waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzoquote:
Combinatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.
Tatoeages daarentegen kunnen wel keitof zijn. Of opwindend.
Daar heb ik er maar een paar vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweerquote:
weet alleen nog niet zeker wat ik wilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweer
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeitquote:
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzo
My man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
ik las snavelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind een staafje door de tepel wel mooi bij vrouwen, moet wel symetrisch, dus aan 2 kanten...
Bij die andere edele delen kan het ook een bolletje zijn... Of bij de navel...
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Ja die vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
Je zou dan een kopje in je rapport kunnen maken met "Overwegingen om toch te leasen" oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten wat goedkoper is, kopen of leasen voor zowel besrijfsmatig als prive gebruik.
Er gaan veeeel kilometers gemaakt worden, heel het land door en uiteindelijk is het plan ook Belgie en Duitsland mee te pakken.
Oh ja jij hebt een vch he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook mooi
Heeft Merel- die niet?
Ik wilde het net vragenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
Whehehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejast.
Waarom vogels?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelen
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Dat is hoe ik rol. Jwz.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komen
Totaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?quote:
Ja lach maar.quote:
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...quote:
Je bent helemaal volgetekendquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.
Geloof dat ik ze dan allemaal heb
Have funquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even Kyra uitlaten en naar de zonnebank![]()
Tot later
Mietjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Vriendin wil er ook 1 down under laten zetten zeg maar, maar no way dat ik met haar mee ga
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent helemaal volgetekend![]()
Dan blijft er weinig ruimte over waar ik mijn messen in kan zetten.
Het is eigenlijk meer dat ik er gewoon niks mee heb. Het heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Piercings al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?
Awww sgatje tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever 15 rondes lang kapot slaan door Badr Hari dan dat
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel over
Ok, wel pics posten he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...
en wil er 3 vanwege "three little birds van bob marley"
-- every little thing is gonna be allright --
duurt nog wel een paar maanden minimaal hoor...quote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?
Wat heb je nu?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Misschien dat mijn volgende tattoo wel iets met Nintendo gaat worden
Doe super marioquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Misschien dat mijn volgende tattoo wel iets met Nintendo gaat worden
Okay.quote:
quote:
ik vind t ook niet heel mooi, maar wil er 1 als soort afsluitertje van een nare periode... om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden en dat t uiteindelijk goed komt... moet t eerst wel even goedkomen enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Piercings en tattoos spuuglelijke dingen.
Op mijn arm 2pac en achter op mijn rug een roos die uit beton groeit met daarom heen een lint met de naam van mijn overleden peettantequote:
Ik heb toch helemaal niet zo'n hoedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] past meer bij hem!!
Tevens ga ik nooit meer image.googlen op toad![]()
![]()
Kan geregeld worden hoorquote:
Geenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Huppel, welke borsten zijn van jou in je plaatje?
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind t ook niet heel mooi, maar wil er 1 als soort afsluitertje van een nare periode... om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden en dat t uiteindelijk goed komt... moet t eerst wel even goedkomen enzo
Doen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mario in zijn kikkerpak laat zetten dan
danksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden
Een vch ter afsluiting van een periode... wat voor een periode dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.
Ik vind dat juist een mooie reden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.
Dat gaat je niks aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een vch ter afsluiting van een periode... wat voor een periode dan?
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.
Ieder zijn mening hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan best hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oid
* Huppelmuts pakt kaasschaafquote:
Sgatje, een botermesje is geen zwaardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn zwaard doen
Ik schil tattoo's met samurai zwaard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn zwaard doen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sgatje, een botermesje is geen zwaard
Denk dat je daar geen zak aan gaat hebben wanneer het in jouw ogen weer slecht gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oid
denk dak me geen zak aantrek van jouw meningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat je daar geen zak aan gaat hebben wanneer het in jouw ogen weer slecht gaat.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn schwans doen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dak me geen zak aantrek van jouw mening
She shoots! She scores!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zak zak zak zak zakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij hebt niks te willenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat er hier in Gorinchem ook zo'n wok2go winkelding komt!!
Story of my lifequote:
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mondje dicht, terug naar de keuken en een beetje snel graag.
Vrouwen die niet kunnen koken dienen van hun eigen geld een chef-kok in te hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog niet
Beste rapper allertijden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar Royco1 waarom heb je een tattoo van 2 pac?
Ik kom alleen in de keuken om bier te pakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog niet
Mijn muzieksmaak is heel breed, maar wel een voorkeur voor rap/hiphop en dan voornamelijk wel het oudere werk, heb niks met lil wayne enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had echt nooit verwacht dat je fan was van Tupac. Wat luister je nog meer voor muziek?
Dat is dan weer jammer hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de keuken om bier te pakken
Voor mezelf that is!
Ik heb gisteravond wel heel lief bier voor dateding gepaktquote:
En wat schiet ik daar mee op?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond wel heel lief bier voor dateding gepakt![]()
Dat verdiende hij wel
Bedoel meer qua tracks, waar moet ik aan denken??? Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlies van familieleden etc, had gewoon een beetje een puinhoop van mijn leven gemaakt
Brenda's got a baby, keep your head up, baby don't cry, part time motha, dear mama, if i die tonite, me against the world, so many tears etc ,en zijn gedichtenbundel, a rose that grew from concrete is ook een aanraderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel meer qua tracks, waar moet ik aan denken??? Dit.
Griekenland doet het goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat niet eens te kijken. Contra aan het spelen.
Contra? Welke?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat niet eens te kijken. Contra aan het spelen.
Mag ik even bijkomen?quote:
Ik heb Griekenland een ronde verder laten komen. Jammer wel dit.quote:
Het origineel op de NES.quote:
tofquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Griekenland een ronde verder laten komen. Jammer wel dit.
[..]
Het origineel op de NES.
Nee, dat is het probleem niet hoorquote:
Nouja, Emulator.quote:
Emulator.quote:
ik denk van welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet hoor
Ik heb probotector 2 op nes, en Contra 3 voor de snesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Emulator.
[..]
Emulator.![]()
Misschien dat C_M het origineel heeft op haar NES.
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
hoofdpijn... zit me weer veel te druk te maken... zo ff douchen en dan in mn joggingbroek eten...
Nietusquote:
Heb ik beiden nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb probotector 2 op nes, en Contra 3 voor de snes
Picsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
Meh, behakleur faal. Ik was in de veronderstelling dat m'n nieuwe beha roodachtig was, maar hij is rozeachtig.
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik beiden nooit gespeeld.
Heb jij die apparaten nog staan dan thuis?
En terecht!quote:
Had ik dat maar geweten toen ik nog een kleiner stokje was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
Ff twitteren hoor:
Wat is het toch kut om je pak uit te moeten doen.. Fokking gedoe. Maar als ie dan eenmaal uit is en je zit weer in je kloffie....
[..]
En terecht!
Ik heb hier ook nog een snesje staan in de originele doos
Mn nes staan bij een maatje. Nooit weg doen die meuk.
Pics van een naakte screw aubquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
Ff twitteren hoor:
Wat is het toch kut om je pak uit te moeten doen.. Fokking gedoe. Maar als ie dan eenmaal uit is en je zit weer in je kloffie....
[..]
En terecht!
Ik heb hier ook nog een snesje staan in de originele doos
Mn nes staan bij een maatje. Nooit weg doen die meuk.
Jij hebt screw.rar ook nog niet?quote:
Nee?!quote:
Ohaiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Kijk Huppel!
[ afbeelding ]
Alleen in het echt niet zo fel.
Huhwhutwaithuhquote:
Mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Kijk Huppel!
[ afbeelding ]
Alleen in het echt niet zo fel.
Straks bij boulevard. Ze speelt in een reclamefilmpje waarin ze zegt dat ze al 6 jaar positief is. Not sure if hoax or notquote:
Oh, boulevardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks bij boulevard. Ze speelt in een reclamefilmpje waarin ze zegt dat ze al 6 jaar positief is. Not sure if hoax or not
Mjah okquote:
Volgens mij is ze nog niet zo lang moeder. Lijkt me stug dat ze weet dat ze al 6 jaar hiv pos is dat ze dan aan de kids begint.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Straks bij boulevard. Ze speelt in een reclamefilmpje waarin ze zegt dat ze al 6 jaar positief is. Not sure if hoax or not
Ze wordt zo gebeld! Meer info volgt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:41 schreef screwloose het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog niet zo lang moeder. Lijkt me stug dat ze weet dat ze al 6 jaar hiv pos is dat ze dan aan de kids begint.
Ow ja en:
Boelevard
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wordt zo gebeld! Meer info volgt!
Ja nu is die chick van heitinga op de buis.quote:
Laat me raden, ze is fokkin lekker. Want ja met zo'n modellengezicht als dat van Heitinga gaat het je natuurlijk niet om het geld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu is die chick van heitinga op de buis.
Nou ik vind dat ze een rare mond en manier van praten heeft. Ze doet me denken aan Mr. Edquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat me raden, ze is fokkin lekker. Want ja met zo'n modellengezicht als dat van Heitinga gaat het je natuurlijk niet om het geld.
Ze wist waarschijnlijk niet eens dat hij voetbalde, net als Sylvie destijdsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Laat me raden, ze is fokkin lekker. Want ja met zo'n modellengezicht als dat van Heitinga gaat het je natuurlijk niet om het geld.
Maak me gekquote:
quote:
Alweer?quote:
Alsof jij daar bezwaar tegen hebtquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof jij daar bezwaar tegen hebt
Ken je Bessie Turf?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar hoe je er uit ziet.
Qua omvang welquote:
Hier gaat iets misquote:
Hou mij op de hoogte!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze wordt zo gebeld! Meer info volgt!
Ter hoogte van je tieten misschienquote:
Enorme vette lappen vleesch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ter hoogte van je tieten misschien
Dude, help me nou ff !!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enorme vette lappen vleesch.
Als ik het snachts koud krijg kan ik er tussen kruipen.ze over me heen draperen.
Klopt!quote:
Zijn allemaal waar hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar de verhalen over de enorme borsten.
En die whiskey en sigaren?quote:
:'_quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
is toch allemaal opvulling? je hebt toch een a cup
Bah en bah !quote:
hm... niet heel slim gedaan... zo komen dus de verhalen in de wereld, wordt in reclame wel duidelijk dat ze t over iemand anders dan zichzelf heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh Doutzen heeft geen HIV. Het is een reclameding voor HIV awarness. Zij verteld het verhaal van een meisje dat het niet durfde te zeggen ofzo.
En daarna samen knuffelen op de bank?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:20 schreef marbasnarf het volgende:
terug... lekker in joggingbroek!
nu thee en eten!
Hmm lekker vaag en slimquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh Doutzen heeft geen HIV. Het is een reclameding voor HIV awarness. Zij verteld het verhaal van een meisje dat het niet durfde te zeggen ofzo.
Wat is dezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
zou t wel fijn vinden om mn haar gekriebeld te hebben... nog steeds hoofdpijn en dipperig gevoel (maar das nog steeds geen knuffel meet bij mij gheheh)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En daarna samen knuffelen op de bank?
Ja wordt wel duidelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... niet heel slim gedaan... zo komen dus de verhalen in de wereld, wordt in reclame wel duidelijk dat ze t over iemand anders dan zichzelf heeft?
Ik zeg knuffelen en haar kroelen tegelijk, gaat heel bestquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t wel fijn vinden om mn haar gekriebeld te hebben... nog steeds hoofdpijn en dipperig gevoel (maar das nog steeds geen knuffel meet bij mij gheheh)
Wanneer is de klus/bbq/zuip meet bij jou?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t wel fijn vinden om mn haar gekriebeld te hebben... nog steeds hoofdpijn en dipperig gevoel (maar das nog steeds geen knuffel meet bij mij gheheh)
Die is al 10 jaar 26quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens ontdek je een oud klasgenootje (die overigens zwaar over haar leeftijd aan het liegen is) op internet!
www.lauralust.nl (NSFW)
Ik ben aan het eten jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens ontdek je een oud klasgenootje (die overigens zwaar over haar leeftijd aan het liegen is) op internet!
www.lauralust.nl (NSFW)
Would not bang.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
www.lauralust.nl (NSFW)
oh jullie willen serieus komen helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer is de klus/bbq/zuip meet bij jou?
mijn god.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
www.lauralust.nl (NSFW)
Ik kijk geen porno. Op facebook kwam een andere oud klasgenoot vragen of ik iets wist over het carriereverloop van Lauraquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is al 10 jaar 26
En waarom ben jij trouwens porno aan het kijken?
De M&M&R&K&T&M&W-show.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh jullie willen serieus komen helpenzou super fijn zijn... ALS nederland geen poulwinnaar wordt (voor de details moeten jullie ff bij CA zijn ghehe) dan zouden ca en ik de 23e savonds een MMshow doen... dus misschien leuk om te combineren ?
Ja jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk geen porno. Op facebook kwam een andere oud klasgenoot vragen of ik iets wist over het carriereverloop van Laura
tof of nietquote:
Log nalezen?quote:
Natuurlijk komen wij serieus helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh jullie willen serieus komen helpenzou super fijn zijn... ALS nederland geen poulwinnaar wordt (voor de details moeten jullie ff bij CA zijn ghehe) dan zouden ca en ik de 23e savonds een MMshow doen... dus misschien leuk om te combineren ?
Ik mis een Bquote:
Ik kom het bier wel opdrinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tof of niet![]()
M&M
royco
kaneel
en wie zijn de andere gegadigden??
Uiteraard, we hebben immers ook iemand nodig voor de koffie en broodjes voor tijdens de noeste arbeidquote:
Lijkt mij een plan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tof of niet![]()
M&M
royco
kaneel
en wie zijn de andere gegadigden??
Jij komt ook helpen?quote:
en dat lijstje letters mogen jullie zelfs roepen bij de opening...quote:
Welja, doe eens gekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt mij een plan.
Twi, Myra en Watertornado.
[..]
Jij komt ook helpen?
Ja en Spanje moet dan tweede wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Alle leden die normaal gesproken luisteren, zitten dan bij jou. Ook gezellig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dat lijstje letters mogen jullie zelfs roepen bij de opening...
wij roepen "welkom bij de M&M - en dan jullie allemaal jullie naam - show...!!
want dat ga ik niet onthouden natuurlijk
En ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
ah coowl... ff afhankelijk van poulwinnaar enzo... want anders is CA bij t voetbal..
en die ga jij uiteraard met de schoonfam kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en Spanje moet dan tweede worden![]()
Als Spanje eerste wordt in de Poule dan heb je zaterdag die wedstrijd
En jij kunt ons niet alleen aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
ah coowl... ff afhankelijk van poulwinnaar enzo... want anders is CA bij t voetbal..
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard, we hebben immers ook iemand nodig voor de koffie en broodjes voor tijdens de noeste arbeid
Ja eigenlijk is Juni gewoon een rot maandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en die ga jij uiteraard met de schoonfam kijken(ik begin t al te begrijoen... aan t eind van t EK ghehe)
quote:
zonder CA is er geen MMshow...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En jij kunt ons niet alleen aan?
Yup 20:45quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zonder CA is er geen MMshow...neem aan dat óók spanje pas savonds voetbalt..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe lucky ben je dan?![]()
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Wat moet er precies allemaal gebeuren?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zonder CA is er geen MMshow...neem aan dat óók spanje pas savonds voetbalt..?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef screwloose het volgende:
Mijn deur staat altijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor een eckte eckte huppellach op de radio!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor een eckte eckte huppellach op de radio!!
Ja maar ik wil geen trap tegen mn hoofd!quote:
Dan staan we in de finalequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
en anders weekend erna (lekker brak na foute feest) misschien?
Wat is het adres?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen trap tegen mn hoofd!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
en anders weekend erna (lekker brak na foute feest) misschien?
Finale is 1 juliquote:
Neem wel biefstuk mee voor de hondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen trap tegen mn hoofd!
wil eigenlijk echt heel graag zijkamer (deels) af.... dus behangen (en krabben denk ik, is nogal eh... druk behang wat er nu op zit) en wil zeil leggen (haal ik gewoon zon stuk en moet gesneden worden)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet er precies allemaal gebeuren?
Oh ja, vergiste me even in de datum, my badquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Finale is 1 juli
29 en 30 juni geen voetbal![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, vergiste me even in de datum, my bad
Komt goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eigenlijk echt heel graag zijkamer (deels) af.... dus behangen (en krabben denk ik, is nogal eh... druk behang wat er nu op zit) en wil zeil leggen (haal ik gewoon zon stuk en moet gesneden worden)
heb nog veel meer klusprojecten lopen, maar deze is gewoon te groot en gata me echt niet alleen lukken
Moet jij ook af en toe aan je eigen tieten zitten om te controleren dat je wel een vrouw bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Gelukkig heb ik het hele EK Schema in mijn hoofd
No problem
Begin eens met een lijst te maken van wat je allemaal gedaan moet hebben. En dan niet algemeen als 'zijkamer fix0rren' maar echt per apart ding. Dan kunnen we iets van een werkschema maken, anders lopen we elkaar in de wegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil eigenlijk echt heel graag zijkamer (deels) af.... dus behangen (en krabben denk ik, is nogal eh... druk behang wat er nu op zit) en wil zeil leggen (haal ik gewoon zon stuk en moet gesneden worden)
heb nog veel meer klusprojecten lopen, maar deze is gewoon te groot en gata me echt niet alleen lukken
Boh, doen we even.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ze is stiekem geen vrouw. Daarom is ze zo heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij ook af en toe aan je eigen tieten zitten om te controleren dat je wel een vrouw bent?
20:45quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
ah als je het schema uit je hoofd kent wanneer speelt Nederland dan morgen ??
Kwart voor 9quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet ook af en toe even aan m'n eigen snikkel zitten om te checken of ik nog wel een vent benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij ook af en toe aan je eigen tieten zitten om te controleren dat je wel een vrouw bent?
jij hebt ervaring man! goed planquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Begin eens met een lijst te maken van wat je allemaal gedaan moet hebben. En dan niet algemeen als 'zijkamer fix0rren' maar echt per apart ding. Dan kunnen we iets van een werkschema maken, anders lopen we elkaar in de weg
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heet delegeren taken verdelenquote:
Waar???quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
ghehehe je broe (=man) wilde onder de zonnebank en jij (=vrouw) riep dat t niet kan vanwege voetbal , omgekeerde wereld ghehehehe geniaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vond het ook wel grappig, broertje wilde voor het eerst onder de zonnebank en ik moest mee naar de zonnestudio. Ja we gaan dinsdag om kwart over 6!
Ik: Neeeeee want dan is Griekenland - Tsjechie.
Hij:Jij bent echt een vent soms
Ik: Ok ok ik ga wel mee, niet zo super boeiende wedstrijd.
Gelukkig was ik weer op tijd terug voor de tweede helft
Ja, maar me broer heeft niks met het Nederlands elftal. Er is voor hem maar 1 club en dat is Feyenoordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe je broe (=man) wilde onder de zonnebank en jij (=vrouw) riep dat t niet kan vanwege voetbal , omgekeerde wereld ghehehehe geniaal
Richtig!quote:
Ik ben in eerste plaats een voetballiefhebber, en feyenoord is mijn club.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja, maar me broer heeft niks met het Nederlands elftal. Er is voor hem maar 1 club en dat is Feyenoord
Ik hou van Feyenoord, maar ook van het EK
Rob ligt nu ook te slapen op de bank, terwijl ik voetbal kijk
Geen neuk geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Umm vraagje trouwens hoe moet je trouwens omgaan met een jongen die gewoon een vriendin heeft maar wel achter je aanzit en helaas dus ook vaak in de kroeg komt waar je ook komt ??
Ik ben er niet op ingegaan maar geloof doordat een boel die ons die avond gewoon hebben zien praten een eigen leven is gaan leiden en daar ben ik niet zo blij mee.
Ow ja ik ook hoor, ik kijk alles. Ik kan er wel van genieten een goed potje voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben in eerste plaats een voetballiefhebber, en feyenoord is mijn club.
Maar ik kijk zelfs den bosch-mvv als het er op is
Gewoon laten gaan, jij hebt toch niks fout gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Umm vraagje trouwens hoe moet je trouwens omgaan met een jongen die gewoon een vriendin heeft maar wel achter je aanzit en helaas dus ook vaak in de kroeg komt waar je ook komt ??
Ik ben er niet op ingegaan maar geloof doordat een boel die ons die avond gewoon hebben zien praten een eigen leven is gaan leiden en daar ben ik niet zo blij mee.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:39 schreef screwloose het volgende:
Inderdaad, gewoon een gratis broek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oh irritant.. ook eens gehad... liet gewoon duidelijk merken dak niets wilde en maakte ook gewoon gemene opmerkingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Aangezien al mijn voorspellingen er naast zaten, zie ik dit nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, we winnen met 1-0 van Duitsland
Allemaal?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien al mijn voorspellingen er naast zaten, zie ik dit nog wel gebeuren.
Dat is ook zo en daar ben ik al blij mee. Wat dat betreft kan ik trots zijn op mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, jij hebt toch niks fout gedaan
We mogen blij zijn dat we 1 punt halenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee joh, we kunnen met 3 punten ook wel 2e in de poule worden
Ja vastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor, we winnen met 1-0 van Duitsland
Echt hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien al mijn voorspellingen er naast zaten, zie ik dit nog wel gebeuren.
hadden zaterdag ook moeten en kunnen winnen... maar kneuzig gedoe daar in de rechter onderhoek van mn tv de 1e helft..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt hoorIedereen loopt weg met Duitsland, maar waarom? Ze hebben slecht gespeeld tegen Portugal
Dit is een Duitsland waarvan we kunnen en moeten winnen
Ik denk ook dat ik afstand hou van hem hoor , want hij zat al te zaniken over dat ik iemand had hoe dat niet kon tegenover hem , terwijl die zelf een vriendin had , en nu zitten andere dus ook heel expliciet aan hem te vragen of zijn vriendin morgen dus ook komt. Wat met andere woorden al betekend van he waar was je mee bezig .quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh irritant.. ook eens gehad... liet gewoon duidelijk merken dak niets wilde en maakte ook gewoon gemene opmerkingen
Omdat Ozil, Kheria, Gomez, Schweini, Kroos, Gotze em Reus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt hoorIedereen loopt weg met Duitsland, maar waarom? Ze hebben slecht gespeeld tegen Portugal
En waarvan we hopeloos gaan verliezen omdat dat stelletje hautaine kwasten denkt dat wel ff klaar te spelen. Mooi nicht dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hadden zaterdag ook moeten en kunnen winnen... maar kneuzig gedoe daar in de rechter onderhoek van mn tv de 1e helft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |