ring maat iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
0.25 dacht ik. Opzich geeft 't wel een geestig effect. Let wel goed op het schroefdraad! toen ik net mijn canon met 18-55 had bleek ik groter schroefdraad te hebben dan de nikon van een klasgenoot. Toen wilde we zijn fisheye op mijn lens zetten.
nee 500D geloof ik, kutlens, en tamron telelens in de collectiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moet je even opletten met vignettering. Ik weet dat het wijder uitloopt, maar zou niet weten hoe diep zo'n verloopring is.
[..]
Voor een compact?
ik ga ff zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ring maat idd
weet jij wat het verschil is tussen die twee?
Berlin black and whitequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Berlijn 4 maanden terug.
[ Flickr Photoset ]
Ah joh, dat doet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, soms moesten er kleurtjes terugkomen, ondanks dat ik weet dat Freud daar een hekel aan heeft.
Nieuwe MBP's zagen er wel OK uit met retinaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Argh m'n grootste ergenis van foto's maken.
Het bewerken op een trage laptop.
*nieuwe koopt.
Ja, kolere duur die nieuwe MBP'squote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef freud het volgende:
[..]
Nieuwe MBP's zagen er wel OK uit met retina. Lion en Mountain Lion gaan eindelijk security wat meer serieus nemen, dus dat risico is ook iets afgenomen met ios.
Lijkt prima! Wit lijkt ook echt wit hier op het scherm, geen rare gloeden ofzo, kleuren komen mooi helder uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken.
Ik wil deze foto cadeau doen aan een vriend van me.
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie 'm kwa kleur enzo? En ik zit een beetje te twijfelen aan hoe groot ik 't cadeau zal doen. Wat is een normaal formaatje in een kamer? Zit te denken aan 60x40cm
Edit: En welke canvashandel raden jullie aan?
Top-canvasfoto.comquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ga ff zoeken.
Ik wil deze foto cadeau doen aan een vriend van me.
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie 'm kwa kleur enzo? En ik zit een beetje te twijfelen aan hoe groot ik 't cadeau zal doen. Wat is een normaal formaatje in een kamer? Zit te denken aan 60x40cm
Edit: En welke canvashandel raden jullie aan?
Zijn die ook goed met albums zelf?quote:
Moest top-canvasfoto hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zijn die ook goed met albums zelf?
Straks de Spyder weer eens van zolder halen, ik ben aangestoken door de verhalen hier.
wat wil je canvas of een posterquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef Puala het volgende:
Weten jullie een webshop die tegen redelijk tarief op kort termijn (lees: voor zondag) een canvas/poster kan afdrukken?
Die entrancefoto is supervet! Verder blijf ik er nog steeds bij dat ik contrast blijf missen in je foto's.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Berlijn 4 maanden terug.
[ Flickr Photoset ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |