SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben vandaag terug gekomen en ik zoek nog iemand die mee wil naar Milk Inc. Dat is pas in oktober overigens haha.
Morgen een nachtje naar America
Auto, ik zei toch dat je dat hek om het vorige topic goed dicht moest doen?quote:
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploftquote:
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je er nog naartoe moest gaanwas het gezellig? en wat ga je in America doen? center parcs? Rowen Heze
Wat, aan lactoseintolerantie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ex zangeres van milk inc is toch overleden een tijdje terug?
Is al paar kaar geleden iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is est erg ja, haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was met die verhuizing bezig, dus ik had de achterbank nog naar voren geklapt en de hoedenplank eruit. De buren van m'n moeder vroegen vandeweek of er een bom in mijn auto was ontploft
Je zag alles liggen namelijk, kan olie, kan ruitensproeiervloeistof, 2 paraplu's, losse rommel etc. etc.
Je wou zeggen dat sowieso muziek maken danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. 't Is ook alleen nog maar playbacken wat ze nu doen.
Mutsieeeee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:57 schreef mutsieflutsie het volgende:
weet nu wat ik ben vergeten
koffiepads te kopen
rond welke tijd ben je in Veldhoven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Ik moet morgen een rondje Brabant / Limburg doen;
Eerst Tilburg, daarna Veldhoven en Venlo. Ouders zijn bij CP dus ga ik daar een nachtje heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |