Van wat?quote:
quote:
Medeschelequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar SQ zei dat
volgens de opticien ben ik wel scheel
heulemaal niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar SQ zei dat
volgens de opticien ben ik wel scheel
Ook dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben niet scheel, ik zie gewoon geen steek zonder mijn bril(ik typte brul
)
quote:
Ja vooral leuk als je de bril van het nachtkastje duwt en dus niets zietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
)
Ja datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
)
Met lenzen kijk ik HD jonguh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Maar volgens mijn opticien heb ik (met correctie) een gezichtsvermogen van 120%. Ik zie meer dan alles!
Net gegeten. Hollandse eettijden.quote:
Haha, jij ziet ook de zesde dimensie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Maar volgens mijn opticien heb ik (met correctie) een gezichtsvermogen van 120%. Ik zie meer dan alles!
Wij normaal ook, maar Stef sliep nog en lief was bezig de auto voor te bereiden op de vakantie, dus die was de tijd vergeten.quote:
Ik zit alleen met eten vandaag. Dus ik ging maar vast eten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij normaal ook, maar Stef sliep nog en lief was bezig de auto voor te bereiden op de vakantie, dus die was de tijd vergeten.
Overigens is onze auto wel goedgekeurd, ik ben blij
Goeden wedstrijd wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
tsjechië - griekenland, 2-0 na 6 minuten![]()
Genoeg voor een weeshuis?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, beetje uitgeschoten met de chilipoeder en de sambal. Mn bakkes brandt van het proeven![]()
Minibeetje maken is gefaald trouwens, dikke pan vol nu
Ach, jij hebt denk ik toch wel meer potlodenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Mijn ogen zijn gedaan, nu nog mijn lippen. Maar ben mijn lippotlood kwijt.
Ja dit is een beetje te voor pasta maar goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
honger wel!!! Maar mag geen .heet eten meh
Nee, maar éénquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach, jij hebt denk ik toch wel meer potloden
Ik probeerde een sleckte matigen grap te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ééndus ik neem een spiegeltje mee en lippenstift
Komt dan wel goed
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?
Ik zal je garanderen dat ze niet echt zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Outfitfoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Outfitfoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Laat Fred naar jou toe komen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn telefoon is aan het updaten en het duurt lang... En ik wil naar Fred... En nu ben ik aan het overwegen of ik weg zal gaan zonder telefoon...
THE HORROR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan uitleggen dat ik niet kan zonder telefoonquote:
Ik moet nog steeds lachen om dat garpjequote:
+1!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ren![]()
Wat een ontzettend gaaf jurkje... you so pwetty
![]()
Hoe special; is je special pwicequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Priem...U know I giev yoe spesjal prize my fwiend huh?
Dat hangt er vanaf of je je diploma al hebt ja of te neenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Moet je kwastje links of rechts met zo'n vierkante afstudeermuts?
Eerst rechts, dan naar links volgens wikipediaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:26 schreef RenRen- het volgende:
Moet je kwastje links of rechts met zo'n vierkante afstudeermuts?
Top dankje!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerst rechts, dan naar links volgens wikipedia
Veel plezier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoop doe es rustigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN ADVERTENTIES STAAN AL 30 SECONDEN OP MARKTPLAATS EN IK HEB NOG STEEDS NIKS VERKOCHT
Hof van saksen? land van bartje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lol...
Fred en ik gaan eind van de maand naar Drenthe om te vieren dat we twee jaar samen zijn.
Dat huisjespark heeft allemaal matigen arrangementen, waar we goed om gelachen hebben.
Zegt hij vandaag "zullen we op de dag dat we twee jaar samen zijn toch zo'n champagne-ontbijt bestellen?"...
Klootzak, die heb ik een paar weken geleden al geboekt als verrassing
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN ADVERTENTIES STAAN AL 30 SECONDEN OP MARKTPLAATS EN IK HEB NOG STEEDS NIKS VERKOCHT
Ik ben aan het denken wat ik nog meer kan verpatsenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]wij hadden een bench al 5 weken op mp staan. Totaal geen reactie enna 5 weken ineens 2 op 1 dag. Die stond al op pagina 567834 ofzo
Zal ik mijn hakken op mp zetten?
zeggen dat je sjampaaaagne smerig vindt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lol...
Fred en ik gaan eind van de maand naar Drenthe om te vieren dat we twee jaar samen zijn.
Dat huisjespark heeft allemaal matigen arrangementen, waar we goed om gelachen hebben.
Zegt hij vandaag "zullen we op de dag dat we twee jaar samen zijn toch zo'n champagne-ontbijt bestellen?"...
Klootzak, die heb ik een paar weken geleden al geboekt als verrassing
Lunsbergenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hof van saksen? land van bartje?
Ik was de mijne binnen 3 dagen kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]wij hadden een bench al 5 weken op mp staan. Totaal geen reactie enna 5 weken ineens 2 op 1 dag. Die stond al op pagina 567834 ofzo
Zal ik mijn hakken op mp zetten?
Nee, ik heb gezegd "klootzak, ik heb dat allang geboekt. m'n romantiek, wat doe je!"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeggen dat je sjampaaaagne smerig vindt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd "klootzak, ik heb dat allang geboekt. m'n romantiek, wat doe je!"
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd "klootzak, ik heb dat allang geboekt. m'n romantiek, wat doe je!"
Jaquote:
Goeden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Das wel heul veul champagne. Dan bewaar je gewoon de helft voor na de seks.
Eckten romantiekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden!
En dan gewoon de hele dag doen met het ontbijt.
(tot het voetbal begint)
Hoe (hehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk, mijn automagische downloadert werkt.
Nu alleen m'n telefoonappje nog werkend krijgen.
Ik laat 'm alles met waarde 'Untried' tellen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe (hehehehe) werkt jouw untried teller in excel?
Ja maar HOE (hehehehe) doe ik dat? Ik ben excel noob.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat 'm alles met waarde 'Untried' tellen.
Of hij kwam daar aan de balie en de baliemevrouw zei: "Ooh dat staat al geboekt voor die dag"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja.
Zeker omdat hij ook nog heeft overwogen om het als verrassing te doen. Hij had dan daar ergens naar de balie willen lopen om te kijken of hij het kon regelen.
Dan hadden we 2 x ontbijt gehad![]()
COUNTIF(D2:D306, "Untried")quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja maar HOE (hehehehe) doe ik dat? Ik ben excel noob.
Waren we ook bang voor. Dan is verrassing weg en geen extra ontbijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of hij kwam daar aan de balie en de baliemevrouw zei: "Ooh dat staat al geboekt voor die dag"
Bij mij staan ze in de H-kolom, als ik die nummers vervang, en 'untried' vervang voor een '*', want zo nummer ik ze, dan werkt-ie niet.quote:
Er staat ook een = voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij staan ze in de H-kolom, als ik die nummers vervang, en 'untried' vervang voor een '*', want zo nummer ik ze, dan werkt-ie niet.
Misschien omdat * ook voor "keer" kan staan in een som? Ik heb geen idee want werk nooit met excel maar dat lijkt mij het meest logische antwoordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij staan ze in de H-kolom, als ik die nummers vervang, en 'untried' vervang voor een '*', want zo nummer ik ze, dan werkt-ie niet.
Vooraan in de formule.quote:
Voor countifquote:
Ewquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello there Russia
Die eerste is een lichte derpquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello there Russia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ew... unf.. echt je bent een babe... maar je keuze in voetbalmannen is belabberd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Het begon me al op te vallen dat die tweede het ook hadquote:
Best heur.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:05 schreef Mss het volgende:
Ik blijf een foutmelding krijgen. Mag ik 'm naar een van jullie mailen?
quote:
quote:
Als Rusland maar wint, vind ik alles primaquote:
Ik geef eik niks om rusland... of om polenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als Rusland maar wint, vind ik alles prima
Voor mn poulequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik geef eik niks om rusland... of om polen![]()
Maar ok rusland over polenIm with ya
Owwwwwquote:
1-2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OwwwwwPahahaha ja ok
Dit jaar eerste jaar dat ik niet met een poule meedoe
Wat heb je voorspeld?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Goooodver. Afgelopen vrijdag kwam de pakketgozert van wehkamf. Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn zichttermijn is verstreken en dat ik dus moet betalen. Staat er dus een overzicht van alles wat ik besteld heb. Probeer ik mijn retour te tracken, doet dat nummer het helemaal niet!
Still possible !quote:
En Google Docsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En Nederlandse Excel kan niks met countif, die moet aantal.als hebben.
Ik zit in google docs met countifquote:
Ja dat heb ik ook gehad met mijn laatste pakket, op tijd teruggestuurd en betaald wat ik hield en m'n retour staat er nog steeds niet bijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Goooodver. Afgelopen vrijdag kwam de pakketgozert van wehkamf. Ik krijg vandaag een mailtje dat mijn zichttermijn is verstreken en dat ik dus moet betalen. Staat er dus een overzicht van alles wat ik besteld heb. Probeer ik mijn retour te tracken, doet dat nummer het helemaal niet!
vnl?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Diconnected het volgende:
Lakjes waar je na 3 laagjes nog de vnl ziet fuuuuuuuuuuu
AHA! "witte rand" noem ik dat altijdquote:
De mijne komt morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn Bubs pakketje lag bij onze buren die een terror teckel hebben
Dus Agro en Trendsetter zijn nu MY PRECIOUS!!!!!
[ afbeelding ]
Nicequote:
Neons ja, zaterdag besteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nice
Welke heb jij besteld? Neons toch?
welken?quote:
Sun-Kissedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welken?
Ik ook zaterdag besteld, nou ja, eigenlijk midden in de nacht van vrijdag op zaterdag toen ik niet kon slapen
Wat een kutplek om te wonen zeg... maar goed, ik hoop dat er veel Masja en CrackWhore types gaan wonen en dat ze flink kunnen gaan bitchstabben ofzo, of heel gelukkig worden door het met buurman A en B te doen endezoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook al laten weten dat het New Babylon heet
Even googelen en je weet zelfs bijna hoe het er van binnen uit ziet
Doe jij dat ook altijd? Als ik wakkerlig vind ik mezelf zo zielig dat ik vind dat ik verdorie toch zeker die lak/schoenen/kleding/whatever verdiend hebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welken?
Ik ook zaterdag besteld, nou ja, eigenlijk midden in de nacht van vrijdag op zaterdag toen ik niet kon slapen
Ik ging uit van 2 of 3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Sun-Kissed
I’m With The Lifeguard
Orange You Hot?
Love’s A Beach
Flirty Tankini
Hang-Ten Toes
Beach Cruise-r
Surfin’ For Boys
Splish Splash
Ik heb er ook 9quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ging uit van 2 of 3
Maaruh, da's zo'n beetje de hele collectie neons dus
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
En gewoon... omdat![]()
[ afbeelding ]
Pehehe
Gelukkig niet altijd, ik vul wel heel vaak winkelmandjes, maar die kieper ik dan toch maar weer leegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe jij dat ook altijd? Als ik wakkerlig vind ik mezelf zo zielig dat ik vind dat ik verdorie toch zeker die lak/schoenen/kleding/whatever verdiend heb
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ging uit van 2 of 3
Maaruh, da's zo'n beetje de hele collectie neons dus
picsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel een kickass vaderdagcadeau besteldeen lego-spel
als hij een jaar of 10 ouder zou zijn zou ik 'm ook wel kunnen doen denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou 'm ook doen Unf.
Maarja, ik kan dan ook niet zo kieskeurig meer zijn
ja leuk! Zekers als ooit nog een keer de zomer echt door breekt en zulksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. 9 van de 12. Neons zijn echt episch.
Ik wilde vandaag tegen een klant zeggen: zeker nu de winter er alweer aankomt. Maar toen viel mij net op tijd in dat de zomer nog maar net begonnen isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja leuk! Zekers als ooit nog een keer de zomer echt door breekt en zulks
Holo's zijn ook vet in de zomer. Ik wil MOAR holo'squote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja leuk! Zekers als ooit nog een keer de zomer echt door breekt en zulks
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag tegen een klant zeggen: zeker nu de winter er alweer aankomt. Maar toen viel mij net op tijd in dat de zomer nog maar net begonnen is
ik vind holo tot nu toe nog niet zo veel aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Holo's zijn ook vet in de zomer. Ik wil MOAR holo's.
Ook de Nfu Oh niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind holo tot nu toe nog niet zo veel aan
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig niet altijd, ik vul wel heel vaak winkelmandjes, maar die kieper ik dan toch maar weer leeg
Deze waren wel een bewuste koop gelukkig en ze zijn pretty!
Donkergroen met gouden shimmer en goor smotzig mosterdbruin met shimmer
nopequote:
Misschien krijg je wel een meisje, kun je daar op losgaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd hoor, anders waren we de laatste weken failliet gelopen op deze zwangerschapmaar het gaat bij mij wel wat makkelijker dan, die neons hebik dus zo besteld en hoewel ik ze graag wilde, ik zou normaal niet 9 lakjes in 1x hebben besteld in een NLse webshop zonder eerst uitgebreid nderzoek te doen naar waar het goedkoopst, 4x overleg met mijn lief, en ze minstens 6x in en uit een winkelmandje te hebben gegooid. En er zoveel mogelijk van mijn lijstje te hebben geschrapt, dat ook.
Lief was ook verbouwereerd dat ik dat zomaar gedaan hadnu krijg ik ze maar voor mijn verjaardag
Ludurana's vind ik echt supermooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Holo's zijn ook vet in de zomer. Ik wil MOAR holo's.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind holo tot nu toe nog niet zo veel aan
Mijn lief vreest het wel ja, dan ga ik los op hello kitty-shizzlequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel een meisje, kun je daar op losgaan
hahahaha, herkenbaar wel, met hormoonbuienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd hoor, anders waren we de laatste weken failliet gelopen op deze zwangerschapmaar het gaat bij mij wel wat makkelijker dan, die neons hebik dus zo besteld en hoewel ik ze graag wilde, ik zou normaal niet 9 lakjes in 1x hebben besteld in een NLse webshop zonder eerst uitgebreid nderzoek te doen naar waar het goedkoopst, 4x overleg met mijn lief, en ze minstens 6x in en uit een winkelmandje te hebben gegooid. En er zoveel mogelijk van mijn lijstje te hebben geschrapt, dat ook.
Lief was ook verbouwereerd dat ik dat zomaar gedaan hadnu krijg ik ze maar voor mijn verjaardag
Die Dragon ofzo vind ik daarvan erg mooi, met name om de kleur zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar die van A-England wel wat ik heb. Maar dat is dan volgens mij ook niet zo holo-holo
Wat apart, ik ben heul benieuwd!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief vreest het wel ja, dan ga ik los op hello kitty-shizzlemaar tbh, ik heb heel erg het gevoel dat we weer een jochie krijgen. Vind ik eerlijkgezegd héél niet erg, jommetjes
Mijn nichtje wil mijn nagels (lees: nagellak) er steeds aftrekken omdat het grappige kleurtjes zijn, ze denkt dat het speelgoed is ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief vreest het wel ja, dan ga ik los op hello kitty-shizzlemaar tbh, ik heb heel erg het gevoel dat we weer een jochie krijgen. Vind ik eerlijkgezegd héél niet erg, jommetjes
Nou echt he? En dan van de hormonen ook nog eens wakkerliggen (zwanger zijn heeft z'n drawbacksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar wel, met hormoonbuien
Ik ben als er maar iets mis is met mijn schildklier altijd volledig hormonaal ontregeld en ik ben erg benieuwd hoe dat wordt als ik ooit zwanger ben![]()
BUY ALLLLLLLL THE THINGS! (hoogst waarschijnlijk)
Dragonquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die Dragon ofzo vind ik daarvan erg mooi, met name om de kleur zelf
jij gaat hard met afleveringen kijken!quote:
Jep, s3ep4 nuquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij gaat hard met afleveringen kijken!
Eric
daarom willen we komend najaar maar de dakkapellen erop laten gooien, anders gaan we daar nooit meer geld voor "over" hebben gok ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt he? En dan van de hormonen ook nog eens wakkerliggen (zwanger zijn heeft z'n drawbacks), BAM al je remmingen foetsie
Haha, en jah, maar dan heb je wel een heeeel dankbaar onderwerp hoorweet je hoeveel je nodig hebt voor den beeb?
je kunt eindeloos blijven kopen
Zekersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, s3ep4 nu
Oh fu het was maar een seksdroom van Sooki
en Lafayette is baas
Ik ook welquote:
misschien heb ik wel rotte eieren joh, je weet het nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat we ook niet meer lang hoeven wachten op babykuikentjes
Daar ben ik ook echt bang voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien heb ik wel rotte eieren joh, je weet het nooit
Ik vind jou ook wel een jongensmama op een of andere manier. En die kleertjes van Stef zijn zo tof dat het echt heel gaaf zou zijn als je die nog eens zou kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook welbij Gabriël had ik heel erg een meisjesgevoel, bij Stef wist ik heel zeker dat het een jochie zou zijn. Ergens denk ik dat het jongetjesgevoel van nu komt doordat ik voor mijn gevoel alleen jongens kan brouwen, maar ik weet niet. Ik heb al Stef's kleding van baby af aan bewaard, dus stiekem hoop ik het, dan kan ik al mijn favo kledingkjes weer opnieuw gebruiken
ja precies...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Idd. EEEEEEEEEEEGGGGSSSS. Ga dood
we houden er in ieder geval rekening mee, is allemaal niet vanzelfsprekend natuurlijkquote:
Stef wil ook lak op als ik lak opdoe. Alleen dan doe ik *smeer* op zijn nagel en dan zeg ik dat het eerst moet drogen en dat hij moet blazen en dan doet hij FFFFT LIKquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn nichtje wil mijn nagels (lees: nagellak) er steeds aftrekken omdat het grappige kleurtjes zijn, ze denkt dat het speelgoed is ofzo![]()
Zo van: "alles is voor Miepje!"
Verstandig ja, hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daarom willen we komend najaar maar de dakkapellen erop laten gooien, anders gaan we daar nooit meer geld voor "over" hebben gok ik
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies...
Op de True Blood facebook is ook mooi. Iedere keer als er iets over Tara staat reageert driekwart dat ze dood of uit de serie moet![]()
Opbokken met die zielige kuthoer
Wij willen het erg graag weten en zijn niet geheimzinnig, dus zodra ik het weet weten jullie het ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een jongensmama op een of andere manier. En die kleertjes van Stef zijn zo tof dat het echt heel gaaf zou zijn als je die nog eens zou kunnen gebruiken.
Willen jullie als het mogelijk is wel het geslacht weten of laten jullie je verrassen?
hahahaha, lekker nagellak likkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stef wil ook lak op als ik lak opdoe. Alleen dan doe ik *smeer* op zijn nagel en dan zeg ik dat het eerst moet drogen en dat hij moet blazen en dan doet hij FFFFT LIKik doe het maar niet meer voorlopig
[..]
Verstandig ja, hahaals je kiendje er eenmaal is wordt het niet beter ook
de eerste zoveel maanden ging er elke maand een maat kleding doorheen, dus dan had ik nog niet eens maat 62 compleet (als in een fatsoenlijke garderobe) en dan begonnen de hoofdgaten alweer te klein te worden
Hoyt???quote:
Oeh tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij willen het erg graag weten en zijn niet geheimzinnig, dus zodra ik het weet weten jullie het ook
Jah, lekker gezond voor een tweejarige. En mocht het lang genoeg blijven zitten om te drogen gaat hij het daarna afknagenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, lekker nagellak likkenhahahaha
Tsja... ik ga denk ik alleen maar cheap ass kleding kopen voor zo'n kind, kan ik mooi lekker voor mezelf doorfalen
Zijn dat dan ook echt jongensdingen? Want tegenwoordig is er veel uitwisselbaar. En je kunt een meisje makkelijker een tof blauw shirt aantrekken dan een jongen een schattig roze shirtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb idd bepaalde pakjes en shirtjes enzo die zó lief zijn, die hoop ik echt nog eens te gebruiken
Toen ik bij de Bijenkorf werkte stond ik op de verdieping waar ook de kinderkleding werd verkocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb idd bepaalde pakjes en shirtjes enzo die zó lief zijn, die hoop ik echt nog eens te gebruiken
"Dag mevrouw Incantrix, u wilde weten wat het wordt? Eens even kijken.... Uhmmmmm, hoe moet ik dit nu zeggen.... tsja.... het wordt een Opi Bring your own Boy"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij willen het erg graag weten en zijn niet geheimzinnig, dus zodra ik het weet weten jullie het ook
Ik hooooop dat we iets na de 16 weken een echo krijgen, dan kunnen ze het al zien en dan weten we het een week of 4 eerder als de meeste stellenquote:
mijn man kennende koopt die alle dure shit... maar goed... we'll see zodra er hormonen in gaan kicken en zulksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, lekker gezond voor een tweejarige. En mocht het lang genoeg blijven zitten om te drogen gaat hij het daarna afknagenik heb echt een accident waiting to happen gefabriceerd
En dat laatste.. Ik hou wijslijk mijn mond
wanneer heb je die?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hooooop dat we iets na de 16 weken een echo krijgen, dan kunnen ze het al zien en dan weten we het een week of 4 eerder als de meeste stellen
Sommige dingen vind ik van wel.. Zijn AC/DC-shirtje gaat aan, regardless boy/girl, maar ik heb bijv. een molo-shirtje dat ik geloof ik toch minder geslaagd vind voor een meid. Zal zo eens een fot zoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Zijn dat dan ook echt jongensdingen? Want tegenwoordig is er veel uitwisselbaar. En je kunt een meisje makkelijker een tof blauw shirt aantrekken dan een jongen een schattig roze shirt.
Datte ja, ik koop heeeeel soms 1 duur item (zoals dat molo-shirtje) omdat ik dat dan heel erg mooi vind, maar ik koop ook veel tweedehands en voor de rest loopt hij in C&A, H&M en Zeeman. Ik vind het mooi hoor, ik betaal me scheel aan kleding anders..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik bij de Bijenkorf werkte stond ik op de verdieping waar ook de kinderkleding werd verkocht.
Wat sommige mensen betaalde voor een jasje wat misschien niet eens een hele winter gedragen kan worden
En ze hadden een super lieve zwembroek van lief. Gewoon gestreept in twee kleuren met zo'n dikke luierkont (ik weet niet wat daar precies inzit) en dan achterop de kont Plons!
Ik koop niet veel duur, maar ik kan blijven kopen voor hem. Speelgoed, kleding, schoenen, ik verzin altijd wel iets dat hij nodig heeft. Behalve nagellak koop ik nauwelijks nog dingen voor mezelf, ik spendeer het liever aan hemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn man kennende koopt die alle dure shit... maar goed... we'll see zodra er hormonen in gaan kicken en zulks
Ohhhh, AC/DC! Dat kan een meisje ook hendig sjiek aan joh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik van wel.. Zijn AC/DC-shirtje gaat aan, regardless boy/girl, maar ik heb bijv. een molo-shirtje dat ik geloof ik toch minder geslaagd vind voor een meid. Zal zo eens een fot zoeken
[..]
Datte ja, ik koop heeeeel soms 1 duur item (zoals dat molo-shirtje) omdat ik dat dan heel erg mooi vind, maar ik koop ook veel tweedehands en voor de rest loopt hij in C&A, H&M en Zeeman. Ik vind het mooi hoor, ik betaal me scheel aan kleding anders..
En sommige dingen zijn zo leuk iddLief is er vooral voor de kleine maten geloof ik..
Ja volgens mij is lief alleen voor de eckte kleintjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik van wel.. Zijn AC/DC-shirtje gaat aan, regardless boy/girl, maar ik heb bijv. een molo-shirtje dat ik geloof ik toch minder geslaagd vind voor een meid. Zal zo eens een fot zoeken
[..]
Datte ja, ik koop heeeeel soms 1 duur item (zoals dat molo-shirtje) omdat ik dat dan heel erg mooi vind, maar ik koop ook veel tweedehands en voor de rest loopt hij in C&A, H&M en Zeeman. Ik vind het mooi hoor, ik betaal me scheel aan kleding anders..
En sommige dingen zijn zo leuk iddLief is er vooral voor de kleine maten geloof ik..
ok, hoop dat het goed gaat meiskequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Overmorgen heb ik de nekplooimeting, die doen ze met 12 weken ongeveer..
De rest vind ik ook allemaal een cliché als je het merk eenmaal kent maar die plons vond ik wel heel liefquote:
het is fout gegaan nadat ik een jong stel met een baby zag lopen in blijdorp. Baby had lief, papa had stoer en mama had stoutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
De rest vind ik ook allemaal een cliché als je het merk eenmaal kent maar die plons vond ik wel heel lief
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is fout gegaan nadat ik een jong stel met een baby zag lopen in blijdorp. Baby had lief, papa had stoer en mama had stout
dafuckquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is fout gegaan nadat ik een jong stel met een baby zag lopen in blijdorp. Baby had lief, papa had stoer en mama had stout
FTFYquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is fout gegaan nadat ik een jong stel met een baby zag lopen in blijdorp. Baby had lijp, papa had boer en mama had hoer
Ik weet dan wel dat bij de kleding voor jongens Stoer gebruik wordt. Maar toch niet voor volwassenen?quote:
"Je bent de liefste papa"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet dan wel dat bij de kleding voor jongens Stoer gebruik wordt. Maar toch niet voor volwassenen?
die laatstequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Een paar van de items die ik niet kan wachten uit de doos te trekken:
[ afbeelding ]
Een paar van de items die ik niet kan wachten uit de doos te trekken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sorry, foto's terugzoeken duurt laaaaannggg)
En nog een enorm lief seventies-pakje waar ik even geen goede foto van kan vinden..
Dat shirtje met die haaien was ¤ 30 ofzo, de rest is allemaal tweedehands of el cheapo
Molo is een extreem duur maar erg hip merk met hysterische prints enzo. Het haaienshirt is dus van Moloquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhh, AC/DC! Dat kan een meisje ook hendig sjiek aan joh!
Wat is een molo shirtje?
En ik kan voor mijn nichtje al blijven kopen, laat staan voor een eigen mormel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Niks bijna, hij lijkt super speciaal!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hij lijkt idd bijna special op die laatste
Stef
hehehehehequote:
Dealquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:30 schreef Incantrix het volgende:
Als Kip een jommetje bak stuur ik gewoon al die meuk aan haar door zodra mijn buikbaby eruit gegroeid is
leuke meneer ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en het seventiespakje, met extragratiesch hoofd van mijn liefjon erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe
moest qua bretels meteen wel aan de nieuwe vriend van een vriendin denken. Die liet zijn facebook zien aan me, staat er een aan onderstaande foto gelijkwaardige foto op als profielfoto, en het was geen geintje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik echt zo "DUDE, DAT KAN ÉCHT NIET HOOR!!!!![]()
"
En hij: "Hoezo niet?"
Ik: ""
Maar die van Stef zijn gewoon baas
precies, en op voorwaarde dat het een lekkere vent is, geen 30+ puber met acné van heb ik jou daar en een kippenborst, die denkt dat hij tof isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Bretels mogen slleen als ze zwarte blokjes hebben en ska gedragen worden
Die krijgt hij pas bij zijn eerste ruches-overhemdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Waarom heeft Stef daar trouwens geen Austin Powers tanden, bril en pruik bij ????![]()
![]()
![]()
Agree! Gespierde man met kisten en een bomberquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies, en op voorwaarde dat het een lekkere vent is, geen 30+ puber met acné van heb ik jou daar en een kippenborst, die denkt dat hij tof is
ik moest even googlen wat dat was, maar inderdaad, die had ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
En coduroy salopettejurkjes met witte maillots
uiteraard!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest even googlen wat dat was, maar inderdaad, die had ik ook
of iets minder gespierde man die humor heeft, lekker grungy, mooie ogen, lang haar en een tikje verlegenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Agree! Gespierde man met kisten en een bomber
fijn om te horenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
It is sure, volgende week Rotterdam. Leuk winkelen (lijstje is al in de maak inclusief adressen zodat ik het in mijn gsm kan opzoeken), daarna lekker eten (Rotterdam of Eindhoven ligt eraan hoelaat we waar zijn) en daarna nog naar de pub en blijf ik in Eindhoven slapen bij mijn vriendin
Heb er echt zin inBegin mij steeds beter te voelen en kan alweer makkelijk naar andere jongens kijken
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
It is sure, volgende week Rotterdam. Leuk winkelen (lijstje is al in de maak inclusief adressen zodat ik het in mijn gsm kan opzoeken), daarna lekker eten (Rotterdam of Eindhoven ligt eraan hoelaat we waar zijn) en daarna nog naar de pub en blijf ik in Eindhoven slapen bij mijn vriendin
Heb er echt zin inBegin mij steeds beter te voelen en kan alweer makkelijk naar andere jongens kijken
icm blokjesbretels?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of iets minder gespierde man die humor heeft, lekker grungy, mooie ogen, lang haar en een tikje verlegen![]()
En zulke truien met daaronder een zwarte leggingquote:
indien verder beetje hardrock kleding en dan met bier een lekkere vuige bek, zekers!quote:
Stadhuisplein is ook gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En waar moest ik dan gaan om iets te drinken? Iets met de haven
Gespierd in my book is ook niet met van die blokjes, gewoon een beetje breder als normaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of iets minder gespierde man die humor heeft, lekker grungy, mooie ogen, lang haar en een tikje verlegen![]()
oude haven, de tenten precies weet ik niet meer zo, alleen Plan C, dara gingen wij vaak heen, maar weet niet of dat überhaupt nog bestaatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En waar moest ik dan gaan om iets te drinken? Iets met de haven
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
dan is het goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gespierd in my book is ook niet met van die blokjes, gewoon een beetje breder als normaal
THIS IS!!!!!!quote:
Ik mag er niks van zeggen want ik vind die dude van twilight leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet nit wat het is met die film, ik heb dat echt nooit, met wat voor film dan ook, en mannen met baarden en blokjes zijjn ook al niet mijn ding, maar van die film gleed ik bijkans an mijn stoel af
Ja das gezellig daar, vooral de Bazarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oude haven, de tenten precies weet ik niet meer zo, alleen Plan C, dara gingen wij vaak heen, maar weet niet of dat überhaupt nog bestaat
En in de WItte de Withstraat de Witte Aap en Bazar (laatste is multiculti, meer eetcafe dan drankjes doen).
quote:
Het komt allemaal op mijn lijstjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oude haven, de tenten precies weet ik niet meer zo, alleen Plan C, dara gingen wij vaak heen, maar weet niet of dat überhaupt nog bestaat
En in de WItte de Withstraat de Witte Aap en Bazar (laatste is multiculti, meer eetcafe dan drankjes doen).
Hahahaha, trut, ik loldequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
THIS IS!!!!!!
[ afbeelding ]
BLOKJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
hehehehe
Slaap lekker mevrouwtje!
Jacob? Edward?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag er niks van zeggen want ik vind die dude van twilight leuk
Dat was al wel later dan 1982quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En zulke truien met daaronder een zwarte legging![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die bak glitter?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik mag er niks van zeggen want ik vind die dude van twilight leuk
goed eten voor wènâg kun je bij Maoz, broodje falafelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Het komt allemaal op mijn lijstje
Edwardquote:
Bak glitterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die bak glitter?
Nouja, anyway, ik ging weg, dag hoor!![]()
yep, rond 1990 denk ik, toen ik er "oud genoeg" voor wasquote:
I know, I know, maar toch hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |