Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Zometeen revanchequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Zucht
[..]
De helft van de doelpunten krijg je tegen doordat jij je keeper laat uitkomen.
hoe speelde jij nou met inter?quote:
Met spelers..quote:
Welke opstelling, welke spelers.quote:
4231, Forlan in de spitsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke opstelling, welke spelers.
Ik vond ze namelijk kut spelen en jij fijn, dus vroeg me dat af
Oke, ik zal is gaan kijken!quote:
haha okequote:
Elke goal tegen is voor hem sweatyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha okeHopelijk verdedig je beter want dit is ECHT slecht.
ECHT
Trouwens goal vond ik niet sweaty. Het was gelijk nadat wedstrijd begonnen. Binnen 2 seconden stond ik er al. Ik verbaasde me dat ik er zo snel langs was. Ik zag hem vrijstaan dus ik deed 2xvierkantje. Is toch niet sweaty?![]()
Ik zal hem even uploaden
Toen Taiwo er nog speelde helemaal, Taiwo CB met Silvaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
ac milan is the way to go, ibra solves all your problems met boateng en silva
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogtequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha okeHopelijk verdedig je beter want dit is ECHT slecht.
ECHT
Trouwens goal vond ik niet sweaty. Het was gelijk nadat wedstrijd begonnen. Binnen 2 seconden stond ik er al. Ik verbaasde me dat ik er zo snel langs was. Ik zag hem vrijstaan dus ik deed 2xvierkantje. Is toch niet sweaty?![]()
Ik zal hem even uploaden
lolwat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogte
Dat was mijn belevingquote:
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ging fucking snel ja, maar het was zegmaar een cutback op hoofd-hoogte
Sweaty..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387
Oordelen jullie maar of het sweaty is of niet
Tegen GJE mag dat wel. Weet je ik heb er nooit problemen meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Juisssst http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124259387
Oordelen jullie maar of het sweaty is of niet
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Kan m hier niet bekijken, maar als de keeper eruit is, dan is sweaty best okee om te doen. Je tegenstander ontregelen door de keeper uit te laten komen is nog een stuk onsportiever.
Deed niks met de keeperquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Kan m hier niet bekijken, maar als de keeper eruit is, dan is sweaty best okee om te doen. Je tegenstander ontregelen door de keeper uit te laten komen is nog een stuk onsportiever.
Bij deze niet. Maar ik probeer nu altijd zijn keeper voorbij te spelen alleen hij haalt me altijd onderuit en krijgt geen eens roodquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Ben jij dr ook zo een?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.
Keepers kunnen geen rood krijgen onlinequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij deze niet. Maar ik probeer nu altijd zijn keeper voorbij te spelen alleen hij haalt me altijd onderuit en krijgt geen eens rood
Slaat nergens op. Maar maakt niet uit anders maak ik het wel heel makkelijk voor mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keepers kunnen geen rood krijgen online
Morgen kan ik weer.Schoolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Maar maakt niet uit anders maak ik het wel heel makkelijk voor mezelf
Wanneer kan je weer? Ik ga zo voetbal kijken.
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Sweaty is onsportiever.
Not this shit againquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.
allemaal kinderen die fifa spelen manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus als je je keeper uit laat komen, dan is het onsportief dat de tegenstander de bal aflegt, zodat de bal buiten bereik van de keeper komt, en een medespeler de bal in de goal schiet?? De wereld op zn kop.
Zeg het steeds, als je het voor elkaar krijgt de tegenstander alleen op de goal af te laten lopen, plus nog een andere speler, dan ben je gewoon slecht en verdien je de sweaty goal tegen te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
ik ben de laatste tijd nooit meer boos om sweet goals. ik moet zeggen dat ik ook vrijwel geen goals meer tegenkrijg!
Ieder z'n speelstijl, laat elkaar lekker spelen zoals ze willen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, want speelstijl staat gelijk aan leeftijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
allemaal kinderen die fifa spelen man
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want speelstijl staat gelijk aan leeftijd
Daar lijkt het wel op, jij speelt sweaty, de rest niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, echter is een gedachtegang en mening wel deels van de tijd aan leeftijd te verwijtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 en 12 is een te groot gat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef vandermer het volgende:
[..]
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12
ik scoor sweaty. vind ik mooi de aanval tot de laatste meter toe uit te spelen. Vind het ook niet erg als anderen zo tegen mij scorenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ieder z'n speelstijl, laat elkaar lekker spelen zoals ze willen..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, jij speelt sweaty, de rest niet.
quote:ik scoor sweaty. vind ik mooi de aanval tot de laatste meter toe uit te spelen.
Ik heb wel eens tegen kindjes van 9 gespeeld en die verdedigen op dezelfde manier als GJE.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:08 schreef vandermer het volgende:
[..]
kinderen van 3 spelen anders als kinderen van 12
met mijn 352 teams komt het eigenlijk niet meer voor. moet wel zeggen dat mijn cb's erg snel zijn :p snelle middenvelders maar wel wat tragere spitsenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zeg het steeds, als je het voor elkaar krijgt de tegenstander alleen op de goal af te laten lopen, plus nog een andere speler, dan ben je gewoon slecht en verdien je de sweaty goal tegen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |