Van wat?quote:
quote:
Medeschelequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar SQ zei dat
volgens de opticien ben ik wel scheel
heulemaal niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee maar SQ zei dat
volgens de opticien ben ik wel scheel
Ook dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben niet scheel, ik zie gewoon geen steek zonder mijn bril(ik typte brul
)
quote:
Ja vooral leuk als je de bril van het nachtkastje duwt en dus niets zietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
)
Ja datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
)
Met lenzen kijk ik HD jonguh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Maar volgens mijn opticien heb ik (met correctie) een gezichtsvermogen van 120%. Ik zie meer dan alles!
Net gegeten. Hollandse eettijden.quote:
Haha, jij ziet ook de zesde dimensie?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Maar volgens mijn opticien heb ik (met correctie) een gezichtsvermogen van 120%. Ik zie meer dan alles!
Wij normaal ook, maar Stef sliep nog en lief was bezig de auto voor te bereiden op de vakantie, dus die was de tijd vergeten.quote:
Ik zit alleen met eten vandaag. Dus ik ging maar vast eten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij normaal ook, maar Stef sliep nog en lief was bezig de auto voor te bereiden op de vakantie, dus die was de tijd vergeten.
Overigens is onze auto wel goedgekeurd, ik ben blij
Goeden wedstrijd wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
tsjechië - griekenland, 2-0 na 6 minuten![]()
Genoeg voor een weeshuis?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, beetje uitgeschoten met de chilipoeder en de sambal. Mn bakkes brandt van het proeven![]()
Minibeetje maken is gefaald trouwens, dikke pan vol nu
Ach, jij hebt denk ik toch wel meer potlodenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:25 schreef RenRen- het volgende:
Mijn ogen zijn gedaan, nu nog mijn lippen. Maar ben mijn lippotlood kwijt.
Ja dit is een beetje te voor pasta maar goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
honger wel!!! Maar mag geen .heet eten meh
Nee, maar éénquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach, jij hebt denk ik toch wel meer potloden
Ik probeerde een sleckte matigen grap te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, maar ééndus ik neem een spiegeltje mee en lippenstift
Komt dan wel goed
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?
Ik zal je garanderen dat ze niet echt zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ik vraag mij af of het echte nagels zijn, hoe krijg je ze anders zo gedraaid?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:39 schreef RenRen- het volgende:
Outfitfoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |