Je zit in het goede land. Die vlag is van een hotel. Er hangen daar ook een Britse, Franse en Duitse vlag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ondanks de vlag ziet het er eerder Italiaans uit...
Ah, dat zeg je ook al in Europa.... had die reactie nog niet gelezen.
oke Maggiore dus, (?) ik gok Verbania.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:58 schreef Individual het volgende:
Wel aan een Lago, maar een andere. Zo noord als je kan gaan zo ongeveer.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan blijft er maar 1 meer over, het Comomeer.
ik heb wikipedia gebruikt, dus ik wil jou de eer geven als dat mag?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Kut, net die splitseconden te laat..
Menaggio is goed!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Menaggio? Toch wel triest dat ik dit als Italiaan niet ken
ik zou bijna zeggen Parijs Sacre Coeur?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Geen nieuwe?
Hier dan een nieuwe:
[ afbeelding ]
GOED!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:36 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen Parijs Sacre Coeur?
[ afbeelding ]
Zegt dan maar gewoon als het zo moetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
Hint: De stad ligt in de provincie Terni en de omgeving van de stad staat bekend om zijn witte wijn.
O, dat is lekker makkelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Orvieto!
Maar iemand anders mag een nieuwe foto plaatsen.
Ik denk dat we het over twee verschillende heb, jij over die in Maine, ik over die in SF.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Varend of anders? Had niet gedacht dat deze zo snel werd geraden.
Dat is goed.quote:
ligt het op een Grieks eiland?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij mij wel, maar hij is ook wat klein, deze is duidelijker:
[ afbeelding ]
Ligt het ergens in China?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:01 schreef Igen het volgende:
Dat zeiden ze bij 3 op Reis ook ja. Vandaar dat ik het meteen wist.
Nieuwe:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |