SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.
Morgen een nachtje naar America
Auto, ik zei toch dat je dat hek om het vorige topic goed dicht moest doen?quote:
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploftquote:
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanwas het gezellig? en wat ga je in America doen? center parcs? Rowen Heze
Wat, aan lactoseintolerantie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ex zangeres van milk inc is toch overleden een tijdje terug?
Is al paar kaar geleden iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is est erg ja, haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploft
Je zag alles liggen namelijk, kan olie, kan ruitensproeiervloeistof, 2 paraplu's, losse rommel etc. etc.
Je wou zeggen dat sowieso muziek maken danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.
Mutsieeeee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet nu wat ik ben vergeten
koffiepads te kopen
rond welke tijd ben je in Veldhoven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;
Eerst Tilburg, daarna Veldhoven en Venlo. Ouders zijn bij CP dus ga ik daar een nachtje heen
wees blij dat je ze niet gekocht hebt...senseoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet nu wat ik ben vergeten
koffiepads te kopen
Heb een afspraak om 10.00 in MMCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
rond welke tijd ben je in Veldhoven?
Dulce Gustoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat je ze niet gekocht hebt...senseo![]()
Ik wil niks zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat sowieso muziek maken dan
Dat klinkt als iets wat je op je laken krijgt na een verbazingwekkend harige aap af te ranselen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lag dat ook nog in je auto?
maar idd chunky monkey
Senseo muziek zeg maar, of McDonalds muziekquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lag dat ook nog in je auto?
maar idd chunky monkey
Waarom krijg ik hier een enorm foute MI bij xDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat je op je laken krijgt na een verbazingwekkend harige aap af te ranselen.
Serieus??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is letterlijk om de hoek van waar ik werk haha
Ik heb die nieuwe, die automatischequote:
Plaatje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe, die automatische
Dat is toch niet om de hoek manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja serieus. ongeveer een kilometertje.
Hij!quote:
quote:
Dat is niet om de hoek dan hequote:
Die plaatje?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Die heb je niet voor het design gekocht hoop ik?
Ja ja ja, kom maar op met die kamervragenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe, die automatische
quote:
Mexicaans gegeten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het fijn vind dat we nu allemaal vrinden zijn geworden. Ondanks onze moeilijke start samen voel ik nu toch een sterke onderlinge band. En lekker veel warmte in de onderbuik.
Maar dat kan ook best wat anders zijn.
Maak je straks wel ff een foto van je luier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het fijn vind dat we nu allemaal vrinden zijn geworden. Ondanks onze moeilijke start samen voel ik nu toch een sterke onderlinge band. En lekker veel warmte in de onderbuik.
Maar dat kan ook best wat anders zijn.
Ik vind hem wel leuk inderdaad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Njah laten we zeggen dat smaken verschillen
Als ik dat in mn keuken zou hebben zou ik 10 keer per dag gaan kijken of ie niet is weggevlogen, tis net een alienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk inderdaad..![]()
Maarre.. wat heb jij staan dan?
En wees nou eerlijk.. ziet hij er niet stukken beter uit dan z'n voorganger?
[ afbeelding ]
't is een soort kip ofzo, 't ziet er niet uit.. Een kip die in je kopje staat te braken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik dat in mn keuken zou hebben zou ik 10 keer per dag gaan kijken of ie niet is weggevlogen, tis net een alien
Ik hoef geen koffie meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't is een soort kip ofzo, 't ziet er niet uit.. Een kip die in je kopje staat te braken..
Nee, buitenaardse koffie vertrouw ik niet zo.quote:
Hè, wat vervelend!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef STING het volgende:
Morgen weer eens naar Londen, en dan 's avonds op een nog nader te bepalen locatie Ned-Dui kijken
Eerst de hele dag een conferentie, dan omswitchen naar oranje kleding en dan (het verdiet weg)zuipen denk ikquote:
En de rest van de keukenquote:
Ach... Dat lukt je wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst de hele dag een conferentie, dan omswitchen naar oranje kleding en dan (het verdiet weg)zuipen denk ik
Sja, dan ziet 'ie er lang zo gelikt niet uit nee..quote:
Ik ben te lui om weer naar beneden te lopenquote:
Waar je nu zit mag ook hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben te lui om weer naar beneden te lopen
Dat is mijn PC... Niet echt bijzonderquote:
Verschillende apparaten... ik maak wel ff een foto ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk inderdaad..![]()
Maarre.. wat heb jij staan dan?
En wees nou eerlijk.. ziet hij er niet stukken beter uit dan z'n voorganger?
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Oja, wie heeft er een emmer?
Ik moet even virtueel![]()
![]()
doen
Luiwammes..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
![]()
doen
Bepaalde mensen werken op mijnquote:
Van jezelf mag ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is mijn PC... Niet echt bijzonder
Omdat ik geen emmer wil pakken?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
![]()
doen
Nee joh!! Ik ben niet interessant!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh!! Ik ben niet interessant!
Al help je mij nu wel herinneren aan het feit dat ik even moet vragen of vriendinnetje een aantal foto's doorstuurt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Verschillende apparaten... ik maak wel ff een foto ofzo
hoe krijg je de koffie in je kopje?quote:
Da's pas een raar design, daar stroomt de koffie naar bovenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmmm... waarom ie ineens ondersteboven staat is me een raadsel xD
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's pas een raar design, daar stroomt de koffie naar boven
Ik kom geen kopje koffie drinken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmmm... waarom ie ineens ondersteboven staat is me een raadsel xD
Vroeg naar bed vanavondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]![]()
had eerst niet door wat het was op de foto
hoezo moe
Ja daar moet je de stekkers ook andersom in het stopcontact stekenquote:
ja zat om 7 uur vanmorgen op kantoor en zat er om 6 uur vanavond nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vanavond
Drukke dag gehad?
Flauw hoor. het smaakt echt net zo goed als normale koffie hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom geen kopje koffie drinken..
Kantoor ook nog.. Ik wordt daar zo duf van hè, met dit weer. Gatver..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja zat om 7 uur vanmorgen op kantoor en zat er om 6 uur vanavond nog
En wat heb ik aan die informatie? Krijg ik ze dan ook te zien?quote:
Hoe is het down under?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja daar moet je de stekkers ook andersom in het stopcontact steken
Hmm... Maar die apparaten staan niet om de hoek bij MMCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Flauw hoor. het smaakt echt net zo goed als normale koffie hoor
Lekkere lange dagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja zat om 7 uur vanmorgen op kantoor en zat er om 6 uur vanavond nog
Alleen een banaan op?quote:
Ik weet niet of dat genoeg is...quote:
true... dat is wat verder om de hoekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Maar die apparaten staan niet om de hoek bij MMC
Indische rijsttafel voor 8 personen?quote:
Dat doe je toch echt allemaal zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is...Ik heb vanmiddag om 1 uur geluncht, daarna niets meer gegeten.
Ondertussen nog gesport...
Faalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is...Ik heb vanmiddag om 1 uur geluncht, daarna niets meer gegeten.
Ondertussen nog gesport...
Ik ben ook geen (echte) koffie drinker. Heb idd veeeel liever theequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true... dat is wat verder om de hoekde koffie bij ons op het werk is ook niet te zuipen van wat ik hoor (ik drink alleen thee).
Ik wilde na het sporten gaan eten, maar werd gebeld (gesprek van 1,5 uur).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt allemaal zelfje was nog aan het posten voordat je ging sporten
Dan zit je bij mij wel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen (echte) koffie drinker. Heb idd veeeel liever thee
Pickwick Framboos?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan zit je bij mij wel goedik word wel eens de theewinkel genoemd op het werk zoveel smaakjes dat ik heb
Ik vind Framboos zoooo lekker, maar die kan je niet los kopen.quote:
Zit die dan in een fruitpack? ik heb datzelfde met Southern Fruits van Pickwick. elke zo'n pak kopen met andere smaken die ik toch niet drink....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind Framboos zoooo lekker, maar die kan je niet los kopen.
En groene thee Jasmijn
Heeft er tijdje ingezeten idd! En nu nog wel bij Sligro, maar dan heb je 9 doosjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Zit die dan in een fruitpack? ik heb datzelfde met Southern Fruits van Pickwick. elke zo'n pak kopen met andere smaken die ik toch niet drink....
gevind: http://www.reprint.nl/pickwick-framboos-2gr.html los te bestellen, wel duur... never mind... 80 zakjes voor 7 euro...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heeft er tijdje ingezeten idd! En nu nog wel bij Sligro, maar dan heb je 9 doosjes
In Belgie zag ik 9 verschillende doosjes voor 8,59 en dan had je 1 doosje framboos haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
gevind: http://www.reprint.nl/pickwick-framboos-2gr.html los te bestellen, wel duur
Ja alleen blijkt dit dus een doosje te zijn van 80 zakjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
In Belgie zag ik 9 verschillende doosjes voor 8,59 en dan had je 1 doosje framboos haha.
Juist... Veeeel te veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja alleen blijkt dit dus een doosje te zijn van 80 zakjes
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Nee... Haha. Ik vind Mango en Meloen ook lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebbennee 3 andere smaakjes weggooien omdat je framboos wilt drinken is wel een goede optie zeker
homo!quote:
Die vind ik minder.quote:
citroen is inderdaad niet zo lekker. kaneel vind ik echt goed te drinken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die vind ik minder.
Net als citroen
Ken je Winterglow?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
citroen is inderdaad niet zo lekker. kaneel vind ik echt goed te drinken.
yes. die sla ik altijd massaal in voor het hele jaar. heb nog iets van 10 pakjes.quote:
Snel trek het korstje erafquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh, korst op mn knie komt los. Mn knie weer normaal kunnen bewegen
Wat maakt het dat iemand een motor type is of niet? ik ben benieuwdquote:
Hetgeen wat los zat is inmiddels vakkundig en voorzichtig verwijderd. De rest zit nog vast dus dat blijft maar even zitten tot het los komtquote:
ej...ik heb een crossmotor hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is dat helemaal niets voor ArTiC hehe
Ooo nee nietsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat maakt het dat iemand een motor type is of niet? ik ben benieuwd
Ohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej...ik heb een crossmotor he![]()
maar geen motorrijbewijs
Ik kan daar echt niet afblijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hetgeen wat los zat is inmiddels vakkundig en voorzichtig verwijderd. De rest zit nog vast dus dat blijft maar even zitten tot het los komt
Goh... waarom verbaast me dat nu weer niets hahaha...(ja ik heb vooroordelen over helmonders i know) allemaal de schuld van dit filmpje:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej...ik heb een crossmotor he![]()
maar geen motorrijbewijs
Gemaakt en grotendeels opgenomen in Mierlo...zegt genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Goh... waarom verbaast me dat nu weer niets hahaha...(ja ik heb vooroordelen over helmonders i know) allemaal de schuld van dit filmpje:
nee vertel danquote:
Nee, ja, weet ik net. Ik ken ArTiC een beetje en ik zie hem gewoon niet snel op een motor rijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee vertel danWat maakt in jouw ogen een motorrijder
Wondjes open trekken
mierlo(-hout) is ook niets waard inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gemaakt en grotendeels opgenomen in Mierlo...zegt genoeg
Nou ja, als ik blijf peuteren trek ik het genezende deel zo nog kapot, dat is ook niet de bedoeling.quote:
Ik ben zo iemand die dat doetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik blijf peuteren trek ik het genezende deel zo nog kapot, dat is ook niet de bedoeling.
tsssk, ik reed op mijn 16e al motorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ja, weet ik net. Ik ken ArTiC een beetje en ik zie hem gewoon niet snel op een motor rijden
Jaaaaa sorry... Zal nooit meer zeggen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsssk, ik reed op mijn 16e al motor![]()
en schakelbrommer (wel met 125cc blok)
ja..er woont nu een rare turk...heeft volgens mij niks in huis staan want er klinkt me toch een echo als ze daar wat harder pratenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaaaa sorry... Zal nooit meer zeggen!
Zeg... Is dat appartement onder jou nu al weer verhuurd na die gekke onderbuurman?
alleen maar omdat je nu werkt in het lab en een voorbeeld functie moet uitoefenen of vanwege hygiene?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik voorheen ook hoor. Maar nu mag t niet
Hahaha, okequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..er woont nu een rare turk...heeft volgens mij niks in huis staan want er klinkt me toch een echo als ze daar wat harder praten
Hup Rusland!quote:
Succes met koffie voor ze zetten danquote:
Ik begin er niet aanquote:
Nee, omdat ik nogal snel littekens heb en dat wil ik nu niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
alleen maar omdat je nu werkt in het lab en een voorbeeld functie moet uitoefenen of vanwege hygiene?
Daar had ik nog niet aan gedacht. Wist niet dat zoiets bestond. Gaat dat over?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik nogal snel littekens heb en dat wil ik nu niet.
Ik heb er al maanden een op mn hand en al jaren een in mn gezicht. Brandwond en opengekrabt puistje. Dus nu maar niet meer doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Wist niet dat zoiets bestond. Gaat dat over?
Slaap lekker alvast!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga nog even basgitaar spelenmss tot straks
Merciiii!quote:
Ja daar heb ik lekker veel aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merciiii!
Ik zal zwaaien bij MMC. Zal het dan hier posten
Ik kan ook langs de receptie komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja daar heb ik lekker veel aanmaar is goed hoor
Hihiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was toen al slim. Helaas niet slim genoeg om de ruit op een veilige afstand in te tikken.
Wat heb je in GODESNAAM voor stouts uitgespookt dat ze kokend water over je heengoten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen ik 3 jaar was ben ik heel erg stout geweest: theepot met kokend water over me heen gekregen. Resultaat: brandwonden en tot m'n 6e geen woord meer gezegd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat heb je in GODESNAAM voor stouts uitgespookt dat ze kokend water over je heengoten?
Als 'ie het heel snel doet is het een Hans Kazan in de dop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stel je een theepot op een tafel voor, en een tafelkleed tussen de theepot en de tafel. Wat gebeurt er als een klein rotkind aan dat tafelkleed trekt?
Getver..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh, korst op mn knie komt los. Mn knie weer normaal kunnen bewegen
In dit ene geval weigerde dat kind tot z'n zesde verjaardag te praten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als 'ie het heel snel doet is het een Hans Kazan in de dop.
Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In dit ene geval weigerde dat kind tot z'n zesde verjaardag te praten.
En wat had dat voor gevolgen voor dat kind? Ik kan me namelijk voorstellen dat er een achterstand ontstond in ontwikkeling, om nog maar te ''zwijgen'' over zijn spraakvermogen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
4 hechtingen in de grote teen van mn linkervoet gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Hebben we het over brandwonden en littekens?
Toen ik 3 jaar was ben ik heel erg stout geweest: theepot met kokend water over me heen gekregen. Resultaat: brandwonden en tot m'n 6e geen woord meer gezegd.
Toen ik 4 jaar ging ik stiekem naar de schuur. M'n ma zag dat niet en deed de schuur op slot terwijl ik nog binnen was.Na een paar minuten huilen een hamer gepakt en de ruit ingetikt... Het glas viel op m'n grote teen (links). Sindsdien is er een bultje in het midden van desbetreffende teennagel.
Serieus...? Selectief mutisme vind ik zoiets vreemds.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kind werd flink verwend door de ouders en familie in de hoop dat ie weer zou gaan praten. Helaas...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En wat had dat voor gevolgen voor dat kind? Ik kan me namelijk voorstellen dat er een achterstand ontstond in ontwikkeling, om nog maar te ''zwijgen'' over zijn spraakvermogen...
Maar het lijkt me dat je toch een aardige (spraak)achterstand hebt opgelopen door 3 jaar niet te praten, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kind werd flink verwend door de ouders en familie in de hoop dat ie weer zou gaan praten. Helaas...
Dat kind heeft samen met de ouders een school (Speciaal Basisonderwijs) mogen bezoeken, daar schrok hij behoorlijk van.
Op mijn zesde verjaardag (de dag dat ik m'n zesde verjaardag op school vierde) ging ik 's ochtends naar school zonder te praten. Tussen de middag kwam ik thuis en zei ik "Hallo mama.".
Het is ook net de leeftijd dat je je daarin het meest ontwikkelt natuurlijk, maar het is zo te zien aardig goed gekomen met dat kind.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kind werd flink verwend door de ouders en familie in de hoop dat ie weer zou gaan praten. Helaas...
Dat kind heeft samen met de ouders een school (Speciaal Basisonderwijs) mogen bezoeken, daar schrok hij behoorlijk van.
Op mijn zesde verjaardag (de dag dat ik m'n zesde verjaardag op school vierde) ging ik 's ochtends naar school zonder te praten. Tussen de middag kwam ik thuis en zei ik "Hallo mama.".
Kijk naar TBBTquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus...? Selectief mutisme vind ik zoiets vreemds.
Wat?quote:
Yep, heel erg serieus. Toen ik weer praatte zat ik gewoon op het niveau van mijn leeftijdsgenoten qua taal. Uiteraard maakte ik toen genoeg fouten qua uitspraak en zinsconstructies, maar dat kwam doordat ik niet gecorrigeerd kon worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus...? Selectief mutisme vind ik zoiets vreemds.
The big bang theory.quote:
Mijn RRRRRR klinkt ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep, heel erg serieus. Toen ik weer praatte zat ik gewoon op het niveau van mijn leeftijdsgenoten qua taal. Uiteraard maakte ik toen genoeg fouten qua uitspraak en zinsconstructies, maar dat kwam doordat ik niet gecorrigeerd kon worden.
Een jaartje of twee logopedie en klaar... Helaas is de uitspraak van de letter r nooit meer goedgekomen.
Hence the nick?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een jaartje of twee logopedie en klaar... Helaas is de uitspraak van de letter r nooit meer goedgekomen.
Oh. Flauwe serie.quote:
Dat grapje maakte ik eerder alquote:
Ik heb ook een stomme Rquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
The big bang theory.
[..]
Mijn RRRRRR klinkt ook niet.
De achterstand viel reuze mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me dat je toch een aardige (spraak)achterstand hebt opgelopen door 3 jaar niet te praten, toch?
Hoe mijn ma reageerde? Ik kan het me niet meer herinneren, maar volgens mij was ze geschrokken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is ook net de leeftijd dat je je daarin het meest ontwikkelt natuurlijk, maar het is zo te zien aardig goed gekomen met dat kind.
Hoe reageerde je ma? Liet ze van schrik een pot thee over je heenvallen?
Waar dan?quote:
Tig topics terugquote:
Vreemd is dat, dat ze het gewoon (fysiek) kunnen maar het niet doen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh![]()
Wij hebben ook meisje op school die het heeft / doet.
Een of andere idioot had mijn nick sylvester al geregistreerd.quote:
Assistentie nodig van een ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh![]()
Wij hebben ook meisje op school die het heeft / doet.
O ja natuurlijk. Ik zal voortaan iedere letter die hier ooit neergezet is in mijn kop gaan stampen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tig topics terugVolgens mij nog voor we een SC hadden
![]()
Goed idee, dan kan jij dagelijks een samenvatting posten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Ik zal voortaan iedere letter die hier ooit neergezet is in mijn kop gaan stampen.
Trek die tenen 's inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Ik zal voortaan iedere letter die hier ooit neergezet is in mijn kop gaan stampen.
Die link is al eens gedumpt door mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Pien85 het volgende:
Kijk 's HJ
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Wow, 23 delen geleden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef Pien85 het volgende:
Kijk 's HJ
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Meer zelfs. 30 delen SC en 7 'gewone' topics. 37 topics geleden dusquote:
Huh?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die link is al eens gedumpt door mij.
Holy Shit!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Meer zelfs. 30 delen SC en 7 'gewone' topics. 37 topics geleden dus
Ik zei al eens ''huh?'' in dat datingsite-topic, maand of negen terug....quote:
Das een ander topic, dat telt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zei al eens ''huh?'' in dat datingsite-topic, maand of negen terug....
Ik gebruikte diequote:
Fuck youquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik gebruikte diesmiley gisteren al eens.
Je ging gisteren ook al naar bed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Stelletje kleuters...
* sylvesterrr gaat naar bed.
Ik zou best eens als kleuter in een ketel met toverdrank hebben willen vallen. Daar groeit je snor flink van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:30 schreef ArTiC het volgende:
Sinds die theepot gaat ie iedere dag naar bed...zal het ooit nog goedkomen?
Schijnt dat je dan alleen nog maar strakke wit/blauw gestreepte broeken kan dragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zou best eens als kleuter in een ketel met toverdrank hebben willen vallen. Daar groeit je snor flink van.
En ENORME steenpuisten krijgt op je rug.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schijnt dat je dan alleen nog maar strakke wit/blauw gestreepte broeken kan dragen.
En moslim worden is er ook niet meer bij vanwege je everzwijn dieet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ENORME steenpuisten krijgt op je rug.
Maar je kunt dan wel weer kinderen die bij de uitgang van de supermarkt staan te zeuren om voetbalplaatjes zó uit hun sandalen slaan is mij verteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En moslim worden is er ook niet meer bij vanwege je everzwijn dieet.
Zolang ze maar geen liedjes zingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar je kunt dan wel weer kinderen die bij de uitgang van de supermarkt staan te zeuren om voetbalplaatjes zó uit hun sandalen slaan is mij verteld.
De ondraaglijkheid van het bestaan... Wacht, ik ga zo een plaatje zoeken. Met muziek enzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:40 schreef ArTiC het volgende:
En zo vermaken twee 30+ers zich om 23:40 met een stripfiguur op een internetforum....zou ik me nog ergens kunnen verdrinken in een ketel met toverdrank?
Het zijn er twee en ze zitten in je oude jas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Grrrr! Er zit WEER een motje op mijn kamer!
mods op je kamer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:41 schreef automatic_ het volgende:
Grrrr! Er zit WEER een motje op mijn kamer!
T schatquote:
Ja, dat was een spelfout van jequote:
Neeee ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat was een spelfout van jeJe hebt gewoon 1 van de mods op je kamer opgesloten
Hij zingt over flessenpostquote:
Kill it with fire!quote:
Wat een agressie ineensquote:
Hij is aan het zwemmen in het riool.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat een agressie ineens
RIP aan de nabestaanden
was zojuist op het late nieuws. meer dan 100 man gearresteerd.quote:
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
was zojuist op het late nieuws. meer dan 100 man gearresteerd.
Mod, "steekt", zingt over flessenpost.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Was geen reactie op HJs videogoede muziek overigens
* NaRRaToR Ramt op knop!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mod, "steekt", zingt over flessenpost.
Je tijd gaat nu in.
Dat doe je maar in KLB.... En is dat niet een beetje laat voor te vervellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Mag ik nog een keer klagen...?
Ik was een beetje verkleurd met pinksteren, maar ben nu aan het vellen
Geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat doe je maar in KLB.... En is dat niet een beetje laat voor te vervellen?
Is het te laat om een joker in te zetten? Oh.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mod, "steekt", zingt over flessenpost.
Je tijd gaat nu in.
Misschien laten ze het nog een keer zien nu na de samenvatting?quote:
Vast wel en anders morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Misschien laten ze het nog een keer zien nu na de samenvatting?
Nope! Haha. Volgens mij ken ik hem al, maar dan nog!quote:
Klopt. is niet de eerste keer dat je spiektquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope! Haha. Volgens mij ken ik hem al, maar dan nog!
Oja! Jij hebt een saai fotoboek
Is dat zo? Haha.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Klopt. is niet de eerste keer dat je spiektjij ziet er nogal "onvolwassen" uit op je foto's
nee ik houd ervan als mij dingen worden geserveerd op een presenteerblaadjequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Haha.
Er zijn ook volwassene foto's beschikbaar, maar dan moet je zoeken haha
Huh?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
O jezus... Ik mag niet in fotoboek kijken...
IK BEN BENIEUWD
Helaaaaas!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee ik houd ervan als mij dingen worden geserveerd op een presenteerblaadje
tjah. ach ik kan volgens mij wel even vooruit met een foto van een hand/arm in oranjestijl. iets met een armband in de nederlandse vlag kleuren en oranje nagels toch?quote:
Jaaaa haha.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
tjah. ach ik kan volgens mij wel even vooruit met een foto van een hand/arm in oranjestijl. iets met een armband in de nederlandse vlag kleuren en oranje nagels toch?
Ooooo! Zo boeiend is dat niet hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |