Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zometeen revanchequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Zucht
[..]
De helft van de doelpunten krijg je tegen doordat jij je keeper laat uitkomen.
hoe speelde jij nou met inter?quote:
Met spelers..quote:
Welke opstelling, welke spelers.quote:
4231, Forlan in de spitsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke opstelling, welke spelers.
Ik vond ze namelijk kut spelen en jij fijn, dus vroeg me dat af
Oke, ik zal is gaan kijken!quote:
haha okequote:
Elke goal tegen is voor hem sweatyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha okeHopelijk verdedig je beter want dit is ECHT slecht.
ECHT
Trouwens goal vond ik niet sweaty. Het was gelijk nadat wedstrijd begonnen. Binnen 2 seconden stond ik er al. Ik verbaasde me dat ik er zo snel langs was. Ik zag hem vrijstaan dus ik deed 2xvierkantje. Is toch niet sweaty?![]()
Ik zal hem even uploaden
Toen Taiwo er nog speelde helemaal, Taiwo CB met Silvaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
ac milan is the way to go, ibra solves all your problems met boateng en silva
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogtequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha okeHopelijk verdedig je beter want dit is ECHT slecht.
ECHT
Trouwens goal vond ik niet sweaty. Het was gelijk nadat wedstrijd begonnen. Binnen 2 seconden stond ik er al. Ik verbaasde me dat ik er zo snel langs was. Ik zag hem vrijstaan dus ik deed 2xvierkantje. Is toch niet sweaty?![]()
Ik zal hem even uploaden
lolwat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogte
Dat was mijn belevingquote:
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogte
Sweaty..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387
Oordelen jullie maar of het sweaty is of niet
Tegen GJE mag dat wel. Weet je ik heb er nooit problemen meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387
Oordelen jullie maar of het sweaty is of niet
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Kan m hier niet bekijken, maar als de keeper eruit is, dan is sweaty best okee om te doen. Je tegenstander ontregelen door de keeper uit te laten komen is nog een stuk onsportiever.
Deed niks met de keeperquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Kan m hier niet bekijken, maar als de keeper eruit is, dan is sweaty best okee om te doen. Je tegenstander ontregelen door de keeper uit te laten komen is nog een stuk onsportiever.
Bij deze niet. Maar ik probeer nu altijd zijn keeper voorbij te spelen alleen hij haalt me altijd onderuit en krijgt geen eens roodquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ben jij dr ook zo een?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.
Keepers kunnen geen rood krijgen onlinequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij deze niet. Maar ik probeer nu altijd zijn keeper voorbij te spelen alleen hij haalt me altijd onderuit en krijgt geen eens rood
Slaat nergens op. Maar maakt niet uit anders maak ik het wel heel makkelijk voor mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keepers kunnen geen rood krijgen online
Morgen kan ik weer.Schoolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Maar maakt niet uit anders maak ik het wel heel makkelijk voor mezelf
Wanneer kan je weer? Ik ga zo voetbal kijken.
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.
Not this shit againquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.
allemaal kinderen die fifa spelen manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.
Zeg het steeds, als je het voor elkaar krijgt de tegenstander alleen op de goal af te laten lopen, plus nog een andere speler, dan ben je gewoon slecht en verdien je de sweaty goal tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
ik ben de laatste tijd nooit meer boos om sweet goals. ik moet zeggen dat ik ook vrijwel geen goals meer tegenkrijg!
Ieder z'n speelstijl, laat elkaar lekker spelen zoals ze willen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want speelstijl staat gelijk aan leeftijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
allemaal kinderen die fifa spelen man
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want speelstijl staat gelijk aan leeftijd
Daar lijkt het wel op, jij speelt sweaty, de rest niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, echter is een gedachtegang en mening wel deels van de tijd aan leeftijd te verwijtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 en 12 is een te groot gat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef vandermer het volgende:
[..]
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12
ik scoor sweaty. vind ik mooi de aanval tot de laatste meter toe uit te spelen. Vind het ook niet erg als anderen zo tegen mij scorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ieder z'n speelstijl, laat elkaar lekker spelen zoals ze willen..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, jij speelt sweaty, de rest niet.
quote:ik scoor sweaty. vind ik mooi de aanval tot de laatste meter toe uit te spelen.
Ik heb wel eens tegen kindjes van 9 gespeeld en die verdedigen op dezelfde manier als GJE.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef vandermer het volgende:
[..]
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12
met mijn 352 teams komt het eigenlijk niet meer voor. moet wel zeggen dat mijn cb's erg snel zijn :p snelle middenvelders maar wel wat tragere spitsenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg het steeds, als je het voor elkaar krijgt de tegenstander alleen op de goal af te laten lopen, plus nog een andere speler, dan ben je gewoon slecht en verdien je de sweaty goal tegen te krijgen.
In het begin gebeurde het me vaak, sweaty goals tegen. Zal wel ervaring zijn dat het minder gebeurtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
met mijn 352 teams komt het eigenlijk niet meer voor. moet wel zeggen dat mijn cb's erg snel zijn :p snelle middenvelders maar wel wat tragere spitsen
zelfdequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In het begin gebeurde het me vaak, sweaty goals tegen. Zal wel ervaring zijn dat het minder gebeurt
Er zijn echt wel andere alternatieven. Bijvoorbeeld finisse schot of de keeper omspelen (wat makkelijk is). Ik zeg ook niet dat het goed is om de keeper uit te laten komen, maar sweaten ook niet. Maar goed, Rijst deed het misschien toevallig een keer, dat kan gebeuren. Echter mensen die constant, elke keer als ze de mogelijkheid krijgen sweaty scorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan ben je gewoon slecht als ze keer op keer met twee man voor de goal komen, zoals Toefjes al zegt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Er zijn echt wel andere alternatieven. Bijvoorbeeld finisse schot of de keeper omspelen (wat makkelijk is). Ik zeg ook niet dat het goed is om de keeper uit te laten komen, maar sweaten ook niet. Maar goed, Rijst deed het misschien toevallig een keer, dat kan gebeuren. Echter mensen die constant, elke keer als ze de mogelijkheid krijgen sweaty scoren
facepalmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Er zijn echt wel andere alternatieven. Bijvoorbeeld finisse schot of de keeper omspelen (wat makkelijk is). Ik zeg ook niet dat het goed is om de keeper uit te laten komen, maar sweaten ook niet. Maar goed, Rijst deed het misschien toevallig een keer, dat kan gebeuren. Echter mensen die constant, elke keer als ze de mogelijkheid krijgen sweaty scoren
haha, moet ik alternatieven verzinnen om maar sportief te blijven omdat de tegenstander rare fratsen uithaalt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bij onze vriend GJEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, moet ik alternatieven verzinnen om maar sportief te blijven omdat de tegenstander rare fratsen uithaalt?
Nee. De eerste is je eigen fout maar de tweede is de fout van de CPU die achterlijk verdedigd, je eigen verdedigers die niet mee lopen/stoppen met lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ben je gewoon slecht als ze keer op keer met twee man voor de goal komen, zoals Toefjes al zegt.
Soms heb je niet eens tijd om te schieten want dan komt hij automatisch tegen de keeper. En bij 50% wanneer je de keeper uitspeelt haalt hij je neer. En dan krijgt hij geen eens rood of soms fluit hij helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
In plaats van inhoudelijk reageren zoals Dudeweiser
ik doe vaak met de verdediger de 2e man dekken, en met het driehoekje de keeper uit laten komen, gaat vaak goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee. De eerste is je eigen fout maar de tweede is de fout van de CPU die achterlijk verdedigd, je eigen verdedigers die niet mee lopen/stoppen met lopen.
Ik ook niet. Ik finisse eigenlijk ook niet tegen FOK!kers, ik weet niet waarom, maar die gaan er dan bijna altijd in zoals sweaten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sweat niet tegen fokkers, maar in deze gevallen is het geoorloofd.
nu je het zegt, uberhaupt op goal schieten tegen fokkers is ook niet netjes..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik finisse eigenlijk ook niet tegen FOK!kers, ik weet niet waarom, maar die gaan er dan bijna altijd in zoals sweaten.
Ik pass ook nooit tegen fokkers. Die komen veel te vaak aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik finisse eigenlijk ook niet tegen FOK!kers, ik weet niet waarom, maar die gaan er dan bijna altijd in zoals sweaten.
scoor je dan gewoon niet tegen fokkers? Finesse 'mag' gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gewoon schietenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nu je het zegt, uberhaupt op goal schieten tegen fokkers is ook niet netjes..
harharhar zo grappigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:18 schreef Toefjes het volgende:
ik zet meestal een veldkeeper op goal tegen fokkers. Echte keepers houden veel te vaak ballen tegen. Echte keepers
Ik kwam niet eens uit met m'n keeper, waarom is het dan geoorloofd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sweat niet tegen fokkers, maar in deze gevallen is het geoorloofd.
omdat GJEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens uit met m'n keeper, waarom is het dan geoorloofd?
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Powell is naar United. Is dat die bronzen gast met een SIF kaart?
Onderling respect.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:26 schreef Fuszy het volgende:
en kap eens over dat gesweat. Als het kan, dan verdedig je slecht. Loop je erover te zeiken dan ben je helemaal een mongool.
sweaten als het kan, fuck je tegenstander.
Ik doelde meer van " wat als de tegenstander met de keeper uitkomt " , ongeacht wie het isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onderling respect.
Ik zeur ook niet om die goal, ik zeg alleen dat het sweaty was
Respect? Gewoon tikken en erin knallen, van 5 meter of 20 meter.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onderling respect.
Ik zeur ook niet om die goal, ik zeg alleen dat het sweaty was
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef marcie216 het volgende:
Gewoon over een week al vakantie!
Zit nu in de Proefwerkweek!
Ik zou een moord doen om 1 van die spelers :$quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
finale verloren met het team van Rijst, wat een aids team niet te geloven. echt zo erg in Pino mode nu beter discard je al die spelers rijst, pff
Hoe dan? en wanneer moet je weer beginnen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Zit alweer meer dan een week thuis met 'vakantie'. Nee, geen eindexamen gedaan.
LOLLLLLLLLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
of mag ik ze discarden ik film het wel dan
Handicap dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
finale verloren met het team van Rijst, wat een aids team niet te geloven. echt zo erg in Pino mode nu beter discard je al die spelers rijst, pff
mn brazilie team speelt echt 10 miljoen keer beter gewoonquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om 1 van die spelers :$
nee man tegen goede teams speelden ze ook gewoon kansloosquote:
JULLIE ZIJN GEWOON SLECHT!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mn brazilie team speelt echt 10 miljoen keer beter gewoonzo dramatisch dit
Zelfmoord ook?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om 1 van die spelers :$
Daar gaan je blauwe smurfjesquote:
Nee. Alles geruild naar ps3.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
Heb je nog wel een FUT team op de Xbox, Rijst?
Gewoon doen, wat zou het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
verleiding om ze te discarden
[ afbeelding ]
Ik speelde amper op de xbox. Slechts 1 potje per dag daarna zette mn xbox al weer uit. GJE zei dat hij me zou inmaken op de ps3. Dus ik heb mn oude xbox omgeruiild voor een ps3. Niet dat ik het speciaal voor GJE deed. Die exclusives wou ik ook spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe ben je ineens zo op het slechte pad geraakt?
Ik ben ook bijna beter dan jouquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde amper op de xbox. Slechts 1 potje per dag daarna zette mn xbox al weer uit. GJE zei dat hij me zou inmaken op de ps3. Dus ik heb mn oude xbox omgeruiild voor een ps3. Niet dat ik het speciaal voor GJE deed. Die exclusives wou ik ook spelen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna beter dan jou
Vandaag echt kut ja. Eerste pot in 3 dagen welquote:
Je bent niet bijna beter. Ik geef je 10k als je van me wint. Je hebt een maand de tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vandaag echt kut ja. Eerste pot in 3 dagen wel
Is die aanbieding ook voor mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent niet bijna beter. Ik geef je 10k als je van me wint. Je hebt een maand de tijd.
Falcaoquote:
Ik ben ook slechter dan jij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent niet bijna beter. Ik geef je 10k als je van me wint. Je hebt een maand de tijd.
5 voudigequote:
Ben niet van plan veel fifa te spelen doordeweeks, dus dat worden weekendjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die mee wil doen voor die 10k
ahah, Hij zegt het alleen omdat je slecht in fifa bent, en hij weet dat je toch niet gaan winnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die mee wil doen voor die 10k
Het gaat mij ook echt niet om de coins hoor, speel net zo graag zonder die coins tegen jequote:
Zeg dit nou niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ahah, Hij zegt het alleen omdat je slecht in fifa bent, en hij weet dat je toch niet gaan winnen
Dat komt bekend voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT GIERIG HE JIJ HEBT 1 MILJOEN EN DAN GEEF JE HEM MAAR 10K ECHT GIER JIJ
Als je echt lef hebt, doe je het om 100k met GJEquote:
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je echt lef hebt, doe je het om 100k met GJE?
dan kan GJE na 2 potjes niet meer spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef RavioliPunch het volgende:
Nieuwe FOK! regel
Verliezer geeft standaard 5k aan winnaar
100k zeg je?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dan kan GJE na 2 potjes niet meer spelen
hahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fuck dat shit, ik kan niet eens spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Onder 1 voorwaarde. Het moeten wel FUT potjes zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100k zeg je?
Je weet het 100% zeker?
Te vaak geflopt, ik pasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Roypsv het volgende:
Zullen we een toernooi doen? 5k inleg per persoon. winner takes all ?
ik wil het wel organiseren
Buhuhu, ik heb geeneens een teamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Onder 1 voorwaarde. Het moeten wel FUT potjes zijn.
[..]
Dan wel minimaal 10 gasten die meedoen, anders te weinig winstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Roypsv het volgende:
Ik bied me wel aan als bank. Als het na 2 maanden niet voltooid is, zijn de coins van mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Roypsv het volgende:
\quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier moest ik even om garpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ongeveer krijg je het inzicht.
Dan maak je een team.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Buhuhu, ik heb geeneens een team![]()
Als je zag hoe hij vandaag verdedigde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hier moest ik even om garpen.
MOTM Petr Pech? [ afbeelding ]
[..]
Ik speel wel voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Buhuhu, ik heb geeneens een team![]()
Ja. Zoveel mogelijk O spammen en dan hopen dat 'ie ertegenaan rent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je zag hoe hij vandaag verdedigde.Ik dribbel gewoon steeds met miijn mannetje door zijn verdediging zonder skills. Hij rent steeds naar mij toe en drukt x maar mist en vlak daarna komt hij met de volgende
Daarna komt hij met de keeper uit
Doe eens 15k, kan ik een grappig teampje maken.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens 15k, kan ik een grappig teampje maken.
Krijg je weer terug
Ja wat moet ik met 1.1k dannquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ga zelf eens wat regelen, pauper.
Jij leent echt bijna elke week coins.
hij speelt pas bijna een jaar fut. zo snel kan je geen kapitaal opbouwen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ga zelf eens wat regelen, pauper.
Jij leent echt bijna elke week coins.
Ten eerste, hoe kom je aan 1.1k zonder teams of spelers?quote:
quote:
Heb nog wel wat bronzes op de TP, en een snelle neger waar ik de prijs niet van weetquote:
dat hoogtepunt is een mythequote:
2 maanden gespaard voor 40k en dan packs kopen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nog wel wat bronzes op de TP, en een snelle neger waar ik de prijs niet van weet
Neuh niet gespaardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
2 maanden gespaard voor 40k en dan packs kopen?
Ik spaarde 2 maanden voor 100k en toen alles in packsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
2 maanden gespaard voor 40k en dan packs kopen?
Nee, nee, daar draait het niet om.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neuh niet gespaard
Wilde gewoon wat packs kopen, daar draait FUT uiteindelijk om
GJE-niveau'tjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik spaarde 2 maanden voor 100k en toen alles in packs
FUT draait om zelf teams opbouwen en daarmee te spelen, coins verdienen en handelen. Niet packs kopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neuh niet gespaard
Zit al weer op 25k, in 2 uurtjes tijd denk ikquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neuh niet gespaard
Zonder packs geen spelers en dus geen teams. Als je het toch leuk vindt om een pack te openen wat maakt het uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
FUT draait om zelf teams opbouwen en daarmee te spelen, coins verdienen en handelen. Niet packs kopen
En dat snap jij zelfsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
FUT draait om zelf teams opbouwen en daarmee te spelen, coins verdienen en handelen. Niet packs kopen
Je moet uiteindelijk ook iets overhouden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder packs geen spelers en dus geen teams. Als je het toch leuk vindt om een pack te openen wat maakt het uit
Moet je zelf weten, het maakt mij niet uit wat hij met zijn coins doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet uiteindelijk ook iets overhouden.
Doen ze niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef pascal08 het volgende:
Ik las net op internet dat als je gebanned wordt voor het hacken van je VP, dat je ook een permanente ban hebt voor alle EA spellen, dus waarschijnlijk ook voor FIFA13. Het lijkt me stug, maar ik heb m'n pro voor de zekerheid toch maar verwijderd.
Wat niet? Bannen voor gehackte VP of bannen voor alle EA games?quote:
Het gebeurd ons nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat niet? Bannen voor gehackte VP of bannen voor alle EA games?
Bannen voor gehackte Pro doen ze echt wel. Ik ken genoeg mensen die gebanned zijn daarvoor.
Zonder packs geen spelers? Wat? Want die kan je niet kopen, die spelers?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zonder packs geen spelers en dus geen teams. Als je het toch leuk vindt om een pack te openen wat maakt het uit
Baas.quote:
Zonder packs komen er toch geen spelers op de markt henkiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zonder packs geen spelers? Wat? Want die kan je niet kopen, die spelers?
En packs openen mag best, maar dat is niet de 'hoofdreden' van FUT.
Als hij start wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Rijst het volgende:
Is het realistisch dat Huntelaar er morgen 1 of 2 ballen erin schopt?
Als hij speelt? Nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Rijst het volgende:
Is het realistisch dat Huntelaar er morgen 1 of 2 ballen erin schopt?
Ah zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zonder packs komen er toch geen spelers op de markt henkie
Chill nummertje hoor.quote:
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Ja, dat klopt. Maar al genoeg mensen doen dat, dus wij kunnen beter met onze coins omgaan
quote:
Die post je echt áltijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel chille muziek maken ze. Vooral die ^
Gesampled van Kids (MGMT).
Tweede keer denk ik. Als het over Chiddy gaat post ik 't beste nummer..quote:
Een van de weinige artiesten die al een aantal jaar op mijn iPod staat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Door jullie ben ik ook Kid Cudi gaan luisterenHeerlijke muziek
Maar is het niet dat je op een of andere manier anders gaat spelen met dat goede team? Wat makkelijker ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
Door die trade offers kan ik niet meer zien voor hoeveel ik die spelers heb gekocht
Je moet even zijn discography binnenhalenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Door jullie ben ik ook Kid Cudi gaan luisterenHeerlijke muziek
TOTY Mata- TOTY Huntelaar - TOTY Far fanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:21 schreef DutchSL het volgende:
Hoe zit dat kutteam van Rijst er uit dan?
Het op papier sterkste team dat ik gemaakt heb verloor ik op een gegeven moment ook echt alles mee.
Dat deuntje komt me zó bekend voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit team werd verslagen doorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
TOTY Mata- TOTY Huntelaar - TOTY Far fan
SIF Ramires - TOTY Gustavo - SIF Muller
IF Clichy - TOTY Kompany - IF Santana - TOTY Piszcek
TOTY Hart
ik ging echt niet makkelijker spelen omdat ik er meer verwachtingen bij had hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maar is het niet dat je op een of andere manier anders gaat spelen met dat goede team? Wat makkelijker ofzo?
Want anders zou ik het ook niet weten.
2009 geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit hij toevallig in één van de FIFA games?
Ik weet het niet, heb nog nooit met zo een goede team gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ging echt niet makkelijker spelen omdat ik er meer verwachtingen bij had hoorWist dat het nog kutter zou spelen en ik extra mijn best moet doen
Nou het speelde nog kutter dan verwacht.
Wil je testen? IZet maar wat spelers op de markt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nog nooit met zo een goede team gespeeld.
kom potje 4k danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nog nooit met zo een goede team gespeeld.
Als je het me toevertrouwt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je testen? IZet maar wat spelers op de markt.
Ja hoe heet jequote:
laat mij ook is 1x testen. Max team was 200k dus ben wel benieuwd!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je testen? IZet maar wat spelers op de markt.
Heb het hele album gelijk maar ff gedownload.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt er al mee gespeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
laat mij ook is 1x testen. Max team was 200k dus ben wel benieuwd!
psnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Als je het me toevertrouwt.
[..]
Ja hoe heet je
Zijn betere sitesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand hoe ik op de Piratebay kan komen?Kpn blokkeert de boel.
Komt door het EKquote:
quote:
was een fa2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
kzou niet iedereen met een team dat 100 euro waard is blind vertrouwen
u heeft dmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ohja, haha wel zonder tegenstander hahah :pquote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit hij toevallig in één van de FIFA games?
Klopt, maar aan degene die hij uitleent, kan hi zijn team vragen, zijn account en misschien nog wt gegevens voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef poker4lifee het volgende:
kzou niet iedereen met een team dat 100 euro waard is blind vertrouwen
Ja, Cudi heeft sommige nummers die wat op deze stijl lijken. Dumbfounddead vind ik, door de tips van rijst, ook chill. Verder wat softere dingen als b.o.b. bijvoorbeeld. Net waar je trek in hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb het hele album gelijk maar ff gedownload.![]()
Heb je nog meer van dit soort muziek?
www.pirateproxy.netquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
www.fucktimkuik.orgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
haha ben wel benieuwd of jij het ook zo kut vindt?:D spelen als ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem weleens willen proberen, rijst.
Misschien lagen die spelers jou gewoon niet. Probeer is serie Aquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Rijst het volgende:
Het is ECHT kut
Maar helaas Lindgren. ik heb er al een paar op de TP gezet
Giovincoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Misschien lagen die spelers jou gewoon niet. Probeer is serie A
Silva, IBra, IF chiellini, Giovinco IF etc
Lukt nooit. Mensen zetten gewoon 100k over hhaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we een wedstrijd doen? Iedereen met een extra account delete zijn club en dan kijken we wie het eerste 100k bij elkaar heeft gehandeld.
Dan niet, probeer je te helpen.quote:
Het gaat om de sportiviteitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lukt nooit. Mensen zetten gewoon 100k over hha
Een beetje sportiviteit verwacht ik wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lukt nooit. Mensen zetten gewoon 100k over hha
Aldus meneer Nilmar-keeper-fake-uit-laten-komen-sweaty goals-GJE.quote:
ik doe zoiezo niet mee, ben er slecht in en doe het nu via Bronze packs.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een beetje sportiviteit verwacht ik wel.
t.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je me verteld hoe IF Torres speelt dan heb je me geholpen
Jij bent van de Nilmar hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus meneer Nilmar-keeper-fake-uit-laten-komen-sweaty goals-GJE.
sowieso.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik doe zoiezo niet mee, ben er slecht in en doe het nu via Bronze packs.
Ik wil binnenkort 100k hebben, kan ik een redelijk team kopen!
Hahah die heb ik helaas nog nooit gehad. Had ik die maar. Maar de NIF is al erg goed,overpowerd. Zou met de IF niet anders zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je me verteld hoe IF Torres speelt dan heb je me geholpen
Het doet je pijn hè.quote:
Ik ben een dislectquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
sowieso.
[ afbeelding ]
JONGENS! HET GING ZO GOED.
8-1 toen ofzo, en viessquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het doet je pijn hè.
Voelt een beetje als verkracht worden door je eigen pimmel.
Dat is 1 account.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Je hebt in 2 dagen terugverdiend wat GJE in 1 dag heeft weggegooid
Vlippen*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben een dislect
Ja ik doe mijn best haha. Niet zo flippen om een woordje
En dan straks zeggen dat je trollt zeker.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben een dislect
Ja ik doe mijn best haha. Niet zo flippen om een woordje
Never. Ligue1 en Fransen vind ik stom. Maar speelt hij goed? 2*skills vind ik wel zonde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef Thorb het volgende:
Rijst neem gewoon TOTY Giroud
Skillen kan je toch niet.
grappig manquote:
Sorry manquote:
Pascal schijnt nog steeds schreeuwend wakker te wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Never. Ligue1 en Fransen vind ik stom. Maar speelt hij goed? 2*skills vind ik wel zonde.
Veel geld erop? Na de faaldag van gisteren laat ik vandaag maar lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Kom op Rusland, Kom op Rusland!
DZAGOEV DO IT!!!!
9gag jeweetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |