Mijn eerste ingeving bij het zien van de foto was: ergens op de Antillen. Niet eens zo gek. Het correcte antwoord: Fortaleza, Brazilië.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:34 schreef Individual het volgende:
Deze stad is ooit van de Nederlanders geweest.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving bij het zien van de foto was: ergens op de Antillen. Niet eens zo gek. Het correcte antwoord: Fortaleza, Brazilië.
[ afbeelding ]
Waar anders?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef Igen het volgende:
Ik vond het er nogal Belgisch uitzien (maar dan weer eigenlijk te netjes), maar het is dus dicht bij jouw huis!
Komarno, Slowakije
San Marino idd. Ik vind het er wel geinig uitzien voor het stadscentrum van de hoofdstad van een land.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef Individual het volgende:
Google image search 'castle on a mountain' zegt San Marino. Lekker snel. Nooit geweest trouwens, maar als ik toch in de buurt ben..
Interessant staatje idd. Heb er zelfs wel eens werk aangeboden gekregen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:40 schreef Igen het volgende:
[..]
San Marino idd. Ik vind het er wel geinig uitzien voor het stadscentrum van de hoofdstad van een land.
Olijfberg, Jeruzalem?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Interessant staatje idd. Heb er zelfs wel eens werk aangeboden gekregen..
De volgende is niet zo'n moeilijke neem ik aan.
[ afbeelding ]
Als verkoper van parfum of van wapens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Interessant staatje idd. Heb er zelfs wel eens werk aangeboden gekregen..
Het zal vast iets financieels zijn geweest, maar het is vele jaren geleden en ik had al iets.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als verkoper van parfum of van wapens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |