waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook een piercing, ik durf niet zo goed
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzoquote:
Combinatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks met piercings. Niet mooi, maar ook niet lelijk.
Tatoeages daarentegen kunnen wel keitof zijn. Of opwindend.
Daar heb ik er maar een paar vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweerquote:
weet alleen nog niet zeker wat ik wilquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook. Begin april een nieuwe gehad en ik wil alweer
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeitquote:
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee. Sowieso weet ik al die benamingen niet. Wie weet ga ik een van mn tatts wel opleuken met zo'n dermal ?? ofzo
My man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
ik las snavelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind een staafje door de tepel wel mooi bij vrouwen, moet wel symetrisch, dus aan 2 kanten...
Bij die andere edele delen kan het ook een bolletje zijn... Of bij de navel...
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Ja die vind ik ook mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stuur ik allemaal door naar jou.
[..]
Wat voor?
Je zou dan een kopje in je rapport kunnen maken met "Overwegingen om toch te leasen" oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten wat goedkoper is, kopen of leasen voor zowel besrijfsmatig als prive gebruik.
Er gaan veeeel kilometers gemaakt worden, heel het land door en uiteindelijk is het plan ook Belgie en Duitsland mee te pakken.
Oh ja jij hebt een vch he.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een christina, maar ik durf niet en ben bang dat het uitgroeit. En dat het lelijk staat bij m'n vch (niet googlen als je op werk bent).
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook mooi
Heeft Merel- die niet?
Ik wilde het net vragenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
Whehehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Merel door haar kut heeft gejast.
Waarom vogels?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als mijn leven weer op orde is wil ik een tatoe... van een weegschaal met 3 vogeltjes die erom heen cirkelen
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk met allebij niet zo veel
Dat is hoe ik rol. Jwz.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik vind piercings best mooi, maar aangezien ik doodsbang ben voor naalden gaat dat er nooit van komen
Totaal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja jij hebt een vch he.
Deed het pijn om die te laten zetten?
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?quote:
Ja lach maar.quote:
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...quote:
Je bent helemaal volgetekendquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rat op rug, babykaartje op heup, chinese tekens en japanse bloemen op kuit, astrologische tekens op pols, initialen van mn pa op mn voet, bedelenkelband met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen, roos en schorpioen op bovenarm.
Geloof dat ik ze dan allemaal heb
Have funquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even Kyra uitlaten en naar de zonnebank![]()
Tot later
Mietjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Vriendin wil er ook 1 down under laten zetten zeg maar, maar no way dat ik met haar mee ga
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent helemaal volgetekend![]()
Dan blijft er weinig ruimte over waar ik mijn messen in kan zetten.
Het is eigenlijk meer dat ik er gewoon niks mee heb. Het heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Piercings al helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een natuurlijke vrouw?
Awww sgatje tochquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever 15 rondes lang kapot slaan door Badr Hari dan dat
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Nog meer dan genoeg vel over
Ok, wel pics posten he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrij zijn, als in weg kunnen wanneer nodig...
en wil er 3 vanwege "three little birds van bob marley"
-- every little thing is gonna be allright --
duurt nog wel een paar maanden minimaal hoor...quote:
Bij mij niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zit ook niet in de weg met scheren en masturbatie enz?
Wat heb je nu?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Misschien dat mijn volgende tattoo wel iets met Nintendo gaat worden
Doe super marioquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Misschien dat mijn volgende tattoo wel iets met Nintendo gaat worden
Okay.quote:
quote:
ik vind t ook niet heel mooi, maar wil er 1 als soort afsluitertje van een nare periode... om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden en dat t uiteindelijk goed komt... moet t eerst wel even goedkomen enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Piercings en tattoos spuuglelijke dingen.
Op mijn arm 2pac en achter op mijn rug een roos die uit beton groeit met daarom heen een lint met de naam van mijn overleden peettantequote:
Ik heb toch helemaal niet zo'n hoedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] past meer bij hem!!
Tevens ga ik nooit meer image.googlen op toad![]()
![]()
Kan geregeld worden hoorquote:
Geenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Huppel, welke borsten zijn van jou in je plaatje?
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind t ook niet heel mooi, maar wil er 1 als soort afsluitertje van een nare periode... om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden en dat t uiteindelijk goed komt... moet t eerst wel even goedkomen enzo
Doen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mario in zijn kikkerpak laat zetten dan
danksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
om me in de toekomst aan te herinneren dak dat allemaal wel heb overleefd en dak er sterker door ben geworden
Een vch ter afsluiting van een periode... wat voor een periode dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie gedachte. Dat is de reden van mijn piercing. Niet perse een nare herinnering, maar het afsluiten van een periode.
Ik vind dat juist een mooie reden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.
Dat gaat je niks aanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een vch ter afsluiting van een periode... wat voor een periode dan?
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een tattoo of een piercing hebben dan? Vind dat altijd zo'n onzinnige reden, maar goed zal wel aan mijn liggen.
Ieder zijn mening hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan best hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oid
* Huppelmuts pakt kaasschaafquote:
Sgatje, een botermesje is geen zwaardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn zwaard doen
Ik schil tattoo's met samurai zwaard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn zwaard doen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sgatje, een botermesje is geen zwaard
Denk dat je daar geen zak aan gaat hebben wanneer het in jouw ogen weer slecht gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee dat moet niet, maar als t dan weer tegenzit heb ik altijd iets in de buurt wat mij herinnert en (ook niet onbelangrijk) t zit op mn lijf dus niemand kan t van me afnemen oid
denk dak me geen zak aantrek van jouw meningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat je daar geen zak aan gaat hebben wanneer het in jouw ogen weer slecht gaat.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het gewoon met mijn schwans doen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dak me geen zak aantrek van jouw mening
She shoots! She scores!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zak zak zak zak zakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij hebt niks te willenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil dat er hier in Gorinchem ook zo'n wok2go winkelding komt!!
Story of my lifequote:
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mondje dicht, terug naar de keuken en een beetje snel graag.
Vrouwen die niet kunnen koken dienen van hun eigen geld een chef-kok in te hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog niet
Beste rapper allertijden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar Royco1 waarom heb je een tattoo van 2 pac?
Ik kom alleen in de keuken om bier te pakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kent haar kookkwaliteiten dus nog niet
Mijn muzieksmaak is heel breed, maar wel een voorkeur voor rap/hiphop en dan voornamelijk wel het oudere werk, heb niks met lil wayne enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had echt nooit verwacht dat je fan was van Tupac. Wat luister je nog meer voor muziek?
Dat is dan weer jammer hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom alleen in de keuken om bier te pakken
Voor mezelf that is!
Ik heb gisteravond wel heel lief bier voor dateding gepaktquote:
En wat schiet ik daar mee op?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond wel heel lief bier voor dateding gepakt![]()
Dat verdiende hij wel
Bedoel meer qua tracks, waar moet ik aan denken??? Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlies van familieleden etc, had gewoon een beetje een puinhoop van mijn leven gemaakt
Brenda's got a baby, keep your head up, baby don't cry, part time motha, dear mama, if i die tonite, me against the world, so many tears etc ,en zijn gedichtenbundel, a rose that grew from concrete is ook een aanraderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel meer qua tracks, waar moet ik aan denken??? Dit.
Griekenland doet het goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat niet eens te kijken. Contra aan het spelen.
Contra? Welke?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat niet eens te kijken. Contra aan het spelen.
Mag ik even bijkomen?quote:
Ik heb Griekenland een ronde verder laten komen. Jammer wel dit.quote:
Het origineel op de NES.quote:
tofquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Griekenland een ronde verder laten komen. Jammer wel dit.
[..]
Het origineel op de NES.
Nee, dat is het probleem niet hoorquote:
Nouja, Emulator.quote:
Emulator.quote:
ik denk van welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet hoor
Ik heb probotector 2 op nes, en Contra 3 voor de snesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, Emulator.
[..]
Emulator.![]()
Misschien dat C_M het origineel heeft op haar NES.
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
hoofdpijn... zit me weer veel te druk te maken... zo ff douchen en dan in mn joggingbroek eten...
Nietusquote:
Heb ik beiden nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb probotector 2 op nes, en Contra 3 voor de snes
Picsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:22 schreef Samzz het volgende:
Meh, behakleur faal. Ik was in de veronderstelling dat m'n nieuwe beha roodachtig was, maar hij is rozeachtig.
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik beiden nooit gespeeld.
Heb jij die apparaten nog staan dan thuis?
En terecht!quote:
Had ik dat maar geweten toen ik nog een kleiner stokje was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
Ff twitteren hoor:
Wat is het toch kut om je pak uit te moeten doen.. Fokking gedoe. Maar als ie dan eenmaal uit is en je zit weer in je kloffie....
[..]
En terecht!
Ik heb hier ook nog een snesje staan in de originele doos
Mn nes staan bij een maatje. Nooit weg doen die meuk.
Pics van een naakte screw aubquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:26 schreef screwloose het volgende:
Ff twitteren hoor:
Wat is het toch kut om je pak uit te moeten doen.. Fokking gedoe. Maar als ie dan eenmaal uit is en je zit weer in je kloffie....
[..]
En terecht!
Ik heb hier ook nog een snesje staan in de originele doos
Mn nes staan bij een maatje. Nooit weg doen die meuk.
Jij hebt screw.rar ook nog niet?quote:
Nee?!quote:
Ohaiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Kijk Huppel!
[ afbeelding ]
Alleen in het echt niet zo fel.
Huhwhutwaithuhquote:
Mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Kijk Huppel!
[ afbeelding ]
Alleen in het echt niet zo fel.
Straks bij boulevard. Ze speelt in een reclamefilmpje waarin ze zegt dat ze al 6 jaar positief is. Not sure if hoax or notquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |