http://www.hln.be/hln/nl/(...)-rijdende-auto.dhtmlquote:In het zuidwesten van het Australische Sydney is de politie op zoek naar de persoon die een kat van een snelwegbrug heeft gegooid. Dat gebeurde gisteravond rond zeven uur op de Hume Highway.
Een 60-jarige automobilist zag iets van de Menangle Park-brug vallen, waarna een object zijn wagen raakte en de voorruit en het dak ernstig beschadigde. De politie vond zo'n honderd meter achter de wagen een dode volwassen kat op de weg, waardoor onderzoekers vermoeden dat het dier van de brug werd gekeild.
De bestuurder wiens auto werd getroffen, geraakte niet gewond, en kon zelf zijn wagen verplaatsen na het incident. De dode kat werd naar een dierenarts gebracht, maar die vond geen microchip in het dier. De politie zoekt nu getuigen van de dierenmishandeling.
Fok! KnokPloeg erheen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjonge, op 24 uur vliegen wordt een al dan niet dode kat op een auto gegooid. Echt iets om je hier enorm over op te gaan zitten winden.
Liefde kent geen grenzen, dus als iemand zoiets hufterigs en onmenselijks doet richting een dier waar velen een zwak voor hebben, dan is daar gewoon verontwaardiging over. En terecht. Hoe weinig het wellicht ook voorstelt als je het vergelijkt met veel groter leed elders.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjonge, op 24 uur vliegen wordt een al dan niet dode kat op een auto gegooid. Echt iets om je hier enorm over op te gaan zitten winden.
Of dat de kat nog leefde toen ie vielquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Piles het volgende:
Een kat kan niet vallen?
Ik lees geen bewijs dat iemand gegooid heeft, en al helemaal niet dat het een 'hij' is.
Al die melkmuilen die hier roeptoeteren dat hetzelfde moet gebeuren met de al dan niet verzonnen dader zouden eigenlijk daad bij woord moeten voegen inderdaad.quote:
Ahahaahah XD XDquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:52 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Als jij van een brug valt zal ik ook lagge.
Die velen kennen die kat helemaal niet, misschien was het wel een vals kutbeest wat overal de boel onderscheet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:50 schreef Yi-Long het volgende:
Liefde kent geen grenzen, dus als iemand zoiets hufterigs en onmenselijks doet richting een dier waar velen een zwak voor hebben, dan is daar gewoon verontwaardiging over. En terecht. Hoe weinig het wellicht ook voorstelt als je het vergelijkt met veel groter leed elders.
Dan nog. Jouw reacties hier zijn vreemd, niet van de anderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die velen kennen die kat helemaal niet, misschien was het wel een vals kutbeest wat overal de boel onderscheet.
Ja, stel je voor dat iemand het niet eens is met iedereen die nu enorm verontwaardigd is over de OP, maar het morgen weer vergeten is en op het volgende bericht buitenproportioneel reageert.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
Dan nog. Jouw reacties hier zijn vreemd, niet van de anderen.
Neequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan nog. Jouw reacties hier zijn vreemd, niet van de anderen.
En al zou het.. het gaat erom dat iemand tot zoiets lomps in staat is. Als je van je kat af wil zijn er tig betere manieren te verzinnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die velen kennen die kat helemaal niet, misschien was het wel een vals kutbeest wat overal de boel onderscheet.
We kennen vrijwel niets en niemand in deze wereld. Moeten we dan ook de schouders ophalen wanneer er een bejaarde uit een raam geflikkerd wordt door de thuiszorg, want wellicht was dat oude mens wel vals en incontinent!?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mens >>>>>> dier.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef Yi-Long het volgende:
We kennen vrijwel niets en niemand in deze wereld. Moeten we dan ook de schouders ophalen wanneer er een bejaarde uit een raam geflikkerd wordt door de thuiszorg, want wellicht was dat oude mens wel vals en incontinent!?
We kennen haar toch niet, dus who fucking cares!?
Zou Dion Graus Rutte al Kamervragen hebben gesteld en geëist dat de ambassadeur van Australië wordt uitgezet?quote:
Neuh, niet altijd. Zoals in dit nieuwsbericht, dan schat ik de waarde van die kat een stuk hoger in dan van diegene die dat beest van die brug af heeft gegooid.quote:
Ervan uitgaande dat dit bericht waar is...niet op ingaan joh. Iemand die dieren beulen verdedigt is je tijd en moeite toch niet waard.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neuh, niet altijd. Zoals in dit nieuwsbericht, dan schat ik de waarde van die kat een stuk hoger in dan van diegene die dat beest van die brug af heeft gegooid.
Jij persoonlijk misschien, maar hier (en in Australië wellicht ook) wordt een mens gelukkig "van hogere waarde" geacht dan een dier.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Yi-Long het volgende:
Neuh, niet altijd. Zoals in dit nieuwsbericht, dan schat ik de waarde van die kat een stuk hoger in dan van diegene die dat beest van die brug af heeft gegooid.
Je doelt op mij, ik verdedig niet de dierenbeul (dat is één woord overigens), maar reageer slechts op de in mijn ogen overtrokken reacties van mensen zoals in de OP. Mensen die op basis van een niet nader te controleren nieuwsbericht andere mensen willen gaan martelen, daar is iets mee mis.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Robijn48 het volgende:
Ervan uitgaande dat dit bericht waar is...niet op ingaan joh. Iemand die dieren beulen verdedigt is je tijd en moeite toch niet waard.
Had dat dan gezegd, ipv ditquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je doelt op mij, ik verdedig niet de dierenbeul (dat is één woord overigens), maar reageer slechts op de in mijn ogen overtrokken reacties van mensen zoals in de OP. Mensen die op basis van een niet nader te controleren nieuwsbericht andere mensen willen gaan martelen, daar is iets mee mis.
Ik kan me voorstellen dat zulke nieuwsberichten voor sommige mensen naar zijn, maar reageer dan op een normale manier en niet zo (in mijn ogen) overtrokken. Alleen maar omdat het een dier is, krijgen sommige mensen een waas voor de ogen en wensen de vermeende dader van alles toe wat nog erger is dan wat hij/zij het dier aangedaan zou hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Robijn48 het volgende:
Had dat dan gezegd, ipv dit
"Tjonge, op 24 uur vliegen wordt een al dan niet dode kat op een auto gegooid. Echt iets om je hier enorm over op te gaan zitten winden".
Denk dat de meeste mensen wel een vieze smaak in hun mond van zulke dingen krijgen. Dan kan je wel van alles er tegenin proberen te brengen, heeft weinig zin.
Tja. Ik reageer op het nieuwsbericht, niet op wat de TS er nog voor mening onder zet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat zulke nieuwsberichten voor sommige mensen naar zijn, maar reageer dan op een normale manier en niet zo (in mijn ogen) overtrokken. Alleen maar omdat het een dier is, krijgen sommige mensen een waas voor de ogen en wensen de vermeende dader van alles toe wat nog erger is dan wat hij/zij het dier aangedaan zou hebben.
Vreemde ongelijkheid, a maakt deel uit van b, maar is beter dan b? Een beetje zoals:quote:
Nee, je reageert hier alleen (een beetje domquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja. Ik reageer op het nieuwsbericht, niet op wat de TS er nog voor mening onder zet.
Correctie: ik vind dat je dom reageert, en ik vind dat JohnnyKnoxville een punt heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, je reageert hier alleen (een beetje dom) op JohnnyKnoxville. Die trouwens een punt heeft.
OT: Onduidelijk nieuwsbericht inderdaad.
Dat zal zo zijn ja...dit soort "mensen" echter...niet te begrijpen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef 2cv het volgende:
Het klinkt vast een beetje hard, maar waarschijnlijk was die kat in 1 klap dood. Dat is beter dan nog een hele tijd kreperen en dan pas dood gaan.
Goed dat je nu ook inziet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
ik vind dat JohnnyKnoxville een punt heeft.
Ja, maar die gasten zijn sowieso goed in het losmaken van lichaamsdelen van zowel mensen als dieren. Vooral hoofden. Dit keer de staart, c'est ca.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef StarGazer het volgende:
Nog meer kattenleed:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)schadigen-auto.dhtml
Toch wel een uiterst vreemd schema dit. Laten we dit nader analyseren:quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee nee.
Dier & Mens > Stront > Pis > Kots > Hitler > Dierenbeulen
mensen horen bij de groep dieren, he. Hier suggereer je dat ze 2 aparte gelijkwaardige groepen zijn.quote:Dier & Mens
Groep 8 humor denk ik?quote:> Stront > Pis > Kots
Ah we hebben een reductio ad hitlerum. Even het scorebord bijwerken.quote:> Hitler
Laten we het artikel nog een keer doorlezenquote:> Dierenbeulen
Dus het is niet zeker dat het een kat was wat de auto raakte. Als het een kat was kan ik uit deze tekst niet eens opmaken dat die kat per se door iemand van de brug is gegooid. Wellicht is het gevallen? Zelfs al is het van de brug gegooid is niet duidelijk of het om een reeds dode kat ging of een levende.quote:De politie vond zo'n honderd meter achter de wagen een dode volwassen kat op de weg, waardoor onderzoekers vermoeden dat het dier van de brug werd gekeild.
Wat een rukanalyse.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Toch wel een uiterst vreemd schema dit. Laten we dit nader analyseren:
[..]
mensen horen bij de groep dieren, he. Hier suggereer je dat ze 2 aparte gelijkwaardige groepen zijn.
[..]
Groep 8 humor denk ik?
[..]
Ah we hebben een reductio ad hitlerum. Even het scorebord bijwerken.
[..]
Laten we het artikel nog een keer doorlezen
[..]
Dus het is niet zeker dat het een kat was wat de auto raakte. Als het een kat was kan ik uit deze tekst niet eens opmaken dat die kat per se door iemand van de brug is gegooid. Wellicht is het gevallen? Zelfs al is het van de brug gegooid is niet duidelijk of het om een reeds dode kat ging of een levende.
Maar jij roept hier meteen iets over dierenbeulen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |