dan had je de slaap nodigquote:
Ja, en de afspraak van half 9 ookquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vannelle vannelle vannelle misschien moet ik je even bellen...
Haha het klinkt zo leuk :p
Zou ik dan maar een conference call opzetten? Kunnen we allemaal bellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
Maar misschien moet je mij even bellen!
* Merlijn van stoel valt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef DJMO het volgende:
hey jongens ..unicum
ik heb een spijkerbroek aan voor de verandering
Niet meer nodig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou ik dan maar een conference call opzetten? Kunnen we allemaal bellen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef DJMO het volgende:
hey jongens ..unicum
ik heb een spijkerbroek aan voor de verandering
*Merlijn weer op stoel hupstquote:
Danku.... inderdaad: TTIWWP!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Merlijn weer op stoel hupst
DJMO je weet dat dat om een foto vraagt...
Verder... mogguh.
Wat zijn we het akelig eng met elkaar eens vandaag... is de week weer bijna doormidden ?quote:
Ach, wij kunnen toch al een tijdje samen prima door 1 deur, toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wat zijn we het akelig eng met elkaar eens vandaag... is de week weer bijna doormidden ?
Ik ga wel zijwaarts. Ook geen probleem.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef DJMO het volgende:
lijkt me lastig nu ze zo bol wordt![]()
* DJMO rent weg
*eenschquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen toch al een tijdje samen prima door 1 deur, toch ?
draag naar voren hoor... niet naar opzijquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef DJMO het volgende:
lijkt me lastig nu ze zo bol wordt![]()
* DJMO rent weg
Doe ik ook het liefst hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
gelukkig valt er niemand over het feit dat ik gewoon op sportschoenen loop![]()
goed zo ing!!
kan moeilijk de pot verwijten als ketel die zelf ook zwart zietquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
gelukkig valt er niemand over het feit dat ik gewoon op sportschoenen loop![]()
goed zo ing!!
even bellen ? anders zit je strakkies ook zo alleen op locatiequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik vraag me af of mijn externe lunch nog doorgaat eigenlijk.... heb sinds vorige week niets meer gehoord.
Ik had gelijk: werd gebeld dat meneer ziek was. Lekker handig, een kwartier voor de afspraak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
even bellen ? anders zit je strakkies ook zo alleen op locatie
Lekkere planning... dat wisten ze vanmorgen om bwv 9:00 nog nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had gelijk: werd gebeld dat meneer ziek was. Lekker handig, een kwartier voor de afspraak.
Good one... Ik zal eens een balletje opgooien bij zijn baasquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Lekkere planning... dat wisten ze vanmorgen om bwv 9:00 nog niet
Nu moet je naar die akelige interne voedselvoorziening... k zou een factuur sturen voor het te laat afmelden, moeten mensen bij de huisarts/ziekenhuis/tandarts/fysio etc ook
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Good one... Ik zal eens een balletje opgooien bij op zijn baas
Dat gaat hem op zijn minst een licentie kostenquote:
* Merlijn Ireth tabletje geeft *quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT
Dit is mijn eerste én laatste post in een topic met zo'n titel! [ afbeelding ] Ik zie jullie wel weer in het volgende topic! [ afbeelding ]
Je kan vroegtijdig op verschillende manieren interpreterenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT
Dit is mijn eerste én laatste post in een topic met zo'n titel! [ afbeelding ] Ik zie jullie wel weer in het volgende topic! [ afbeelding ]
Waarom zou je eng zijn? Je bent tof!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kim tegen Yska: moet jij ook naar school? Ja maandag ga ik naar school. En kom je dan ook weer bij ons?
Volgens mij ben ik niet eng :p
Ik moet toegeven, klinkt wel grappig idd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vannelle vannelle vannelle misschien moet ik je even bellen...
Haha het klinkt zo leuk :p
Mooi dat dat iig opgelost is!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb de woningbouw achter de kont aan gezeten! De sukkels van de asbestsanering hebben inderdaad de rolgordijnen weggegooid.
Ik krijg het geld gewoon terug! En morgen komen ze kijken naar de ontbrekende roede en legplanken.
't is wel lekker weer om te rennen!! *kriebels heeft*quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:21 schreef DJMO het volgende:
*vol zit*
net een bord spaghetti met brie en een gebakken ei naar binnen gewerkt + een ei-wit shake .. om een uur of uurtje rennen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi dat dat iig opgelost is!
Al kan ik me voorstellen dat je ipv geld terug liever de gordijnen had gehad.....
Ik mag wel weer beginnen met les 1 van Start to run ben ik bang!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef DJMO het volgende:
mjah, ik heb zes km op de planning staan, zou een beetje ver zijn om je meteen het hele stuk mee te lopen
Ik ken geen enkel weertypen waardoor ik ineens zin heb om te rennen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
't is wel lekker weer om te rennen!! *kriebels heeft*
Nou, met dit weertje, heerlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel weertypen waardoor ik ineens zin heb om te rennen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kim tegen Yska: moet jij ook naar school? Ja maandag ga ik naar school. En kom je dan ook weer bij ons?
Volgens mij ben ik niet eng :p
Ik toch wel... n hagelbui precies halverwege de voordeur en je autoquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel weertypen waardoor ik ineens zin heb om te rennen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik mag wel weer beginnen met nieuwe loopschoenen aan te laten meten en dan met les 1 van Start to run ben ik bang!
En de 1e 2 lessen met blaren lopen..
Hahahaaa!!! Valt niks tegen in te brengen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik toch wel... n hagelbui precies halverwege de voordeur en je auto
Al duurt het een paar weken, je weet dat het komt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Geld komt zsm , ben benieuwd wanneer dat is!
Nog 3 minuten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef belle1608 het volgende:
To do lijst voor vanmiddag:
* Vissenkom verschonen
* Vissen in de vijver eten geven
* Vijverpomp controleren
* Planten water geven (binnen en buiten)
* WC schoonmaken
* Afstoffen woonkamer
* Eten klaar maken & opeten
Tijd: tot 19.15, kijken hoe laat ik klaar ben, ga om 3 uur beginnen
zitten in een loopbroek is zo Cliche!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef DJMO het volgende:
zo. dat zit honderd keer beter O~
* DJMO zich vast in hardloopbroek heeft gehesen.
Je hebt er zin in ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef DJMO het volgende:
zo. dat zit honderd keer beter O~
* DJMO zich vast in hardloopbroek heeft gehesen.
Ik vind het prima, maar ik denk je werkgever het iets minder vindquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts heeft zin om naar huis te gaan
Hm, ken jij mijn werkgever?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar ik denk je werkgever het iets minder vind
Ga ik ook maar es doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:15 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts heeft zin om naar huis te gaan
Is dat geen werkgever eigen dan ? langer blijven geen probleem, maar eerder weg...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hm, ken jij mijn werkgever?
* Egberts muziekje opzet en nog wat koffie pakt voor de laatste loodjes
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef belle1608 het volgende:
To do lijst voor vanmiddag:
* Vissenkom verschonen
* Vissen in de vijver eten geven
* Vijverpomp controleren
* Planten water geven (binnen en buiten)
* WC schoonmaken
* Afstoffen woonkamer
* Eten klaar maken & opeten
Tijd: tot 19.15, kijken hoe laat ik klaar ben, ga om 3 uur beginnen
Die is er zelf nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar ik denk je werkgever het iets minder vind
Sja sommige mensen hebben geluk...quote:
Ik wil ook al vertrekken hoor als je ze eerder kwijt wilt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef kwiebuske het volgende:
is t al 1800
ben ik eindelijk die gordijnen kwijt
Kun je niet vanuit thuis wat dingetjes oppakken als zijnde aangepast werk? Het is niet dat je niet wilt werken....quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja sommige mensen hebben geluk...
Zou er zelf op dit moment alles voor over hebben om te kunnen werken (nou ja bijna alles dan...) morgen weet ik pas of ik vanaf volgende week weer iets meer mag/kan doen... zal geen volle/halve dagen zijn, maar al is het maar n 1,5/2 uurtjes p/d scheelt me weer vechten tegen de muren
Tosso!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn inpakt en naar huis gaat.... tozzo.
Ja, ik moet boven ook nog heel veel doen:quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
nou belle jij gaat goed! Ik moet mn woonkamer even opruimen dus daar zal ik nu maar aan beginnen :p
Ik heb de vaatwasser ingepakt en de droger aangezet en nu zit ik alweer op mn kontquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, ik moet boven ook nog heel veel doen:
* Bed opmaken van m'n ouders (die komen terug van vakantie..)
* Eigen kamer opruimen en afstoffen
* Badkamer schoonmaken
* Was opvouwen
* Was draaien
* Tas inpakken
Dus.., maar heb nu ff pauze
Goed bezig!! Ik ga zo weer verderquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb de vaatwasser ingepakt en de droger aangezet en nu zit ik alweer op mn kontJij doet het echt beter hoor haha! Nou nu de wasmachine even vullen dan zijn de handdoeken voor Merlijn gelijk ook bruikbaar!
wij ook!quote:
Lasagna ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. ik krijg er honger van. Wat zou ik gaan eten.....
Ja/nee, ooit geprobeerd thuis te werken met 2 kleine kinderen om je heen ? belt nog al lastigquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil ook al vertrekken hoor als je ze eerder kwijt wilt?
[..]
Kun je niet vanuit thuis wat dingetjes oppakken als zijnde aangepast werk? Het is niet dat je niet wilt werken....
Gelukt!!!quote:
Je had beter over 5 minuten kunnen gaan rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelukt!!!
Maar wat ben ik een eikel dat ik rond die tijd ben gaan rijden, zo leuk zijn die files niet.
Nou, ben al wat langer thuis gelukkig maar rond 15.30 rond de randstad rijden is een enorm slecht plan, nog nooit zo lang over gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je had beter over 5 minuten kunnen gaan rijden![]()
Merlijn had ook al files
Zo dan! Had je beter hier ff een bakkie kunnen komen doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ben al wat langer thuis gelukkig maar rond 15.30 rond de randstad rijden is een enorm slecht plan, nog nooit zo lang over gedaan.
Normaal een uurtje, nu bijna 2.......
Had ik best gewild maar zonder een adres te weten ben je wel heel lang aan het zoeken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo dan! Had je beter hier ff een bakkie kunnen komen doen
Langleve de idioten die vroeger naar huis gegaan zijn hequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ben al wat langer thuis gelukkig maar rond 15.30 rond de randstad rijden is een enorm slecht plan, nog nooit zo lang over gedaan.
Normaal een uurtje, nu bijna 2.......
Idioten? Vrees dat ik er ook 1 was, zat er niet voor niks tussen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Langleve de idioten die vroeger naar huis gegaan zijn he![]()
Randstadrijden is sowieso k*t vanaf 15:00 tot n uurtje of 20:00 gemiddeld, maar soms noodzakelijk kwaad
Ik woon in Voorschoten (tussen Leiden & Den Haag)quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Idioten? Vrees dat ik er ook 1 was, zat er niet voor niks tussen.![]()
Maar ik weet weer precies waarom ik een hekel heb aan grote steden, dorpje vind ik toch een stuk fijner!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Langleve de idioten die vroeger naar huis gegaan zijn he![]()
Randstadrijden is sowieso k*t vanaf 15:00 tot n uurtje of 20:00 gemiddeld, maar soms noodzakelijk kwaad
Ik op de route tussen Gouda- den Haagquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik woon in Voorschoten (tussen Leiden & Den Haag)
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Gordijnen zijn zojuist afgeleverd!Thnx -gt- / t-i-m / -kwiebuske
![]()
Dichtbij dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik op de route tussen Gouda- den Haag
Kijk, dát wist ik dan weer wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik woon in Voorschoten (tussen Leiden & Den Haag)
Rij je dan niet via Den Haag / Delft / Rotterdam? Ben je via Utrecht gereden?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kijk, dát wist ik dan weer wel.
Maar was sowieso de verkeerde kant op geweest, ik moest naar het zuiden.
Ook al de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik op de route tussen Gouda- den Haag
Beter!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
Gordijnen zijn zojuist afgeleverd!Thnx -gt- / t-i-m / -kwiebuske
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook al de verkeerde kant op.
Of zou het toch aan mij liggen?
Delft/Rotterdam idd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Rij je dan niet via Den Haag / Delft / Rotterdam? Ben je via Utrecht gereden?
Weet niet waar je vandaan komt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Delft/Rotterdam idd.
Ligt Voorschoten wél op de route dan?
* vannelle oud schoolrapport opzoekt en ff kijkt wat hij ook alweer voor topografie had
en met n kleine de-tour van ongv. 4km zit je ook bij Maffe aan de koffie... (denhaag a12 op, z'meer eraf..)quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Weet niet waar je vandaan komt?
Maar Amsterdam - Leiden - Voorschoten - Den Haag - Delft - Rotterdam = de routeA4/A13
Ik woon in Halsteren, vlakbij Bergen op Zoom.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Weet niet waar je vandaan komt?
Maar Amsterdam - Leiden - Voorschoten - Den Haag - Delft - Rotterdam = de routeA4/A13
Ja ik weet wel waar je woont maar waar kwam je vandaan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik woon in Halsteren, vlakbij Bergen op Zoom.
Dus zie je wel dat Voorschoten uit de route was?
Oh, sorry!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar je woont maar waar kwam je vandaan?
hahaquote:
Rond die tijd zou het denk ik meer dan 20 minuten zijn geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahaDan was het wel uit de route ja, want dan had je eerst een stukkie terug gemoeten
![]()
Maar dat was misschien een stukkie van 20 minuten ofzo?
Gezelligquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rond die tijd zou het denk ik meer dan 20 minuten zijn geweest.
* vannelle begint steeds meer het idee te krijgen dat het tijd wordt voor een fhf meet.
zaterdag, bij mij thuis.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:22 schreef vannelle het volgende:
* vannelle begint steeds meer het idee te krijgen dat het tijd wordt voor een fhf meet.
*eensch is*quote:
We komen wel bij je op kraamvisitequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*eensch is*
Tis voor mij alleen zo vaak lastig in te plannen
Als Mutsje dat ook goed vind lijkt me dat een strak plan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
We komen wel bij je op kraamvisite
Tuurlijk vind ik dat goed! spreken we dan iets afquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als Mutsje dat ook goed vind lijkt me dat een strak plan!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat goed! spreken we dan iets af
6e (en de 14e wordt mijn kleine grote man 2quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]hoeveelste aug. ben je uitgerekend?
Deal.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik dat goed! spreken we dan iets af
Cool, ik ben van de 16e!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
6e (en de 14e wordt mijn kleine grote man 2)
Ik wil wel meequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Deal.
Nu nog leuke mensen zoeken die mee willen, ken je zo iemand?
Jij wil vast wel mee, en Belle ook wel denk ik, DJMO denk ik ook wel en Merlijn geen idee of die tijd/zin heeft en Rucky zie ik (als het goed is) niet dit weekend, maar het weekend eropquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Deal.
Nu nog leuke mensen zoeken die mee willen, ken je zo iemand?
Eg wel, Merlijn heeft daar geen keuze in, is een opdracht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik wil wel meeen Merlijn sleep ik gewoon mee
Ligt hij nu al aan de ketting?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik wil wel meeen Merlijn sleep ik gewoon mee
Wacht maar tot ie dit leest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik trek hem gewoon mee aan z'n haar
Have fun!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:04 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even een uurtje gaat gitaar pingelen! of plukken zoals Merlijn het noemt tot zo!![]()
Oftewel: Komt wel goed!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 denkt dat zij degene is die aan de haren wordt meegetrokken *o nee, ik ga vrijwillig mee*
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef komrad het volgende:
net de oude Papabear topics, pre FHF, doorgelezen.
* komrad is weer helemaal vrolijk
En hier de 13e! Wat een goede maandquote:
Vandaag jarig of 13 augustus?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En hier de 13e! Wat een goede maand
Dat is alweer een tijdje geleden, maar ik lees ze heel af en toe ook wel eens terugquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef komrad het volgende:
net de oude Papabear topics, pre FHF, doorgelezen.
* komrad is weer helemaal vrolijk
Kan het me ook nog herinneren, vond het echt fantastisch!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden, maar ik lees ze heel af en toe ook wel eens terug
Augustus!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vandaag jarig of 13 augustus?
* vannelle te lui om terug te lezen waarvoor excuus.
*had vannelle al een kopje koffie toegeschoven, maar ververst m nu maar even aangezien het nog onaangeroerd op tafel stond.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
* vannelle schuift bij maffemuts op de bank en vraagt ook koffie
Ja sorry, had em heul niet gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*had vannelle al een kopje koffie toegeschoven, maar ververst m nu maar even aangezien het nog onaangeroerd op tafel stond.
no problemoquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:09 schreef Merlijn het volgende:
![]()
Gordijnen zijn zojuist afgeleverd!Thnx kwiebuske
![]()
die topics zijn erg goed voor mijn humeur!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden, maar ik lees ze heel af en toe ook wel eens terug
Helaas woon ik daar sinds januari vorig jaar niet meer. Gemeentes moesten toen de knoop doorhakken om wel of geen permanente bewoning toe te staan in de vakantiewoningen en de gemeente Koggenland (Hensbroek) besloot om dat dus niet langer te gedogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:22 schreef komrad het volgende:
[..]
die topics zijn erg goed voor mijn humeur!!
woon je daar eigenlijk nog steeds? en hoe gaat het met de kinderen?
Hee, daar ben ik volgende week weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
en met n kleine de-tour van ongv. 4km zit je ook bij Maffe aan de koffie... (denhaag a12 op, z'meer eraf..)
Zoveel haar heb ik niet. Maar ik ga vrijwillig meequote:
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef komrad het volgende:
ik twijfelde al, dat heb ik toen idd ook via Fok! meegekregen. Zo te zien hebben ze het prima naar de zin
Dat 1e wist ik, dat 2e dacht ik al.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Merlijn het volgende:
Zoveel haar heb ik niet. Maar ik ga vrijwillig mee![]()
Maar ik ga niet met heul kleine mensjes kroelen hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat 1e wist ik, dat 2e dacht ik al.
wel met grote dan ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar ik ga niet met heul kleine mensjes kroelen hoor!
Hahahahaaa, dan doe ik dat wel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar ik ga niet met heul kleine mensjes kroelen hoor!
Tuurlijk! Maar kleine mensjes vind ik doodeng.... dat had ik met die van mij al....quote:
jij gaat wég zijn van R.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar kleine mensjes vind ik doodeng.... dat had ik met die van mij al....
Hmh als ze zich tegen die tijd weet te gedragen wel, voor nu is je schoondochter een draak... n echte!quote:
Ongetwijfeld.... Ik was ook niet weg te slaan bij de pasgeboren dochter van mijn buurvrouw. Maar dat is zooooo klein....quote:
Mooi! Heb ik rust aan de telefoon...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mooi! Heb ik rust aan de telefoon...
Crap... ik ben de buikenshoot van mijn zus kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:47 schreef maffemuts het volgende:
Hmmm moet nog steeds foto's maken (voor de bevalling it is) 1 buikfoto, en een 'trotse broer' en 'trotse zus' voor t geboorte kaartje...
aiquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Crap... ik ben de buikenshoot van mijn zus kwijt
Nah, ik zal ze ongetwijfeld * ergens * in de 120 GB RAW hebben staan, maar vind ze zo snel niet meer terug. Wilde je een foto laten zien...quote:
Als je vind hoor/zie ik het welquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, ik zal ze ongetwijfeld * ergens * in de 120 GB RAW hebben staan, maar vind ze zo snel niet meer terug. Wilde je een foto laten zien...
* hulplijn ingeschakeld *quote:
Toe maar mevrouw, hebben de kinders nog genoten van hun ijsje?quote:
enneuuhh kunt u mij ook al verlossen met een naam :pquote:
n raket ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
enneuuhh kunt u mij ook al verlossen met een naam :p
Gelukkig is ie niet heel akelig om tegen aan te kijken... wellicht kan van Persie eens bij hem in opleiding.quote:
geeft knaagbeest een doosje tissues en een biertje.quote:
Trustequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:31 schreef Ehhe het volgende:
Ik duik zo m'n bed in! Ben kapotmoe en heb helemaal geen zin meer om de wedstrijd te zien. Tabee maar weer dus
![]()
Nou dat is t niet :pquote:
Thanks, maar ik ben een meisje, dus mij troost je niet zo 1 2 3 met een biertje xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
geeft knaagbeest een doosje tissues en een biertje.
Yska schuift knaagbeest een cocktail in de hand. Hoppa!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben een meisje, dus mij troost je niet zo 1 2 3 met een biertje xD
Je hebt tegenwoordig ook frisse damesbieren hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:39 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben een meisje, dus mij troost je niet zo 1 2 3 met een biertje xD
Welkom thuis en jompels erbijquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:57 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er weer is!
*Knuffelt graag met kleine mensjes![]()
*
* Thuis gekomen is met 5 tassen vol.. (bij ex langs geweest is)*
*BELLE beker nu thuis heeft![]()
![]()
*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
ohh die is leuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
Maffemuts, ik heb toen ik pas begon met fotograferen ooit deze gemaakt:
8< knip >8
Zwaaaaar ontevreden over de kwaliteit nuquote:
Kan zijn, maar de opzet / idee erachter is welquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zwaaaaar ontevreden over de kwaliteit nu
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef belle1608 het volgende:
Zit nu iedereen spontaan voetbal te kijken of wat?
Ijsje?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nou wees eens wat actiever dan in 't topic!
Zwaar gistende bieren (the good stuff) bevriezen niet zo snelquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ieuw!! Als het nou LaChouffe ijs was
Hmm jammerquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zwaar gistende bieren (the good stuff) bevriezen niet zo snel
Ik wil best wel wat plaatjes schieten van jullie hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de opzet / idee erachter is wel
Geen idee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm jammerIs LaChouffe ook zwaar gistend? *Nooit geweten* Ander wit biertje is ook goed
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil best wel wat plaatjes schieten van jullie hoor.
Dus tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef belle1608 het volgende:
La Chouffe is een amberkleurig bier van hoge gisting met nagisting op de fles. De smaak is zoet,
kruidig en heeft een bittere nasmaak. Het met bronwater gebrouwen bier is niet gepasteuriseerd
en heeft smaakevolutie.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Egberts het volgende:
hah,
Een perfecte wedstrijd voor de EK poule
Met een voorspelde 2-1 voor Duitsland, met Mario Gomez als Topscorer van het toernooi en van Persie Topscorer van het NL team kan er hier toch nog wel een glimlach vanaf
Goed gedaan!! Ik had toch ook nog puntjes gescoord, sta nu 32equote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef Egberts het volgende:
hah,
Een perfecte wedstrijd voor de EK poule
Met een voorspelde 2-1 voor Duitsland, met Mario Gomez als Topscorer van het toernooi en van Persie Topscorer van het NL team kan er hier toch nog wel een glimlach vanaf
what's up?quote:
de fok poule kijk ik al niet meer naquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Ik had toch ook nog puntjes gescoord, sta nu 32e
Zou ik erg waarderenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik wil best wel wat plaatjes schieten van jullie hoor.
[..]
Geen idee.
Zie je wel....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
what's up?ik zit aan m'n website te sleutelen
434 sta je daarquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
de fok poule kijk ik al niet meer na
Ik moet telkens zoeken waar ik precies de resultaten kan vinden ...
De poule op het werk wordt ik dagelijks mee geconfronteerd dus die vind ik belangrijker ^^
Nou dan doen we dat toch ? Even asap gaan inplannen dan voordat je gaat werpenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zie je wel....
http://bjornwetzels.nl/DJMO.mp3
Speciaal en alleen voor jou. Uptempo (130bpm), onafgemixt, en met een loeier van een fout aan het eind.
Nou nou...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou dan doen we dat toch ? Even asap gaan inplannen dan voordat je gaat werpen
Klinkt best lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zie je wel....
http://**********.nl/DJMO.mp3
Speciaal en alleen voor jou. Uptempo (130bpm), onafgemixt, en met een loeier van een fout aan het eind.
quote:
In 6 minuten is Mo toch al 2 km verderquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hmm, na 6 minuten begint 'ie toch ietwat te vervelen
jij denkt dat ik met en pace van 3.m loop?quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In 6 minuten is Mo toch al 2 km verder
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
In 6 minuten is Mo toch al 2 km verder
Shhhht... laat mij nou even trots op je zijn jahquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij denkt dat ik met en pace van 3.m loop?whahahaha .. dan ben ik met geluk net één km verder man
iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
op zestien minuten ... sneller sneller sneller
Doe maar even in je agenda kijken wanneer het voor jou past danquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou dan doen we dat toch ? Even asap gaan inplannen dan voordat je gaat werpen
Hmmmz. Moeten we ook een lokatie zoekenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Doe maar even in je agenda kijken wanneer het voor jou past dan
Nee. Shoots doe ik eigenlijk gewoon prive.... Maar ik heb weinig andere opties voordat ze bevalt nu....quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. Moeten we ook een lokatie zoeken
We maken er dan maar een mini meet van. Meg, Belle en ik, R, jij en de kids?
Is goed!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmz. Moeten we ook een lokatie zoeken
We maken er dan maar een mini meet van. Meg, Belle en ik, R, jij en de kids?
Iets waar het rustig isquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:09 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Is goed!
wat voor locatie heb je in gedachten ?
parken 2optie's hier (waarvan een bij een grote speeltuin)
Daarom gaf ik ook die 2 parken aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets waar het rustig isweinig afleiding. Bos. Strand... Parkje. Ligt er helemaal aan wat je voor ogen hebt. Binnenshuis waag ik me voorlopig niet aan (zie foto die ik postte: slecht licht)
nikon ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iets waar het rustig isweinig afleiding. Bos. Strand... Parkje. Ligt er helemaal aan wat je voor ogen hebt. Binnenshuis waag ik me voorlopig niet aan (zie foto die ik postte: slecht licht)
Ik heb Canon, maar als die flitser als een slave (IR) kan werken wilt die vast wel met mijn flitser babbelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nikon ?
heb ik evt. wel een flitsert voor je
if u want...
http://strobist.blogspot.(...)ur-nikon-sb-800.htmlquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef kwiebuske het volgende:
vast wel
nikon sb 800
kan ff geen leuk linkje vinden voor beschrijving
http://www.gebruikershand(...)ndleiding-19941.htmlquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:19 schreef kwiebuske het volgende:
vast wel
nikon sb 800
kan ff geen leuk linkje vinden voor beschrijving
Dat doet ze dan ook regelmatigquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef kwiebuske het volgende:
das trouwens wel errug dichtbij iemand anders die hier post he![]()
die spuugt bijna in je achtertuintje
Als je hem kwijt wilt, vindt het hier een goed thuis hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef kwiebuske het volgende:
ha
gelijk in stereo
thnx papabear
laat maar weten merlijn
weet waar je huis staat dus...
het is redelijk algemeen bekend dat merlijn en ik letterlijk buren zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef kwiebuske het volgende:
ha
gelijk in stereo
thnx papabear
laat maar weten merlijn
weet waar je huis staat dus...
En dan wonen DJMO en ik nog in verschillende gemeentes ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:30 schreef kwiebuske het volgende:
@ papabear: zo vaak/veel enzo let ik hier niet op
en al helemaal niet op die dingen
@ merlijn: wil m niet kwijt, lenen kan altijd![]()
@ djmo: wist ik veel
da durp waar merlijn woont is groot, had net zo goed bij de snelweg kunnen wezen wat mij betreft dus...
Same here. Vandaar ook de kriebels om weer eens een aantal urbex locaties aan te doen...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef kwiebuske het volgende:
kan ook jah
moet ik ook nog ergens hebben
lol
heb al meer als een jaar geen camera meer in me klauwen gehad
grmpfl
te druk![]()
quote:Verdriet en blijdschap zijn allebei goede redenen om je klem te zuipen....
Truzzuh Kwiebus!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef kwiebuske het volgende:
LOL
* kwiebuske slapen gaat
mooie tijd is het nu
![]()
truste!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:40 schreef kwiebuske het volgende:
LOL
* kwiebuske slapen gaat
mooie tijd is het nu
![]()
Ah, heeft ze haar plek eindelijk gevonden ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. DJMO gaat net bitterballen in de pan gooien
* Papabear heeft de gebruiksaanwijzing van DJMO gevondenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ah, heeft ze haar plek eindelijk gevonden ?
* Merlijn sprintje trekt *
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear heeft de gebruiksaanwijzing van DJMO gevonden
Bel je wel aan? Die handleiding beslaat vast mijn halve gang....quote:
Dan heb je wel een hele grote gang...quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bel je wel aan? Die handleiding beslaat vast mijn halve gang....
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele grote gang...
Nah, dat moet nog even dicht voordat ik naar bed ga!quote:Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Jaren geleden in m'n tijd als electrieker moesten we es een kast van een huis van een nieuwe installatie voorzien. Dus we komen daar binnen in de hal.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaren geleden in m'n tijd als electrieker moesten we es een kast van een huis van een nieuwe installatie voorzien. Dus we komen daar binnen in de hal.
Mijn eerste opmerking: Kolere, die hal is bijna net zo groot als mijn huiskamer!
Collega: Niet overdrijven PB, zo groot is jouw huiskamer niet
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jaren geleden in m'n tijd als electrieker moesten we es een kast van een huis van een nieuwe installatie voorzien. Dus we komen daar binnen in de hal.
Mijn eerste opmerking: Kolere, die hal is bijna net zo groot als mijn huiskamer!
Collega: Niet overdrijven PB, zo groot is jouw huiskamer niet
Hij is doodquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]heb je hem ook laten tintelen zoals ik Rucky ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |