SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Rustig aan.
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap echt niet dat je dan zo lomp bent als klant zijnde
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met de OP tekst gebeurd?
Edit; Oh, blijkbaar is het vanaf #26 al zo...
Ik vond de oude beter, maar hey! Wie ben ik
Ik denk niet dat iemand (die dit doet) zichzelf wil aangeven hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.
Raar verhaal hey....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb 20x achter elkaar wtf gezegd, ik vond het zo bizar. Enige reden die ik kan verzinnen is dat hij zichzelf wilde aangeven ofzo.
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je zo dom bent om op deze manier tegen de lamp te lopen. Dat kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand (die dit doet) zichzelf wil aangeven hoor
Ik zal me wel verveeld hebben en deze beviel me beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Wat is er met de OP tekst gebeurd?
Edit; Oh, blijkbaar is het vanaf #26 al zo...
Ik vond de oude beter, maar hey! Wie ben ik
Ooo vandaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zal me wel verveeld hebben en deze beviel me beter.
Mja, ik zou de reden ook niet weten... Misschien wilde hij testen hoe jullie zouden reageren? Geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je zo dom bent om op deze manier tegen de lamp te lopen. Dat kan gewoon niet.
Het zou inderdaad ook een mystery shopper kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik zou de reden ook niet weten... Misschien wilde hij testen hoe jullie zouden reageren? Geen idee
Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Net weer twee sollicitaties de deur uit gedaan... Duimen maar!
Ik zal hem eens roepenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Succes!
Waar is Solique/Monique eigenlijk? Ik ben benieuwd hoe zijn gesprek was.
Nice! toch nog iets kunnen vinden in de regio?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Zo... Net weer twee sollicitaties de deur uit gedaan... Duimen maar!
Ja, in mijn regio, haha. Ik ga zo op je reageren! Helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nice! toch nog iets kunnen vinden in de regio?
)(*@)(# Had ik nu toch maar die 0-4 laten staanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ff snel thuisgeweest, nu even een uurtje weg en dan vanavond lekker weer een voetbalwedstrijd kijken..
Nu is Griekenland - Tsjechië bezig, waarbij Tsjechië al binnen 5½ minuut 0-2 voorstond
Whut? Damnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ff snel thuisgeweest, nu even een uurtje weg en dan vanavond lekker weer een voetbalwedstrijd kijken..
Nu is Griekenland - Tsjechië bezig, waarbij Tsjechië al binnen 5½ minuut 0-2 voorstond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |