SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.
Morgen een nachtje naar America
Auto, ik zei toch dat je dat hek om het vorige topic goed dicht moest doen?quote:
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploftquote:
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanwas het gezellig? en wat ga je in America doen? center parcs? Rowen Heze
Wat, aan lactoseintolerantie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ex zangeres van milk inc is toch overleden een tijdje terug?
Is al paar kaar geleden iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is est erg ja, haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploft
Je zag alles liggen namelijk, kan olie, kan ruitensproeiervloeistof, 2 paraplu's, losse rommel etc. etc.
Je wou zeggen dat sowieso muziek maken danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.
Mutsieeeee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet nu wat ik ben vergeten
koffiepads te kopen
rond welke tijd ben je in Veldhoven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;
Eerst Tilburg, daarna Veldhoven en Venlo. Ouders zijn bij CP dus ga ik daar een nachtje heen
wees blij dat je ze niet gekocht hebt...senseoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet nu wat ik ben vergeten
koffiepads te kopen
Heb een afspraak om 10.00 in MMCquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
rond welke tijd ben je in Veldhoven?
Dulce Gustoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat je ze niet gekocht hebt...senseo![]()
Ik wil niks zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat sowieso muziek maken dan
Dat klinkt als iets wat je op je laken krijgt na een verbazingwekkend harige aap af te ranselen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lag dat ook nog in je auto?
maar idd chunky monkey
Senseo muziek zeg maar, of McDonalds muziekquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Lag dat ook nog in je auto?
maar idd chunky monkey
Waarom krijg ik hier een enorm foute MI bij xDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat je op je laken krijgt na een verbazingwekkend harige aap af te ranselen.
Serieus??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is letterlijk om de hoek van waar ik werk haha
Ik heb die nieuwe, die automatischequote:
Plaatje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe, die automatische
Dat is toch niet om de hoek manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja serieus. ongeveer een kilometertje.
Hij!quote:
quote:
Dat is niet om de hoek dan hequote:
Die plaatje?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Die heb je niet voor het design gekocht hoop ik?
Ja ja ja, kom maar op met die kamervragenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe, die automatische
quote:
Mexicaans gegeten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het fijn vind dat we nu allemaal vrinden zijn geworden. Ondanks onze moeilijke start samen voel ik nu toch een sterke onderlinge band. En lekker veel warmte in de onderbuik.
Maar dat kan ook best wat anders zijn.
Maak je straks wel ff een foto van je luier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik wil alleen maar even zeggen dat ik het fijn vind dat we nu allemaal vrinden zijn geworden. Ondanks onze moeilijke start samen voel ik nu toch een sterke onderlinge band. En lekker veel warmte in de onderbuik.
Maar dat kan ook best wat anders zijn.
Ik vind hem wel leuk inderdaad..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Njah laten we zeggen dat smaken verschillen
Als ik dat in mn keuken zou hebben zou ik 10 keer per dag gaan kijken of ie niet is weggevlogen, tis net een alienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk inderdaad..![]()
Maarre.. wat heb jij staan dan?
En wees nou eerlijk.. ziet hij er niet stukken beter uit dan z'n voorganger?
[ afbeelding ]
't is een soort kip ofzo, 't ziet er niet uit.. Een kip die in je kopje staat te braken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ik dat in mn keuken zou hebben zou ik 10 keer per dag gaan kijken of ie niet is weggevlogen, tis net een alien
Ik hoef geen koffie meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't is een soort kip ofzo, 't ziet er niet uit.. Een kip die in je kopje staat te braken..
Nee, buitenaardse koffie vertrouw ik niet zo.quote:
Hè, wat vervelend!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef STING het volgende:
Morgen weer eens naar Londen, en dan 's avonds op een nog nader te bepalen locatie Ned-Dui kijken
Eerst de hele dag een conferentie, dan omswitchen naar oranje kleding en dan (het verdiet weg)zuipen denk ikquote:
En de rest van de keukenquote:
Ach... Dat lukt je wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst de hele dag een conferentie, dan omswitchen naar oranje kleding en dan (het verdiet weg)zuipen denk ik
Sja, dan ziet 'ie er lang zo gelikt niet uit nee..quote:
Ik ben te lui om weer naar beneden te lopenquote:
Waar je nu zit mag ook hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben te lui om weer naar beneden te lopen
Dat is mijn PC... Niet echt bijzonderquote:
Verschillende apparaten... ik maak wel ff een foto ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk inderdaad..![]()
Maarre.. wat heb jij staan dan?
En wees nou eerlijk.. ziet hij er niet stukken beter uit dan z'n voorganger?
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Oja, wie heeft er een emmer?
Ik moet even virtueel![]()
![]()
doen
Luiwammes..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
![]()
doen
Bepaalde mensen werken op mijnquote:
Van jezelf mag ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is mijn PC... Niet echt bijzonder
Omdat ik geen emmer wil pakken?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef automatic_ het volgende:
![]()
doen
Nee joh!! Ik ben niet interessant!quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh!! Ik ben niet interessant!
Al help je mij nu wel herinneren aan het feit dat ik even moet vragen of vriendinnetje een aantal foto's doorstuurt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Verschillende apparaten... ik maak wel ff een foto ofzo
hoe krijg je de koffie in je kopje?quote:
Da's pas een raar design, daar stroomt de koffie naar bovenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmmm... waarom ie ineens ondersteboven staat is me een raadsel xD
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's pas een raar design, daar stroomt de koffie naar boven
Ik kom geen kopje koffie drinken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmmmm... waarom ie ineens ondersteboven staat is me een raadsel xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |