dan had je de slaap nodigquote:
Ja, en de afspraak van half 9 ookquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vannelle vannelle vannelle misschien moet ik je even bellen...
Haha het klinkt zo leuk :p
Zou ik dan maar een conference call opzetten? Kunnen we allemaal bellenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]![]()
Maar misschien moet je mij even bellen!
* Merlijn van stoel valt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef DJMO het volgende:
hey jongens ..unicum
ik heb een spijkerbroek aan voor de verandering
Niet meer nodig!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zou ik dan maar een conference call opzetten? Kunnen we allemaal bellen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef DJMO het volgende:
hey jongens ..unicum
ik heb een spijkerbroek aan voor de verandering
*Merlijn weer op stoel hupstquote:
Danku.... inderdaad: TTIWWP!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Merlijn weer op stoel hupst
DJMO je weet dat dat om een foto vraagt...
Verder... mogguh.
Wat zijn we het akelig eng met elkaar eens vandaag... is de week weer bijna doormidden ?quote:
Ach, wij kunnen toch al een tijdje samen prima door 1 deur, toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wat zijn we het akelig eng met elkaar eens vandaag... is de week weer bijna doormidden ?
Ik ga wel zijwaarts. Ook geen probleem.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef DJMO het volgende:
lijkt me lastig nu ze zo bol wordt![]()
* DJMO rent weg
*eenschquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen toch al een tijdje samen prima door 1 deur, toch ?
draag naar voren hoor... niet naar opzijquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef DJMO het volgende:
lijkt me lastig nu ze zo bol wordt![]()
* DJMO rent weg
Doe ik ook het liefst hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
gelukkig valt er niemand over het feit dat ik gewoon op sportschoenen loop![]()
goed zo ing!!
kan moeilijk de pot verwijten als ketel die zelf ook zwart zietquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef DJMO het volgende:
gelukkig valt er niemand over het feit dat ik gewoon op sportschoenen loop![]()
goed zo ing!!
even bellen ? anders zit je strakkies ook zo alleen op locatiequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik vraag me af of mijn externe lunch nog doorgaat eigenlijk.... heb sinds vorige week niets meer gehoord.
Ik had gelijk: werd gebeld dat meneer ziek was. Lekker handig, een kwartier voor de afspraak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
even bellen ? anders zit je strakkies ook zo alleen op locatie
Lekkere planning... dat wisten ze vanmorgen om bwv 9:00 nog nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had gelijk: werd gebeld dat meneer ziek was. Lekker handig, een kwartier voor de afspraak.
Good one... Ik zal eens een balletje opgooien bij zijn baasquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Lekkere planning... dat wisten ze vanmorgen om bwv 9:00 nog niet
Nu moet je naar die akelige interne voedselvoorziening... k zou een factuur sturen voor het te laat afmelden, moeten mensen bij de huisarts/ziekenhuis/tandarts/fysio etc ook
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Good one... Ik zal eens een balletje opgooien bij op zijn baas
Dat gaat hem op zijn minst een licentie kostenquote:
* Merlijn Ireth tabletje geeft *quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT
Dit is mijn eerste én laatste post in een topic met zo'n titel! [ afbeelding ] Ik zie jullie wel weer in het volgende topic! [ afbeelding ]
Je kan vroegtijdig op verschillende manieren interpreterenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT
Dit is mijn eerste én laatste post in een topic met zo'n titel! [ afbeelding ] Ik zie jullie wel weer in het volgende topic! [ afbeelding ]
Waarom zou je eng zijn? Je bent tof!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kim tegen Yska: moet jij ook naar school? Ja maandag ga ik naar school. En kom je dan ook weer bij ons?
Volgens mij ben ik niet eng :p
Ik moet toegeven, klinkt wel grappig idd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vannelle vannelle vannelle misschien moet ik je even bellen...
Haha het klinkt zo leuk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |