SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Rustig aan.
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap echt niet dat je dan zo lomp bent als klant zijnde
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met de OP tekst gebeurd?
Edit; Oh, blijkbaar is het vanaf #26 al zo...
Ik vond de oude beter, maar hey! Wie ben ik
Ik denk niet dat iemand (die dit doet) zichzelf wil aangeven hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.
Raar verhaal hey....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je zo dom bent om op deze manier tegen de lamp te lopen. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand (die dit doet) zichzelf wil aangeven hoor
Ik zal me wel verveeld hebben en deze beviel me beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met de OP tekst gebeurd?
Edit; Oh, blijkbaar is het vanaf #26 al zo...
Ik vond de oude beter, maar hey! Wie ben ik
Ooo vandaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal me wel verveeld hebben en deze beviel me beter.
Mja, ik zou de reden ook niet weten... Misschien wilde hij testen hoe jullie zouden reageren? Geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je zo dom bent om op deze manier tegen de lamp te lopen. Dat kan gewoon niet.
Het zou inderdaad ook een mystery shopper kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik zou de reden ook niet weten... Misschien wilde hij testen hoe jullie zouden reageren? Geen idee
Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Net weer twee sollicitaties de deur uit gedaan... Duimen maar!
Ik zal hem eens roepenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!
Waar is Solique/Monique eigenlijk? Ik ben benieuwd hoe zijn gesprek was.
Nice! toch nog iets kunnen vinden in de regio?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Net weer twee sollicitaties de deur uit gedaan... Duimen maar!
Ja, in mijn regio, haha. Ik ga zo op je reageren! Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nice! toch nog iets kunnen vinden in de regio?
)(*@)(# Had ik nu toch maar die 0-4 laten staanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ff snel thuisgeweest, nu even een uurtje weg en dan vanavond lekker weer een voetbalwedstrijd kijken..
Nu is Griekenland - Tsjechië bezig, waarbij Tsjechië al binnen 5½ minuut 0-2 voorstond
Whut? Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ff snel thuisgeweest, nu even een uurtje weg en dan vanavond lekker weer een voetbalwedstrijd kijken..
Nu is Griekenland - Tsjechië bezig, waarbij Tsjechië al binnen 5½ minuut 0-2 voorstond
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
)(*@)(# Had ik nu toch maar die 0-4 laten staan
Het staat overigens nog steeds 0-2, dus het gemiddelde aantal doelpunten per minuten gaat aardig omlaag..quote:
Was even met wat anders bezig, dus ik heb het even gemist. Blijf kijken, dan zie je vast nog wel een herhaling..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Pien85 het volgende:
Voetbalkijkers? Ik schakel net pas in, wat gebeurde er met de keeper, waarom werd hij gewisseld?
Ja, ik zet 'm net aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Het staat overigens nog steeds 0-2, dus het gemiddelde aantal doelpunten per minuten gaat aardig omlaag..
uurtje of 20:15/20:30 zou perfect zijnquote:
Toevallig ben ik morgen "in de buurt"! Haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
uurtje of 20:15/20:30 zou perfect zijnik weet alleen niet of ik iedereen van hier kan huisvesten naast mijn vrienden
zo groot is mijn flatje nu ook weer niet haha
toevallig yeah rightquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toevallig ben ik morgen "in de buurt"! Haha.
er is ook wel wijn hoorquote:
Succes!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er is ook wel wijn hoor
ik ben even sporten misschien heb ik dan kans om de andere wedstrijd wel te volgen
U riep?quote:
Jaaaaa! Haha.quote:
quote:
Goedquote:
quote:
tss, vrouwen zijn ook niet lastig.quote:
haha, nee dat niet.quote:
Klopt, maar we zijn wel héél leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:17 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
tss, vrouwen zijn ook niet lastig.
Maar dat gaat wel gebeuren?quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Je geeft anders ook wel een typisch vrouwen antwoord
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Draait toch allemaal weer om geldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is wat de dames willen weten
Ik ben eigenlijk ook een vrouwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt positiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef Solique het volgende:
Gesprek is goed verlopen, ze waren heel duidelijk en begripvol.
Doen bemiddeling voor andere bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar medewerkers dus hadden nog geen functie voor mij liggen, maar al wel wat in het verschiet liggen daarom was ik benaderd.
Het ook gelijk over mijn huidige situatie gehad en daarin waren ze ook heel duidelijk om het eerst met mijn eigen werkgever goed uit te praten, en te kijken wat die gaat ondernemen.
Houden nog contact en hoor waarschijnlijk volgende week meer, hoop deze week duidelijkheid van mijn eigen werkgever.
[..]
Draait toch allemaal weer om geld![]()
Monique toch?quote:
Kans is aanwezig, even afwachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dat gaat wel gebeuren?
Is/Was het een beetje in de buurt?
Heyquote:
Ooo dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Kans is aanwezig, even afwachten.
Het is in mijn eigen woonplaats
Zekerquote:
Naja, dat is ook prima te doen, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Al is er de kans als dit doorgaat dat het grotendeels in R'dam werken gaat worden.
We wachten in spanning afquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef Solique het volgende:
Gesprek is goed verlopen, ze waren heel duidelijk en begripvol.
Doen bemiddeling voor andere bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar medewerkers dus hadden nog geen functie voor mij liggen, maar al wel wat in het verschiet liggen daarom was ik benaderd.
Het ook gelijk over mijn huidige situatie gehad en daarin waren ze ook heel duidelijk om het eerst met mijn eigen werkgever goed uit te praten, en te kijken wat die gaat ondernemen.
Houden nog contact en hoor waarschijnlijk volgende week meer, hoop deze week duidelijkheid van mijn eigen werkgever.
[..]
Draait toch allemaal weer om geld![]()
Zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, dat is ook prima te doen, toch?
Dat was hij 3jaar terug ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je bent ook echt een flirt jij...
Het is niet elke dag dat ik hoor dat Solique een vrouw isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hell Yeahquote:
Schokkend zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is niet elke dag dat ik hoor dat Solique een vrouw is
Dan is het dus een stabiel persoonquote:
Wist je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het is niet elke dag dat ik hoor dat Solique een vrouw is
Flirten is ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niets mis mee inderdaadquote:
Pics or it did not happenquote:
Every pic that has been taken is brokenquote:
Kijk...quote:
Damn, er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kijk...
...
...
...
Dawast. Wil je nog een rondleiding?
Misschien kan ze de rondleiding wel even voor je herhalen over een paar uur, dan kun je een 2e indruk opdoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Damn, er gaat een wereld voor me open.
Ik moet dit even allemaal laten bezinken.
Wil je koffie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef STING het volgende:
[..]
Damn, er gaat een wereld voor me open.
Ik moet dit even allemaal laten bezinken.
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef automatic_ het volgende:
Pien en STING; jullie kennen/kenden elkaar toch ook IRL?
* Pien85 geeft koffie melk en suiker?quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef automatic_ het volgende:
Pien en STING; jullie kennen/kenden elkaar toch ook IRL?
Wie haal ik dan door elkaar?quote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien haar en een ander persoon van 'Singles'
Daar post ik al járen niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien haar en een ander persoon van 'Singles'
Ja, dat sowieso hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik, misschien doelde ze op die paar jaar geleden
Oh... dan kunnen dat best veel mensen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik, misschien doelde ze op die paar jaar geleden
Wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij heb ik wel een idee wie auto bedoeld
Oh?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij heb ik wel een idee wie auto bedoeld
Wij ook bijna, je was toen hier in A'dam ZO bij een kennis ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... dan kunnen dat best veel mensen zijnHeb een hoop gemeet toen
Oh, dat zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wij ook bijna, je was toen hier in A'dam ZO bij een kennis ofzo.
En ik kon toen niet
Kan dat een beetje snel? Ik ben nieuwsgierigquote:
Wie weetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat zou goed kunnen jaMoeten we maar 's inhalen dan
30 juni?
Niet te hard, krijg je hoofdpijn vanquote:
Iets te veel alcoholquote:
Dan maakt dat harde nadenken ook niet meer uitquote:
Dan rustig aan doen en eens op tijd naar bedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef automatic_ het volgende:
Ja, denk het haha.
En heb veel last van spieren. En ben moeeee
Haha.ik weet het gewoon het gewoon niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan maakt dat harde nadenken ook niet meer uit
Ja...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan rustig aan doen en eens op tijd naar bed
Goed planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja...
Moet zo alleen nog stofzuigen en daarna kruip ik in bed denk ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr moet even iets testen.
squat
bodybuilding
troll
Tijn wist het toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha.ik weet het gewoon het gewoon niet meer
Mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh... dan kunnen dat best veel mensen zijnHeb een hoop gemeet toen
[..]
Wie?![]()
Jaquote:
Ja blijkbaar. Ik weet het zelf niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijgemeet dan, van andere dingen weet ik niet dat mis ik altijd
Nee, jij bent het niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
waar is die facepalm-smiley als je m nodig hebt
Oeh, ben benieuwd...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr moet even iets testen.
squat
bodybuilding
troll
Ik was tot eind vorig jaar maandelijks 1 á 2 keer in Helmond te vinden voor m'n werk.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Omdat ik al een tijdje illegaal meedoe:
Waar woon je?
Helmond (Naast Geldrop)
Volgens mij kan ik er nog zo naar toe rijdenquote:
Syl! Lees jij terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was tot eind vorig jaar maandelijks 1 á 2 keer in Helmond te vinden voor m'n werk.
quote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
waarisdiefacepalm-smileyalsjemnodighebt
Ditquote:
Dacht al. Mijn fb-alarm ging af en niemand stuurt mij ooit wat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]Ik zit nét een berichtje aan jou te typen
Vriendloosquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dacht al. Mijn fb-alarm ging af en niemand stuurt mij ooit wat.
Vrienden hebben wordt overschatquote:
Heb er te veelquote:
Nee, haha. Hij is druk denk ik...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat alarm lijkt toch niet zo goed te werken.
Hoezo? Waarom?quote:
Nu voel ik me dus echt net als dat Southpark-ventje...quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu voel ik me dus echt net als dat Southpark-ventje...
Agossie * Pien85 aaitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu voel ik me dus echt net als dat Southpark-ventje...
Je zou maar GTST kijken....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef STING het volgende:
Nooooooooo...GTST staat nog aan *ruuuuunnnnnnnnnnn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, alleen verre kennissenquote:
De downloadable content van HJquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Aan de andere kant. Kyle had er heel veel en werd zijn computer ingezogen. Da's nog veel gekker.
Ik moet nog steeds even wat converteren, mind you.quote:
Had m al gezien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, zal ik het even uitleggen hoe het internet offline werkt?
[ afbeelding ]
Zo
Ik zie allemaal dingen die los van elkaar staan ik snap het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo
Zou eens tijd worden ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds even wat converteren, mind you.
ja, dat plaatje vind je niet op het outernetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was dat plaatje al kwijt. Thanks!
Ik snap sowieso niet hoe sommige mensen aan 600 vrienden komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dat dus.. geloof dat ik hooguit 40 mensen op FB heb ofzo..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou maar GTST kijken....Dat feit heb ik inmiddels al kunnen accepteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, dat plaatje vind je niet op het outernet
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe sommige mensen aan 600 vrienden komen.
Iedereen toevoegen die je kent. Alle vrienden van vrienden etcquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb er iets van 70 ofzo. Zie wel heel veel bekende koppen, maar dat zijn dan weer figuren waar ik niet zo'n behoefte aan heb om toe te voegen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat feit heb ik inmiddels al kunnen accepteren.
Ik heb er eigenlijk alleen mensen op die ik regelmatig spreek en/of familie. En zelfs dan zou ik er in theorie nog een aantal kunnen schrappenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is altijd handigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind vooral de koppeling met mijn contacten in mijn telefoon leuk
Want? Ik geloof dat die Galxy Nexus dat dus ook heeft, een of andere uitgebreide koppeling. Ben benieuwd hoe dat gaat (ik ben echt een noob op dat gebied..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Dat werkt bij mij niet altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Ja, al moet ik vaak uitkijkenquote:
Welke heb je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij niet altijdOf nouja... meestal niet dus
Nee, in android 4.0 is het er officieel uit gehaald, maar ik gebruik nu syncmypix ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Ik geloof dat die Galxy Nexus dat dus ook heeft, een of andere uitgebreide koppeling. Ben benieuwd hoe dat gaat (ik ben echt een noob op dat gebied..)
Ik vind mijn S2 erg fijn, maar hij kan niets hebben. Mijn HTC kon nog wel tegen een stootje, maar dezequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef STING het volgende:
Ik zit nog in dubio of ik de SIII ga kopen of niet.
Heb nu nog een eenvoudige Nokia E72
Heb te veel (vrienden) op FB.quote:
Ja, misschien dat ik wacht op de iPhone 5, ik heb toch eigenlijk geen haast.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind mijn S2 erg fijn, maar hij kan niets hebben. Mijn HTC kon nog wel tegen een stootje, maar deze
Stiekem wil ik richting iPhone..
Ooooquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb te veel (vrienden) op FB.
Gaat dan vaak super traag, dus niet de verkeerde aantikken of iets.
Wat is veel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb te veel (vrienden) op FB.
Gaat dan vaak super traag, dus niet de verkeerde aantikken of iets.
Haha, dat scheelt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik wacht op de iPhone 5, ik heb toch eigenlijk geen haast.
Ik heb expres voor de Nexus gekozen omdat de reacties op de S3 niet al te te best waren. Viel erg tegen. Dus ik ga nu voor een jaartje Nexus en wellicht is er over een jaar een Samsung die écht de moeite waard is..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef STING het volgende:
Ik zit nog in dubio of ik de SIII ga kopen of niet.
Heb nu nog een eenvoudige Nokia E72
Nouja, ik weet dat de Nexus op eoa manier ook schijnt te koppelen met je contacten en dat je kunt zien via welke netwerken (FB etc) je geconnect bent met iemand. Maargoed, ik zit nog steeds op dat ding te wachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, in android 4.0 is het er officieel uit gehaald, maar ik gebruik nu syncmypix ofzo
Ben al aan het ontvriendenquote:
1200 +quote:
Wtf!? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Mijn Nexus synct alleen met LinkedIn, niet met FB of Twitter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb expres voor de Nexus gekozen omdat de reacties op de S3 niet al te te best waren. Viel erg tegen. Dus ik ga nu voor een jaartje Nexus en wellicht is er over een jaar een Samsung die écht de moeite waard is..
[..]
Nouja, ik weet dat de Nexus op eoa manier ook schijnt te koppelen met je contacten en dat je kunt zien via welke netwerken (FB etc) je geconnect bent met iemand. Maargoed, ik zit nog steeds op dat ding te wachten
Ja klopt. Maar foto's is geblokkeerd, dus dat moet op "mijn" manier, maar dat is ook handigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, ik weet dat de Nexus op eoa manier ook schijnt te koppelen met je contacten en dat je kunt zien via welke netwerken (FB etc) je geconnect bent met iemand. Maargoed, ik zit nog steeds op dat ding te wachten
Ik heb er iets van 120 en collega's wil ik best toevoegen, maar die belanden per ongeluk expres op mijn restricted-lijst waardoor ze vrijwel niks kunnen lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welkeeeeeee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef ArTiC het volgende:
ik moet ook nog een sim only uitzoeken...heb al 2 vrijwel nieuwe telefoons
Wat een dag, heb ik wat gemist terwijl ik in The Hague zat?quote:
Hehe, heb ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 120 en collega's wil ik best toevoegen, maar die belanden per ongeluk expres op mijn restricted-lijst waardoor ze vrijwel niks kunnen lezen
Dat is juist fijn dat ze bijna niets kunnen lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er iets van 120 en collega's wil ik best toevoegen, maar die belanden per ongeluk expres op mijn restricted-lijst waardoor ze vrijwel niks kunnen lezen
Ken nu eenmaal veel mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wtf!? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ze bedoelt het ook sarcastischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is juist fijn dat ze bijna niets kunnen lezen
Privé: Samsung Google Nexusquote:
Haha, dat ken ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik post alleen zichtbaar voor vrienden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook
Ik post vaak "alleen zichtbaar voor vrienden behalve voor kennissen"
Wanneer krijg je nieuwe zakelijke?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Privé: Samsung Google Nexus
Zakelijk: iPhone 4
en mijn HTC HD2 met Android ICS natuurlijk voor tijdens het mountainbiken
over anderhalf jaar ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer krijg je nieuwe zakelijke?
Sta je ooit wel online op de chat? En raak je dan niet helemaal gestoord van dat getetter aan je kop?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ken nu eenmaal veel mensen![]()
Vroeger kon je dmv een script hele groepen uitnodigen. Had oud-collega gedaan toen ik koffie aan het halen was. Heb er zelfs 10.000+ gehad.
Ik weet waar zijn iPhone woontquote:
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet.
in mijn linkerbroekzakquote:
niet ouwehoeren tijn, iedereen weet dat je 14 bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet.
Sta altijd offline, die gooi ik pas online als ik klaar ben met ontvriendenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sta je ooit wel online op de chat? En raak je dan niet helemaal gestoord van dat getetter aan je kop?
Ik durf daar best met mijn hand in!quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet ouwehoeren tijn, iedereen weet dat je 14 bent.
Geboortedatum29-11-1997quote:
Zwart natuurlijk...wit is voor vrouwen en homo'squote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik durf daar best met mijn hand in!
Heb je witte of zwarte?
Hehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk...wit is voor vrouwen en homo's
Ik sta ook altijd offline, anders beginnen ze gelijk tegen me aan te zeiken en ik word daar nogal nerveus van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Sta altijd offline, die gooi ik pas online als ik klaar ben met ontvrienden
De mensen die mij goed kennen weten hoe ze mij kunnen bereiken.
Ik word er niet nerveus van, zijn er alleen te veel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd offline, anders beginnen ze gelijk tegen me aan te zeiken en ik word daar nogal nerveus van.
Nog 1 jaar dan mag ik brommer rijden, tabak kopen en als het niet veranderd ook bier. Maar wat doe ik eigenlijk in een topic van 25-35?quote:
Dat vroeg ik mij ook al af..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog 1 jaar dan mag ik brommer rijden, tabak kopen en als het niet veranderd ook bier. Maar wat doe ik eigenlijk in een topic van 25-35?
Ja, haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef JK1982 het volgende:
Da's dan weer het voordeel als je er niet zoveel mensen in hebt staan. Dat is nog bij te houden
Ik kan vrij snel tikken denk ik, maar drie openstaande gesprekken vind ik al verre van prettig. Komt omdat ik een soort van tic heb om altijd maar zsm antwoord te geven denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef JK1982 het volgende:
Da's dan weer het voordeel als je er niet zoveel mensen in hebt staan. Dat is nog bij te houden
Ik ga al terug naar PUBquote:
Ik praat juist vaak met te veel mensen tegelijk. Zelfde als op fok! somsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan vrij snel tikken denk ik, maar drie openstaande gesprekken vind ik al verre van prettig. Komt omdat ik een soort van tic heb om altijd maar zsm antwoord te geven denk ik
Ligt er zoveel rommel in?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga even gauw de auto leegruimen, zodat al mijn eigen spullen eruit zijn voor als iemand komt kijken..
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:
Ik kan dat echt niet... net als nu, zit ik in dit topic te posten, een ander te volgen, krijg ik berichten op fb, en gaat die takke-jingle van msn de hele tijd af. Ik word daar in no-time strontchagrijnig van.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik praat juist vaak met te veel mensen tegelijk. Zelfde als op fok! soms
Ja maar dan zit jij in 35-45. Kan dat niet anders?quote:
8 msn windows, 6 fok! topics, facebook, muziek aan het luisteren en koffie aan het drinken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet... net als nu, zit ik in dit topic te posten, een ander te volgen, krijg ik berichten op fb, en gaat die takke-jingle van msn de hele tijd af. Ik word daar in no-time strontchagrijnig van.
Te druk.
Nope....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar dan zit jij in 35-45. Kan dat niet anders?
Dat is verdomd veel ja. Het zweet breekt me al uit als ik daar aan denk. Wil me kunnen focussen of iets.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
8 msn windows, 6 fok! topics, facebook, muziek aan het luisteren en koffie aan het drinken.
Damn, lijk wel een vrouw
Dat is zelfs mij te veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef Solique het volgende:
[..]
8 msn windows, 6 fok! topics, facebook, muziek aan het luisteren en koffie aan het drinken.
Damn, lijk wel een vrouw
Aha. Dus jij bent dat! Kap eens met die herrie!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is zelfs mij te veel![]()
Ik heb 1 FOK! topic en MSN open staan, dat vind ik genoeg
Dan moet je maar terugpratenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Aha. Dus jij bent dat! Kap eens met die herrie!
Wij ook danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope....
Dan zit ik allang in OUD joh!
Mag ik dan op je kinderen komen pas over 5 jaar? Ik moet dan toch wat bij verdienen als ik studeer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nope....
Dan zit ik allang in OUD joh!
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan op je kinderen komen pas over 5 jaar? Ik moet dan toch wat bij verdienen als ik studeer.
Dat ga jij nooooooit halenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:41 schreef ArTiC het volgende:
nooit van mijn leven ga ik naar OUD
al heb ik 40 kinderen
Met foto's?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
OUD, is dat die forum-sectie waar het showen van door kroost volgescheten luiers tot kunstvorm is verheven?
Beetje zoals facebook dus.
ook niet met 39, 38, 37, 36, 35, 34, 33, 32, 31, 30, 29, 28, 27, 26, 25, 24, 23, 22, 21, 20, 19, 18, 17, 16, 15, 14, 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 of 1 kind(eren)quote:
Praat GODVERDOMME niet door de plaat heen tijn!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen zegt dat nu wel zo, maar als je eenmaal ouder bent is dat allemaal andersMag ik als dat ooit zo ver komt jullie aan deze posts herinneren?
H_J is al ouderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen zegt dat nu wel zo, maar als je eenmaal ouder bent is dat allemaal andersMag ik als dat ooit zo ver komt jullie aan deze posts herinneren?
ik ben al bijna 32quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
kloptquote:
Ik praat niet ik typquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Praat GODVERDOMME niet door de plaat heen tijn!
Ik bedoelde ouder in de zin van papaquote:
Hoi!quote:
Tijn, geloof me, het laatste waar ik zin in heb is foto's van strontluiers van die kleine van me posten in OUD. En ik ben half in de 30.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn, geloof me, het laatste waar ik zin in heb is foto's van strontluiers van die kleine van me posten in OUD. En ik ben half in de 30.
Ik ram nog liever een breinaald in mijn linkeroogbal.
Uhuh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef NaRRaToR het volgende:
sow ook weer terug van sporten en net op tijd zie ik
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tijn, geloof me, het laatste waar ik zin in heb is foto's van strontluiers van die kleine van me posten in OUD. En ik ben half in de 30.
Ik ram nog liever een breinaald in mijn linkeroogbal.
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:
ging jij nu nog naar milk_inc? en wanneer ga je naar cheston palace?
misschien wil de melkboer mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha
Bestaat dat nog, Milk Inc? Was toch die Belgische eurodanceachtige-formatie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.
Morgen een nachtje naar America
Dat is toch belgisch baggermuziek?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.
Morgen een nachtje naar America
Jup!! Bestaat nog steedsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bestaat dat nog, Milk Inc? Was toch die Belgische eurodanceachtige-formatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |