geen plaats voor Afellay in basis Oranje tegen Duitsers!
<100k gok ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
een gouden azevedo gaat ook fucking duur worden hoor
Misschien 30k ofzo.. een zilveren zou tonnen gaan kosten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Fuszy het volgende:
een gouden azevedo gaat ook fucking duur worden hoor
moet hij wel van Bommel eruit halen, anders is het weer om te janken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
Geen plaats voor Afellay in basis Oranje tegen Duitsers!
een LB met 5* skills gaat 30k kosten? Hij zal sowieso niet goud worden, maar denk naquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Misschien 30k ofzo.. een zilveren zou tonnen gaan kosten.
Van Bommel heeft 1 wedstrijd minder gespeeld... Snap dat gezeik niet. Vind het prima om hem eruit te halen, 1 controleur is genoeg, maar er mag wel minder gehaat worden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet hij wel van Bommel eruit halen, anders is het weer om te janken.
Welnee, niemand gaat idiote bedragen neertellen daarvoor (ja, tenzij hij verdedigend echt heel sterk zou worden).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
een LB met 5* skills gaat 30k kosten? Hij zal sowieso niet goud worden, maar denk na. Die krijgt een pricefix voor zijn leven.
Hij heeft veel pace hè. Die kan echt wel duurder worden dan 30k. Een van de weinige goede Braziliaanse linksbacks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welnee, niemand gaat idiote bedragen neertellen daarvoor (ja, tenzij hij verdedigend echt heel sterk zou worden).
Die 5* skills zeggen 95% van het FIFA publiek niet zo veel.
van Bommel is slecht man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van Bommel heeft 1 wedstrijd minder gespeeld... Snap dat gezeik niet. Vind het prima om hem eruit te halen, 1 controleur is genoeg, maar er mag wel minder gehaat worden.
Jullie haten opeens omdat hij bij PSV speelt nuquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
Van Bommel is fucking slecht, ik kan niet wachten op volgend seizoen dat Clasie hem 3x in de rondte tikt.
Kijk naar Carlos Vela, die is ook 55k.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef DutchSL het volgende:
Enige reden waarom hij extreem duur zou worden is omdat er weinig pakjes geopend worden en hij dus erg zeldzaam zou worden.
Lage golds zijn nooit veel waard, ja als hij 82-rated wordt met 90+ pace en degelijke defending dan wordt het een ander verhaal. Maar goed, hij komt toch niet en als hij zou komen was het toch een silver geworden.
van Bommel voegt niks meer toe. Paar jaar geleden wel toen die nog met de punt naar voren speelde. Hij staat er nu alleen maar in omdat het de schoonzoon van Bert is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jullie haten opeens omdat hij bij PSV speelt nu![]()
Jammerlijk. Maar hij wordt vast dol getikt in Nederland ja, nadat hij jaren bij AC Milan heeft gespeeld.
Ja ja, hij is aan het afbouwen, dit dat. Hij speelt nog steeds goed
Jaaaaarenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jullie haten opeens omdat hij bij PSV speelt nu![]()
nadat hij jaren bij AC Milan heeft gespeeld.
Die was in het begin ook 15kquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk naar Carlos Vela, die is ook 55k.
Het ging over van Bommel, niet over Nigel de Jong.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb hem altijd al een arrogante kwal gevonden. Hij heeft keer op keer voordeel, omdat hij van die kut overtredingen maakt. Echt voetballen kan die niet.
Was eerst 20k. Die IF's worden na een tijd altijd weer duurder.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk naar Carlos Vela, die is ook 55k.
Ik heb het ook over van bommel. Hij maakt toch continu lichte overtredingen om een voordeel te behalen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over van Bommel, niet over Nigel de Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |