Dertig jaar geleden was er al een 1.3 met 75pk.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar wel betrouwbaar.![]()
En toen VW nog 1.4 blokken met 60 pk had persten de Japanners daar al 75 pk uit.
Dat is toch juist Volkswagen?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef H-D het volgende:
Liever iets minder betrouwbaar en leuk dan betrouwbaar en saai.
Iedere week is meteen zo overdreven.Je snapt heus wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:42 schreef Fritessaus het volgende:
Nou ja, ieder z'n prioriteiten dan. Ik sta liever niet elke week bij de garage.
Kwestie van smaak I guess. Sommige modellen zjin idd saai maar een aantal vind ik wel mooi gewoon. En ik doelde hier trouwens ook specifiek op motorenquote:
Verschil: Japanners zijn wel betrouwbaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Fixed
Oh, de 85 pk variant is wel een 16 klepper. En de 1.4 16v van vw heeft 75pk
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben heel blij met mijn oerdegelijke Almera.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef H-D het volgende:
[..]
[..]
Liever iets minder betrouwbaar en leuk dan betrouwbaar en saai.
1986 Suzuki Swift 1.3 GTi met 101pkquote:Op zondag 17 juni 2012 10:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar wel betrouwbaar.![]()
En toen VW nog 1.4 blokken met 60 pk had persten de Japanners daar al 75 pk uit.
Het ging over de 1.4 60pk hequote:Op zondag 17 juni 2012 12:49 schreef H-D het volgende:
En ik doelde hier trouwens ook specifiek op motoren
Ik zeg zelf: Neequote:Op zondag 17 juni 2012 10:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
uhu.
Zeg nou zelf, die italianen zien er toch veel leuker uit
Die is aboluut niet saai, maar ook absoluut niet mooiquote:Op zondag 17 juni 2012 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben heel blij met mijn oerdegelijke Almera.
Maar Japanners bouwen ook minder saaie auto's:
[ afbeelding ]
quote:
Ja het zijn ook maar meningen hequote:Op zondag 17 juni 2012 12:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben heel blij met mijn oerdegelijke Almera.
Maar Japanners bouwen ook minder saaie auto's:
[ afbeelding ]
Bij die oude versie kon je als bijrijder gas geven omdat er geen afscheiding tussen zatquote:Op zondag 17 juni 2012 15:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Mijn beste vriend had zo'n ding. 205 op de teller en je stuiterde de hele auto door want het ding had de wegligging van een kart.
Dat heb je zelf in de hand, hoeveel je mee neemt.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:09 schreef MdMa98 het volgende:
Nu 2 dagen gestuurd, maar slechts 160km gereden, maar bevalt zeer goed! De Up! rijdt zo volwassen, totaal niet het idee dat hij kleiner is als mijn vorige auto. Deze week gaan we hem volpakken voor de vakantie, benieuwd of alles past!
Je vergeet de koffiequote:Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef MdMa98 het volgende:
Y(up) gaat helemaal goedkomen natuurlijk! Ik ben er van overtuigd dat er een koelbox, 2 koffers, tent, beddengoed/thee/handdoeken/luchtbed/tentje/eten en drinken, extra kleding, wandelschoenen en nog een hele reutemeteut ingaat.
Hij is comfortabel genoeg voor de af te leggen afstand.
Dus je pakt je boodschappenwagentje helemaal vol met shit om vervolgens 2 landen verderop te gaan zitten FOK!ken?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef MdMa98 het volgende:
Richting zuid frankrijk, en ja, ook daar is drinken, maar voor onderweg wel zo makkelijk! Senseo en de laptop gaan ook mee, lekker fok!ken met een bak koffie.
camperen in frankrijk niet begrijpenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je pakt je boodschappenwagentje helemaal vol met shit om vervolgens 2 landen verderop te gaan zitten FOK!ken?
Nee, idd, kamperen doe ik al niet aan, ik ga ook niet naar Frankrijk maar wat ik niet snap, en dat is waar 't hier om gaat, is dat je gaat zitten FOK!ken op vakantie. Dan heb je toch wel wat beters te doen?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
camperen in frankrijk niet begrijpen
Dat snap ik ook niet tbhquote:Op maandag 18 juni 2012 22:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, idd, kamperen doe ik al niet aan, ik ga ook niet naar Frankrijk maar wat ik niet snap, en dat is waar 't hier om gaat, is dat je gaat zitten FOK!ken op vakantie. Dan heb je toch wel wat beters te doen?
Een laptop staat gelijk aan Fokken?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je pakt je boodschappenwagentje helemaal vol met shit om vervolgens 2 landen verderop te gaan zitten FOK!ken?
Nee. Maar hij zegt letterlijk dat hij dan lekker kan FOK!ken met een bak koffie erbij. Wel oplettenquote:
Ojaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Maar hij zegt letterlijk dat hij dan lekker kan FOK!ken met een bak koffie erbij. Wel opletten
Hoe kan je overleven zonder koffie?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Oja
Koffie
Maar, we dwalen af
Hier een stukje voor het broertje van Up
http://www.autozine.nl/text/1042.html
Wellicht saaier, maar wel mooierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef MdMa98 het volgende:
Leuk stukje om te lezen! Al vind ik de mii wat saaier ogen juist als de up.. komt waarschijnlijk door de bumpers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |