heb het al gevonden, coop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
kwee niet wat ecto is, ik snap nix van disctionaries zoals wiseje zegt iemand ff uitleggen?
Mvrgrmrc
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef wise het volgende:
[..]
heb het al gevonden, coop.
de buitenzijde van je polsen
Helpt echt niet. Het enige dat ik daarmee aanspan zijn mijn onderarmen. Het probleem zit echt in de polsen zelf, en daar lopen vooral pezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef Equinoxxed het volgende:
[ afbeelding ]
Of een stokje met touwtje eraan en aan t touwtje een gewicht en dan met gestrekte armen oprollen en afrollen
Powerball, etc, etc. Trainen is niet alleen borst biceps en tricepts
Banquote:
20 cm is toch echt wel een heel verschil met 17.5 hoor. Die 2.5 cm maken voor zoiets als je polsomvang in uiterlijk opzicht toch heel veel uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
17,5 in de omtrek is gewoon normaal hoor.![]()
Ik heb 20 dacht ik.
En 20 centimeter lange handen van pols tot middelvingertop.
Je bent een waardeloze user. Dat alleen al is een ban waard.quote:
Ja en je post editten heeft geen zinquote:
Edit je quote dan ook evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ja en je post editten heeft geen zin
Echt?....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
20 cm is toch echt wel een heel verschil met 17.5 hoor. Die 2.5 cm maken voor zoiets als je polsomvang in uiterlijk opzicht toch heel veel uit.
[..]
Je bent een waardeloze user. Dat alleen al is een ban waard.
Mods en al dat gespuis erboven kunnen je edithistory inzienquote:
Ach met een ban kan ik me tenminste goed concentreren op de toetsweekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Mods en al dat gespuis erboven kunnen je edithistory inzien
En wat versta je onder breed dan..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Echt?....
Maar goed ook dan, ben zelf breed.
Succesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach met een ban kan ik me tenminste goed concentreren op de toetsweek
Nja, beter een wat dikkere man met spieropbouw dan een dunne plank. But then again, ik heb al zovaak van mannen op internet gehoord dat ze breed waren. Sommige vinden zichzelf al gespierd bij een lengte van 1m88 en een gewicht van 78 kg...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Overgewicht en spieren.(ja ook best brede schouders en bovenlichaam/bouw)
Ik heb tenminste geen ecto polsenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:19 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze user. Dat alleen al is een ban waard.
Nee, jij hebt 3 vetrollen over je veel te strakke jeans hangen, zoals gemiddeld vrouwelijk Nederlandquote:
Wat dacht je van 1,75 en 95-96 kg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, beter een wat dikkere man met spieropbouw dan een dunne plank. But then again, ik heb al zovaak van mannen op internet gehoord dat ze breed waren. Sommige vinden zichzelf al gespierd bij een lengte van 1m88 en een gewicht van 78 kg...
Dat is alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, jij hebt 3 vetrollen over je veel te strakke jeans hangen, zoals gemiddeld vrouwelijk Nederland
Ga jij nou maar je ecto polsen trainen. Dan zorg ik ervoor dat ik die pens van mij verdwijnt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, jij hebt 3 vetrollen over je veel te strakke jeans hangen, zoals gemiddeld vrouwelijk Nederland
Maat S hierquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zwaar indeed. Maar hoe erg is je overgewicht dan? Bestaat die 95-96 kg vooral uit spiermassa, of toch ook voor een heel groot deel uit vet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat dacht je van 1,75 en 95-96 kg.En oke conditie, ben in staat 2000 keer touwtje te springen, (en meer) bijvoorbeeld.
Maat M hier voor boven en L voor onder..problem?quote:
XXL hierquote:
Tattoo fetish much?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je ecto polsen trainen. Dan zorg ik ervoor dat ik die pens van mij verdwijnt.
Het boeit me ook gewoon geen drol, jij en je obsessie van hoe mannen er uit zien en met iedereen ruzie zoeken en je beter moeten voelen over jezelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan. Jij bent nog vele malen lichter dan ik
Ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maat M hier voor boven en L voor onder..problem?
Ik heb gewoon grote tetten en dikke asset.
En verder heb ik een polsomtrek van 16 cm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |