Ik denk dat ik geen file heb en de boodschappen prima gaan, dus ik zit vol vertrouwenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Zijn we al nerveus voor vanavond, of hebben we er gewoon helemaal geen vertrouwen in?
Je staat toch achter je land, hoe slecht ze ook spelen. Maar als ik andere landen zie spelen heb ik er niet heel erg veel vertrouwen meer in. Waar is het NL dat iedereen wist te verbazen op het WK?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook. Ik heb er zeer weinig vertrouwen in. Wel hoop nog. Gelukkig.
Ik mis de passie en beleving die ik bijvoorbeeld wel in de eerste wedstrijd van Rusland en Oekraïne zag, de strijdlust van de Polen gisteravond. Het is net of ze bij het Nederlands elftal denken van dat doen we wel ff.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je staat toch achter je land, hoe slecht ze ook spelen. Maar als ik andere landen zie spelen heb ik er niet heel erg veel vertrouwen meer in. Waar is het NL dat iedereen wist te verbazen op het WK?
We zullen het wel zien, maar als er de eerste helft al een goal valt voor de Duitsies, dan zet ik hem af.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb er veel minder vertrouwen in dan tegen Denemarken...
Mjah, als je ziet wat er in het veld staat geef ik je geen ongelijk. Ik hoop echt dat ze zijn wakker geschud door die nederlaag tegen de Denen. Want als de Duitsers nu winnen zijn we verder van huis (of dichtbij, ligt eraan hoe je het bekijkt).quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik mis de passie en beleving die ik bijvoorbeeld wel in de eerste wedstrijd van Rusland en Oekraïne zag, de strijdlust van de Polen gisteravond. Het is net of ze bij het Nederlands elftal denken van dat doen we wel ff.
Het klote is dat je nu niet ff snel nog ff je team om kan gooien, van Bommel eruit, Huntelaar erin, Robben op links, Affelay op rechts, dat verwachten de Duitsers niet. Van Marwijk is een goeie coach, maar ik vind hem toch iets te conservatief.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet wat er in het veld staat geef ik je geen ongelijk. Ik hoop echt dat ze zijn wakker geschud door die nederlaag tegen de Denen. Want als de Duitsers nu winnen zijn we verder van huis (of dichtbij, ligt eraan hoe je het bekijkt).
Ik heb ook geen kwaad woord over van Marwijk, hij doet goed zijn best als coach. Waar baseer je je mening op eigenlijk? Geen verwijt, maar meer nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het klote is dat je nu niet ff snel nog ff je team om kan gooien, van Bommel eruit, Huntelaar erin, Robben op links, Affelay op rechts, dat verwachten de Duitsers niet. Van Marwijk is een goeie coach, maar ik vind hem toch iets te conservatief.
Werk ze!quote:
Een aantal dingen. Ten eerste het feit dat er nog steeds gekozen moet worden tussen Huntelaar en van Persie, die moeten gewoon allebei spelen. Ik ben superblij dat van Bommel bij PSV komt, maar in het Nederlands elftal zou ik hem op de bank zetten. Of hij of de Jong, maar niet allebei, ik ben het met Jan Mulder eens dat 2 controleurs teveel voetbal weg haalt. En ik vind dat hij spelers die niet lekker in hun vel zitten, uit vorm zijn e.d. te lang laat doorspelen. Om maar een paar dingetjes te noemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kwaad woord over van Marwijk, hij doet goed zijn best als coach. Waar baseer je je mening op eigenlijk? Geen verwijt, maar meer nieuwsgierigheid.
Moet eerlijk toegeven dat ik het zo niet bekeken heb, en zoals je het nu verwoordt klopt het wel. Valt me nu ook op dat Huntelaar en van Persie nooit samen spelen, of bijna nooit. Over je andere punten kan ik niet veel zinnigs toevoegen, en ik ben erg benieuwd of van Marwijk het ook inziet wat je schetst. Of hij heeft een ander plan, dat kan ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een aantal dingen. Ten eerste het feit dat er nog steeds gekozen moet worden tussen Huntelaar en van Persie, die moeten gewoon allebei spelen. Ik ben superblij dat van Bommel bij PSV komt, maar in het Nederlands elftal zou ik hem op de bank zetten. Of hij of de Jong, maar niet allebei, ik ben het met Jan Mulder eens dat 2 controleurs teveel voetbal weg haalt. En ik vind dat hij spelers die niet lekker in hun vel zitten, uit vorm zijn e.d. te lang laat doorspelen. Om maar een paar dingetjes te noemen.
Je zit in Eindhoven?quote:
Damn, dichtbijquote:
Maar gelukkig kan je Fok!kenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:58 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben pas net op het werk. drama alom vanochtend. eerst snoozen. daarna de katten die gekotst hadden, vervolgens wil mijn motor niet starten en kreeg ik de sleutels niet gevonden van de andere motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |